Hop til indhold

HUSK at kæmpe med din kone, din kæreste og dine elskerinder i dag!

Featured Replies

Skrevet

https://da.wikipedia.org/wiki/Kvindernes_internationale_kampdag

Glemte du Valentines Day 14. februar, har du chancen for at gøre skaden god i dag. 
Så kan det være hun ihukommer Bøf og Blowjob Dag på tirsdag 14. marts. 
Kan du ikke nå at kæmpe med hende i dag, så har du chancen igen 14. april hvor det er "Cake and Cunninlingus Day" 

Mvh. Evas Sekretær Service for glemsomme gutter <3

viking3-024a.jpg?quality=90&strip=all&zo

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 6 minutter siden:

https://da.wikipedia.org/wiki/Kvindernes_internationale_kampdag

Glemte du Valentines Day 14. februar, har du chancen for at gøre skaden god i dag. 
Så kan det være hun ihukommer Bøf og Blowjob Dag på tirsdag 14. marts. 
Kan du ikke nå at kæmpe med hende i dag, så har du chancen igen 14. april hvor det er "Cake and Cunninlingus Day" 

Mvh. Evas Sekretær Service for glemsomme gutter <3

Jeg tilbød pik og pizza i aftes, men det blev ved pizza'en.

:)

Skrevet

How about the 15th ?
When it's Chicken and Licking Day ?
;)

Skrevet

De eneste kvinder jeg skal skændes med idag hvis de kommer i min vej, er de dersens Redpillers.

I øvrigt agter jeg at holde min kæft hele dagen. Befriende for kvinderne og nyttigt for mig. 

I morgen er jeg tilbage, reflekteret og fully charged.

Skrevet
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

"Cake and Cunninlingus Day"

Hehe .. det lyder som lige noget for mig ... 
Elsker kage ... 
Og kælne misser ... 

Bananas skrev, for 38 minutter siden:

de dersens Redpillers.

Hwa' er Redpillers .. ?
... nåeh ... fandt selv ud af det .. Google er en god læremester ... 
Redpillars er en slags omvendte rødstrømper ...?
Er alligevel ikke helt sikker på jeg forstår .... ?

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
Bananas skrev, for 41 minutter siden:

De eneste kvinder jeg skal skændes med idag hvis de kommer i min vej, er de dersens Redpillers.

I øvrigt agter jeg at holde min kæft hele dagen. Befriende for kvinderne og nyttigt for mig. 

I morgen er jeg tilbage, reflekteret og fully charged.

Jeg skrev kæmpe MED ikke MOD :D 

Hvis nogen tænker
"Fedest! Eva siger jeg i dag skal gi' min kone/kæreste/elskerinde een på lampen så får jeg nok et blowjob og en bøf på tirsdag" har de misforstået mine hensigter ;) 
Blot til orientering. 
Ingen skænderier nødvendige, på forhånd tak :wub:

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

Jeg skrev kæmpe MED ikke MOD :D 

Hvis nogen tænker
"Fedest! Eva siger jeg i dag skal gi' min kone/kæreste/elskerinde een på lampen så får jeg nok et blowjob og en bøf på tirsdag" har de misforstået mine hensigter ;) 
Blot til orientering. 
Ingen skænderier nødvendige, på forhånd tak :wub:

At skændes med Redpillers er at kæmpe MED de kvinder jeg holder af.

Skrevet
sneræven skrev, for 19 minutter siden:

Hehe .. det lyder som lige noget for mig ... 
Elsker kage ... 
Og kælne misser ... 

Hwa' er Redpillers .. ?
... nåeh ... fandt selv ud af det .. Google er en god læremester ... 
Redpillars er en slags omvendte rødstrømper ...?
Er alligevel ikke helt sikker på jeg forstår .... ?

Redpillers (taget fra filmen Matrix) er en voksende kvindebevægelse som vil vende udviklingen tilbage: "Manden er overlegen, og skal tilbedes og tilfredsstilles. Ligestilling er dårligt, kvindelig underkastelse er godt", etc etc etc.

Skrevet
  • Author

Go go go BANANAS @Bananas <3

Bananas skrev, for 18 minutter siden:

Redpillers (taget fra filmen Matrix) er en voksende kvindebevægelse som vil vende udviklingen tilbage: "Manden er overlegen, og skal tilbedes og tilfredsstilles. Ligestilling er dårligt, kvindelig underkastelse er godt", etc etc etc.

Jeg er lige hjemvendt fra mit "vinterhus" i Egypten. 
Der får de "Red pills" ind med modermælken. 
Jeg starter business dér i år - jeg har efter knap 5 år lært at det første jeg skal spørge om når jeg er til for-samtale med en potentiel samarbejdspartner (i mit tilfælde en der skal arbejde for mig) cirka følgende: 
"Are you able to come to terms with the fact that I am your Boss and your Superior, not a woman with money?"
Når de til næste runde i processen udvider jeg det til "Are you at this point aware that in your view I am a MAN in a woman's body with a woman's mind? If not, this employment will not work out well for you." og når de fejler første gang siger jeg "As an extension of my arm I have an invisible machete. You are one bad move or decision from me selling both your hands as an ashtray in the bazar to the highest bidder. Only women can buy. Do you NOW understand? And if yes, would you like to terminate the contract free of charge?" 
Det er SINDSSYGT langt fra hvem jeg er og jeg er nødt til at gøre det alligevel. 
Jeg forstår det meste af hvad de siger på arabisk - det ved de dog ikke. Når dem der har været med længe, forsøger at hjælpe staklerne der er et skridt fra at blive fyret, siger de noget der løst kan oversættes til "Pas på. Hun er en MAND med bryster" :D 
Jeg bryder mig ikke om at skulle spille skuespil og opføre mig som om jeg er en anden end jeg er. Men det er nødvendigt har jeg lært. 

De må have 4 koner. Loven er for nyligt ændret med et tillæg "Hvis første-konen siger ja". Samtidigt må de tæske deres koner hvis de har lyst. Det er strafbart og bliver praktiseret hvis koner lægger hånd på deres mænd uden at være blevet bedt om det først. 
Den yngre generation er dog meget opmærksomme på at traditionerne er helt forkerte og forskruede. Der er en optrapning til revolution igang dernede. Og der er et meget STORT overtal af unge mennesker i Egypten. Til gengæld er der også den højeste selvmordsprocent nogensinde målt også sammenlignet med andre lande ligger de i toppen, desværre. Der er ikke jobs til alle og folk sulter. Også børn. 

Efter en uge eller to dernede, savner jeg VIRKELIG skandinaviske mænd! 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Jeg hører:" AAAARE YOUUU READYY TO RUUUUUUUUUUUUMMMBBLLEEEEEEE!!!

B)

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Arh OK .. så er jeg med ... Tak .. 
Det ligner ny-konservative tanker ... 

Og god kampdag til alle, i øvrigt ... 

Skrevet

Jamen jeg så kvindekamp, mudderboksning,og taberen skulle af med bikinien og bikinitrusen, der var topløs servering af yngre kvinder jo det var en god kampdag. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.