Hop til indhold

Hvordan starter du kommunikationen

Featured Replies

Skrevet

Jeg er rimelig ny i dette forum, men har i et par år nu haft gået til GP.

Men kom så egentlig til at tænke på, hvordan tager i andre kontakt, til de piger i besøger? Med det mener jeg, hvis du sender en besked, hvordan starter du så, sådan en besked?

Samt kan i GP der er aktive herinde, måske melde retur hvordan i synes en dejlig første gangs besked kunne være?

Skrevet

Personally, I like the messages they contain: 
1 a short presentation of yourself, without going into too intimate details:

age, build, uhm nationality (some girls don't accept black men or such and have taboos about certain nationalities, it can sound like racist I know) some clients sometimes they also tell me the job to make themselves interesting in my eyes and sometimes I find that a nice gesture. 

2 the area where you live or where your hotel is located (if it's - as in my case - an outcall) proposed date and time 

3 how many hours, what services do you prefer 

*also, if you have a big cock it would be good to say so, not so much to brag, but to ask if it's a problem or if the girl is provided with the right size condoms. 

**A plus is also to read the text of an ad well and maybe pay some compliments (if spontaneous). We are not machines, we are people <3

I hope I have remembered everything :)

Personally I hate those who write me: 'hi! how are you?' or those who just write the date and time.

Doesn't mean anything. Put some effort into it, come onnnnn

PokeToMe skrev, for 16 minutter siden:

Sono abbastanza nuovo in questo forum, ma vado a GP da alcuni anni ormai.

Ma hai davvero pensato a come le altre persone entrano in contatto con le ragazze che visiti? Con ciò intendo se invii un messaggio, come inizi un messaggio del genere?

Inoltre, il tuo medico di famiglia che sei attivo qui, forse può riferire come pensi che potrebbe essere un bel messaggio per la prima volta?

Skrevet

Personligt kan jeg godt lide konkrete og korte beskeder. Tid, ønsker (undgå tillægsord) og om han ønsker bad. 

Jeg orker ikke lange beskeder med en masse tillægsord. 

Men jeg tror det er meget forskelligt fra person til person:ph34r:

Skrevet

@PokeToMe 
Det kommer helt an på hvor meget information pigen du ønsker at kontakte har givet i sin markedsføring, vil jeg mene. 
Mine forslag er: 
Har du spørgsmål, så læg ud med dem i stil med
"Før jeg ønsker at booke har jeg 3 spørgsmål"
og så list dem som punkter så det er enkelt for hende at svare. Ikke for mange spørgsmål samlet medmindre de er relaterede. F.eks.:
"Hej (pigens navn)
Før jeg ønsker at booke har jeg 3 spørgsmål
1) Hvad koster (ydelsen) og er den inkluderet hvis jeg køber en halv time, eller koster det ekstra? 
2) Er det nemt at finde P-plads i området?
3) Har du tid onsdag efter kl. 16? Hvis ikke, hvad så med fredag efter kl. 14?
Mvh. "Peter" 

PS: Svar ikke efter kl. 17 i dag" 

Er det en pige hvor du ikke mangler en eneste information udover hvilke tider hun kan, og har du ikke brug for særlige diskretionshensyn, så er det jo nok med: 
"Har du ledige tider (den/de dage du kan) mellem klokken (de tidsrum du kan i)?
Mvh. "Peter"

I mit tilfælde har jeg skrevet ALT andet end hvornår jeg har ledige tider. Jeg har ovenikøbet en online booking kalender som jeg dog ikke annoncerer med offentligt, da jeg gerne vil kunne sortere fra og undgå at folk saboterer med fake-bookinger. 
Så de beskeder jeg får er enten "Hej. Har du tid i dag?" selvom jeg i annoncen skriver med store bogstaver TIDER SAMME DAG ER HELT OG ALDELES UREALISTISK :D 
Resten er næsten alle noget i retning af: 
"Hej Eva.
Jeg har læst din annonce på (Annoncelight eller Eroguide) og vil gerne booke en tid.
Vil du sende mig link til din kalender? 
Mvh. Peter"

Så der er naturligvis forskel på hvordan man lægger ud alt afhængigt af hvad du mangler af information fra hende før du beslutter dig. 

God fornøjelse! 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
yuki skrev, for 5 timer siden:

age, build, uhm nationality (some girls don't accept black men or such and have taboos about certain nationalities, it can sound like racist I know) some clients sometimes they also tell me the job to make themselves interesting in my eyes and sometimes I find that a nice gesture. 

2 the area where you live or where your hotel is located (if it's - as in my case - an outcall) proposed date and time 

*also, if you have a big cock it would be good to say so, not so much to brag, but to ask if it's a problem or if the girl is provided with the right size condoms. 

