Hop til indhold
Lucky69luke

Dalyas Olie massage og afslutnings service FANTASTISK

Recommended Posts

Hej, hermed opdatering til tidligere kommentar til Dalya! Der er helt fantastisk

Her lige et par linier omkring Dalya, også tidligere kendt under snublende lig navn!

Jeg har nu besøgt hende en lille håndfuld gange og det vil jeg fortsætte med!!!

Dalya, er brand dygtig og super, har tilmed det mest fantastiske og smittende humør.

Hvis du er ude efter en super massage med fokus på dine behov for afslapning,

Ja så findes det ikke bedre, samme eller lignende men IKKE bedre end her!!!

Hun vil kunne give dig netop den hårdhed i pres og afslapning i massage du ønsker,

Det vil blive givet med stor koncentration og hvis du ønsker snak og godt humør!!

(Jeg har prøvet en del og kræver hård men afslappende massage... 10 til 12 i karakter)

Hvad du ellers kunne ønske i afslutninger er klart annonceret og leveres til Top karakter,

Faktisk så godt at alt går i et og i enkelte tilfælde forenes man i skøn sammenhørighed

PRØV DET .... Men pas på det opbygger hurtigt kraftig afhængighed.... Jeg er hooked!

(Det NY er at afstanden er minimeret ( for mig;-)))))) nu arbejder hun ud fra bagsværd,

det faktum at hun kender sin værdi, er nu det eneste der begrænser forbruget)

NB

Hvis det ikke er ægte bryster, så er det sku da også ligemeget da man ikke kan mærke det!

Desuden er jeg 100% på at der INTET kunstigt over Dalyas bryster, de kan nydes rent;-);-)

NBNB

Hvis du ønsker en lille petit forårs killing uden evner, så gå et andet sted hen! Dalya er 30 plus.

dog har hun en fantastisk krop og uimodståelige bryster for 30 plus, og erfaringen er guldet!!

Redigeret af Lucky69luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge

Der er efterhånden mange tråde på Dalya, her lige link til den sidste.

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Her lige en opfølgning på Dalya der jo er flyttet til bagsværd en ny lækker lejlighed.

Der er super dejlig stemning, og lækkert rent i massage og afslutnings lokalet!

Der er en professionel Briks massagen udføres på, til stille musik og stearinlys stemning.

Der er så to madrasser på gulvet rene og pæne til den professionelle afslutning der vælges.

Min sidste tur var med opstarts HJ/BJ er lagde bunden til hård afslapnings massage!

Efter sådan en start er det faktisk muligt at slappe til hendes hårdeste massage.. Av av

Vi slukkede festen med den dejligste 69, hvor er det dog en fantastisk service Dalya gir!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey!

Lige en kommentar herfra: I sidste uge havde jeg kontakt med omtalte for at få en tid eftersom alle roser hende til skyerne.

Jeg bad om den første tid på dagen og blev til sidst enig om et tidspunkt (jeg havde langt at rejse og en tid at passe i hovedstaden).

Jeg blev nødt til at ændre i mit skema for at få tingene til at hænge sammen med den tidligste tid hun kunne tage imod (senere end ihh til skema på nettet).

På dagen - tidligt om morgenen - fik jeg sms om jeg kunne tænke mig at komme tidligere. 

Heldigvis var den bedre halvdel allerede stået op så det skete det ikke noget ved (men kunne have gjort!!) og så var det alligevel for sent for at nå at komme til hovedstaden til den tid - så vi blev ved den først bestemte.

Jeg kører siden mod hovedstaden i tide for at holde vores aftale men en halv time før ankomst på adressen fik jeg sms at aftalen var aflyst !!!

Jeg lagde en ny sms for at spørge om jeg så kunne få en tid sidst på dagen men ikke mere kontakt fra den dame så jeg tror ikke jeg vil spilde mere energi på hende men bruge nogle af de andre gode massagepiger fra tidligere tider!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej bluesman og drenge,

Det er jeg ked af at høre, det er bare ikke OK. Men hun er jo 'kun' et menneske som vi andre!

