Hop til indhold
Københavner

Hej hjælp er der nogle der har prøvet belinda fra varmsex.dk

Recommended Posts

Ja det kan det sagtens være, og til jernsvinet det med fisse er ikke et problem :-) men hvis der er andre der har brug for hjælp som jeg er jeg klar :-) syntes selv det er et godt tilbud og jeg læser efterlysning hver dag i håb om gevinst, håber det lykkes for Bebop :-)

Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hallo er der ikke nogle der kan få kontakt med Belinda og er interesseret i at jeg betaler mod lidt oplysninger :smile:

Kbh

 

Du lyder godt nok desperat - er det konen, du gerne vil skilles fra  :wink:

 

Eller din eks og så strides I om børnene?

 

Synes virkelig ikke du kan være bekendt at bruge EG til den slags nyfigenhed  :evil:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det syntes jeg da lige netop er forumet , du kan hvis du er dygtig og tør selvfølgelig netop få en god oplevelse og jeg betaler hvis du giver mig de rigtige oplysninger ,hvad jeg har med hende og gøre er vel ligegyldigt i bund og grund, jeg mener når du er samme med andre piger på disse sider spørg du vel ikke hvad de laver i deres fritid eller omvendt så er det vel bare sex ikke :-)

Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da ikke være så svært: københavners kone, søster, nabo, mor  :-P  eller eks har måske en lille hobbyforretning - og nu vil han gerne være sikker, uden selv at røbe sig. Jeg synes det er nyfigent og utidigt indblanding i andre menneskers privatliv og at københavner, istedet burde bruge de kr. 2000,- på selv at gå ud og få sig et slag ordentlig fisse  ;)

 

PS evt. kunne lady cherie ham lidt opdragelse  :lol:

 

http://www.cherie.dk/dominans/menu.htm

 

Enig - det er åbenlyst at Københavner vil indhente oplysninger om denne Belinda som han åbenbart "tror" han kender.... SÅ dårlig stil hvis nogen hopper på den! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Miss Meise

Hvis du nu læste det hele kunne du måske forstå ... At det er ikke et spørgsmål om at få sex men et spørgsmål om at jeg vil se om der er nogle herinde der kan klare sådan opgave.. For du syntes sikkert det er ok at arbejde på klinik for bagefter at gå hjem og lege husmor eller hvad ?

Københavner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det virkelig være rigtigt der ikke findes en i det forum der har lyst til at skabe kontakt til.

Belinda 35 fra Kbh s. På varmsex.dk og så ovenikøbet bliver betalt for det ......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu oprettet en mandeprofil. Jeg kan da både skrive og læse post med den? Har ingenting betalt.

 

I øvrigt tankevækkende: indstillede kvindeprofil til "homoseksuel" og satte billede på at en virkeligt fed kvinde (uden ansigt). Har derudover skrevet i teksten at jeg ikke vil kontaktes, men kun selv vil skrive.

 

Har alligevel på en time siden fået 16 breve fra mænd ... En af dem spørger i emnet: "Gravid ?"

 

Døm selv med dette billede:

 

Ha Ha ha  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan godt sende en besked til en pige, uden at have betalt, men du kan ikke læse hendes svar. Nogle skriver bare deres nummer eller mail i beskeden, så pigen selv kan kontakte dem.

 

Til mændene herinde, bare opret jeres profil som pigeprofil, så kan i gratis læse og skrive beskeder til alle de piger (og mænd) i har lyst til på Varmsex.dk.

Men husk at skrive i profilen at I absolut ikke er interesseret i fyre, ellers bliver I bombarderet med beskeder fra andre fyre. Det er nok også en grund til at så få kvinder svarer selv på blandt de få profiler som ikke er fake på Varmsex og andre sider fra samme yderst tvivlsomme firma fra Ikast.

 

Varmsex udøver tilsyneladende kønsdiskrimination i strid med loven.

Det er strid med lov om ligestilling at for eksempel diskoteker og swingerklubber at opkræve mere i entré fra mænd end fra kvinder, det same må gælde for datingsites.

 

Vinder sag om swingerklub-betaling http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/02/17/133930.htm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er fuldstændig rigtig hvad du skriver,men det kan sagtens lade sig gøre at få kontakt med flere af kvinderne når man skriver man er gavmild selv med en kvindelig profil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...