Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #5 - Fredag 9 juNi - i Vanløse kl. 16-23

Recommended Posts

Der er mulighed for både tæppebank og lowfives i plenum. Der er rigeligt til alle :D 
Øj øj øj hvor jeg glæder mig! 

@JenniferRomantica har måttet melde afbud, så det er bare om at gå til makronerne med @Kæmpe bryster og @SweetKisses - for mit alter ego @Eva Nadine skal nemlig lege Conni til denne Fredagsbar #5 fordi Conni atter er blevet sendt til tælling med sit helbred. Det er ganske sikkert bare overbegejstring og presset ved at skulle være Blowjob BINGO opråber der har tvunget den gæve skønjomfru og Teledulle DeLuxe i knæ... altså ikke på den gode måde ;) 
Det skal måske nævnes at jeg er lettere talblind, så det kan være der bliver brug for en assistent der er mindre "sjov" med tal end jeg er. Er der en frivillig der melder sig allerede? :wub: 
@Mister12 jeg glæder mig til dine brownies! Nu ikke noget med Bubber-Brownies så vi bliver skideskæve, veller! 

Og så skulle jeg hilse fra @AB455 som desværre ikke kan deltage denne gang, og sige at resten af den sindssygt dyre luksus whisky vi har tilbage fra sidst, må der altså IKKE blandes cola eller andet halløj i. Den skal nydes ren og i små mængder, blev der sagt.
Vi har også stadig mere af den farveskiftende fancy gin tilbage doneret af @Hans69 som altså heller ikke hverken kommer eller ankommer denne gang.
Jeg føler pludselig en ubændig trang til at blande alting sammen ligesom man gjorde i flok, dengang man ikke var gammel nok til at måtte drikke alkohol, og alle havde stjålet lidt fra forældrenes barskab, bortset fra dem der var afkom af afholdsfolk som købte det dér billige kirsebærvin med et lille guldbæger på, så alting kom til at smage lidt af kloakvand... men vi blev skidefulde! Så... ved nærmere eftertanke, må vi hellere holde os til de fraværende Herrers formaninger og blot nyde det i begrænsede mængder... der kommer også en svensker denne gang, og så ved vi jo nok hvor galt det kan gå.
Uanset, så glææææder jeg mig! Fik jeg sagt det? ;) 

Tæppebank, gramsekrammere og Low-fives til alle :P 

Kærligst, Eva <3

PS: Der er altså kvindfolk nok, på trods af lidt afbud... @SiaUngQ og June fra Ahornsgade kommer jo også som gæster :wub:
 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 14 timer siden:

Kan @Eva Nadine ikke tage den berygtede tæppe banker med på fredag. Mener en af gæsterne skal lære lidt pli :wub:

tror ikke jeg tør, har man hørt magen :D

 

Hans69 skrev, for 12 timer siden:

Go’ ide :lol: har hørt om den gæst :twisted:

Jeg kender ikke denne gæst, men glæder mig til at møde denne :wub::P

 

Evas Fredagsbar skrev, for 5 minutter siden:



@JenniferRomantica @Kæmpe bryster@SweetKisses
Det skal måske nævnes at jeg er lettere talblind, så det kan være der bliver brug for en assistent der er mindre "sjov" med tal end jeg er. Er der en frivillig der melder sig allerede? :wub: 
(beklager de forkerte tag - trods jeg er fra 97 lykkedes det mig ikke at fjerne dem) 
@Mister12

 

Jeg kan tælle til 3, så kan vidst godt melde mig som medhjælper :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 25 minutter siden:

Og så skulle jeg hilse fra @AB455 som desværre ikke kan deltage denne gang, og sige at resten af den sindssygt dyre luksus whisky vi har tilbage fra sidst, må der altså IKKE blandes cola eller andet halløj i. Den skal nydes ren og i :wacko:små:wacko: mængder, blev der sagt.

Det er rigtigt at jeg anbefaler at denne Springbank klarer sig umanerligt godt uden fæle tilsætningsstoffer, men fjern venligst ordet "små" - det ord står helt for din egen regning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, 1 time siden:

Takker @AB455 jeg skal prøve at hjælpe dig med de store whisky :D

Må desværre skuffe @Eva Nadine med  brownies, har ikke modtaget opskriften af feriebarnet @Pianistinden :wub:

Så må vi da håbe at @SweetKisses er blevet færdig med at lakere negle :D

Nå Sia vil gerne møde :ph34r: :P

Du tager bare den første den bedste opskrift når du googler 'Brownie opskrift' og bager den med kærlighed, så bliver den god B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glæder mig till min fredagsbar debut i morgen :)

Lidt øv @Jennifer Romantica  ikke kommer har haft et godt øje til hende i et stykke tid og regnede med jeg kunne tjekke hende lidt ud, men det giver mig så lidt mere tid til de andre kvinder der kommer ;)

Tæppebankeren springer jeg over hvis jeg kan? Har en aftale med min første dom. i næste uge :D Tror på man skal prøve alting mindst en gang :D 

Jeg var bingo narkoman i mine unge dage, så melder mig gerne som opråber, såfremt jeg ikke skal levere gevinsten. 

