Hop til indhold
Gungner

Absolut-girls Hamburg

Recommended Posts

Godt nytår Gungner. Lidt misundelig for det må da være den helt rigtig måde at starte et nyt år på. Er lidt nysgerrig: Hvor mange gæster var der og kan man i øvrigt regne med, at bemandingen hos absolut girls er som fremgår hos 6today.de. Og hvordan ser det ud fremover - kommer decembertilbuddet også til at gælde fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nytår Gungner. Lidt misundelig for det må da være den helt rigtig måde at starte et nyt år på. Er lidt nysgerrig: Hvor mange gæster var der og kan man i øvrigt regne med, at bemandingen hos absolut girls er som fremgår hos 6today.de. Og hvordan ser det ud fremover - kommer decembertilbuddet også til at gælde fremover.

Godt Nytår.

Der var vel omkring 12 gæster, pigerne og jeg havde håbet på flere. Når jeg skriver at jeg havde håbet på flere er det fordi jeg frygter lidt for økonomien.

Der var nogle af de faste piger hjemme på ferie.

Jeg, ved ikke om juletilbudet fortsætter, så jeg smutter nok lige forbi på mandag og finder ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi torsdag, i forhold til mit sidste besøg var der mange nye piger, der var i alt 8 piger, + 2 i bar og modtagelse.

 

De piger jeg talte med var alle fra Bulgarien, men søde og opmærksomme var de. Nåede 3 piger denne gang.

 

Prisen var nu 100 euro for hele dagen, et tilbud der åbenbart gælder et stykke tid.  

 

Buffeten var denne gang dårlig, men til gengæld var både pool og saunaen helt perfekt opvarmet.

 

Jeg var der fra kl. 14-18 og i den tid var vi 7 mand, stedet er ikke overrendt.

 

Prøvede at få musikken dæmpet en smule, men det lod sig ikke gøre, fik i stedet lokket en lille bulgarer der hed Michelle ned i spaen i kælderen, hun fortalte at hun var 20 år, hvilket jeg tror passer udmærket, lidt genert men rigtig sød var hun, en lille naboens datter.

 

For dem der kan duske piger på stribe er stedet udmærket, pigerne er søde og villige, oplevede ingen mænd der fik nej, hele tiden god stemning, trods den høje Techno musik, stedet er i mine øjne meget bedre end Optasia.

 

Jeg kunne dog godt ønske mig lidt mere dæmpet musik, i mine pauser søgte jeg ned i kælderen, til pool og sauna.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ADVARSEL ! Absolut-Girls er stærkt vanedannende.  :shock:

I går besøgte jeg igen stedet sammen med Ridderen, som jeg hentede på Padborg banegård.

Ved ankomsten fik jeg en ordentlig velkomstknuser af  en splitternøgen Katja. Tekenfrau kom og vi vekslede 100€ med badesandaler og isbjørneruniform.

100€ for hele dagen er et vintertilbud, hvor længe ved jeg ikke. Jeg kom 20€ i sparegrisen på baren da vi gik, jeg havde fået en meget-meget god service.

Mens Ridderen fik en rundvisning tog jeg et bad.

I kontaktrummet inviterede Julia fra Rumænien mig over i sofaen. Efter lidt småpludren i sofaen endte vi i et bollerum, Julia er en lille køn, sød og sjov pige. Det var et held at jeg var med hende først, efter at Ridderen og hun havde været sammen var de nærmest uadskillelige. Jeg regner med at komme med til forlovelsesfesten da det var mig der introducerede dem.  :-P

Senere kom der en dansker og  en svensker til, jo Eroguide bliver læst. Jeg sagde til Justina t det var scandinavientag.

Danskeren havde tidligere bl.a. været på Pauchalclub Osnabrück; men fandt stedet her bedre, bortset fra buffeten. Maden er ikke fantastisk; men man behøver ikke at sulte. Vil jeg ud at spise går jeg på restaurant, vil jeg have sex går jeg på horehus.

Stemningen var hyggelig og afslappet alle hyggede sig. Der var stor aktivitet i poolen og hygge i jacuzzien.

Dette var det hyggeligste besøg jeg har haft på en klub, abstinenserne starter snart og jeg må nok derned engang til i januar.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også afsted! Vidste ikke at der var sådan noget... Regner med at tage afsted engang i næste uge :) Skriver en anmeldelse!

Hej, Peter82

Jeg planlægger at køre derned mandag eller tirsdag, afhængig af vejr og føre.

På mandag er der sexy støvleparty, jeg tar nok mine nye waders på :-P  På tirsdag er der strømper og stropper party.

Send evt. en PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Måtte jo lige prøve stedet :-)

 

Blandede følelser må jeg sige......

 

Buffet: 4 kr toast og lidt forskellig pålæg, intet varmt. Den dårligste buffet jeg har oplevet noget sted. Bestilte en pizza

 

Wellness: Bedste jeg har oplevet so far

 

pigerne: 5 stk. Hvoraf jeg med det samme havde fravalgt 2. Den ene tror jeg er hende Katja som er nævnt i tråden. Meget sød, men godt nok også meget buttet. Og det sad ikke godt, ligesom det f.eks gør på Linda på Optasia. Den anden jeg fravalgte er en gammel kending fra Optasia, hun danser meget rundt, men er utrolig opslugt af at kigge på sig selv. (ikke noget der appellerer til mig)

 

De 3 andre, var ok udseende mums. Lidt ekstra kilo, ting der hænger lidt osv. Julia, Gaby og Olia (lyder som olie, når hun siger det)

 

Jeg kom og Olia kom og tog mig med i en sofa. Sad og snakkede lidt meget hyggeligt, efter 2 cigaretter til hende fik jeg en rundvisning. Endnu en cigaret og så i rummet. Jeg havde noget med benet, så kunne ikke knalde. Lidt nusse, hvorefter hun tog en ridetur afsluttende i et HJ. Ok for en flatrate, men så heller ikke bedre. 

