Hop til indhold
Gungner

Absolut-girls Hamburg

Recommended Posts

Så fik jeg besigtiget lokalerne hos Absolut-Girls. Lidt syd for Hamborg.

Adressen er : Unner de Bult 57

                       Seevental

                       Tlf. 0 4105 5577 057 ( fra Danmark undlad 0 og så 0049 foran)

Der er 188 km fra Kruså grænsen.

Når man ankommer skal man ikke til nr. 57 men nr. 55 Her ringer man på ved et gammel hvid dør, døren bliver åbnet med en summer, jeg hørte nu kun et klik.

Herefter gik jeg op til hoveddøren og blev lukket ind af en ung smuk pige der arbejdede i baren.

Hun fortalte at der her søndag kun var tre piger på vagt og priserne var 50€ -30 min.  100€- tre timer  150€- hele dagen 14:00 - 24:00

Hun fik 150€ og jeg blev udrustet med en badekåbe, sandaler og et håndklæde. Herefter begyndte rundvisningen.

Det er en tidligere swingerklub så der er kun et bollerum med dør, de andre har tykke mørke forhæng. Nogle af bollerummene var temmelig mørke.

Ovenpå var der tre bollerum nedenunder to store.

I underetagen var der svømmepøl, jacuzzi og sauna. I rummet med svømmepølen var der to brusere. I et andet rum var der et toilet med brusekabine.

På 1.sal var der et stort badeværelse med toiletter bruser og badekar. 

Her var også omklædning, bar/kontaktrum, et lille spiseområde og en udestue blev ikke benyttet. Musikken var ikke højere end at man fint kunne tale sammen.

Alle faciliterne var pæne og rene og møblementet var nyt.

Buffeten er ikke noget at prale af, noget brød og pålæg, en salat, reven gulerod og nogle varme pølser. Ikke nogen kulinarisk oplevelse; men man behøver ikke at sulte.

Jeg vil tro at man kan bestille en pizza udefra.

Efter omklædning og det obligatoriske bad ville jeg se på faciliteterne.

Jeg startede i baren hvor jeg bestilte en ekspresso; men blev snart forstyrret af Sara. Sara fik mig slæbt med ind i et bollerum hvor jeg fik en gennemsnitlig flatrate omgang, det var første gang i et par uger så det gik lidt for hurtigt. Nu blev jeg fanget af Katja. Katja er temmelig erotisk buttet med nogle bryster der truer med at sprænge kjolen. Hun klagede over at hun var øm i ryggen, så hun fik en massage og gengældte ydelsen på passende vis. 

Efter det obligatorike bad tog jeg en tur i poolen der havde en god vandtemperatur, herefter i saunaen.

Tilbage i kontaktrummet satte jeg mig hos Meggi og lidt efter kom Justina, hun skulle afløse Katja; men i et par timer var de begge der. Det var mens der var mest travlhed, vi var fem mænd og fire piger.

Meggi og Justina kender jeg fra Optasia og de hører til mine favoritter. Meggi er en lille sød pige på 40 kg. med nogle nydelige faste ungpigebryster, Justina er lyshåret, høj, slank og langbenet.

Efter en stund gik jeg med Meggi ind et rum hvor hun fik en god massage og jeg fik en fantastisk behandling bagefter. Efter seancen og badet satte jeg mig i sofaen med en alkoholfri øl.

Snart kom Meggi og satte sig, efter en halv times hyggesnak sagde jeg at ville ned i jacuzzien. Alene eller sammen med mig? spurgte Meggi.

Nu er jeg ikke god til at sige nej, så hun fik lov at komme med. :-P

Jeg startede med at hoppe i poolen, Meggi ville også; men syntes det var for koldt, i stedet tog hun en sejltur på en oppustet plastikhaj. 

Vi endte i jacuzzien hvor vi sad og hyggede os, Meggi fik en fodmassage.

Sevfølgelig endte vi i et bollerum og her fik jeg en tur så jeg både kunne se nordlys og minatssol samtidig, den pige kan nogle ting med kussen som mange andre ikke kan. Det knald var hele turen værd.

