Hop til indhold
Københavner

Hej hjælp er der nogle der har prøvet belinda fra varmsex.dk

Recommended Posts

Jeg har lært jeg skal holde mig fra varmsex og alle andre tilsvarende fupsider fra samme ejerkreds. Mere åbenlys fup har jeg svært ved at finde.

 

Jeg vil skyde på man skal betale for at få en profil så man kan kontakte Belinda. Vil du betale for min profil forud? Så vil jeg da gerne skrive til Belinda og derved forsøge at skabe kontakt til hende.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan godt sende en besked til en pige, uden at have betalt, men du kan ikke læse hendes svar. Nogle skriver bare deres nummer eller mail i beskeden, så pigen selv kan kontakte dem.

Det kræver så at pigen selv er betalende medlem :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lært jeg skal holde mig fra varmsex og alle andre tilsvarende fupsider fra samme ejerkreds. Mere åbenlys fup har jeg svært ved at finde.

Jeg vil skyde på man skal betale for at få en profil så man kan kontakte Belinda. Vil du betale for min profil forud? Så vil jeg da gerne skrive til Belinda og derved forsøge at skabe kontakt til hende.. ;)

Hej

Du kan logge dig en som kvinde så koster det ikke nået , og som sagt hvis du kan få kontakt og aftale et møde så er jeg villig til at betale op til 2000 kr . Så det ville være en rigtig stor hjælp hvis det lykkes så skriver du til mig og jeg sender dig mit Tlf nr..så du ved jeg mener det 100% god jagt :-)

Københavne

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor kontakter du ikke hende selv

Hej

Fordi jeg tro jeg kender hende og bare vil vide om det er hende uden selv at lave en aftale det ville bliver meget mærkeligt for mig , så er du dygtig og har lyst så betaler jeg 2000kr. Hvis du får en aftale i hus :-) så skriver du til mig og jeg sender dig mit Tlf nr. Så vi kan aftale det sidste på plads så vi begge blir glade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jer

Man kan oprette en kvindelig profil på varmsex.dk det er gratis og så søg skriv belinda og vælge hende på 35 fra Kbh s. Det er den profil jeg vil betale for at du møde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, her kunne det være befriende med lidt opklaring.

Hej

Hej X

Ja men det er derfor jeg har brug for hjælp anonymt hvis du er interesseret og kan lave en aftale med Belinda så gir jeg dig mit nr og så kan vI tag den over Tlf.

Kbh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt hvad det er du vil...

Du tror det er en du kender, og du vil betale for at en anden knepper hende?

Ja så hvis du kan så vil jeg betale dig 2000 kr. Til hygge :-) jeg er ret sikker på det er en jeg kender , så hvis du for kontakt og aftale så skriv så sender jeg mit Tlf nr. Og Vi kan lave aftalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hej X

Ja men det er derfor jeg har brug for hjælp anonymt hvis du er interesseret og kan lave en aftale med Belinda så gir jeg dig mit nr og så kan vI tag den over Tlf.

Kbh.

 

Hej.

Det blev jeg nu ikke meget klogere af. Altså selve mekanismen bag tingene.

Tak for dit tilbud. Det fejler ikke noget på papiret, men jeg har nogle planer, jeg hellere vil forfølge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Det blev jeg nu ikke meget klogere af. Altså selve mekanismen bag tingene.

Tak for dit tilbud. Det fejler ikke noget på papiret, men jeg har nogle planer, jeg hellere vil forfølge.

Hej igen

Jamen det er jeg ked af , du virked som en der kunne klare det.

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er nu lige til hvis man har lyst til at besøge hende men det kræver jo lidt, men tak for interessen

Kbh.

 

Jeg forstår ikke helt pointen. .Hvad er det du vil have til gengæld for at betale et besøg hos Belinda? (Hvis det altså er "hos" hende, hun skriver noget om bil som muligt mødested)?

 

Nu prøver jeg for sjovs skyld at få kontakt med hende, så skal jeg nok vende tilbage.

Edit: fik på 3 minutter 3 henvendelser (har oprettet kvindeprofil)...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt pointen. .Hvad er det du vil have til gengæld for at betale et besøg hos Belinda? (Hvis det altså er "hos" hende, hun skriver noget om bil som muligt mødested)?

 

Nu prøver jeg for sjovs skyld at få kontakt med hende, så skal jeg nok vende tilbage.

Edit: fik på 3 minutter 3 henvendelser (har oprettet kvindeprofil)...

 

Har nu oprettet en mandeprofil. Jeg kan da både skrive og læse post med den? Har ingenting betalt.

 

I øvrigt tankevækkende: indstillede kvindeprofil til "homoseksuel" og satte billede på at en virkeligt fed kvinde (uden ansigt). Har derudover skrevet i teksten at jeg ikke vil kontaktes, men kun selv vil skrive.

 

Har alligevel på en time siden fået 16 breve fra mænd ... En af dem spørger i emnet: "Gravid ?"

 

Døm selv med dette billede:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu oprettet en mandeprofil. Jeg kan da både skrive og læse post med den? Har ingenting betalt.

 

I øvrigt tankevækkende: indstillede kvindeprofil til "homoseksuel" og satte billede på at en virkeligt fed kvinde (uden ansigt). Har derudover skrevet i teksten at jeg ikke vil kontaktes, men kun selv vil skrive.

 

Har alligevel på en time siden fået 16 breve fra mænd ... En af dem spørger i emnet: "Gravid ?"

 

Døm selv med dette billede:

 

 

Jeg tror kun det er de første 24 timer eller sådan noget at du kan læse post osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu oprettet en mandeprofil. Jeg kan da både skrive og læse post med den? Har ingenting betalt.

I øvrigt tankevækkende: indstillede kvindeprofil til "homoseksuel" og satte billede på at en virkeligt fed kvinde (uden ansigt). Har derudover skrevet i teksten at jeg ikke vil kontaktes, men kun selv vil skrive.

Har alligevel på en time siden fået 16 breve fra mænd ... En af dem spørger i emnet: "Gravid ?"

Døm selv med dette billede:

Hej

Det lyder godt håber du får kontakt :) så skriver du til mig og så finder vi ud af det derfra

Københavner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...