 

Anden pige var Gaby. intet Engelsk og intet Tysk..... da mit Bulgarsk er lidt rusten, snakkede vi ikke alverden sammen :-) Men utrolig behagelig selvskab, uden jeg lige kan sætte en finger på hvorfor. Hun inviterede mig i spaen som var super hyggeligt. Alle de 3 piger jeg var interesseret i, var der på samme tid (med hver sin mand), så fik set dem alle nøgne :-) Gaby sad imellem mine ben imens Olia masserede mit ben. Ved ikke om det var med vilje, men af og til kørte hun min fod op af brysterne og missen (+ point herfra)

 

Fik Gaby med i rummet efterfølgende, pigerne må have snakket sammen, for hun var fuldt ud med på problemstillingen med mit ben og hvad det krævede af hende. GOOOOOOODDDDD nussetur hold da op hun var berøringsvillig. Slikketur hvor jeg måtte stikke fingre op, kysse og det hele. Hun tog en laaaaannnngggg ridetur, hvor hun virkelig kæmpede for det, blev ved at prøve at skifte lidt stilling så hun kunne blive ved. Afsluttende i HJ. Herefter lagde hun sig ind til mig og tog min arm om sig. Meget hyggeligt, ja faktisk så meget så der gik rent sugardaddy i mig, gav hende 10 Euro, som hun var meget glad for.

 

Efterfølgende synes jeg klubbens stærke sider også blev dens svage sider. Super hyggeligt med piger i spa og alt det der, men det tager tid. Julia havde fundet sammen med en mand, hun var sammen med i flere timer, hvilket jo gjorde vi andre ikke kunne komme til!! En Tyrkisk mand prøvede at sætte sig ved siden af hende og høre ad om han ikke havde mulighed for en tur. Men der gik hun bare i spaen med ham den første mand. Jeg ville jo også meget gerne have været på hende ( nu der kun var 3 der var interessante) men da hun jo hele tiden var sammen med den anden mand, var det jo ikke muligt. ( Jeg er ikke så uhøflig jeg braser ind)

 

Så selvom jeg havde Gaby med i rummet et par gange mere, endte det faktisk op med, jeg kun havde været sammen med 2 piger. Nu er klubben ikke særlig besøgt, men de skal nok kigge lidt på denne problemstilling!!! For ham Tyrkeren tror jeg da næppe kommer igen. Det er jo super hyggeligt at have pigerne med i spaen, men så skal de tage 150 Euro, så mand/kvinde forholdet er bedre, så man ikke er "nødtvungen" til at hoppe med en knap så interessant pige i rummet.

 

Gaby var klubbens lyspunkt, hold da op jeg havde de godt med hende. Da jeg skulle hjem, kom hun da også med ud af klubben (kun iført undertøj) og kyssede mig farvel.

 

summa summarum

 

Lå Absolut Girls og Totalclub Hannover ved siden af hinanden. Ja så er det døren til Totalclub der blev åbnet. Jeg havde en rigtig hyggelig dag, men det var Gaby også meget medvirkende til 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, LF.

Mine erfaringer med buffeten er at det svinger lidt; men den har ikke været særlig god. Nytårsaften var den lidt bedre, dog var der som vanligt kun varme pølser som lun ret. Nu kommer jeg der heller ikke for at spise.

Din beskrivelse af Katja er rigtig, det skal dog siges at hun er en rigtig skæg pige jeg nyder at være sammen med.

Olia kender jeg ikke.

Sidst jeg var på stedet sammen med Ridderen blev Julia stort set hos ham hele aftenen. Jeg vil prøve at nævne at det har været skrevet herinde for nogen af de piger der styrer stedet. De har været glade for at få lidt feedback fra nettet (ingen navne nævnt).

Et trick jeg har brugt også på Optasia for at få kontakt er at sætte mig ved siden af håndtasken hvis den er efterladt i sofaen.

Ja, Gaby er herlig, ikke så god til tysk, hendes kropssprog er enddog meget kærligt.

At hun kyssede dig farvel er ikke unormalt, jeg har fået farvelkys de gange jeg var der, sidste gang af seks piger.

Gungner smutter derned i den kommende uge; men jeg skriver kun indlæg hvis der væsentlige forandringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til at være et godt sted. Nu siger i 100 - 150 EU. Er der så ikke ekster betaling for var samme med de forskelig piger.

Så hvis man tager en hel dag. Kan så hygge sig med de forskellig, som man har lyst til ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder til at være et godt sted. Nu siger i 100 - 150 EU. Er der så ikke ekster betaling for var samme med de forskelig piger.

Så hvis man tager en hel dag. Kan så hygge sig med de forskellig, som man har lyst til ???

 

Nej, du kan ikke regne med at komme til at hygge med de forskellige piger, som du har lyst til, men du kan forsøge at gøre dem interesserede i at hygge med dig ved bl.a. at være sød og venlig og give dem lidt opmærksomhed. Men, ellers skal du normalt ikke, udover entreen betale mere, medmindre du vælger at købe spiritus eller andet, som ikke er med entreen.

