Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #5 - Fredag 9 juNi - i Vanløse kl. 16-23

Recommended Posts

Lauersen skrev, for 30 minutter siden:

Jeg er så småt ved at være oppe igen. Det var da noget af en aften.

Det må jeg hellere, eller også skal jeg ikke gå så meget til ginen før jeg går på værelset. Skal da love for at der var en der havde mere energi end mig.Var du også derinde med @SweetKisses eller var du hos @Kæmpe bryster ?

Ja @Lauersen, til det må jeg nok sige ingen kommentarer :D

Men en med meget energi, siger det dig noget :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første fredagsbar nummer to i rækken var hyggelig og sjov men denne gang var endnu sjovere og hyggeligere ^_^

Tak til alle der var med, og dermed med til at gøre det til en helt fantastisk aften. 

Tak til @Eva Nadine for endnu engang at arrangere et brag af en fredagsbar med godt selskab og lækker tapas.

Og tak til @SweetKisses for at lade mig varme dig op det var en stor fornøjelse at få den ære. ;-) :x

Den blå gin fik jeg også endelig prøvet :biggrin: Alt i alt en helt perfekt aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle sammen :wub:

Jeg ville da også lige sige Tak for en hel fantastisk aften

Det var min første Fredagsbar og Jeg var noget nervøs :wacko:

Men det var bare en perfekt aften med skønt selskab...

Så Tak til @Eva Nadine for at stå for alt det hårde arbejde <3

Håber du gentager succesen for så kommer Jeg meget gerne med igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 7 minutter siden:

Det var super hyggeligt @Kæmpe bryster - jeg håber vi ses igen snart :wub:

Vi har vist også et par ting vi mangler at udleve :rolleyes:

Griner fjollet... Ja det har vi ;)

Og nød virkelig dit selskab og håber også, at vi ses igen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Det var super hyggeligt @Kæmpe bryster - jeg håber vi ses igen snart :wub:

Vi har vist også et par ting vi mangler at udleve :rolleyes:

Er jeg med i denne ting i mangler :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak for en hyggelig Fredagsbar. God tappes. Da jeg kom hjem, blev jeg spurgt om jeg havde fået hvidløg. Der var vist ret meget hvidløg i det brød vi fik :)

Dejligt at møde nogle IRL, som man kun kender Eroguidenavnet på.

 @Kæmpe bryster Glæder mig til at indløse min Bingo præmie. 

 

@SweetKisses Ærgerligt at du var var så omsvermet, at jeg ikke fik sagt farvel til dig.

@Eva Nadine  dejligt at se dig igen. Ser frem til næste Fredsgsbar :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 3 minutter siden:

Vi nåede da at kramme lidt i mine pauser :wub: jeg kræver en revanche så vi kan sige ordentligt farvel :D

@SweetKisses Som den gentleman jeg er, må jeg jo holde mig med godt venskab med en branche kollega.

Vi må finde en dag, hvor vi kan holde supervision med hinanden og udveksle erfaringer og afprøve nye tiltag i branchen :D

Varme kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kæmpe bryster skrev, for 18 timer siden:

Smiler... Det vil Jeg også glæde mig til @grevar :wub:

Og du ved jo hvad du går ind til... Ruller smilende med øjnene :rolleyes:

Ja, og det skal være mere "vildt" denne gang  B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var hyggeligt, sjovt og en oplevelse jeg ikke glemmer med det samme, ser frem til næste gang.

Fantastiske kvinder. Kæmpe Bryster første gang jeg har været i en gynækologstol :D

Kæmpe, Eva, June, Sia og Sweet i gjorde det til en fed aften.

Redigeret af spaceman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det værste ved Evas Fredagsbar er at man kan have det så sjovt, hyggeligt og frækt på en gang at resten af weekenden og måneden godt kan virke lidt vanilje og kedelig :lol: ;) Men så glæder man sig jo til næste gang allerede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 10 timer siden:

Det værste ved Evas Fredagsbar er at man kan have det så sjovt, hyggeligt og frækt på en gang at resten af weekenden og måneden godt kan virke lidt vanilje og kedelig :lol: ;) Men så glæder man sig jo til næste gang allerede. 

Been there, done that, still waiting for the t-shirt...