Du squ nu prøve at give hende en chance mere, nævn det og du vil sikker få lidt ' ekstra'

Dalya, har kun været stabil og reel, samt meget service mindet derfor forslår jeg ovenfor option.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dalya

Hej Drenge og Lucky69luke

kære Tak for dine søde orde.. jeg plejer ikke skriver her men det gøre jeg nu efter bluesman har skrevet. jeg ked at at høre som Lucky og andre gæster kender mig og har besøgt mig så jeg er stabil og vil gerne få og give mine gæster en god oplevelse og en god service.

I Drenge skal Huske på at vi pige er også et menneske og har et liv ved siden af, som I har, hvis jeg skulle aflyse en aftale det var nok fordi jeg var nød til skulle gøre det.

Bluesman vil jeg lige spørge hvad vil du gøre hvis du var i mit eller pigens sted som vi oplever det ret tæt at gæsterne melder afbud en Halv time før? eller 10 min før? de skal komme og hvad vil du gøre når de fleste slet ikke melder afbud? desværre sker ret tit og imens jeg har sagt nej til nogle andre som ville komme... 

have en rigtig god dag

knus

Dalya

Del dette indlæg

Link til indlæg
Du har så mange fans herinde, at du ikke behøver bekymre dig Dalya. Men om du alligevel beslutter dig for at skrive et forsvar, så er det nok en god idé at gøre det tydeligt og forståeligt.
.
Bluesman har jo ikke skrevet en dårlig anmeldelse; han er simpelt hen ked af at du brænder ham af, uden forklaring. Og at du derpå ikke er til at få svar fra.
Jeg har haft mange glimrende oplevelser hos dig Dalya - den gang. Men jeg var også med til lidt af det samme som  Bluesman nu beskriver. Flere gange faktiskt.
Og jeg ser ikke hvad det er du forklarer? Jeg og de fleste af os, er helt klare over det kedelige i at kunder booker tid uden at komme. Det er simpelt hen så dårligt.

Men hvorfor bliver det derfor okej for dig at brænde nogen af uden forklaring, og uden respons? Selvfølgelig bliver han ked af det, og går andre steder i fremtiden. 

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har så mange fans herinde, at du ikke behøver bekymre dig Dalya. Men om du alligevel beslutter dig for at skrive et forsvar, så er det nok en god idé at gøre det tydeligt og forståeligt.
.
Bluesman har jo ikke skrevet en dårlig anmeldelse; han er simpelt hen ked af at du brænder ham af, uden forklaring. Og at du derpå ikke er til at få svar fra.
Jeg har haft mange glimrende oplevelser hos dig Dalya - den gang. Men jeg var også med til lidt af det samme som  Bluesman nu beskriver. Flere gange faktiskt.
Og jeg ser ikke hvad det er du forklarer? Jeg og de fleste af os, er helt klare over det kedelige i at kunder booker tid uden at komme. Det er simpelt hen så dårligt.

Men hvorfor bliver det derfor okej for dig at brænde nogen af uden forklaring, og uden respons? Selvfølgelig bliver han ked af det, og går andre steder i fremtiden. 

B

Ja det ville være afklarende at få en forklaring på den u seriøsitet der er anvendt i bluesmann´s tilfælde, hvis der bare skal

være en lille smule seriøsitet. 

Indlægget er jo sådan set irrelevant i den sammen hæng.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

.

B

Meget elegant formuleret - tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dalya

kære Bananas dejligt at høre at du har haft mange gode oplevelse hos mig, vil sige at jeg ikke skylde nogen en forklaring, jeg har sendt en privat besked til Bluesman som sagt vi pige har også et privat liv ved siden af, og alt kan ske hvad/og når som helst. hvis jeg skulle blive nød til aflyse så skal jeg gøre det, nej jeg vil aldrig brænde nogen af mine gæster af med vejler... og for resten jeg har lige tjekket Bluesmans sms  han spørger faktisk ikke om en ny tid senere på dagen. men lad det lægge, og det er ikke det vi skal diskutere her ellers kan man blive ved.