 

Det er absolut ikke ligesom Reeperbahn, hvor du lokkes til at købe den ene dyre drink efter den anden, for at en pige holder dig med selskab. Konceptet er, hvor utroligt det end lyder, nærmest det modsatte af dyre nat-klubber, hvor alt er ekstra. Pigerne er måske ikke helt så flotte, men de er søde og venlige og vil ikke have som første prioritet at flå dig, men derimod at I har det hyggeligt og som regel er du - hvis du ellers opfører dig nogenlunde fornuftig - garanteret sex, men la vær at tro, du bare kan få den af pigerne du allerhelst vil. Ofte er det mere fornuftigt at gå med dem, der byder sig til og som viser interesse for dig, fremfor hende der er lidt afvisende. Så skal du nok få en sjov dag + aften og nat  :wink:

 

Husk dog, at det som regel er sjovere at have nogen at følges, snakke og udveksle erfaringer med om pigerne, end at sidde alene i et hjørne og vente på kvindeligt selskab - det giver også pigerne indtryk af, at I er sociale, spændende og sjove personer at være sammen med på både den ene og den anden måde  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det lyder til at være et godt sted. Nu siger i 100 - 150 EU. Er der så ikke ekster betaling for var samme med de forskelig piger.

Så hvis man tager en hel dag. Kan så hygge sig med de forskellig, som man har lyst til ???

Ahhh det er måske at sætte tingene lidt på spidsen, at man skal gøre sit til man får sex :-)

 

Det er meget forskelligt, hvordan dagen ser ud i klubberne. Hvis der ingen mænd er, så er du oftere i rummet, da pigerne jo kun er der for din skyld. Mange mænd, jamen så er der naturligvis mere run på og færre besøg i rummene.

 

Hvad kan du så forvente:

 

Jeg har været på Flatrate rigtig mange gange, og har været i rummet 3-9 gange HVER gang. Ergo kan jeg ikke forestille mig, du vil komme i rummet under 3 gange :-)

 

Absolut Girls

 

Absolut Girls er et sted med knap så mange piger. Kan læse på de Tyske forums, at der nogengange kun har været 2-3 stykker. Hvor der måske er en eller to der ikke falder i din smag.

 

Som du kan læse på mit indlæg, var der 5 piger, hvoraf jeg fandt 3 interessant. Kom kun i rummet med 2 af dem. Men selvom jeg kun var i rummet med 2 piger, så var jeg alligevel i rummet 4 gange. Og kunne nok godt have været flere gange :-)

 

Prisen er for sex, wellness, "mad" og drikke

 

P.s hvis du vil have et større udvalg af piger, så prøv Optasia. Selvom her kan være mere stress på. Man kan sige, 100 Euro, der er jo ikke det store at miste :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hei, svende.

I mandags var jeg igen hos Absolut-Girls, der var fem piger på vagt og det passede godt med det antal gæster der var der.

Der var ikke nogen af pigerne der stod til at blive valgt fra.

Jeg var med dem alle.

Er en favoritpige optaget af en anden mand  må man vente og man må måske vente længere end andre steder, da pigerne giver sig god tid og går med i sauna, jacuzzi og poolen.

Flere af pigerne kan ikke svømme og er lidt tilbageholdende over for poolen.

Jeg ser det som en stor fordel at pigerne giver gæsterne god tid, der var også tid til lidt nusseri i rummene. Min sidste tur var med Sahra for anden gang den dag, det var lige før jeg ville køre hjem.

Da vi havde lavet de sædvanlige øvelser og hun havde fjernet kondomet rejste jeg mig for at gå, "går du allerede" sagde hun og klappede på madrassen. Vi havde en rigtig hyggelig nussetur hvor hun fortalte om hendes job. Tidligere har hun arbejdet på Cypon og i Bremen, begge steder tjente hun godt; men efter diverse finanskriser er der ikke mange penge at hente, jeg er chokeret over hvor lidt de piger tjener. Er der nogen der føler trang til at give lidt drikkepenge er de velkomne. 

Personligt er jeg begyndt at tage cigaretter med til pigerne. De ryger stort set alle i den branche. Nogen mener at det er politisk ukorrekt at give cigaretter; men jeg ser det ikke som min opgave at opdrage voksne menesker. Derimod tager jeg gerne en samtale om rygning, har aldrig røget selv.

Stedet kan ikke sammenlignes med Optasia.

Alle de gæster jeg har talt med har været godt tilfredse med stedet, både tyske og danske.

 

@ Liderlig Fyr. Det at Julia klæber til en person har jeg nævnt over for ledelsen. Hun var der ikke mandag.

 

Til de der ikke har været et sådant sted før.

Når man ankommer får man udleveret en badekåbe, sandaler, nøgle til skab, man klæder om og får en hurtig rundvisning. Herefter tager man et bad.

Man går ind i baren og beder om noget at drikke, samtidig orienterer man sig om hvilke damer der er til stede.

Gå hen til en pige i en sofa og bed om lov til at sætte sig hos hende, dette kan evt. gøres med en høflig håndbevægelse, hvis der er sprogvanskeligheder.

Inden længe rykker pigen tættere på.

Er der ingen piger når du ankommerså sætter man sig i en sofa ikke i en stol, når pigerne kommer fra bad vil du få selskab.

Det er kotume at tage bad efter hver tur i rummet og før og efter jakuzzi mm.