**A plus is also to read the text of an ad well and maybe pay some compliments (if spontaneous). We are not machines, we are people <3

Personally I hate those who write me: 'hi! how are you?' or those who just write the date and time.

Thank you so much for your input. I can see I might need to change up how I ask.

SiaUngQ skrev, for 5 timer siden:

Personligt kan jeg godt lide konkrete og korte beskeder. Tid, ønsker (undgå tillægsord) og om han ønsker bad. 

Jeg orker ikke lange beskeder med en masse tillægsord. 

Men jeg tror det er meget forskelligt fra person til person:ph34r:

Kan godt se der er stor forskel på hvordan I ønsker at blive spurgt, men kan godt se jeg bør ændre på hvordan jeg spørger.

Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

@PokeToMe 
Det kommer helt an på hvor meget information pigen du ønsker at kontakte har givet i sin markedsføring, vil jeg mene. 
Mine forslag er: 
og så list dem som punkter så det er enkelt for hende at svare. Ikke for mange spørgsmål samlet medmindre de er relaterede. F.eks.:
"Hej (pigens navn)
1) Hvad koster (ydelsen) og er den inkluderet hvis jeg køber en halv time, eller koster det ekstra? 
Mvh. "Peter" 

Er det en pige hvor du ikke mangler en eneste information udover hvilke tider hun kan, og har du ikke brug for særlige diskretionshensyn, så er det jo nok med: 
Mvh. "Peter"

I mit tilfælde har jeg skrevet ALT andet end hvornår jeg har ledige tider. Jeg har ovenikøbet en online booking kalender som jeg dog ikke annoncerer med offentligt, da jeg gerne vil kunne sortere fra og undgå at folk saboterer med fake-bookinger. 
Så de beskeder jeg får er enten "Hej. Har du tid i dag?" selvom jeg i annoncen skriver med store bogstaver TIDER SAMME DAG ER HELT OG ALDELES UREALISTISK :D 
"Hej Eva.
Jeg har læst din annonce på (Annoncelight eller Eroguide) og vil gerne booke en tid.
Mvh. Peter"

Så der er naturligvis forskel på hvordan man lægger ud alt afhængigt af hvad du mangler af information fra hende før du beslutter dig. 

God fornøjelse! 

Kærligst, Eva <3

Tusind tak for en meget detaljeret beskrivelse. Det giver mig en helt ny møde at skulle spørge på. Det giver en stor hjælp.

Skrevet

Jeg skrive noget i retning af: "Hej. Jeg har set din anonce og har fået stor løst til at besøge dig. Kunne vi lave en aftale feks tirsdag formiddag?". Mere kompliceret behøver det ikk være.

Skrevet

Jeg plejer altid blot at skrive en af mine 3 standardbeskeder:

Nr.1: "Hej smukke"

Nr. 2: "Har du store patter?"

eller  nr. 3 som plejer at være vinderen: "Er du meget liderlig?"

Hvis lamsebenet så er interesseret i min mønt, så ender det altid lykkeligt.

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 7.3.2023 at 12:57:

@PokeToMe 
Mine forslag er: 
"Hej (pigens navn)
Mvh. "Peter" 

Mvh. "Peter"

"Hej Eva.
Mvh. Peter"

God fornøjelse! 

Kærligst, Eva <3

Pudsigt, hedder alle dine kunder Peter?

Jeg har ikke en chance - ØV

VH "Erik"

Skrevet
PokeToMe skrev, den 7.3.2023 at 12:25:

hvordan tager i andre kontakt, til de piger i besøger? Med det mener jeg, hvis du sender en besked, hvordan starter du så, sådan en besked?

Kort og præcist, fx i stil med dette

“Hej Anna

Jeg vil gerne besøge dig i en time i morgen kl. 13.00. Er det muligt? Jeg er en dansk mand på 38 år, 180 cm høj. Jeg har brug for dit svar senest kl. 17.00 i dag. På forhånd tak og håber vi kan ses i morgen.

Vh Peter”

Skrevet
yuki skrev, den 7.3.2023 at 12:42:

In my opinion it is way  too much information if you expect someone to tell you all what you wrote. People in DK go directly to the point- maybe in other countries people write all that info, maybe I am wrong. However I am always polite and tell compliments, but I would not write all this when sending a message as it is not a Tinder date.

Skrevet

ET PAR GODE TIPS DER VIRKER

Jeg læser pigens annonce flere gange. Studerer hendes smag i fotos. Sætter mig ind i hvem hun er.

Så  skriver jeg en kladde på papir. Og retter den til, så den er kort, men varm, præcis og lun. Derpå til tasterne.

Selvfølgelig præsentation af mig selv og min alder, tilsat et lille krydderi af selvironi. Lidt om min kropspleje (ren og shaved). Så et par ord om, hvad der har fristet mig i pigens annonce. Forslag til tidspunkt og varighed. Bekræfter pigens pris. Diskuterer den aldrig.

