Hop til indhold

Billeder til gp - uopfordret

Featured Replies

Skrevet

Da jeg tilsyndeladende fik skræmt en kunde væk, ved at skrive det direkte til ham. Skriver jeg det lige offentligt til alle. 
Pas på med at sende billeder til GP’er i forbindelse med booking. 
Nogen vil ryste på hovedet og tænke det kunne jeg da heller aldrig drømme om. Og fravælger de piger, som beder om billeder, med undskyldningen “det er for min sikkerhed”.

Men der er altså en lille gruppe af mænd derude som sender billeder. Sikkert i et forsøg på at virke mere seriøse og komme gennem nåleøjet. 
Langt de fleste gange er det er uskyldigt ansigts billede som en hvilken som helst kunne finde på nettet og ikke umiddelbart giver risiko for afpresning. Andre gange blot af pikken.

Men en sjælden gang imellem får jeg tilsendt billeder hvor hele kroppen (inkl ansigt) er synligt i sit bedste “Adam kostume”. 
Og takker for tilliden. Men hvis I rammer en af de piger som scammer, mænd bag falske annoncer osv. har de det bedste grundlag for afpresning. 

“Til dig fra i går, hvis du læser med her. Beklager hvis jeg fik sat en skræk i livet på dig, du blev i hvertfald totalt tavs. Selvom vi var tæt på at have aftalen om møde helt på plads.  Det var blot en venligt ment advarsel. Jeg vil ikke spamme dig yderligere i mail for at opnå kontakt. Som jeg skrev ville aldrig selv bruge et sådant billede til noget. Så ville jeg hurtigt blive høvlet ned herinde og kunne lukke min forretning. Men realiteten er nogen kan finde på det. Så pas på dig selv. Kram og undskyld, det var virkeligt skrevet i bedste mening.”

• Svar 52
  • Visninger 5.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja - I skal passe på jer selv.  (Navn, numre og sum.dk er naturligvis ændret - dette er et eksempel fra virkelighedens verden)  Det samme når I bruger jeres arbejds-email adresse.  Den

• Den_glade_amatør
    Den_glade_amatør

I det lys er det et sjovt kaldenavn, du har valgt dig. 

• Alle der har besøg mig er kodet ind - en der har besøgt mig flere gange er kodet ind som “mand med overskæg”  Jeg kiggede noget den dag han dukkede op uden overskæg og spurgte om han ikke havde f

Postede billeder

Skrevet

Ja - I skal passe på jer selv. 

(Navn, numre og sum.dk er naturligvis ændret - dette er et eksempel fra virkelighedens verden) 

Det samme når I bruger jeres arbejds-email adresse. 
Den værste kombination jeg har været ude for hvor manden til sit "forsvar" eller som forklaring sagde noget med "Jamen jeg stoler jo på DIG pga. dine anmeldelser og skriv på Eroguide" var en mand der helt uden omsvøb havde kastet sine følsomme oplysninger i min retning (og jeg formoder flere andres) cirka sådan her: 

Anders Peter Paw Poulsen 
+45 123456
ap(123)@sum.dk 
linked in profil navn

Det var et ministerium men ikke sum.dk skal det måske lige siges før der ruller hoveder på dét kontor ;)   

Hans mobiltelefon nummer er et ikke-hemmeligt nummer registreret på hans private adresse, hvor der også er en kvinde registreret med sit heller ikke med hemmelige navn og telefonnummer. 
@sum.dk er de mail adresser der bruges af ansatte og funktionærer og folkevalgte fra Indenrigs- og Sundhedsministeriet !!! 

Jeg undres til stadighed over hvordan man kan vise så blind en tillid til et menneske man ikke har mødt! 
Tænk hvis jeg bare var en udspekuleret kælling der har Ekstra Bladet på Speeddial og manglede penge til en ferie eller en ny bil. 
For POKKER pas på jer selv! 
Opret en email adresse I KUN bruger til tant og fjas - og hvis I kan, så ha' et telefonnummer som ekstra sim-kort i jeres telefon eller ha' et helt særskilt nummer... og hvis I bruger jeres private, så SØRG FOR at jeres nummer er registreret som hemmeligt hos jeres mobilselskab som minimum. Har I det ikke, så få navne- og adressebeskyttelse på borger.dk så I ikke ender i fedtefadet. 