Jeg medbringer deodorent, tandbørste og mundskyl.

 

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Tak Gungner, det er nok også bedre at nævne det til ledelsen end kun til Julia. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, hun godt viste det gav utilfredse kunder, det tricks hun gjorde :-)

 

Og ganske rigtig, det udenom, altså pool spa osv sammen med pigen, oplever man ikke på Optasia!! tiden i rummene synes jeg er ret ens, synes også der er nussetid på Optasia, hvis man da ikke kommer en dag, hvor mand/pige forholdet er håbløst. Så Optasia skal kun vælges, hvis man vil have et større udvalg af piger eller man vil spare lidt tid på køreturen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Optasia havde jeg typisk sex syv til ni gange inklusive gangbang. Kvaliteten var varierende; men jeg havde da et par veninder hvor der var gensidig sympati.

Hos Absolut-Girls har jeg sex fem- seks gange; men mere tid og meget mere hygge. Totaloplevelsen er mange gange bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

så fik jeg for første gang besøgt en klub og det blev Absolut Girls!

 

loungen eller hvad man nu vil kalde baren og sofa områderne var rimeligt lækker, og pool, spa og sauna overraskede også meget positivt. værelserne var måske lidt rimeligt mørke, i nogen af dem kunne der tændes lidt mere lys, men ikke meget.

 

jeg vidste ikke hvad jeg skulle regne med på pige siden. udseende mæssigt var det en blandet landhandel. alle de 6 piger jeg så i mandags havde nogle attraktive træk der gør at jeg umiddelbart vil kategorisere dem som kønne. de havde dog alle også nogle skavanker, større eller mindre som måske kan ødelægge indtrykket for nogen. der er til gengæld god tid til at tale, hygge og nusse lidt med pigerne og det vækker hos mig en del mere sympati for dem end hvis de bare stod på en linje hvor man så skulle vælge.

 

Katja: havde et friskt smil og nogle ok bryster. hun var dog mere end almindeligt godt bygget, og som nævnt tidligere sidder det hele ikke lige pænt på hende. er meget udadvendt og talende, til tider højtråbende og frembrusende! (personligt ikke min type) blev taget imod af Katja og hun var den første pige jeg var sammen med. ikke nogen speciel oplevelse, bare derudaf og færdig! 

 

Manuela: lille bitte pige! hun kan så godt som ingen tysk. kun bulgarsk og russisk! til gengæld er hun en meget karismatisk lille furie. og vi klingede ret godt sammen og fik kommunikeret rimelig meget i løbet af dagen. 2 gange smuttede vi i spa´en bare for at slappe af og hænge ud. har et klassisk øst-europæisk trash udseende, fin lille tynd krop og en lækker lille bagdel. skavanken! fortænderne var mere eller mindre væk, hvilket resulterer i at man lige skal vænne sig til hendes smil, som hun ellers sendte mig rigtig mange af. sexen var god. hun startede lidt hårdt hud i BJ´et men tog fint imod en hånd på nakken til at styre hende lidt. reagerede rigtig godt på tunge og fingre inden vi ret svedige korpulerede i varierende stillinger. var meget tiltrukket af hendes udtråling!

 

Anna: var med Anna 2 gange som den eneste. har et lidt slidt udtryk og lidt for meget mave når man pakker hende ud af kjolen. til gengæld nogen lækre store bryster, og et bredt smil der trækker det slidte udtryk fuldstændig ud af hendes ansigt så det virkelig lyser op! ret tydeligt i hendes øjne om hun nyder selvskabet eller ej. blid og behagelig at snakke med og sexen var rigtig god. hun reagerede også fint på at man gjorde lidt for hende. sød at snakke med og vi grinte meget da vi var i spa sammen. sluttede af med Anna og anden gang var meget tæt på en GFE oplevelse. rigtig sød pige! lige så blid, som hendes stemme.

 

Monika (polsk) blondine! stor pige ikke tyk, men stor hvis i forstår hvad jeg mener! meget slidt kunne nok have været rigtig lækker! snakkede flydende engelsk, og var rar at tale sammen med. hun er der kun i 2 uger og det var tydeligt at hun ikke kendte de andre piger. hun tog nu heller ikke initiativ til at være med, men sad helst for sig selv og røg tobak og drak kaffe. sexen bestod af et nedern blowjob og en dukke der lagde på ryggen og gryntede. var ikke i stand til at fuldføre. gav udtryk for at der var fo mange gamle mænd i forhold til de par klubber hun cirkulerede mellem i frankfurt. hvad ved jeg??? ikke decideret positiv omkring stedet, men glad for frankfurt og polen. var blevet advaret af den anden danske mand, men tog chancen. beklageligvis!

 

Monika (bulgarsk) rigtig køn!!! i mine øjne decideret lækker, en anden dansker mente at hun var ingenting sammen lignet med FKK piger, men det kan jeg jo egentlig ikke bruge til ret meget. jeg syntes sgu hun var dejlig. hun snakker absolut intet tysk eller engelsk. hun sad mest oppe i baren, tænker det var pga det begrænsede sprog. havde haft øjenkontakt med hende en del gange og pludselig omkring spisetid var vi de to eneste tilbage i loungen. hun smilede og vinkede mig hen. mit russiske er meget begrænset men fik indledende hilst osv. hun kaldte på en af dem i baren, som talte engelsk og nu fungerede som oversætter mens vi talte og drak colaer. en god lang wellness tur med både massage spa, sauna, fællesbad, håndtegn og enkeltord endte med en tur i høet. rigtig behageligt BJ og en dejlig nærværende pige, som også reagerede fint på at man gjorde hende lidt godt. klart den strammeste af dem. hende kunne jeg sgu godt have smidt ind bag i bilen og taget med hjem :-P 

 

Sarah: Sarah holdte tidligt fri så hende nåede jeg ikke at være sammen med, men hun var klart i den pæne ende af skalaen. manglede en enkelt tand. smilte og sang meget. uden at have talt med hende vil jeg vurdere at hun er en rigtig sød pige. køn var hun ihvertfald.

