Hop til indhold
Københavner

Hej hjælp er der nogle der har prøvet belinda fra varmsex.dk

Recommended Posts

Har nu oprettet en mandeprofil. Jeg kan da både skrive og læse post med den? Har ingenting betalt.

I øvrigt tankevækkende: indstillede kvindeprofil til "homoseksuel" og satte billede på at en virkeligt fed kvinde (uden ansigt). Har derudover skrevet i teksten at jeg ikke vil kontaktes, men kun selv vil skrive.

Har alligevel på en time siden fået 16 breve fra mænd ... En af dem spørger i emnet: "Gravid ?"

Døm selv med dette billede:

Hej

Det lyder godt håber du får kontakt :) så skriver du til mig og så finder vi ud af det derfra

Københavner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror kun det er de første 24 timer eller sådan noget at du kan læse post osv.

Ja. Sitet har en klart ulovlig bondefanger taktik: Mænd gratis i 24 timer, kvinder gratis ... Min mandeprofil er nu uanvendelig ind til jeg betaler. Min kvindeprofil fungerer stadig fint (og får masser af henvendelser).

Overvejer at anmelde dem til Ligebehandlingsnævnet og score et par tusind i godtgørelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er ikke meget vi får at vide om Belinda i denne tråd, hvor erfaringer med hende efterlyses. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke meget vi får at vide om Belinda i denne tråd, hvor erfaringer med hende efterlyses. ;)

O.k. Jeg kan foreløbig sige, at hun ikke åbner al sin post ... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke meget vi får at vide om Belinda i denne tråd, hvor erfaringer med hende efterlyses. ;)

Nej bestemt ikke.

Jeg har en profil på varmsex.dk som beskrevet ovenfor - jeg kan ikke se profiler og ikke læse beskeder uden at betale 139kr. Jeg kan dog sende beskeder, og jeg sendte en til Belinda med min mailadresse. Intet svar so far!

Del dette indlæg


Link til indlæg

O.k. Jeg kan foreløbig sige, at hun ikke åbner al sin post ... :-)

Hej igen

Ja men du kan se profilen er onlin næsten vær dag der står altid hvornår profilen sidst var i dag d 17.12

Håber stædig

Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke meget vi får at vide om Belinda i denne tråd, hvor erfaringer med hende efterlyses. ;)

Jeg forstår ikke hvad det er du vil vide og så tro jeg heller ikke du lige smutter til Kbh for et besøg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg forstår ikke hvad det er du vil vide og så tro jeg heller ikke du lige smutter til Kbh for et besøg :smile:

 

Det var såe´en lidt humor - jysk?

Du spørger om nogen har mødt hende, og alle fortæller om snyd på datingsider, hvordan man gør på samme sider osv. Altså der svares ikke på trådstarten. Det var s´mænd bare det.

Nej da, jeg smutter ikke til Kbh for et besøg, men det hænder da jeg besøger jeres skønne by.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var såe´en lidt humor - jysk?

Du spørger om nogen har mødt hende, og alle fortæller om snyd på datingsider, hvordan man gør på samme sider osv. Altså der svares ikke på trådstarten. Det var s´mænd bare det.

Nej da, jeg smutter ikke til Kbh for et besøg, men det hænder da jeg besøger jeres skønne by.

Den er fattet :) men jeg har mødt flere gode piger på denne side men ikke uden at betale for det ,alså pigerne jeg har selv en kvindelig profil og det gå fint og er gratis, de damer jeg har mødt er omkring de 40 og så har det tit vare 1,2 timer eller mere hvor vi hygger og snakker kaffe og vin god sex så kræver lidt arbejde men nå først det lykkes så for du rigtig meget for dine penge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle friske kom nu mangler stadig en der kan få kontakt til Belinda på 35 Kbh s på varmsex.dk

Kbh.

Hun er ikke let at få til at læse sin post ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet til hende med min mail adr., selv om det er noget siden, har jeg intet hørt!

kan de ikke finde på at slette din  mailadr. så de kan få penge når kontakten går i gemmen dem, bare en ide

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det skrev du håber bare det lykkes for det er åbenbart svært at få hende til at svare , min erfaring er et kort og præcis , hvad skal du ha for et møde med blid sex . :-) men intet er umuligt for den der har viljen :-)

Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan de ikke finde på at slette din mailadr. så de kan få penge når kontakten går i gemmen dem, bare en ide

Hvem ved, men så bliver det helt tydeligt, at det er et useriøst site!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alså hvis du vil betale for sex er det et ok sted ,og det er gratis at oprette en kvindelig profil

Men min kvindeprofil har de nu lavet om til mandeprofil ... Ovenikøbet kan jeg ikke slette nogen af mine profiler og deres side med "Bruger betingelser" er tom. Deres side med "handelsbetingelser" er latterligt dårligt formuleret og forklarer kun hvordan man opretter abonnement, at man kan skifte betalingskort og at nogle kort ikke virker. Intet om hvordan man slipper for abonnement, og når jeg ikke engang kan slette en profil skal jeg ikke nyde noget.

Men jeg opretter lidt flere profiler og prøver igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men min kvindeprofil har de nu lavet om til mandeprofil ... Ovenikøbet kan jeg ikke slette nogen af mine profiler og deres side med "Bruger betingelser" er tom. Deres side med "handelsbetingelser" er latterligt dårligt formuleret og forklarer kun hvordan man opretter abonnement, at man kan skifte betalingskort og at nogle kort ikke virker. Intet om hvordan man slipper for abonnement, og når jeg ikke engang kan slette en profil skal jeg ikke nyde noget.

Men jeg opretter lidt flere profiler og prøver igen.

Ja jeg har en og den har jeg haft et par år som kvindelig profil, ude at blive tjekket på nogle måde og har aldrig betalt en krone og alligevel haft let ved kontakt med de kvinder der vil møde gavmilde :-)

Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har en og den har jeg haft et par år som kvindelig profil, ude at blive tjekket på nogle måde og har aldrig betalt en krone og alligevel haft let ved kontakt med de kvinder der vil møde gavmilde :smile:

Kbh.

kan det tænkes at du får penge for at lokke folk der ind bare en tanke jeg fik :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan da ikke være så svært: københavners kone, søster, nabo, mor  :-P  eller eks har måske en lille hobbyforretning - og nu vil han gerne være sikker, uden selv at røbe sig. Jeg synes det er nyfigent og utidigt indblanding i andre menneskers privatliv og at københavner, istedet burde bruge de kr. 2000,- på selv at gå ud og få sig et slag ordentlig fisse  ;)

 

PS evt. kunne lady cherie ham lidt opdragelse  :lol:

 

http://www.cherie.dk/dominans/menu.htm

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har en og den har jeg haft et par år som kvindelig profil, ude at blive tjekket på nogle måde og har aldrig betalt en krone og alligevel haft let ved kontakt med de kvinder der vil møde gavmilde :-)

Kbh.

Ja, det kan jo enten være fordi der læses med her, hvor jeg har afsløret navn på min kvindeprofil, eller fordi en jeg har skrevet til har anmeldt den ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...