Det største problem er hvis man ligesom skriver alle ting på en gang og det kan kryds-checkes. 
Jeg vil bestemt ikke opfordre til paranoia. Men tænk jer om... vær en smule fornuftige og forsøg ikke at være sporbare på ALLE parametre på samme tid. 
Bare fordi I "stoler på een sexarbejder" og aldrig har haft problemer før, så lever vi i en anderledes verden end vi gjorde for bare et års tid eller to tilbage. Der dukker konstant nye scams op - og plejer det at gå fint, så tænk også over at der skal kun een svinder til for at det går 100% galt - også selvom det i fortiden er gået 100% godt. 

Pas på jer selv drenge... Det er bestemt ikke alle "på vores side af sengen/briksen/osv." der har integritet og er vokset om med "Frihed under ansvar". 
Fattige eller ligeglade folk leder konstant efter nye ofre... og de ligner jo os andre til forveksling i deres markedsføring - i hvert fald sommetider. 

Vis hensyn... du er stadig ny i trafikken... og hajerne er sultne efter rejer, når de fede sæler og de større fisk ikke er til at finde. 

I bedste mening som altid, 
Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Ansigtsbillede+sygesikring, er det så også no go?

Skrevet
AlfaN skrev, for 1 minut siden:

Ansigtsbillede+sygesikring, er det så også no go?

Det vil jeg på det kraftigste fraråde, ja. Men din kommentar er vist heldigvis skrevet med en go skefuld ironi. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet

@Eva Nadine ja dem med sporbare e-mail, telefon numre osv. modtager jeg også mange af. Og netop manden igår, brugte også sit ægte navn, som var ret specielt og sporbart. Og ikke bare “Jens Hansen” som der er mange af. Af ren nysgerrighed, søgte jeg på FB og ansigtet var den samme. :shock:
Blander mig normalt ikke i det. Eller kommenterer på det, men det billede var bare så himmel råbende uforsigtigt at jeg måtte advare. 
Og vil gå så langt at sige, jeg vil virkelig gerne frabede mig billeder af nogen art. Da personen sagtens kan have sendt det til andre. Måske kommer i problemer og jeg/vi kan blive hevet med i balladen indtil afpresser måske bliver opsporet og dømt. Selv falske anklager og rygter kan ødelægge business. 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 26 minutter siden:

Det samme når I bruger jeres arbejds-email adresse

I en del år bestyrede jeg et kort over thaisteder i Jylland. 
Pga noget chikane valgte jeg at gøre det privat, således at folk skal anmode om adgang. 
I løbet er nogle få uger havde jeg fået over 300 anmodninger, hvoraf langt de fleste var skrevet fra en arbejdsmail, som f.eks.   [email protected]
Jeg tror at mange ikke tænker over at lige denne mail, ud af dagen 50+ mails, ikke skal skrives fra arbejdsmailen. Hvis man ikke har haft ørerne i maskinen, er man sikkert ikke særligt obs på problemet. 

Skrevet

Selvom arbejdsgiver ikke må læse medarbejdernes private post, så kan der alligevel være mange på arbejdspladsen der kan gøre det. Så med mindre det giver street credit på jobbet, så er det endnu en grund til ikke at bruge lige den postkasse.

Redigeret af AB455

Skrevet

Hmmmmm......hos mig er det simpelthen et krav at de sender et fuldfigursbillede (påklædt) sammen med nogle andre oplysninger.

Til gengæld må de kalde sig Kong Hans fra Sibirien, hvis de ønsker det, men se manden i øjnene på et foto - det skal der til før jeg går videre til en tlf samtale :).

Når det så er sagt, så ja: Lad være med at sende uopfordrede billeder og da SLET ikke kompromitterende billeder :wacko:.

