Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #5 - Fredag 9 juNi - i Vanløse kl. 16-23

Recommended Posts

Jeg smutter lige på ferie lidt igen, ing' :P 

Har ferie-hjerne fra cirka omtrent i eftermiddag og er retur mandag 22. maj hvor ferie-hjernen gerne skulle være dampet lidt af efter en uges tøsetur til de varme lande hvor drinks er lige så tynde som de er billige. 
Måske jeg vinder Stive Lis-vandrepokalen en aften eller to... hvordan er det nu teksten til Frem og Tilbage-sangen med Nik og Jay lyder? 

Skååål og pas på Danmark imens jeg er væk. 
Pift efter en lækker pige med sus i skørterne på cykel fra mig og husk at flirte også med dem der ikke er så pæne, og dem der har allermest brug for det, så de får en bedre dag og et skønnere forår! Det er vigtigt at nogen overtager tjansen imens jeg er væk, jo :wub::D 

Blink, vink og pustekys til alle der lyster eller trænger ;) 

Kærligst, Eva <3


 

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 29 minutter siden:

Hmmm... Nu burde Eva have været hjemme i 6 dage, men hun er helt tavs her... Hmm...

Hvad er problemet? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

BØH! :P 

Jeg har knaldet wanket snoldet fjollet dovnet været travlt optaget af nogle andre ting, og indbakken bugner med breve fra Fredagsbar kandidater jeg ikke har haft overblik nok over arrangementets deltagerliste til at besvare. Det er for dårligt! Jeg må oppe mig lidt og lege sekretær i stedet for at lege forårskåd. Det er bare ikke lige så sjovt at lege kontor som at lege andre ting. Jeg gør noget ved det i løbet af enten i aften eller i morgen. Det er ganske vist ;) 

Pustekys, gramsekram og loooow fives <3

 

PS: 

Jørgensen skrev, for 4 timer siden:

Hmmm... Nu burde Eva have været hjemme i 6 dage, men hun er helt tavs her... Hmm...

At ingen har haft noget morsomt eller sarkastisk at sige om at jeg i hele SEKS DAGE længere end nødvendigt har været tavs, må da undre andre end mig, eller hva'? :lol:

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 22 timer siden:

PS: 

At ingen har haft noget morsomt eller sarkastisk at sige om at jeg i hele SEKS DAGE længere end nødvendigt har været tavs, må da undre andre end mig, eller hva'? :lol:

Tænker der har været enighed om at lade dig slippe i denne omgang - vi har alle brug for lidt arbejdsro engang i mellem :D<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, den 13.4.2023 at 08:45:

Jamen jeg vil da gerne hjælpe dig Sia, naturel toga fiskenet :wub:

 

SiaUngQ skrev, den 13.4.2023 at 08:36:

Wuhuuu… det bliver en fest :wub: Har allerede tøjkrise :lol:

Nu tror jeg Sia en af den skønne damer der kommer d 9, har kunnet bruge mine tøj tips til et eller andet:D

Og nej du får ikke at vide hvem der er :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 7 minutter siden:

 

Nu tror jeg Sia en af den skønne damer der kommer d 9, har kunnet bruge mine tøj tips til et eller andet:D

Og nej du får ikke at vide hvem der er :wub:

Jeg har en ide om hun er sød.. eller sweety som man siger :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 10 timer siden:

Jeg må desværre melde fra, da jeg er blevet forhindret i at deltage B)

Ønsker jer en skøn aften :wub:

Jeg spørger bare hvem skal så bage dine fantastiske Brownies :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 38 minutter siden:

Jamen det skal du jo :PB)

Ja nu bager jeg da lidt ind imellem :wub:

Men tror ikke Brownies er min spidskompetence, kommer til at mangle både din opskrift og lette hånd :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 21 timer siden:

Jeg må desværre melde fra, da jeg er blevet forhindret i at deltage B)

Ønsker jer en skøn aften :wub:

Øv altså :wub: Havde glædet mig til at se dig igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må desværre også melde fra, af helbredsmæssige årsager. Men jeg skal sende jer mange misundelige, men dog gode tanker mens I hygger jer næste fredag, og jeg blot kan ligge i en seng hvor der ikke engang er pudebetræk man kan græde ned i. :cry:
Håber dog at være frisk nok til at deltage i Juli/August's fredagsbar, hvor jeg så må tage revanche på både den ene og den anden måde. 


Sørg nu for at @Eva Nadine kan få indhentet sin kvota af LowFive ud-deling, da jeg ikke tror hun får uddelt så mange af dem på sine ferieture, at @JenniferRomantica ikke vinder både sig selv OG champagne igen, samt at @SiaUngQ ikke kommer til at fryse i sit fiskenet. Sidst men ikke mindst, giv @SweetKisses en så varm velkomst at hun bliver lige så afhængig af at deltage i fredagsbaren, som vi andre er blevet. 

Med misundelsens grønne bæst i mavetarmregionen, stort kram til jer alle
/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 12 timer siden:

Jeg må desværre også melde fra, af helbredsmæssige årsager. Men jeg skal sende jer mange misundelige, men dog gode tanker mens I hygger jer næste fredag, og jeg blot kan ligge i en seng hvor der ikke engang er pudebetræk man kan græde ned i. :cry:
Håber dog at være frisk nok til at deltage i Juli/August's fredagsbar, hvor jeg så må tage revanche på både den ene og den anden måde. 

Rigtig god bedring @Francois - måske vi ses en anden gang ^_^

Håber også at se dig en anden gang, @Pianistinden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God bedring Francois. 
 

Jeg skal have en med fra Jylland om fredagen, da vi skal på bakken dagen om lørdagen - så kan først kører fra Jylland når han har fri kl 15. Satser på an ankomme til fredagsbaren 17:30 -18:00 ish :wub: Så jeg er der ikke fra start men LOVER at komme - medmindre der bliver smidt kartofler på motorvejen eller andet skørt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 2 timer siden:

Mener en af gæsterne skal lære lidt pli :wub:

Go’ ide :lol: har hørt om den gæst :twisted:

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...