 

alt i alt havde jeg en rigtig god dag, sammen med nogle rigtig søde piger. havde både god og dårlig sex, men kvantiteten fejlede da ihvertfald ikke noget:) super hyggelig atmosfære. typisk at man havde bedst kemi med de 2 der var sværest at kommunikere med:)

alt i alt var udgiften til sådan en en-dags tur ca det samme som en time med hele svineriet med en lækker pige herhjemme. svært at anbefale det ene frem for det andet da det på ingen måde kan sammenlignes, men jeg begynder så småt at forstå alle dem der gerne kører den lange tur ret så ofte for at komme på klub.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Champ. Det glæder mig at du havde en god oplevelse, der er en del af de piger du nævner jeg ikke har truffet, et nyt besøg er nødvendig. Det bliver nok onsdag 8. feb.

At sammenligne pigerne med FKK er ikke retfærdig, se på prisen.

 

så fik jeg for første gang besøgt en klub og det blev Absolut Girls!

 

loungen eller hvad man nu vil kalde baren og sofa områderne var rimeligt lækker, og pool, spa og sauna overraskede også meget positivt. værelserne var måske lidt rimeligt mørke, i nogen af dem kunne der tændes lidt mere lys, men ikke meget.

 

jeg vidste ikke hvad jeg skulle regne med på pige siden. udseende mæssigt var det en blandet landhandel. alle de 6 piger jeg så i mandags havde nogle attraktive træk der gør at jeg umiddelbart vil kategorisere dem som kønne. de havde dog alle også nogle skavanker, større eller mindre som måske kan ødelægge indtrykket for nogen. der er til gengæld god tid til at tale, hygge og nusse lidt med pigerne og det vækker hos mig en del mere sympati for dem end hvis de bare stod på en linje hvor man så skulle vælge.

 

Katja: havde et friskt smil og nogle ok bryster. hun var dog mere end almindeligt godt bygget, og som nævnt tidligere sidder det hele ikke lige pænt på hende. er meget udadvendt og talende, til tider højtråbende og frembrusende! (personligt ikke min type) blev taget imod af Katja og hun var den første pige jeg var sammen med. ikke nogen speciel oplevelse, bare derudaf og færdig! 

 

Manuela: lille bitte pige! hun kan så godt som ingen tysk. kun bulgarsk og russisk! til gengæld er hun en meget karismatisk lille furie. og vi klingede ret godt sammen og fik kommunikeret rimelig meget i løbet af dagen. 2 gange smuttede vi i spa´en bare for at slappe af og hænge ud. har et klassisk øst-europæisk trash udseende, fin lille tynd krop og en lækker lille bagdel. skavanken! fortænderne var mere eller mindre væk, hvilket resulterer i at man lige skal vænne sig til hendes smil, som hun ellers sendte mig rigtig mange af. sexen var god. hun startede lidt hårdt hud i BJ´et men tog fint imod en hånd på nakken til at styre hende lidt. reagerede rigtig godt på tunge og fingre inden vi ret svedige korpulerede i varierende stillinger. var meget tiltrukket af hendes udtråling!

 

Anna: var med Anna 2 gange som den eneste. har et lidt slidt udtryk og lidt for meget mave når man pakker hende ud af kjolen. til gengæld nogen lækre store bryster, og et bredt smil der trækker det slidte udtryk fuldstændig ud af hendes ansigt så det virkelig lyser op! ret tydeligt i hendes øjne om hun nyder selvskabet eller ej. blid og behagelig at snakke med og sexen var rigtig god. hun reagerede også fint på at man gjorde lidt for hende. sød at snakke med og vi grinte meget da vi var i spa sammen. sluttede af med Anna og anden gang var meget tæt på en GFE oplevelse. rigtig sød pige! lige så blid, som hendes stemme.

 

Monika (polsk) blondine! stor pige ikke tyk, men stor hvis i forstår hvad jeg mener! meget slidt kunne nok have været rigtig lækker! snakkede flydende engelsk, og var rar at tale sammen med. hun er der kun i 2 uger og det var tydeligt at hun ikke kendte de andre piger. hun tog nu heller ikke initiativ til at være med, men sad helst for sig selv og røg tobak og drak kaffe. sexen bestod af et nedern blowjob og en dukke der lagde på ryggen og gryntede. var ikke i stand til at fuldføre. gav udtryk for at der var fo mange gamle mænd i forhold til de par klubber hun cirkulerede mellem i frankfurt. hvad ved jeg??? ikke decideret positiv omkring stedet, men glad for frankfurt og polen. var blevet advaret af den anden danske mand, men tog chancen. beklageligvis!