Det er en endeløs debat: Nogen vil se et billede, andre kræver et fuldt sporbart tlf nr - vi vil aldrig kunne vejlede ens :)

Skrevet
Pianistinden skrev, 1 time siden:

vi vil aldrig kunne vejlede ens

Nej det har du ret i det kan vi ikke. 
Og vælger også kun at advare dem. Så de bliver lidt mere opmærksom på risikoen. 
Nu er du jo også kendt og med gode anmeldelser, så folk stoler på dig som med Eva og jeg. Men bliver det en “dårlig vane” helt tankeløst at sende de info (billeder) så kan de virkelig komme i klemme. 

Skrevet

Enig - man(d) bør liiiiiiiige tænke sig om, lægge tlf fra sig, drikke en kop kaffe/te/Pepsi og ræsonnere inden der sendes billeder ud til alle og enhver :)

Super fint med et heads up på at ikke alle piger kan håndtere fotos på en proffessionel måde :)

Skrevet

Jeg ville aldrig dele mit rigtige navn, mail-adresser på mit arbejde eller billeder med en GP, ikke engang til Eva Nadine, Liv eller andre af dem jeg sådan set har tillid til. Med mindre disse dejlige GP'er har en gedigen baggrund inden for IT, er der en reel risiko for de kan få deres mobiltelefoner og/eller pc'er hackede hvorved sms'er, billeder eller mails kan havne i hænderne på potentielle afpressere.

Kald mig gerne pranoid :lol: det er mit mellemnavn

Tom

Skrevet
Dristige skrev, for 5 minutter siden:

Kald mig gerne pranoid :lol: det er mit mellemnavn

I det lys er det et sjovt kaldenavn, du har valgt dig. ;-)

Skrevet

Jeg havde gennem nogen tid et ekstra SIM-kort til brug for frække aftaler. Meen jeg er en klovn til at holde styr på hvilket kort jeg bruger når jeg kommunikerer. Så skulle egentlig have haft en særskilt telefon. Men det mente jeg nu var aldeles for bøvlet.

Så droppede det.

Billeder sender jeg aldrig uanset hvor fristende en kvinde lyder/ser ud/fremstår i sin annonce. Og ja jeg er sgu nok gået glip af enkelte dejligheder, men havet er jo fyldt med fisk så der er nok en anden der bider på :)

Og har en særskilt e-mail adresse til fræk kommunikation.

Så ja folks take your precautions.

Skrevet

Det er sgu lidt svært, på den ene side er der mange der ikke vil modtage opkald fra hemmelige telefon numre, på den anden side kan det misbruges hvis man ikke bruger hemmeligt telefon nummer :rolleyes:

Sålænge at det kun er telefon nummeret, tænker jeg nu nok at man ville kunne bruge "BENÆGT, BENÆGT, BENÆGT" hvis en eller anden skulle finde på at kontakte kone, arbejdsgiver, kolleger osv.. 

Der er vel ikke rigtig noget bevis for at det pågældende opkald/SMS reelt har fundet sted? (eller er jeg naiv her?)

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

I det lys er det et sjovt kaldenavn, du har valgt dig. ;-)

Ha ha

det dristige går også mere på de seksuelle eskapader end min adfærd på internettet.

og til Bear, så har myndigheder stadigvæk adgang til mastedata som afslører hvor din telefon befandt sig på et givet tidspunkt og så vidt jeg husker er de danske internet udbydere (trods en EU-dom om det modsatte) stadigvæk forpligtet af den danske regering til at gemme opkaldsdata, altså hvilket nr der ringede til hvilket nr hvornår (men ikke indehold af samtaler). Er i tvivl om sms'er gemmes hos udbyderne.

Hilsen fra den dristige og paranoide

Redigeret af Dristige

Skrevet
Bear skrev, for 49 minutter siden:

Det er sgu lidt svært, på den ene side er der mange der ikke vil modtage opkald fra hemmelige telefon numre, på den anden side kan det misbruges hvis man ikke bruger hemmeligt telefon nummer :rolleyes:

Der er forskel på hemmeligt nummer og skjult nummer. For de fleste piger gælder det vist, at så længe de kan se, hvilket nummer som kontakter dem, så er det ok.

