Hop til indhold

Hvordan påtaler man tiden der er betalt for?

Featured Replies

Skrevet

Den mest positive og den sværeste må være at fortælle sælger(hvor du er køber selvsagt) på forhånd enten på telefonen/mail eller ved fremmøde, hvad man forventer af tid for ens penge. Det er dig der betaler og kunden har ALTID ret(med meget få undtagelser). Specielt hvad tid angår. 

Vi har desværre som købere MEGET dårlige vilkår retsmæssigt, og lur mig om det ikke næsten er umuligt og eller meget besværligt at gå rettens vej. Politiet dukker de nogensinde op og afgør en tvist? 

Så man kan i den grad sige at kundeforholdet som det er nu ift penge og tid lægger op til at vi kunder kan blive snydt for tid(og det sker i den grad ofte nogle lidt tilfældigt andre spekulerer konkret i at snyde os for tid konsekvent). Fordi vi har ingen steder at gå hen og få vores penge tilbage for spildt tid og hvem kan løfte bevisbyrden? Det er så meget til sælgers fordel, og det er en skam. Fordi vi betaler i dyre domme for sex-tid, vi snakker 20-50kr pr minut gennemsnit nok 25kr pr minut, og den tid er sgu ret dyrebar. 

Ydermere så køber vi også tid/sex af nogle uden CVR, som vi ikke kender identiteten på, og en del gange også nogle der opholder sig illegalt, dvs ofte udenfor EU uden arbejdstilladelse. 

Så vi står RIGTIGT dårligt stillet i sex-købebranchen når vi ikke er tilfredse. Gudskelov har vi trods alt eroguide som klart er vores bedste værn imod at blive snydt. For snydt det bliver man i allerhøjeste grad i denne her branche, hvor sælgere ofte er nomader der vandrer fra land til land, og hvor de kan profitoptimere på alle leder og kanter, og hvor der oftest ingen konsekvenser er overhovedet. 

Det ville kræve at politikerne mandede sig op og tog denne her branche MEGET alvorligt, og indså hvor vigtigt det er at skabe gode rammer og vilkår som så også kommer sælgerne til gode. Som det er nu står vi som købere som sagt meget skidt når problemerne opstår. 

Hvor mange herinde har feks gået rettens vej eller tilkaldt politiet som man normalt gør når der opstår tvister eller man føler sig snydt i handler? Det samme med feks køb på dba, der skal ofte STORE beløb til før politiet allokerer ressourcer. Man har nærmest i årtier systematisk kunne snyde folk, og holde sig under radaren hvis bare beløbene var små nok. 

Skrevet

Vi har så også aftalefrihed, men det skal stå klart og tydeligt i annoncen hvis tiden IKKE gælder seksuelle ydelser i hele tidsrummet. 

Dvs står der med stort i starten at 5-10-15 minutter af den købte tid skal afsættes til bad og tage tøjet af, så vil jeg regne med at det falder ind under aftalefrihed forretning(cvr er vel altid at betragte som forretning og ikke privatperson men jeg kan tage fejl) og kunde imellem. 

Så jeg vil mene at man ikke kan føle sig snydt hvis der står. 30 minutter 1000kr og helst med stort HUSK 5 minutter afsættes til bad, og feks 60 minutter 1500kr HUSK 10 minutter afsættes til bad og tøj eller hvad ved jeg. Også på engelsk burde det være gældende. 

Men står der intet andet end 30/60 minutter eller minutes og så står der en lang række sexydelser alene ud for minutterne, ja måske kan sælger skrive sig ud af det længere nede i annoncen ift brugt tid på andet end sex. Den er nok lidt lakrids. Jeg tror også når man godkender vilkår og betingelser ved netkøb, så har man selv pligt til at læse dem igennem, og acceptere dem. Forudsat at de overholder gældende lovgivning. Og hvad aftaler angår er der ret meget frihed, hvis det er indgået skriftligt, hvilket en annonce normalt er specielt hvis det fremgår af korrespondance hvilken annonce man henholder til. Normalt plejer man vel bare at skrive time og pris og så ved man indforstået hvad det dækker udfra en given annonce, og er man i tvivl skriver man jo normalt sms og får det bekræftet. Den prøver sælger så desværre også at løbe fra nogle gang. 

Skrevet
AB455 skrev, for 4 timer siden:

Nu var det jo fordi vi snakkede og ikke fordi vi knaldede (mere end sædvanligt). Samt at der ikke var nogen af os der havde en skarp bagkant.

Haha, var mere bare generelt imponeret ;)

Skrevet

Langt de fleste sexuelle akter i denne verden slutter når manden skyder den af. Tænker at pigerne i de fleste tilfælde også oplever at manden gerne vil ud af døren når han “er færdig” Men her er et par råd: 

1) tag selv styringen og kom først når tiden er ved at være udløbet eller du ikke gider mere. .

2) sig til pigen på forhånd “ hey - jeg vil gerne komme hurtigt, så have 5 min massage, så er jeg klar til runde 2 eller jeg vil gerne have det sådan og sådan og så snakke lidt bagefter.  Forventningsafstemning er guld mange steder i livet. Ingen er tankelæsere

3) Sig med et stort smil” hov jeg kom allerede! Det er fordi du er så mega lækker. Dejlig at vi har masser af tid tilbage så vi kan kneppe igen/ snakke / massage eller hvad du gerne vil.

Hold altid en god stemning - smil, grin, glimt i øjet … er man forurettet og forlanger sin tid, Ja så får man den nok, men ingen tvivl om at det bliver røvsygt

venligst 

Max 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.