Oppe baren hentede jeg en aloholfri øl i baren, Justina serverede. Hvornår får jeg min massage spurgte hun påtaget fornærmet, du må lige vente en halv time svarede jeg. Justina er før blevet masseret af mig da hun arbejdede på Optasia.

Justina kom over i sofaen til mig og snart var vi i et bollerum. Hun fik sin massage og den var tiltrængt, aldrig har jeg oplevet så mange myoser.

Bagefter fik jeg så en omgang så englene sang.

Da det var tid til at forlade stedet fortalte jeg at jeg ville skrive en beretning her på Eroguide, det var pigerne glade for.

På hverdage og lørdage vil der være fem / seks piger; men de håbede at det kunne blive flere med tiden. De planlægger også forskellige partyes.

Onsdag er der topløs dag torsdag er der strømper mm.

På en flyer stod der at de havde shuttle- service. Da jeg spurgte til det var de lidt usikre på hvad det betød; men det endte med at man skulle ringe dagen før.

Bortset fra mig var alle gæster tyskere.

Jeg nød virkelig mit ophold hos Absolut-girs og kommer helt sikkert igen.

 

PS. jeg kan ikke svare på indlæg fra 11. til 27. december.

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beretning. en gav et godt indtryk af, hvad der foregår et sådant sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åbningstiderne glemte jeg, det er følgende:

Mandag til torsdag  12.00 til 00:00

Fradag  12.00 til 04.00

Lørdag  14.00 til 04.00

Søndag 14.00 til 00.00

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden der er nogen der begynder at efterspørge div. links - selvom de tidligere er givet i en anden tråd - vil jeg lige indsætte et par her:

 

http://www.modelle-hamburg.de/sexpartys.html?data[enter]=1

 

http://www.torzurlust.com/

 

http://www.roemerforum.com/forum/showthread.php/28587-Seevetal-Maschen-Unner-de-Bult-57-Absolut-Girls

 

http://www.treffpunkte.de/AbsolutGirls/

 

http://sexnord.net/

 

 

Stedet ligger desværre syd for Hamburg, men med A7 unter die Elbe, går det hurtigt.

 

Ellers er tricket som regel at søge på selve adressen: Unner de Bult 57

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, desværre må man igennem "røret" under Elben; men det meste af vejen er der motorvej. Om søndagen er det ikke et problem, da er der ingen lastbiler på vejene.

Husk det er nr. 55 ikke 57 som der står i annonceringen.

Pigerne arbejder på en hjemmeside; men ting tar tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Pigerne arbejder på en hjemmeside; men ting tar tid.

 

Det kan nu ikke tage mange timer på lagnerne at få råd til en hjemmeside  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal jeg lige forstå det ret: Er det det nye sted, startet af tidligere Optasia-piger, og tidligere omtalt her? Hvis jeg forstår det ret, er det en flatrate klub. Men det lyder lidt dyrt, hvis der ikke er flere piger. Hvad gør de, hvis der pludselig vælter gæster ind...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Røde.

Det er et nyt sted startet af tidligere Optasia piger og det er flatrate. Da jeg kun har været der en gang kan jeg kun berette om det ene besøg.

Stedet er nystartet og vi må se hvad tiden bringer, jeg har fået et nyt favoritsted.

Efter hvad jeg læser på div. tyske fora er der ikke overrendt.

Det er dyrere end nogle andre steder i nærheden, til gengæld er det ikke domineret af tyrkere afghanere mm.

Pigerne hader afganerne af et godt hjerte pga. deres grove opførsel.

Der er meget hyggeligt og pigerne har god tid til at sidde og hygge i sofaerne. Det er også et plus at de har tid til at gå med i poolen og jacuzzi.

Jeg betaler gerne 50€ mere for at få mere kvalitet både hvad angår lokaler og hygge.

I min beretning nævnte jeg ikke at alkoholfrie drikke er med i prisen, alkohol kan købes flaskevis og de har også meget små flasker.  Øl?

Personligt ser jeg alkohol som en potensdræber så jeg får ikke noget stærkere end kaffe.

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse.

 

Det kunne da være man skulle prøve den nye klub, for når der ikke er så overrendt er der vel heller ikke så tilrøget. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste piger i branchen ryger jo, Meggi er en undtagelse.

Der er højt til loftet så det er ikke det store problem.