Dristige skrev, for 9 minutter siden:

og til Bear, så har myndigheder stadigvæk adgang til mastedata som afslører hvor din telefon befandt sig på et givet tidspunkt og så vidt jeg husker er de danske internet udbydere (trods en EU-dom om det modsatte) stadigvæk forpligtet af den danske regering til at gemme opkaldsdata

Du har sikkert ret, men hvad myndighederne kan og må, er vist rimelig ligegyldigt i forhold til GP-besøg. Med mindre du selv har begået en grov overtrædelse og på den måde er i myndighedernes søgelys, selvfølgelig.

Skrevet
Bear skrev, for 2 timer siden:

Der er vel ikke rigtig noget bevis for at det pågældende opkald/SMS reelt har fundet sted? (eller er jeg naiv her?)

Dem der vil misbruge det kan tage et screenshot. Det er nok til afpresning. Men ja ved godt nogen piger er fokuseret på egen sikkerhed og ikke tænker på risikoen for kunden hvis de vænner sig til sporbart nummer og evt billeder til godkendelse. Det er en jungle og en kæmpe balancegang for mændene hvad de skal gøre og hvilken risiko de vil tage. 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

Jeg undres til stadighed over hvordan man kan vise så blind en tillid til et menneske man ikke har mødt! 

Sidder lige og tænker omvendt viser jeg “næsten” blind tillid ved ikke at kræve noget. Men har valgt at køre min forretning bygget på gensidig tidlig og respekt. 
Selv da jeg arbejde i privaten havde jeg ikke problemer med chikane eller trælse typer. 
Nu har jeg dog, fordi muligheden bød sig, særskilte lokaler til job. Ingen er officielt registreret på den adresse og bor privat med hemmelig adresse og telefonnummer. 
Så bliver ikke sådan lige opsporet. Men udover det åbner jeg glædeligt og måske lidt naivt døren for fremmede dagen lang. Har muligheden for lige at lure ud af vinduet inden jeg åbner, men glemmer det faktisk tit. Eneste er jeg lige lytter om jeg høre mere end et sæt fortrin der kommer til døren. 
Men arbejder så også et sted hvor folk omkring hurtigt hører hvis jeg skriger op. Og ser hvis jeg sparker nogen baglæns ud ad døren. 
Og så er jeg heller ikke lige nogen lille nips man bare lige vælter omkuld. Og er åbenbart go til at sortere ud fra hvordan folk skriver. Har i hvertfald aldrig været udsat for noget grænseoverskridende. Og det gør jo så jeg hver dag ubekymret arbejder videre. Og har overskud til at tænke på kundernes diskretion og sikkerhed. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 5 timer siden:

Nu er du jo også kendt og med gode anmeldelser, så folk stoler på dig som med Eva og jeg. Men bliver det en “dårlig vane” helt tankeløst at sende de info (billeder) så kan de virkelig komme i klemme. 

Vi, mere ukendte, (læs fuldstændig ukendte :ph34r:) piger får også mails med både billeder, fulde navn, info om arbejdsplads og hele balladen.. selv med mine fuldstændig anonyme annoncer på annoncelight får jeg rigtig mange detaljer om potentielle kunder allerede ved første mail..

Jeg synes personligt det er mere trygt, da jeg ofte netop kan finde dem på sociale medier osv - er dog meget påpasselig med ikke at slå dem op på LinkedIn, hvor de kan se hvem der har set deres profil.. :rolleyes:

Hvor imod jeg absolut intet kan vide om “Hans Hansen” når de skriver med alias, og faktisk har haft nogle mere ubehagelige korrespondancer fra de mere anonyme mails.. selvom jeg absolut forstår at man vælger en anonym mail eller et hemmeligt nummer til den slags kontakter! 

Lidt uhensigtmæssigt i forhold til informationstunge mails og GDPR… der er vist ikke mange i denne branche der i princippet har de rigtige processer og work instructions til håndtering af den slags personfølsom information :huh: 

Skrevet
SweetKisses skrev, for 43 minutter siden:

Vi, mere ukendte, (læs fuldstændig ukendte :ph34r:) piger får også mails med både billeder, fulde navn, info om arbejdsplads og hele balladen..