 

Ser frem til at møde jer alle :)

 

 

 

 

Redigeret af spaceman

Del dette indlæg


Link til indlæg
spaceman skrev, 1 time siden:

Lidt øv @Jennifer Romantica  ikke kommer har haft et godt øje til hende i et stykke tid og regnede med jeg kunne tjekke hende lidt ud, men det giver mig så lidt mere tid til de andre kvinder der kommer ;)

Jeg er selv hammer øv over det-_-.. Græder faktisk nok en lille smule i morgen aften:ph34r:.. 

Men så håber jeg de andre kan få ørenlyd denne gang så jeg ikke skal hører på hvor meget jeg snakker:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg er selv hammer øv over det-_-.. Græder faktisk nok en lille smule i morgen aften:ph34r:.. 

Men så håber jeg de andre kan få ørenlyd denne gang så jeg ikke skal hører på hvor meget jeg snakker:lol:.. 

Kan være vi ses til Fredagsbar #6, jeg var tilmeldt #2 men fik corona. Nu har jeg læst de tråde der have været om fredagsbar og jeg er godt nok gået glip af meget.

 

2-3 vodka cola og jeg snakker som et vandfald så ser frem til at tage kampen op til #6 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
spaceman skrev, for 2 minutter siden:

Kan være vi ses til Fredagsbar #6, jeg var tilmeldt #2 men fik corona. Nu har jeg læst de tråde der have været om fredagsbar og jeg er godt nok gået glip af meget.

 

2-3 vodka cola og jeg snakker som et vandfald så ser frem til at tage kampen op til #6 ;)

Det lyder som en udfordring de andre kommer til at hade os for meeen hvor intet vover:P:lol:..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 20 timer siden:

Du tager bare den første den bedste opskrift når du googler 'Brownie opskrift' og bager den med kærlighed, så bliver den god B)

Må beklage, sømanden faldt i et vandhul i nyhavn, så der blev ikke tid til at finde den omtalte opskrift :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig god fredagsbar til jer alle sammen.

Jeg begræder at jeg ikke kan deltage denne gang, men jeg ser frem til de små hyggelige anekdoter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej dejlige mennesker. Der skal nok komme et lille skriv fra mig, men lige nu er jeg bare helt rundtosset, ikke mindst af den tur jeg fik af @SweetKisses, men også af hyggen og masser af gin. Håber jeg kommer til mig selv på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 11 timer siden:

Hej dejlige mennesker. Der skal nok komme et lille skriv fra mig, men lige nu er jeg bare helt rundtosset, ikke mindst af den tur jeg fik af @SweetKisses, men også af hyggen og masser af gin. Håber jeg kommer til mig selv på et tidspunkt.

Håber du er ved at være dig selv igen @Lauersen :D 

tak for en dejlig aften til jer alle :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 11 timer siden:

Hej dejlige mennesker. Der skal nok komme et lille skriv fra mig, men lige nu er jeg bare helt rundtosset, ikke mindst af den tur jeg fik af @SweetKisses, men også af hyggen og masser af gin. Håber jeg kommer til mig selv på et tidspunkt.

Hej Lau 

Er du sikker på du ikke er ude af form:D

Vi må træne noget mere til næste gang, så vi bedre er klar til den vilde hoppe, :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 22 minutter siden:

På vej hjem igår gik jeg kort forkert og endte med at skulle orientere mig på denne vej (se billedet) lidt skægt efter @SiaUngQs opfordringer igår aftes. :lol:

IMG_3781.jpeg

Det må være tegn på at du skal med på tur! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 28 minutter siden:

På vej hjem igår gik jeg kort forkert og endte med at skulle orientere mig på denne vej (se billedet) lidt skægt efter @SiaUngQs opfordringer igår aftes. :lol:

IMG_3781.jpeg

Alle veje går til Ro…Støvring :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Håber du er ved at være dig selv igen @Lauersen :D 

tak for en dejlig aften til jer alle :wub:

Jeg er så småt ved at være oppe igen. Det var da noget af en aften.

Mister12 skrev, for 23 minutter siden:

Hej Lau 

Er du sikker på du ikke er ude af form:D

Vi må træne noget mere til næste gang, så vi bedre er klar til den vilde hoppe, :wub:

Det må jeg hellere, eller også skal jeg ikke gå så meget til ginen før jeg går på værelset. Skal da love for at der var en der havde mere energi end mig.Var du også derinde med @SweetKisses eller var du hos @Kæmpe bryster ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er så småt ved at være oppe igen. Det var da noget af en aften.

Det må jeg hellere, eller også skal jeg ikke gå så meget til ginen før jeg går på værelset. Skal da love for at der var en der havde mere energi end mig.Var du også derinde med @SweetKisses eller var du hos @Kæmpe bryster ?

Du så da ellers frisk ud, da du stak hovedet ud af vinduet - eller var det bare @SweetKisses der holdt dig flyvende?:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 15 minutter siden:

Du så da ellers frisk ud, da du stak hovedet ud af vinduet - eller var det bare @SweetKisses der holdt dig flyvende?:P

Jeg var nok lidt høj på livet lige der, men lysten ville meget mere end fysikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...