Hop til indhold
Route66

Nita i Vejle - fin erotisk massage

Recommended Posts

Hej Bommer m.fl

Bare rolig - stedet er bestemt ikke lukket.

Men Nita tager p.t. en lille velfortjent pause og kommer snart tilbage.
Desforuden kommer der en anden pige - og vist allerede fra på mandag. Så det er bare om at følge med på AL.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr curious skrev, den 31.7.2023 at 18:35:

Mon ikke det er hende her:

https://annoncelight.dk/showad/378231

Nogen der kan bekræfte og evt allerede har været der?

Nita, hun er vendt tilbage til arbejdet som normalt.  Hun er taget på ferie.  Og jeg lavede en aftale med hende igen.  Efter at have rejst i flere dage fik det mig til at slappe af og lindre mine smerter.  Hun er en rigtig god massør.Nita, hun er vendt tilbage til arbejdet som normalt.  Hun er taget på ferie.  Og jeg lavede en aftale med hende igen.  Efter at have rejst i flere dage fik det mig til at slappe af og lindre mine smerter.  Hun er en rigtig god massør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kavin skrev, for 13 timer siden:

Nita, hun er vendt tilbage til arbejdet som normalt.  Hun er taget på ferie.  Og jeg lavede en aftale med hende igen.  Efter at have rejst i flere dage fik det mig til at slappe af og lindre mine smerter.  Hun er en rigtig god massør.Nita, hun er vendt tilbage til arbejdet som normalt.  Hun er taget på ferie.  Og jeg lavede en aftale med hende igen.  Efter at have rejst i flere dage fik det mig til at slappe af og lindre mine smerter.  Hun er en rigtig god massør.

Venligst se bort fra indlæg fra denne bruger, der er smidt ud af EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har været forbi for nyligt, og har besøgt den anden pige  Mia, som også er på adressen nu?

Hun har umiddelbart lidt større bryster, men er massagen lige så god og profesionel som Nitas? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Storstrafferen

Da må du kigge under “Mia” - der er en tråd af 1. august.

Jeg har desværre ikke selv haft lejlighed til at besøge hende endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er priserne i Vejle pt. ? stadig 1200 for FP 1 time eller er momsen også kommet til jylland.. :) Ikke så kendt i Vejle, de skriver Havnen - kan man parkere i nærheden og evt. hvor?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, for 3 timer siden:

Hvad er priserne i Vejle pt. ? stadig 1200 for FP 1 time eller er momsen også kommet til jylland.. :) Ikke så kendt i Vejle, de skriver Havnen - kan man parkere i nærheden og evt. hvor?

 

Parkeringsforholdene er virkelig gode. Du parkerer på Føtex parkeringsplads og har 2 minutters gang til stedet. Mht priser må du selv spørge. De er særdeles rimelige kvaliteten af stedet og pigerne taget i betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som starter af denne tråd passede det lige med et nyt besøg hos Nita i Vejle

Hun bliver bare bedre for hver gang med hendes massage - ikke noget med en gang standard program. Nej du siger hvad du gerne ville have og så får du lige det - uden hæmninger og med stor lyst til at please dig. 
For min part er det - hvor jeg tilvælger at hun er nøgen - efter en lille start med massage af bagsiden fra top til tå, at hun går over i til en ren erotisk massage. Først med mig på maven og hvor det så ender med jeg går op på alle fire og hun sætter sig bag mig i skrædderstilling (og ja, så kan man kigge ned og lige op i hendes lysthule - er man ikke liderlig så bliver man det).
Derefter om på ryggen hvor hun så “malker” stangen og mine nosser samtidig. Det træk i sidstnævnte er en ren nydelse for mig.

Efter en god gang HJ får jeg hende til noget helt anden - og som måske ikke er alle kunders første valg. Det er en stor omgang hovedmassage og som hun bare mestrer. Rigtig lækkert nu hvor spændingerne er kommet ud af kroppen efter HJ.
Som en overraskelse ifm afslutningen af dette synes hun så lige jeg skulle have hendes babser ned over hovedet. De er - omend jeg tror lavet - utrolig flotte og velproportionerede samt dejligt at røre ved.