Da jeg sad i en sofa med Katja flytte jeg over på hendes højre side fordi røgen drev min vej. Det havde hun forståelse for.

Husk at nævne at du har fundet stedet her på Eroguide. Vi kan ligesågodt lave lidt reklame for siden.

Jeg skrev tidligere at der er åbent fra 12:00 til 04:00, i nogle annoncer står der til 02:00.

 

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Røde.

Det er et nyt sted startet af tidligere Optasia piger og det er flatrate. Da jeg kun har været der en gang kan jeg kun berette om det ene besøg.

Stedet er nystartet og vi må se hvad tiden bringer, jeg har fået et nyt favoritsted.

Efter hvad jeg læser på div. tyske fora er der ikke overrendt.

Det er dyrere end nogle andre steder i nærheden, til gengæld er det ikke domineret af tyrkere afghanere mm.

Pigerne hader afganerne af et godt hjerte pga. deres grove opførsel.

Der er meget hyggeligt og pigerne har god tid til at sidde og hygge i sofaerne. Det er også et plus at de har tid til at gå med i poolen og jacuzzi.

Jeg betaler gerne 50€ mere for at få mere kvalitet både hvad angår lokaler og hygge.

I min beretning nævnte jeg ikke at alkoholfrie drikke er med i prisen, alkohol kan købes flaskevis og de har også meget små flasker.  Øl?

Personligt ser jeg alkohol som en potensdræber så jeg får ikke noget stærkere end kaffe.

 

Det med alkoholfrie drikkevarer med i prisen svarer jo meget godt til Optasias (og andres) koncept. Jeg vil også sige, at hvis man vil drikke øl, så gå på bar ;). De 50 EUR kan muligvis være givet godt ud, hvis buffeten er bare marginalt bedre end hos Optasia. Det er ikke et spørgsmål om at få fin og fornem mad, men bare en mulighed for at få stillet den værste sult, som også kan være lidt af en lystdræber.

 

Jeg er nu stadig skeptisk mht. antallet af piger. Her og nu er det sikkert fint nok, hvis der heller ikke er ret mange kunder. Men kan de overhovedet få det til at løbe rundt på den måde? Kan de skaffe flere piger på kort tid, hvis stedet pludseligt bliver mere populært? Hvad gør de, hvis de typer, de ikke kan lide, finder vej dertil, for så er de jo lige vidt fra Optasia? Det kan selvfølgelig være, at det er derfor, de har sat prisen lidt højere...

 

Kvaliteten skal i øvrigt være i toppen af flatrate-konceptet, for prisen er i den høje ende. 150 EUR for hele dagen er samme pris som Pauschal-klub.

 

Og hvorfor er der ingen der har sagt til dem, at den skulle ligge nord for Hamburg... ;)

 

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med alkoholfrie drikkevarer med i prisen svarer jo meget godt til Optasias (og andres) koncept. Jeg vil også sige, at hvis man vil drikke øl, så gå på bar ;). De 50 EUR kan muligvis være givet godt ud, hvis buffeten er bare marginalt bedre end hos Optasia. Det er ikke et spørgsmål om at få fin og fornem mad, men bare en mulighed for at få stillet den værste sult, som også kan være lidt af en lystdræber.

 

Jeg er nu stadig skeptisk mht. antallet af piger. Her og nu er det sikkert fint nok, hvis der heller ikke er ret mange kunder. Men kan de overhovedet få det til at løbe rundt på den måde? Kan de skaffe flere piger på kort tid, hvis stedet pludseligt bliver mere populært? Hvad gør de, hvis de typer, de ikke kan lide, finder vej dertil, for så er de jo lige vidt fra Optasia? Det kan selvfølgelig være, at det er derfor, de har sat prisen lidt højere...

 

Kvaliteten skal i øvrigt være i toppen af flatrate-konceptet, for prisen er i den høje ende. 150 EUR for hele dagen er samme pris som Pauschal-klub.

 

Og hvorfor er der ingen der har sagt til dem, at den skulle ligge nord for Hamburg... ;)

 

Buffeten minder meget om Optasias, det der gjorde forskellen for mit vedkommende var salaten. At bestille en pizza udefra er også en mulighed.