Dalya

Del dette indlæg

Link til indlæg

Je Dalya, vi lader det ligge. Men en ting tror jeg i piger nogle gange glemmer: Vi mænd har også følelser. Vii glæder os til noget som små drenge, og vi forbereder os som voksne mænd (?!). Og så bliver det ikke noget til, vi forstår ikke hvorfor, tænker at "hun skider vel på mig, jeg er jo kun en simpel kunde, et "klammet svin" som Tanja Rahm kalder os. Sådan kan det føles faktiskt. Det er ikke dit - eller nogen anden piges - ansvar. Men det kan være godt at vide og nogen gang tænke over.

Vi er to grupper mennesker i det her universet: købere og sælgere - og nogle gange tænker jeg at vi er lige så udsatte i begge grupper, og bliver nødt at prøve at passe godt på hinanden.

Men vi lader det ligge. Og jeg havde ikke skrevet noget overhovedet, hvis du ikke havde begyndt at forklare noget som du alligevel ikke forklarede. Somme tider er det nok bedst at lade tingen ligge - før man begynder at snakke om dem.

Alt godt til dig.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle,

Ja, mon ikke vi alle er enige om at ligegyldigt om man sælger/ køber og hvad der er i posen!

Tja så er vi bedst stedt med at være respektfuld over for hinanden og tage bedst muligt hensyn,

Det er de små ting her i livet der udgør forskellen vi skal oftest kun gøre små ting for hinanden.

Når det er sagt er det menneskeligt at fejle/ glemme, men guddommeligt at kunne tilgive hinden,

Det ville være et bedre sted om vi troede på det bedste i hinanden! Og så lige levede op til det :-)

Dalya, du er en fantastisk pige for mig, tak for sidst ( toppen) da kom jeg da helt op i skyerne!

Jeg glæder mig som den lille dreng jeg er ....til vi ses igen, til vores dejlige faste massage program

Vi ses

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lagde en ny sms for at spørge om jeg så kunne få en tid sidst på dagen men ikke mere kontakt fra den dame så jeg tror ikke jeg vil spilde mere energi på hende men bruge nogle af de andre gode massagepiger fra tidligere tider!!

Prøv at check om du fik sendt den SMS ang. en tid sidst på dagen - måske røg den i kladder, eller du fik den bare ikke sendt - det kunne jo være grunden til Dalya ikke svarede. Om ikke andet, så aflyste hun da jeres aftale ½ time før, så du ikke spildte tid på at køre helt ud til hende og havde chancen for at udnytte alternativer, som det altid er rart at have i baghånden, når det drejer sig om glædespigebesøg - især når det drejer sig om besøg hos mere privat/diskrete, som evt. kan blive forhindrede af private- og familieanliggender.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke rigtigt kan forstå indsigelsen.

Jeg har selv stået i samme situation, blot med modsat fortegn.

Jeg havde engang en aftale hos Lanna, dengang man holdt til i Århusgade. Tyve minutter før min tid ringede de fra mit barns børnehave og bad mig om at få hende på skadestue, da hun var kommet galt afsted.

Jeg tror nok, jeg var omkring hele samlingen af danske samt et par tyske eder. Men der var jo ikke noget at gøre. Jeg ringede til Lanna og meldte afbud.

Så fik jeg en arrig salve tilbage om mænds troløshed, idet der angiveligt samme dag havde været to andre med mit "kunstnernavn", der decideret havde brændt dem af.

Jeg forklarede, hvordan det hang sammen, men kom bagefter til at tænke på, at jeg jo egentlig ikke skyldte Lanna en forklaring, men som det pæne menneske, jeg er, gjorde jeg det uden nærmere overvejelse, selvom jeg lige havde fået en skidtspand i hovedet.

Nu fik badassbluesman trods alt et afbud, og da jeg selv har siddet i situationen, kan jeg ikke få mig selv til at dadle Dalya. Jeg ved godt, at han må have følt sig p....skuffet og frustreret efter al den planlægning samt lange rejse, men ind imellem kan der altså opstå situationer, man ikke lige har forudset, og hvor man må vise forståelse/overbærenhed. Det gælder begge veje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det da også bare mega træls, hvis man har poppet en af de blå også der bliver aflyst 30 minutter før, det får jo ikke pillen til at stoppe med at virke ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det da også bare mega træls, hvis man har poppet en af de blå også der bliver aflyst 30 minutter før, det får jo ikke pillen til at stoppe med at virke :wink:

En ræv har altid mere end én udgang fra rævegraven.