Alt dette foregår uden kunstig og fraværende adfærd fra Nita - så igen; er du til spændende massage (måske også sex, men det kan jeg ikke udtale mig om) kan jeg kun anbefale Nita.

Selv kommer jeg selvfølgelig igen til Nita - og håber hun bliver her et godt stykke tid endnu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Route66 skrev, for 5 timer siden:

Som starter af denne tråd passede det lige med et nyt besøg hos Nita i Vejle

Hun bliver bare bedre for hver gang med hendes massage - ikke noget med en gang standard program. Nej du siger hvad du gerne ville have og så får du lige det - uden hæmninger og med stor lyst til at please dig. 
For min part er det - hvor jeg tilvælger at hun er nøgen - efter en lille start med massage af bagsiden fra top til tå, at hun går over i til en ren erotisk massage. Først med mig på maven og hvor det så ender med jeg går op på alle fire og hun sætter sig bag mig i skrædderstilling (og ja, så kan man kigge ned og lige op i hendes lysthule - er man ikke liderlig så bliver man det).
Derefter om på ryggen hvor hun så “malker” stangen og mine nosser samtidig. Det træk i sidstnævnte er en ren nydelse for mig.

Efter en god gang HJ får jeg hende til noget helt anden - og som måske ikke er alle kunders første valg. Det er en stor omgang hovedmassage og som hun bare mestrer. Rigtig lækkert nu hvor spændingerne er kommet ud af kroppen efter HJ.
Som en overraskelse ifm afslutningen af dette synes hun så lige jeg skulle have hendes babser ned over hovedet. De er - omend jeg tror lavet - utrolig flotte og velproportionerede samt dejligt at røre ved.

Alt dette foregår uden kunstig og fraværende adfærd fra Nita - så igen; er du til spændende massage (måske også sex, men det kan jeg ikke udtale mig om) kan jeg kun anbefale Nita.

Selv kommer jeg selvfølgelig igen til Nita - og håber hun bliver her et godt stykke tid endnu.

 

Jeg kan kun tilslutte mig din beskrivelse. Hun laver en god massage og har et pleaser gen udover det sædvanlige. Jeg havde bestilt en b2b+hj/bj og hun ville ikke stoppe før hun var sikker på jeg havde fået alt jeg kom efter. Jeg er sikker på brysterne er lavet, men så godt man næsten ikke kan mærke det. Stedet er flot, jeg er sikker på jeg kommer igen. Selvom hun sikkert er ældre end der står. Det ser man kun på ansigtet, kroppen er fin og blød.

Hun tilbød hovedmassage men jeg nød hendes intim berøringer, måske skal jeg prøve det næste gang.

Jeg var ude igen efter en god times tid. Havde ikke fået en tidsramme aftalt. Men forventede en time.

Alt i alt en dejlig oplevelse. Hun sagde hun ville blive en månedes tid endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det Nita man kommunikerer med over sms - eller er det en mutter?

jeg ville gerne kunne beskrive mine ønsker tydeligt - men jeg hader når jeg  efterfølgende kommer til stedet og konstaterer at pigen ikke ved hvad vi har aftalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glazed skrev, for 1 time siden:

Er det Nita man kommunikerer med over sms - eller er det en mutter?

jeg ville gerne kunne beskrive mine ønsker tydeligt - men jeg hader når jeg  efterfølgende kommer til stedet og konstaterer at pigen ikke ved hvad vi har aftalt. 

Du kommunikerer med S ("mutter"), men alle aftaler forklares tydeligt videre, det kan du stole 100 % trygt på. Det er i hvert fald min erfaring. Dette er faktisk en meget stor fordel, for ingen af pigerne på stedet glor i deres telefoner mens du bliver behandlet. Til gengæld får du hurtigt svar, når du skriver.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
krigeren skrev, den 26.7.2023 at 20:44:

Jeg kunne også godt tænke mig, hun var helt glat. 

Men ud over det får hun også min anbefaling.

1000 tak. Hvordan har hun det med tungekys? Det er ret vigtigt for mig...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...