 

Monika (bulgarsk) rigtig køn!!! i mine øjne decideret lækker, en anden dansker mente at hun var ingenting sammen lignet med FKK piger, men det kan jeg jo egentlig ikke bruge til ret meget. jeg syntes sgu hun var dejlig. hun snakker absolut intet tysk eller engelsk. hun sad mest oppe i baren, tænker det var pga det begrænsede sprog. havde haft øjenkontakt med hende en del gange og pludselig omkring spisetid var vi de to eneste tilbage i loungen. hun smilede og vinkede mig hen. mit russiske er meget begrænset men fik indledende hilst osv. hun kaldte på en af dem i baren, som talte engelsk og nu fungerede som oversætter mens vi talte og drak colaer. en god lang wellness tur med både massage spa, sauna, fællesbad, håndtegn og enkeltord endte med en tur i høet. rigtig behageligt BJ og en dejlig nærværende pige, som også reagerede fint på at man gjorde hende lidt godt. klart den strammeste af dem. hende kunne jeg sgu godt have smidt ind bag i bilen og taget med hjem :-P

 

Sarah: Sarah holdte tidligt fri så hende nåede jeg ikke at være sammen med, men hun var klart i den pæne ende af skalaen. manglede en enkelt tand. smilte og sang meget. uden at have talt med hende vil jeg vurdere at hun er en rigtig sød pige. køn var hun ihvertfald.

 

alt i alt havde jeg en rigtig god dag, sammen med nogle rigtig søde piger. havde både god og dårlig sex, men kvantiteten fejlede da ihvertfald ikke noget:) super hyggelig atmosfære. typisk at man havde bedst kemi med de 2 der var sværest at kommunikere med:)

alt i alt var udgiften til sådan en en-dags tur ca det samme som en time med hele svineriet med en lækker pige herhjemme. svært at anbefale det ene frem for det andet da det på ingen måde kan sammenlignes, men jeg begynder så småt at forstå alle dem der gerne kører den lange tur ret så ofte for at komme på klub.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Her lidt længere oppe i landet, hedder det lørdag den 8. Februar :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her lidt længere oppe i landet, hedder det lørdag den 8. Februar :smile:

Øv, du har ret, det er onsdag d. 12 feb.

Tak for rettelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg lige kommet hjem fra Absolut Girls. Jeg vil ikke gå i detaljer med stedet, da det er beskrevet tidligere i denne tråd. Det ligger ikke specielt diskret. Indgangen ligger lige ud til en ret trafikeret vej. Det betyder heldigvis ikke så meget, når man er så langt væk hjemmefra.

 

Generelt synes jeg det er et mere hyggeligt og intimt sted en Optasia (eller hvad det hedder nu), ganske enkelt pga størrelsen. Færre kvadratmeter, færre piger, færre gæster. Mht. tobaksrøgen var den ret tæt på et tidspunkt i bar-lokalet, men de fik åbnet lidt op så der kunne komme lidt luft ind, og det hjalp et stykke tid. Hele bygningen og indretningen har nogle år på bagen og kunne bruge en renovering. Specielt er der nogle fugt/mug-problemer i pool-området (kig op, hvis du står under bruseren dernede), som de nok burde have kigget på. Men stemningen på stedet er fin nok, og man keder sig ikke.

 

Jeg ankom ca. kl 12.30 og tog derfra igen ca. 18.30. Da jeg kom var der kun en enkelt anden mandlig gæst, men der kom en del til i løbet af den næste times tid, så der nok var en 8 stykker, da der var flest. Men i løbet af de næste timer forsvandt en del af dem igen, så der igen var 3-4 stykker. Der var en anden dansker ud over mig selv, som også har læst med her i forummet om stedet.

 

Pigerne:

1. Emanuela (Champ: der skal et E foran, jeg spurgte hende igen for at være sikker :wink: ) var nogenlunde som Champ har beskrevet hende. Hun er dog ved at lære lidt tysk, men kan ikke så meget endnu. Men der er fuld gang i hende det meste af tiden, danser rundt til Balkan-musikken og synger med. Hun hev mig med på et værelse og mente jeg skulle massere hendes ryg lidt. Den efterfølgende sex var en hurtig omgang, da det var første gang for mig i et stykke tid. Men sød er hun,

 

2. Katja er også som tidligere beskrevet. Temmelig kraftig men i forhold til hendes størrelse synes jeg det er OK fordelt, bortset fra at hun har en del på maven. Når man tager hende bagfra har hun faktisk en fin rund røv, selv om den har en vis størrelse. Men der er fuld knald på hende og hun har en evne til næsten konstant at være festens midtpunkt, men på en positiv måde. Hun nåede også at blive taget af to forskellige mænd (hver for sig) i kontaktrummet til alles fornøjelse og underholdning. Jeg tror der er lidt nymfoman i hende...

 

3. Jennifer: Den kønneste af de piger, der var der den dag, med hår næsten ned til røven, et kønt ansigt og en ok krop. Til gengæld var sexen med hende ret middelmådig. Hun er faktisk lidt kedelig.

 

4. Eva, dagens absolutte højdepunkt (nu var jeg også ved at være varmet op...): En lille, spinkel og supertynd pige. Hun kunne virkelig godt bruge et par pizzaer, så hun kan få lidt sul på kroppen, men sødt og smilende ansigt med pagehår, og et dejligt væsen. Meget kærlig og berøringsvenlig. Hun satte sig hos mig og begyndte bare at nusse og pille. Det fortsatte gensidigt på værelset, hvor jeg fik lov at lege med hendes fisse med fingeren, hvilket hun blev temmelig våd af. Hun ville også gerne kysse, hvilket lige er noget for mig. Så det var helt klart den bedste omgang sex den dag. Jeg lagde mærke til at hun var på samme måde over for flere af de andre mænd i kontaktrummet, så det ser ud til at være generelt.