Det var søndag da jeg var der og de ventede ikke så mange gæster, dagen før havde lokalerne været lejet ud til en swingerklub og nogle af pigerne var temmelig medtaget af at servere hele natten, så man kan håbe at buffeten var lidt under standard.

Efter min opfattelse er flatrate og pauschal det samme. 

De 50€ holder nok standarden på kunder på et lidt højere niveau.

Det med at skaffe flere piger tror jeg ikke bliver et problem, de nævnte at de håbede på at blive flere. Man kan jo også gå med pigerne flere gange.

Justina hentydede at hun ikke tjente helt det samme endnu; men hun var ved at køre ned psykisk det forrige sted. Hun er også meget populær og myreflittig med at rydde op og passe baren,

Jeg håber at der vil komme lidt flere gæster og piger så økonomien bliver god, så kan det også være at buffeten bliver bedre.

Placeringen har jeg kommenteret.

Man skal forsøge at undgå myldretrafikken i Elb- tunnelen. Google stau A7 så kommer der traffikmeldinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Tyskland er og bliver et lorte STAU land!!!!!!!! BOM....... hold kæft hvor er de ringe til at få gjort deres vejarbejder færdig, og hvor er der mange steder angivet vejarbejde, hvor der bare er sat nogle af de røde skilte op, men ingen aktivitet eller udgravning. 

 

Nå tilbage til stedet :-) så få piger er klart et problem, er der 1 -2 du ikke har lyst til, så........ 100 kontra 150 Euro who gives a damm shit. Du er racet helt til Hamborg, så betaler man hjertens gerne 50 Euro mere, hvis stedet er mere klasse (ved godt i borderguys ikke har så langt) Men hvis jeg kunne slippe for røgen, havde mere oplagte piger, nemmere ved at komme i rummet så tag de 50 euro ekstra :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Set i lyset af at et "skjorteærme" ( short time) = 20- 30 min.  i Flensborg poster 50€ er prisen vel ikke det der giver udslaget.

Forskellen i afstand er den samme for alle.

Færre mennesker = mindre røg.

Mvh. Gungner " borderguy"

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Ja Flensborg er altså faldet i kvalitet med det. Ofte er det ikke meget mere end en dansk/fransk der bliver leveret :-) Har ofte enkelte sessioner på flatrate der er bedre, end et "30 min" knald i Flensborg. (læs: Liderligfyr kommer ikke særlig tit i Flensborg længere)

 

Optasia er min øjne rigtig godt! men du betaler kun 50 euro for pigerne. Tænkt sig hvis du betalte 25 euro mere, så kunne der faktisk være 50 % flere piger. Det ville da være fantastisk :-) eller 50 euro mere og dobbelt så mange piger WWWAAAAUUUWWW så ville der ikke være disse stille perioder. Du burde altid have en pige at snakke med og pigerne ville ikke være så stressede :-) Lidt ekstra penge kan nogengange gøre en stor forskel på helhedsoplevelsen.

 

Så tror konceptet fra Absolut Girls bliver godt, lidt højere pris, men tilgengæld mere oplagte piger, nemmere at komme i kontakt med, mere hyggesnak (hvad jeg læser ud af Gungners beretning)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ankommer man på Optasia kl. 14:00 kan det blive svært at få kontakt efter 19:00. Pigerne må selvfølgelig tage sig af de nye gæster der ankommer i løbet af aftenen.

Det må være bedre at dele 5-6 piger mellem 10 mænd end 10 piger mellem 30+ mænd. 

Der også problemet med at pigerne klumper sig sammen om deres landsmænd.

Det har ikke været min mening at lave en sammenligningstest mellem stederne; men det er lidt svært at undgå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ankommer man på Optasia kl. 14:00 kan det blive svært at få kontakt efter 19:00. Pigerne må selvfølgelig tage sig af de nye gæster der ankommer i løbet af aftenen.

Det må være bedre at dele 5-6 piger mellem 10 mænd end 10 piger mellem 30+ mænd. 

Der også problemet med at pigerne klumper sig sammen om deres landsmænd.

Det har ikke været min mening at lave en sammenligningstest mellem stederne; men det er lidt svært at undgå.