Ja det er jo netop både godt og skidt. 
For nogen tror jeg det er en tanketorsken, andre for at vise seriøsitet, og andre igen har ingen at skjule det for og er ligeglade med hvis det bliver opdaget. 
At jeg søgte ovenstående mand op på FB. Var som sagt ren nysgerrighed og lidt i chock-tilstand over at have modtaget billedet, om det virkelig så også kunne passe at navn og billede stemte overens. 
Ellers tjekker jeg normalt aldrig op på noget uanset hvor meget info mailen indeholder. Jeg fokuserer på det de skriver og vurderer ud fra det om det er en ønsket kunde eller ej. 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 7 timer siden:

Hmmmmm......hos mig er det simpelthen et krav at de sender et fuldfigursbillede

Jeg kan også finde på at bede folk sende billede af sig selv hvis jeg er i tvivl om det er en gæst jeg tager imod , da der er mange typer jeg afviser. Men klart fornuftigt at der bliver givet en heads up vha. denne tråd, da jeg også oplever at modtage mange billeder uopfordret. 

Omvendt bliver jeg faktisk også spurgt dagligt om jeg kan fremsende ansigtsbillede for at verificere mig selv, hvilket jeg ALDRIG ville gøre til en jeg aldrig havde mødt fysisk :P

Kald mig dobbeltmoralsk, men anonymitet er en kæmpe priotet for mig. Af samme årsag foreslår jeg også gæster at fremsende billeder på Snapchat hvor man kan se om modtager gemmer billedet eller ej.

Skrevet

SweetMilf:

Og så er jeg heller ikke lige nogen lille nips man bare lige vælter omkuld. Og er åbenbart go til at sortere ud fra hvordan folk skriver. Har i hvert fald aldrig været udsat for noget grænseoverskridende. Og det gør jo så jeg hver dag ubekymret arbejder videre. Og har overskud til at tænke på kundernes diskretion og sikkerhed. 

Ja SweetMilf jeg vil sku hellere tumle med dig inde i sengen, end blive udsat for dig som udsmider på dørtrinet (håber snart det kan lykkes igen at besøge dig)

Skrevet
Miley4pleasure skrev, for 3 minutter siden:

Kald mig dobbeltmoralsk, men anonymitet er en kæmpe priotet for mig.

Lige præcis. Det er dobbeltmoralsk, som minimum af os piger (ja jeg er en af dem) som ikke har ansigt på og ikke fremsender ansigtsfoto. Men netop fordi jeg ikke har billede på og forventer fuld diskretion efter de har besøgt mig og har set mig. Så forventer jeg heller ikke alle mulige oplysninger om dem. Jeg ved godt mænd skal være “store stærke, barske og modige”, men det er de altså ikke allesammen, og de ved helt reelt heller ikke hvad de kommer ud til. Ikke blot alle de mange piger med falske fotoes, der kan de vende i døren og gå igen. Men helt reelt er der også altid en risiko for manden. Der kan stå en stor bisse af en alfons, eller annoncen er totalt fake ingen pige overhovedet og kun formålet at lokke kunden med penge i lommen i baghold og frarøve pengene. Ved godt det hele er sat lidt på spidsen og den slags sket 0,00001% af gangene. Men hvis vi vender det om så ja enkelte piger bliver en sjælden gang overfaldet og krænket. Men er det nok til vi har mere krav på anonymitet end de har. 

Skrevet
gamlingen skrev, for 9 minutter siden:

Ja SweetMilf jeg vil sku hellere tumle med dig inde i sengen, end blive udsat for dig som udsmider på dørtrinet (håber snart det kan lykkes igen at besøge dig)

Tak og håber jeg også.

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 13 minutter siden:

. Men er det nok til vi har mere krav på anonymitet end de har. 

Nope! Af samme årsag siger jeg også til gæsterne at det er FULDT forståeligt hvis de ikke har lyst. Men tror simpelthen at det er noget man må veje op med sig selv i situationen og lade det øverste hoved tage styringen <3

Nogle gange ser jeg annoncer hvor jeg kan blive decideret rystet over at der overhovedet kan herske tvivl, hos visse individer, om hvorvidt der er tale om fake eller ej :P af samme årsag er det derfor igen godt der bliver givet en heads up engang i mellem. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.