 

5. Katja mener at danske mænd altid er gode til at massere (?), så det måtte jeg også være. Så hun hentede noget fugtighedscreme og slæbte mig med på et værelse, så jeg kunne massere hende. Da det var gjort, mente hun selvfølgelig, at der skulle en omgang sex til. Jeg var ikke sikker på, at den kunne komme op at stå igen så hurtigt efter at Eva havde pumpet livet ud af den, men da først Katja begyndte at give blowjob, så gik det helt fint. Derefter fik hun en omgang doggystyle, hvor hun faktisk nåede at komme at dømme efter lyden (man var som regel ikke i tvivl, når hun var igang, selv om man var i en anden del af huset...). Jeg kunne dog ikke afslutte igen på¨det tidspunkt, men det var i hvert fald ikke hendes skyld.

 

6. Jennifer igen. OK, Baron, hvorfor nu det, når du sagde hun var kedelig...? Tjaa, det var altså lige sådan, det faldt ud. Jeg er ikke så kræsen, når jeg er på flatrate. Først sad vi et stykke tid i kontaktrummet, og så syntes hun vi skulle en tur i whirlpoolen. Men hun siger ikke ret meget, og sidder der bare det meste af tiden. Derefter ind i et rum. En ok omgang, men ikke noget, der går over i historien.

 

 

Jeg kunne regne ud, at hvis jeg skulle overleve en omgang til, skulle der nok gå lidt tid, og så ville klokken blive relativt mange, før jeg kom derfra. Så jeg valgte at pakke sammen og tage hjem.

 

Sarah og Anna var der også, men dem var jeg ikke sammen med. Anna er, som tidligere beskrevet, lidt slidt og har en del ekstra fedt på maven. Det er ikke så godt fordelt som på Katja. Jeg tror også hun er lidt ældre en de andre piger, men det er kun et gæt. Jeg snakkede en lille smule med hende, og hun virkede rigtig sød, som Champ også har skrevet. Men man skal ikke være alt for kræsen med, hvordan hun ser ud.

 

Sahra ville jeg godt have prøvet, men det blev ikke lige til. Hun ser ret ung ud, og har et ok ansigt og en ok krop. Men hun siger ikke så meget.

 

Generelt: Jeg ved ikke, om det er tilfældigt, standard på stedet, eller hvordan det hænger sammen. Men samtlige piger jeg var sammen med, hev et kondom på sjoveren inden de begyndte på blowjob. Det var aldrig på tale at gøre andet. På de andre flatrates jeg har været på, har det været lidt blandet. Jeg synes egentlig det er ok, da det viser at nogen tænker lidt på pigernes (og gæsternes) helbred.

 

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Røde Baron.

Det ærgrer mig at jeg ikke kunne komme med på turen.Det lyder til at du har haft  en god tur.

 

At Katja eller nogen anden har ordnet nogen i kontaktrummet har jeg ikke oplevet; men har luret på en diskret skål med kondomer der står der.

 

Fransk med, tror jeg er en regel de har indført, ok med mig, jeg har dog fået fransk uden også uden at bede om det.

På et tidspunkt oplevede jeg at pigerne kom gummi på, jeg troede det var individuelt; men da Justina også gjorde det gik det op for mig at det var standard.

Justina har flere gange klaret at give mig gummi på med munden uden at jeg opdagede det.

 

Jeg vil tro at Justina har været tekenfrau da du var der, hun er høj, slank med kort lyst hår og briller, min absolutte favorit på stedet.

 

Din karekterestik af Katja er rigtig, ikke nogen flot pige; men altid sjov og festlig. 

 

Jenifer kan virke lidt stille, i Whirlpoolen har jeg dog måttet dæmpe hende lidt for at lille-Gungner ikke skulle begynde at lege periskob  :-P

 

Synd du ikke kom med Sarah hun er en rigtig sød pige.

 

Jeg synes ikke at stedet trænger renovering. Poolområdet er selv følgelig præget af al den fugt der er der; men ellers finder jeg standarden i orden. Kik på pigerne, ikke på loftet.

 

På trods af at jeg aldrig har røget har jeg ikke fundet mig nævneværdig generet af rygning, jeg har bedt om at sidde på den anden side af en pige hvis røgen drev min vej.

 

Som du skriver må man ikke være alt for kræsen på flat-rate, er man det må man hive pengepungen højere op og tage på FKK.

 

Forhåbentligt får vi anledning til en fællestur engang i fremtiden.

 

 

Redigeret af gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige understrege, at de få ulemper ikke skal forstås sådan at jeg er negativt stemt over for stedet. Jeg kan sagtens finde på at tage dertil igen, hvis chancen byder sig, og jeg vil nok også vælge Absolut over Optasia næste gang på trods af den lidt større afstand inklusiv turen under Elben. Lige nu er prisen så også på niveau med Optasia, så det er ikke engang en faktor.

 

At Katja ikke er en flot pige, er jeg ikke helt enig i. Hun har faktisk et ok ansigt, så jeg tror hun ville se nydelig ud, hvis hun smed 15-20 kg. Det tror jeg så i øvrigt ikke hun har tænkt sig. Hun lod sig ikke ligefrem begrænse af sin størrelse... ;). Hun er i øvrigt på vej hjem på en længere ferie i løbet af kort tid.

