Hop til indhold

Et sted at være, som kunde

Featured Replies

Skrevet

Hejsa,

Som kunde er det dælme ikke nemt at finde et sted at være til at hygge med en GP, såfremt ens hjem ikke er en mulighed. Altså medmindre man vil betale en "mindre" formue for et hotelværelse, man kun skal bruge et par timer hvilket nok vækket noget mistanke fra personalet.

AirBnB er godtnok noget billigere, men samme problematik med at man kun er der nogle timer og så smutter igen. Koblet med en vis form for etik og respekt for at det er folks hjem etc man meget ofte er i.

Hvad filan gør i andre. Har godtnok fundet et sted, men det er kun praktisk og bruge i det sydøstlige Jylland. Og på diskret udlejning er der godtnok ikke meget at komme efter

What to do??, hvad gør i andre...

Skrevet

Jeg er godt nok ikke mand - men håber mit svar er okay alligevel :wub:

Jeg har tænkt mig at bruge naturen, har engang knaldet op af en båd der lå på stranden - det var ret frækt :ph34r:

Men ellers har jeg ikke noget godt forslag til sin problematik - der skal måske også være liiiidt varmere

Skrevet
Tehtdk skrev, for 38 minutter siden:

Finder en der tilbyder incall.

Skrevet

Jeg mødte engang en kvinde, hun havde gjort det rigtig lækkert i et lille telt sat op til formålet, det er ret frækt at ligge og slikke fisse, mens man kan høre folk gå forbi 

Skrevet
Otte skrev, for 1 time siden:

Jeg mødte engang en kvinde, hun havde gjort det rigtig lækkert i et lille telt sat op til formålet, det er ret frækt at ligge og slikke fisse, mens man kan høre folk gå forbi 

Det hedder Roskilde Festival. Det er noget helt andet. 

Skrevet
underdog40 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kommer ikke på djævleøen

Skrevet
Tehtdk skrev, for 5 timer siden:

Hejsa,

Som kunde er det dælme ikke nemt at finde et sted at være til at hygge med en GP, såfremt ens hjem ikke er en mulighed. Altså medmindre man vil betale en "mindre" formue for et hotelværelse, man kun skal bruge et par timer hvilket nok vækket noget mistanke fra personalet.

AirBnB er godtnok noget billigere, men samme problematik med at man kun er der nogle timer og så smutter igen. Koblet med en vis form for etik og respekt for at det er folks hjem etc man meget ofte er i.

Hvad filan gør i andre. Har godtnok fundet et sted, men det er kun praktisk og bruge i det sydøstlige Jylland. Og på diskret udlejning er der godtnok ikke meget at komme efter

Nu er det nemmere at hjælpe, om det er Sjælland/fyn/Jylland der er tale om. 

Men er det i KBH området, så er der jo Pussygalores, som har et værelse de lejer ud fra 300,- pr. Time

https://70210026.dk/pussy-call her kan du læse lidt om det. 

Skrevet

Der er masser af gamle tråde om emnet - blot til orientering ;) 
Har ikke rigtigt tid til at være bibliotekar service i dag - men søg og du skal finde. 
"En mindre formue" er vist relativt... det er da klart at hvis du booker en pige til en quickie og har forhandlet dig ned til en kvart timepris med en pige der er lidt på røven og som normalt kun sælger hele timer med "outcall" så kan det blive lidt pebret. 
Men der findes jo piger der kører med budget priser og som man kan lave en aftale med i et solcenter eller på et toilet på tanken ved en afkørsel. 
Der er masser af penge at spare hist og pist hvis man ryster posen lidt. 
Ellers må man nok dykke i lommerne eller måske ta' en spiller på kontoret via Skype eller lign. (bruger man noget andet nutildags?) med en pige der kan heppe lidt fra sin egen skærm hvis man virkelig vil spare på lokationen :) 

Der findes da et utal af piger hvor man kan besøge hende. Så medmindre det er en navngiven pige, som du jo så kan spørge om hun har kreative idéer til mødet, så er det vel bare at plukke en ud der har de rammer du har brug for, tænker jeg? 

Kærligst, Eva <3 

PS: Det er ærgerligt du ikke bor i København. Så kender jeg en mand der gerne vil hjælpe. Er dog usikker på hvorvidt det er noget han sådan tilbyder til alt og alle - men jeg kan da spørge... Jeg fik nemlig forleden det tilbud af en taxachauffør som genkendte mig fra dengang jeg kørte i taxa til og fra Cassiopeia på Østerbro, som foreslog at hvis jeg havde en kunde der ville ha' et blæs eller en ridetur så kunne jeg bare få hans nummer, så ville han lægge bagsæderne ned og kendte til et sted nær en byggeplads hvor vi da lige kunne køre hen... det syntes han måtte være dagens tilbud for mig - for det var endda gratis når nu det var mig! :D 
#NOT-gonna-happen-soon-to-be-fired-taxi-driver!
Jeg tænker stadig ofte på hvorfor ingen har produktudviklet en taxaservice som en slags BangBus... man kan vel ombygge en gammel Citroën 2CV kassevogn med en rullemadras og et par pyntepuder fra IKEA? :P

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Forstår ikke det etiske problem i at bruge Airbnb 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 38 minutter siden:

Har ikke rigtigt tid til at være bibliotekar service i dag - men søg og du skal finde. 
"En mindre formue" er vist relativt... det er da klart at hvis du booker en pige til en quickie og har forhandlet dig ned til en kvart timepris med en pige der er lidt på røven og som normalt kun sælger hele timer med "outcall" så kan det blive lidt pebret. 
Men der findes jo piger der kører med budget priser og som man kan lave en aftale med i et solcenter eller på et toilet på tanken ved en afkørsel. 
Ellers må man nok dykke i lommerne eller måske ta' en spiller på kontoret via Skype eller lign. (bruger man noget andet nutildags?) med en pige der kan heppe lidt fra sin egen skærm hvis man virkelig vil spare på lokationen :) 

Der findes da et utal af piger hvor man kan besøge hende. Så medmindre det er en navngiven pige, som du jo så kan spørge om hun har kreative idéer til mødet, så er det vel bare at plukke en ud der har de rammer du har brug for, tænker jeg? 

Kærligst, Eva <3 

PS: Det er ærgerligt du ikke bor i København. Så kender jeg en mand der gerne vil hjælpe. Er dog usikker på hvorvidt det er noget han sådan tilbyder til alt og alle - men jeg kan da spørge... Jeg fik nemlig forleden det tilbud af en taxachauffør som genkendte mig fra dengang jeg kørte i taxa til og fra Cassiopeia på Østerbro, som foreslog at hvis jeg havde en kunde der ville ha' et blæs eller en ridetur så kunne jeg bare få hans nummer, så ville han lægge bagsæderne ned og kendte til et sted nær en byggeplads hvor vi da lige kunne køre hen... det syntes han måtte være dagens tilbud for mig - for det var endda gratis når nu det var mig! :D 
Jeg tænker stadig ofte på hvorfor ingen har produktudviklet en taxaservice som en slags BangBus... man kan vel ombygge en gammel Citroën 2CV kassevogn med en rullemadras og et par pyntepuder fra IKEA? :P

Jeg er på vej! - Ps bagruderne er ikke dækket til :-) 

2cv_van.jpg

Skrevet
underdog40 skrev, for 1 time siden:

Konge kommentar.

Redigeret af Bødlen

Skrevet

@Eva Nadine

Jeg har SÅ TIT tænkt på den ide! Enda inden jeg kom ind i branchen og rejste rundt med min veninde. Dengang kørte jeg i min fars firmabil (på papegøjer plader ;-) ), som var en stor hvid varevogn - desværre med reklamer på - men okay måske et meget godt “dække”  :lol: Den var iøvrigt meget praktisk, shit jeg har aldrig set en slæbe så meget med for en uge i sommerhus som hende - men klart når hun skulle have alt arbejdshabenguttet med :P

Måske når jeg har været længere tid i branchen og kører i andet end en Aygo :ph34r:

ps: Redet på målstregen :D

Redigeret af SiaUngQ

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 18 timer siden:

Måske når jeg har været længere tid i branchen og kører i andet end en Aygo :ph34r:

God ide, så kan du også komme til Nordjylland ;-)

Skrevet
Allan37 skrev, for 2 timer siden:

God ide, så kan du også komme til Nordjylland ;-)

Nordjylland er på tegnebrættet ;-) 

Skrevet

Dont come a'knocking when the van is a'rocking :D

Skrevet
SiaUngQ skrev, den 24.3.2023 at 15:44:

@Eva Nadine

Jeg har SÅ TIT tænkt på den ide! Enda inden jeg kom ind i branchen og rejste rundt med min veninde. Dengang kørte jeg i min fars firmabil (på papegøjer plader ;-) ), som var en stor hvid varevogn - desværre med reklamer på - men okay måske et meget godt “dække”  :lol: Den var iøvrigt meget praktisk, shit jeg har aldrig set en slæbe så meget med for en uge i sommerhus som hende - men klart når hun skulle have alt arbejdshabenguttet med :P

ps: Redet på målstregen :D

Du smider bare FAKE foran, snart ville din fars firma blive mere kendt end det var i forvejen :lol: 

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, den 24.3.2023 at 13:50:

@Tehtdk hvor i landet søger du?

Midtjylland umiddelbart

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, den 24.3.2023 at 13:49:

Kærligst, Eva <3 

Synes at give 800-1000 kr for et hotel for at være der Max et par timer, hvis man samtidigt smider over 2000 til pigen til at være forholdsvis meget. Og desværre så er nogen af de piger jeg kigger på ikke så løsningsorienteret

Men det er heller ikke dem der betaler 800+ for et hotel

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, den 24.3.2023 at 08:07:

Finder en der tilbyder incall.

Fedt svar hvis man nu ikke lige synes om det udvalg

Skrevet
  • Author
Øbo skrev, den 24.3.2023 at 14:20:

Forstår ikke det etiske problem i at bruge Airbnb 

Lige så meget at man skal "forklare" eller finde på en undskyldning på hvorfor man kun skal bruge det i nogle timer osv

Skrevet
Tehtdk skrev, for 58 minutter siden:

Fedt svar hvis man nu ikke lige synes om det udvalg

Selv tak, du bruger det bare hvis du synes eller lader være :)

Skrevet
Tehtdk skrev, for 18 timer siden:

Lige så meget at man skal "forklare" eller finde på en undskyldning på hvorfor man kun skal bruge det i nogle timer osv

Hvorfor skulle du forklare noget 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.