 

Jeg synes ikke der er noget galt i at sammenligne stederne. Det er altid nemmere at forholde sig til noget, man kender. Den mandag jeg var på Optasia, synes jeg nu ikke det var så slemt med ikke at kunne få kontakt. Der var nogen af pigerne, der meget af tiden sad sammen med en bestemt gruppe, men de udgjorde nok ikke mere end halvdelen af pigerne.

 

Du skriver, at de (på Absolut-girls) havde haft lejet lokalerne ud, og alle sammen havde haft travlt med at servere. desuden at Justina var flink til at passe baren. Dvs, at de er kun den håndfuld piger til at køre hele showet? Ingen dedikeret til at passe døren, baren osv.? Så tror jeg nok, de snart kører træt i det, for de vil stort set alle sammen være nødt til at være der altid!

 

Pauschal-club er 3 specifikke klubber nede omkring Dortmund. De er de originale flatrate klubber (efter eget udsagn) og har både en højere standard og en højere pris end mange af de nyere klubber.

 

LF: Standarden er muligvis faldet nogle steder i Flensborg (jeg tror godt jeg ved hvor du mener, har ikke set favoritterne længe på hjemmesiden...). Men jeg vil ikke sige det er generelt. Tag nu og prøv nogle af Engelsburg-pigerne ;). Prisen må man selvfølgelig ikke sammenligne med flatrate.

 

Hvis jeg var på vej til en flatrate-tur, ville jeg da muligvis give Absolut-girls en chance. Det lyder da som om det potentielt kan blive et interessant sted. Men jeg er bare ikke sikker på, stedet bliver en success for pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Røde  og alle andre . God jul osv.

Så er jeg tilbage fra job og internet isolation.

Når jeg skriver at Justina er flittig gælder det også i Optasia hun er altid i gang, måske skulle man fri til hende. :-P

Der var en pige der tog sig af bar og entre; men det hele var lidt afslappet så pigerne skiftedes til at servicere gæsterne, jeg tror det er et kollektiv.

Pauchal og flatrate betyder det samme i min verden. = all inclusive. 

Sammenligning med Dortmund har jeg ikke grundlag for.

Hvad Flensborg angår har jeg mine favoritter med god kvalitet, det er hovedsaglig Engelsburg + Dajana og et par latinoer der af og til kommer.

Først i det nye år vil jeg besøge Absolut-girls igen og kommer nok med en beretning, de piger fortjener at få stedet til at rende rundt økonomisk.

Husk nu at jeg kun har været der en gang.

Godt nytårsknald!

Gungner

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

planlægger et besøg lørdag den 28/12. Kører fra Kolding ca. kl. 14, nogen der vil køre med... Smid en  PM

Redigeret af reknas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg lørdag besøgt Absolut Girls i Seevetal

 

Ankom kl. 17, og betalte de 150 euro for resten af dagen, fik inden betaling lov til at se "butikken" da jeg var lidt i tvivl om jeg kun skulle vælge de 3 timer for 100 euro, blev tilbudt at betale de 100 euro, og hvis jeg ville blive længere kunne dette afregnes senere, fin service.

 

Fik udleveret badekåbe, tøfler og håndklæde og tog det obligatoriske bad.
Da jeg kom ned i baren var der 6 mand og 5 piger, fin stemning.

 

Pigerne var opmærksomme og venlige, og jeg kom hurtigt i snak med en pige på 31 år der hed Alexandra. Fin krop med en C skål, omkring 170 cm høj og med et kønt ansigt.

 

Vi gik hurtigt til et rum på 1 salen, og jeg fik bestemt en fin omgang med Natur Fransk både til mig og hende. Var lidt horny efter 3 uger uden sex, så afleveringen kom hurtigere end beregnet.

 

Nede i baren faldt jeg i snak med flere af de øvrige gæster der vist alle var stamkunder, var imponeret af man gad komme fra DK til Hamborg.

 

Næste emne der kom over i lædersofaen var Justina der vist nok styrer stedet.

 

Fik igen en fin omgang sex, denne gang dog noget længere. Justina passer fint til beskrivelsen først i denne streng. Vældig sød og opmærksom, og hendes ridt på mig hører til en af de ture jeg længe vil mindes.