 

Mht. Jennifer kan det jo være kemi, dagsform osv. Jeg oplevede generelt lidt forskel på pigernes attitude fra jeg ankom, og til jeg havde været der nogle timer og vi havde lært hinanden lidt at kende. Men det er nok meget naturligt. Jeg kan sagtens forestille mig, at det er en fordel at være stamkunde. Så springer man jo ligesom den indledning over.

 

Mht. røgen, så var jeg selv lidt overrasket over, hvor hurtigt den påvirkede mig. Men der blev gået temmelig meget til den med cigaratterne, både blandt pigerne og gæsterne, og luften var temmelig tung i bar-området på et tidspunkt. Jeg havde kun været der et par timer, da en lille hovedpine begyndte at lure. Det gik dog over igen inden det blev et problem. Fordelen her er, at der ikke er nogen røg nedenunder og i bollerummene rundt omkring, så man kan få lidt røgfri luft ved at bevæge sig de steder hen. Som sagt fik de også luftet lidt ud senere, og der var også et vindue på klem i badeværelset.

 

De fugtproblemer, der er i kælderen skal de nu passe på. Svamp og skimmel kan give virkelig dårligt indeklima, og ultimativt helbredsproblemer. Det fik mig også til at overveje, hvor godt styr de mon har på hygienen omkring swimmingpool og whirlpool. Det kan også give nogle ubehagelige problemer, hvis det ikke er i orden.

 

Det er korrekt, at Justina var Tekenfrau. Jeg spurgte en af de andre ad, om det var hende. Udover at hun virkede venlig nok, fik jeg ikke så meget indtryk af hende, da hun jo dels ikke var klædt på til sjov, og dels havde travlt med at passe det hele. Der var to mænd tilstede også. En yngre gut (20'erne), der så ud til at gå til hånde med bar, buffet, håndklædevask osv. og senere en lidt ældre mand (sidst i 30'erne eller først i 40'erne), som jeg ikke rigtig fandt ud af hvad lavede der, men som så ud til at høre til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige understrege, at de få ulemper ikke skal forstås sådan at jeg er negativt stemt over for stedet. Jeg kan sagtens finde på at tage dertil igen, hvis chancen byder sig, og jeg vil nok også vælge Absolut over Optasia næste gang på trods af den lidt større afstand inklusiv turen under Elben. Lige nu er prisen så også på niveau med Optasia, så det er ikke engang en faktor.

 

At Katja ikke er en flot pige, er jeg ikke helt enig i. Hun har faktisk et ok ansigt, så jeg tror hun ville se nydelig ud, hvis hun smed 15-20 kg. Det tror jeg så i øvrigt ikke hun har tænkt sig. Hun lod sig ikke ligefrem begrænse af sin størrelse... ;). Hun er i øvrigt på vej hjem på en længere ferie i løbet af kort tid.

 

Mht. Jennifer kan det jo være kemi, dagsform osv. Jeg oplevede generelt lidt forskel på pigernes attitude fra jeg ankom, og til jeg havde været der nogle timer og vi havde lært hinanden lidt at kende. Men det er nok meget naturligt. Jeg kan sagtens forestille mig, at det er en fordel at være stamkunde. Så springer man jo ligesom den indledning over.

 

Mht. røgen, så var jeg selv lidt overrasket over, hvor hurtigt den påvirkede mig. Men der blev gået temmelig meget til den med cigaratterne, både blandt pigerne og gæsterne, og luften var temmelig tung i bar-området på et tidspunkt. Jeg havde kun været der et par timer, da en lille hovedpine begyndte at lure. Det gik dog over igen inden det blev et problem. Fordelen her er, at der ikke er nogen røg nedenunder og i bollerummene rundt omkring, så man kan få lidt røgfri luft ved at bevæge sig de steder hen. Som sagt fik de også luftet lidt ud senere, og der var også et vindue på klem i badeværelset.

 

De fugtproblemer, der er i kælderen skal de nu passe på. Svamp og skimmel kan give virkelig dårligt indeklima, og ultimativt helbredsproblemer. Det fik mig også til at overveje, hvor godt styr de mon har på hygienen omkring swimmingpool og whirlpool. Det kan også give nogle ubehagelige problemer, hvis det ikke er i orden.

 

Det er korrekt, at Justina var Tekenfrau. Jeg spurgte en af de andre ad, om det var hende. Udover at hun virkede venlig nok, fik jeg ikke så meget indtryk af hende, da hun jo dels ikke var klædt på til sjov, og dels havde travlt med at passe det hele. Der var to mænd tilstede også. En yngre gut (20'erne), der så ud til at gå til hånde med bar, buffet, håndklædevask osv. og senere en lidt ældre mand (sidst i 30'erne eller først i 40'erne), som jeg ikke rigtig fandt ud af hvad lavede der, men som så ud til at høre til.

 

en lidt ældre mand (sidst i 30'erne eller først i 40'erne) ???? dagens grin for mig...

 

Seriøst, er det en ældre mand :) hvad er så en mand på 50 eller 60?

 

God weekend til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

en lidt ældre mand (sidst i 30'erne eller først i 40'erne) ???? dagens grin for mig...

 

Seriøst, er det en ældre mand :) hvad er så en mand på 50 eller 60?

 

God weekend til jer alle

 

Ældre i forhold til ham den anden, der nok var i starten af 20'erne...  :D

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...