Hop til indhold

Absolut-girls Hamburg

Featured Replies

Skrevet

Emanuela!!! måske hun har lært bedre tysk hvis jeg får chancen for at komme derned engang i foråret!

jeg oplevede også at Katja knaldede kort med en tyrkisk fyr i kontaktrummet inden de gik for sig selv

• 1 month later...
  • Svar 52
  • Visninger 27.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Guest Liderligfyr
    Guest Liderligfyr

Tyskland er og bliver et lorte STAU land!!!!!!!! BOM....... hold kæft hvor er de ringe til at få gjort deres vejarbejder færdig, og hvor er der mange steder angivet vejarbejde, hvor der bare er sat no

• Så fik jeg lørdag besøgt Absolut Girls i Seevetal   Ankom kl. 17, og betalte de 150 euro for resten af dagen, fik inden betaling lov til at se "butikken" da jeg var lidt i tvivl om jeg kun skulle væ

• så fik jeg for første gang besøgt en klub og det blev Absolut Girls!   loungen eller hvad man nu vil kalde baren og sofa områderne var rimeligt lækker, og pool, spa og sauna overraskede også meget p

Skrevet

det må snart være min tur at besøge stedet, for at finde nyt dernede.

• 3 months later...
Skrevet

Nogen der har været der for nyligt og ved om der er søde piger?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.