Man skal selvfølgelig have en "Plan B" parat, og med den nye Sildenafil, havde den "blå udgift" kun været på ca. 4 kr.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ræv har altid mere end én udgang fra rævegraven.

Man skal selvfølgelig have en "Plan B" parat, og med den nye Sildenafil, havde den "blå udgift" kun været på ca. 4 kr.

Helt enig med Borende X  -  Altid en plan B  "because shit happens, simple as that"

Så er man ikke nöd til at beklage sig :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge,

Ja det er squ lidt surt at stå der med jern på, tror nok jeg ville ringe og bekræfte lige inden den blå røg ned!

Håber ikke jeg når der til, det kræver jo endu bedre planlægning med damerne der tit er lidt ustabile!

Når det er sagt så syndets det at lave en plan B ikke at være den store udfordring med det udvalg vi har;-)

Hvis så men har prøvet Dalys så er det jo altid surt at gå til en plan B ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne I ikke slappe lidt af nu ?

Nu har i kævlet i flere dage om det sammen. Og der øer sagt undskyld uden grund og det er stort.

Stort knus til Dejlige Dalya som gør det alderspræsident bedste hun kan. Der kan tit opstå noget hvor man må melde fra, sådan er livet.

Tilgiv og kom videre trods ,'vb blå piller og stor rejsning, jeg satser på Dalya Og hvis ikke græder jeg lidt og går til plan B eller .

jeg håber Dalya tager sine fridage ind i mellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne I ikke slappe lidt af nu ?

Nu har i kævlet i flere dage om det sammen. Og der øer sagt undskyld uden grund og det er stort.

Mr.B, du burde have et minuspoint for din vrøvle-kommentar oven for, men det er desværre ikke muligt... :roll:

Hvem har "sagt undskyld uden grund"?

Ihvertfald ikke Dalya, som skriver i tråden her: "hvis jeg skulle aflyse en aftale det var nok fordi jeg var nød til skulle gøre det..." :idea:

Den kommentar lyder mere i retning af det arrogante end som en undskyldning, omend indtrykket kan skyldes de naturlige sproglige begrænsninger, man kan have som persisk udlænding i Danmark.

Omvendt synes jeg både BadassBluesman og Bananas har skrevet velbegrundede og saglige indlæg her i tråden, og jeg har set tilstrækkeligt til, at Dalya aldrig kommer på min to-do liste, uanset at hun iflg. det skrevne fra mange medlemmer giver god massage inkl. sex, hvis man ellers kommer frem til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bedste EG brødrer!

Nu synes jeg det er tid til at sætte PUNKTUM i denne tråd angående Dalya.

Efter at have været i kontakt med hende her på EG og telefon/sms så besøgte jeg hende idag og jeg må sige at glæden ville ingen ende tage!!

Det viser sig faktiskt at jeg tidligere har besøgte hende regelmæssigt indtil for 4,5 år siden hvorefter hun forsvandt. Hun havde tidligere konsultation i Herlev hvor jeg havde besøgt hende og sandelig om ikke Dalya kunne huske mig - gensynsglæden var stor fra begges sider.

Vi har talt om det skete og har lagt det bag os - jeg havde endnu en skøøøn oplevelse med hende og vil naturligtvis vende tilbage igen og igen og igen.....

Dette må da siges at være en historie med "happy ending" i dobbelt bemærkelse  :-P

Jeg ønsker alle en god weekend og tak for idag til Dalya  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringede til Lanna og meldte afbud.

Så fik jeg en arrig salve tilbage om mænds troløshed, idet der angiveligt samme dag havde været to andre med mit "kunstnernavn", der decideret havde brændt dem af.

Så forstår jeg måske bedre, hvorfor nogle mænd slet ikke melder afbud, hvis de risikerer at få sådan en svada - pigen skulle jo, derimod være forstående og forstå, at når man er så venlig at ringe afbud, så er det fordi, man gerne vil komme en anden gang istedetfor - men det udelukker hun jo nærmest selv :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...