 

Afprøvede derefter sauna og pool området i kælderen, for at samle mere energi.

 

Flere ville bestille Pizza hvilket jeg så også gjorde, afleverede 20 euro hvilket også gav rødvin til maden.

 

Flere af mændene opfordrede piger til et mini gang bang, hvilket 3 af pigerne gik med på, på det tidspunkt var der kommet 2 flere, så jeg nøjedes med at kikke lidt på, manglede lidt energi...

 

Det opdagede en lille sød sag vistnok den omtalte Meggie, hun var klein i krop, men efter lidt massage til mig, var jeg klar igen, tror aldrig jeg har prøvet en gudinde med så snæver fisse, men en fin og særdeles god oplevelse var det.

 

Bagefter gik hun med i saunaen, og hun var rigtig sød at tale med, endte med at jeg lå og slikkede hende i saunaen, til hendes store fryd. Så selvom det var varmt, var det en dejlig oplevelse.

 

Tilbage i baren talte jeg med flere af pigerne, fortalte dem om den tidligere anmeldelse her på sitet, hvilket de var glade for at høre.

 

Nåede en enkelt omgang mere med Alexandra, inden jeg kl. 23.45 vendte næsen hjem mod DK, efter en fin og god tur, fik uden problemer det tidligere på dagen indkøbte fyrværkeri med over grænsen, her var alt lukket ned, så ingen problemer der.

 

Godt Nytår til Jer Alle her på sitet.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nytårsknald allesammen. Det glæder mig at du havde en god oplevelse Reknas. Du var også med mine to favoritter Justina og Meggi, et par dejlige piger, Alexandra kender jeg ikke endnu, det var nok hende der stod i baren sidst jeg var der, dejligt at der ikke kun er kuvøseguf.

Det er også fint at du nævner at de får god omtale her på forummet. De har i julen haft tilbud på 100€ for hele dagen; men der var vist ikke mange piger på arbejde, har jeg læst på et tysk forum. En var utilfreds med at temperaturen i poolen ikke var ens hver dag. Hvis man vil brokke sig kan man altid finde på noget.

Jeg tager derned først i det nye år, hvis der er noget nyt at berette skriver jeg et indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv lige at tjekke priserne på modelle-hamburg.de under erotik-termine. Med risiko for også at blive kaldt et brokkehovede, så mener jeg faktisk, at Reknas burde have penge tilbage. Decembertilbuddet lyder på 100 euro mandag til torsdag og søndag og 120 euro for fredag og lørdag  - hele dagen :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I går var jeg til nytårsfest hos Absolut-Girls.

D. 30. ringede jeg og hørte om de havde nogle planer for aftenen.

Det blev en af de bedste nytårsfejringer jeg har haft i lang tid.

Der var seks piger på arbejde, de fire var nyankomne fra Balkan.

De var alle meget søde, den ene der har en flot slank krop har dog et tandsæt som en nedbrændt ne-erlandsby, men er sød og imødekommende.

Katja var kommet i en nedringet kjole der var flere numre for små, den krøb op hver gang hun bevægede sig, det hændte så at når hun trak ned skørtet så hoppede hendes megabryster op foroven.

Katja tog det med godt humør, hun er temmelig erotisk buttet; men sjov ,sød og underholdende. Jeg lurer på om hun har lånt kjolen af Meggi.

Festen udviklede sig til at være en fest for både ansatte og gæster, desværre medførte dette at der blev spillet temmelig meget balkanmusik på et lydniveau der passede bedre til heavy rock; men det er så også mit eneste klagepunkt.

Pigerne dansede hele tiden og man kunne ikke altid få lov at være i fred; men blev slæbt ud på gulvet.

Til midnat blev der serveret et glas sekt (tysk champange), vi skålede og gik ud for at se på fyrværkeriet.

2014 blev for mig indledt at et fantastisk nytårsknald med Justina. Den pige er vidunderlig.

Buffeten var betydeligt bedre end sidste gang jeg var der, dog ikke prangende.

Dørene blev åbnet kl. 16.00 og til ud på morgenen, jeg kørte kl. 02.00 Pris 120€

Betjeningen i baren fik 20€ i drikkepenge for god betjening.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...