Hmm... @Eva Nadine Kom så igang med noget Merchandising: T-shirts, baseballcaps, etc med Eva's Fredagsbar i en flot skrifttype, etc etc... Husk på at størstedelen af Star Wars seriens indtjening kom fra merchandising ;)
 
/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også lige benytte lejligheden til at sige tak for en dejlig aften, og tak for at tage så godt imod en nervøs nyankommen:)

Havde en dejlig aften og kunne kun gå derfra med et stort smil bagefter, og håber da bestemt på en gentagen succes når muligheden byder sig;)

Og så har jeg jo også lige nogle præmier at se frem til i mellemtiden:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 7.6.2023 at 21:08:

Kan i nu hygge jer max på fredag, sender jer en tanke fra Middelhavet B):wub:

Note to self: Rigelig solcreme er nødvendigt her :D 

20230607_220338.jpg

Selv påklædt skal du altså huske solcremen dernede ved middelhavet  @Pianistinden.

Eller ser vi dig i denne stil til næste Fredagsbar ? 
 

solskoldet.png

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der andre end mig, som er begyndt at få Fredagsbar abstinenser ??!?

@Eva Nadine, nogen planer for næste Fredagsbar ? Please ? Pretty please ? Pretty please with a cherry on top ?


/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 1 time siden:

Er der andre end mig, som er begyndt at få Fredagsbar abstinenser ??!?

Kan man have abstinenser for noget man aldrig har været til? For så må det være det jeg føler. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 22 timer siden:

Er der andre end mig, som er begyndt at få Fredagsbar abstinenser ??!?

@Eva Nadine, nogen planer for næste Fredagsbar ? Please ? Pretty please ? Pretty please with a cherry on top ?


/Francois

Ja, planer er der masser af :D 
Allerførst skal profilen her fornyes som Annonceprofil... til det venter vi på at nogen trykker på en knap - jeg gætter på at de er på sommerferie eller noget. Det er en rum tid siden jeg bad om fornyelse som jeg plejer for mine 3 Annonceprofiler. Jeg kan ganske enkelt ikke beskrive Fredagsbar på de dersens 500 anslag eller hvor meget det nu er man har som ikke-Annonceprofil. 
Og så skal vi finde en fredag hvor både stedet er ledigt og hvor alle eller de fleste af Fredagsbarens faste Fruentimmere kan hive en eftermiddag og aften ud af deres kalender. 
Og så skal jeg have tid til at lege sekretær som ind i Helvede i den måned der er op til arrangementet. 
Jeg ønsker mig engang i september, men nu får vi se om det lykkes. 
Såøeh... med 100% sikkerhed kan jeg sige: Det bliver før jul :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 6 minutter siden:

Ja, planer er der masser af :D 
Allerførst skal profilen her fornyes som Annonceprofil... til det venter vi på at nogen trykker på en knap - jeg gætter på at de er på sommerferie eller noget. Det er en rum tid siden jeg bad om fornyelse som jeg plejer for mine 3 Annonceprofiler. Jeg kan ganske enkelt ikke beskrive Fredagsbar på de dersens 500 anslag eller hvor meget det nu er man har som ikke-Annonceprofil. 
Og så skal vi finde en fredag hvor både stedet er ledigt og hvor alle eller de fleste af Fredagsbarens faste Fruentimmere kan hive en eftermiddag og aften ud af deres kalender. 
Og så skal jeg have tid til at lege sekretær som ind i Helvede i den måned der er op til arrangementet. 
Jeg ønsker mig engang i september, men nu får vi se om det lykkes. 
Såøeh... med 100% sikkerhed kan jeg sige: Det bliver før jul :P

Sekretær der kunne du måske bruge @Francois, han er jo ved at få abstinenser, denne sekretær opgave må da kunne hjælpe på det :biggrin: 

Er da sikker på at alle de Fruentimmer der er på EG, med glæde vil rykke en eftermiddag og i andet:biggrin: for deltage i dette fantastiske arrangement <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 2 timer siden:

Jeg ønsker mig engang i september, men nu får vi se om det lykkes. 
Såøeh... med 100% sikkerhed kan jeg sige: Det bliver før jul :P

Bare rolig, jeg kan godt den dag :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 5 timer siden:

Sekretær der kunne du måske bruge @Francois, han er jo ved at få abstinenser, denne sekretær opgave må da kunne hjælpe på det :biggrin: 

Er da sikker på at alle de Fruentimmer der er på EG, med glæde vil rykke en eftermiddag og i andet:biggrin: for deltage i dette fantastiske arrangement <3

Nej tak, som sekretær skal man jo skrive ting ned, og min håndskrift alene kvalificerer mig til at blive læge fortalte mine lærere mig, både i folkeskolen og på gymnasiet. Det er så slemt at jeg selv kan have problemer med at læse hvad jeg skrev, hvis der er gået mere end 5 dage siden jeg skrev det. :rolleyes:

Derudover, så skal jeg ikke blandes ind i noget som helst vedrørende fredagsbaren, undtagen at deltage som gæst. Når jeg så er tilstede, vil jeg gerne give en hånd med praktiske ting, såfremt @Eva Nadine og Cooooonnyyyy har brug for det, men alt andet, det overlader jeg med sindsro til Eva's kapable hænder og hjerne. Det har både Fredagsbaren og alle deltagerne, mig selv inklusiv, det bedst ved. :D

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhmenøm... som pensioneret projekt og produktudvikler er det egentlig lidt ringe at jeg ikke har fundet på bedre alternativer endnu til Fredagsbar lokation(er) osv.
Det må være det dér med bagerens børn og gammelt brød eller skomagerens kone med hullede såler. Ja - det siger vi bare helt uden at stemme om det, ing'? :P

Nårmenøeh... jeg pusler lidt med tanken om MÅSKE at nedskalere Evas Fredagsbar tilbage til hvad det var i Valby, (max 10 mand plus kvinder) med den skumle bagtanke at det faktisk så kan holdes "på mit kontor" hvor der jo også er et bollerum (også kaldet soveværelse) dér bag væggen langs med briksen (som nogle af jer er klar over) og der er sådan set også åbent stue/køkken (bag gardinet) der er væsentlig større end de Slyngelstuer vi har haft både i Valby og i Vanløse. 
Fordelene er mange set fra min plads på pinden i Hønsehuset:
1) Huslejen er allerede betalt da jeg betaler "flatrate" hele året uanset hvor meget jeg er på stedet, så der vil kun være udgifter til Conni, rengøring og "diverse". 
2) Vi behøver ikke spørge andre end mig om hvornår det er ledigt på en fredag, og jeg er nem at overtale :D 
3) Det ligger centralt og mange har allerede været en tur på briksen og ved at diskretionen er i orden på adressen. 
4) Vi behøver ikke være så pokkers stramme med hvad tid vi hælder folk ud. (Dette kunne også give mulighed for en slags afterparty dersom nogen fik lyst til fjolleri i plenum når Fredagsbaren sådan cirka er slut :wub:
5) Ulempen er egentlig "kun" at der mangler et rum til Lingam Lenas massagebriks, så vidt jeg kan tænke mig frem til i en ruf... men måske har jeg overset noget?
I Valby har vi været vant til at de to medværtinder skulle deles om det ene bollerum efter tur og efterspørgsel. Det vil jo så ikke være anderledes på "kontoret". Der er faktisk en 5-personers sofa bag gardinet nu, og garderobe-lænestolen ved briksen findes, plus 2 skamler og 2 bænke og et par ekstra i kælderrummet. Briksen kan slåes sammen og sættes væk på dagen... eftersom jeg ikke forestiller mig at nogen ønsker at få en Lingam massage med Fredagsbarens sniksnakkende, grinende og nysgerrige blikke lige ved siden af alligevel. Eller er "en hånder med hep" det nye sort? For så kan briksen da bare blive hvor den er :lol:;) 


Hvad siger I til disse tanker, jer der har været med til tidligere Evas Fredagsbar og har set "kontoret" hvor jeg holder til? 
Er det en and? Skal det prøves af? Hvad har jeg glemt at tænke på? 

Skriver det altså i denne tråd, da jeg ikke helt kan gennemskue i hvilket underforum det ville være på sin plads at oprette en helt ny tråd kun om dette uden der bliver bøvl med Ananas i egen Juice og halløj ;) 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...