Ikke et ord om pikstørrelse og om, hvor jeg bor.

Og til slut en varm, men ikke for varm, hilsen til sidst. Med mit alias herinde fra og ofte med mit rigtige fornavn.

3-4 linjer på sms.

Korrekturlæsning. Hader sjusk og stavefejl. Vis respekt. Pigens navn skal være 100% korrekt stavet.

Send.

Det virker godt.

Venlig hilsen

Signor

Skrevet

Lidt pudsigt ... 
Når jeg tænker over det, har jeg kun meget sjældent kontaktet en helt "ukendt" pige.
Som regel besøger jeg piger jeg har haft een eller anden kommunikation med her på EG - evt. bare et par svar i en tråd ... eller har mail'et lidt med af andre grunde .. 
Så skriver jeg og ønsker et møde ...
Eller .. 
Hvis det er på klinik, så booker jeg en tid på klinikken og kontakter pigen efter jeg har booket tiden, hvis pigen har mail eller er her på EG.

Jeg fortæller altid hvor gammel jeg er, så hun er forberedt, og så et par andre ting.
Gør det kort i starten af besked'en, og uddyber så evt.
Så er jeg sikker på hun læser det vigtigste.

Ved gen-booking skriver jeg booking tid og sted i overskriften på EG. og eventuelle nye tilføjelser i selve besked'en.
Og / eller bruger SMS

Så kort og så præcis kommunikation som muligt ved genbesøg, det er mest overskueligt for pigen ... 

Skrevet

Skriver I egentlig jeres brugernavn på Eroguide hvis I booker hos en pige I har set sprælle rundt herinde?
Altså de piger hvor I ikke har haft direkte dialog med hende her i private beskeder.

Jeg får en del "jeg har set dig på Eroguide" hvilket jo kan betyde flere ting når man som jeg gør, spræller rundt med flere profiler her. Det ved de jo ikke altid altså at jeg er her der og allevegne og med forskellige koncepter og formål. Og så skal jeg lige sikre mig om det er en kemi-date med happy ending, en der vil med til Fredagsbar og tror der er gemte/hemmelige billetter eller om det bare er en der har læst noget jeg har skrevet herinde. 

Sjældent skriver folk dog "Mit navn er Mr.FantasticFuckerSucker på Eroguide, men jeg hedder Peter" - medmindre altså Mr.FantasticFuckerSucker allerede har skrevet en privat besked herinde til en af mine profiler.  
I øvrigt kalder næsten alle stedet her for Euroguide og ikke Eroguide - og som før nævnt ligner næsten INGEN deres profilbilleder :P

Men gør I? Altså skriver hvem jeres alter ego er herfra, også til piger der ikke har screenings proces med billeder og brugernavn osv.?

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden:

Skriver I egentlig jeres brugernavn på Eroguide hvis I booker hos en pige I har set sprælle rundt herinde?

Jeg tror egentlig det almindeligste for mig har været, at booke på en klinik til en pige jeg kender her fra Eroguide, og så bagefter skrive til hende her på EG.
Eller, booke direkte på EG, hvis det er P / D
Hvis jeg mail'er til pigen skriver jeg hvem jeg er på EG

Redigeret af sneræven

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 21 minutter siden:

Har (endnu) ikke besøgt en meget aktivt kommunikerende pige fra EG, men svaret ville som udgangspunkt være nej. Årsag: diskretion. Jeg ønsker ikke en direkte kobling mellem mit brugernavn og det mobilnummer, jeg booker aftaler med.

En undtagelse, som alligevel flugter med ovenstående princip, ville være, hvis aftalen fx blev lavet via PM her på eroguide. Så ville brugernavnet selvsagt være kendt, men uden at mobilnummeret kommer i spil samtidigt.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 1 time siden:

Altså de piger hvor I ikke har haft direkte dialog med hende her i private beskeder.

Jeg får en del "jeg har set dig på Eroguide" hvilket jo kan betyde flere ting når man som jeg gør, spræller rundt med flere profiler her. Det ved de jo ikke altid altså at jeg er her der og allevegne og med forskellige koncepter og formål. Og så skal jeg lige sikre mig om det er en kemi-date med happy ending, en der vil med til Fredagsbar og tror der er gemte/hemmelige billetter eller om det bare er en der har læst noget jeg har skrevet herinde. 

Sjældent skriver folk dog "Mit navn er Mr.FantasticFuckerSucker på Eroguide, men jeg hedder Peter" - medmindre altså Mr.FantasticFuckerSucker allerede har skrevet en privat besked herinde til en af mine profiler.  
I øvrigt kalder næsten alle stedet her for Euroguide og ikke Eroguide - og som før nævnt ligner næsten INGEN deres profilbilleder :P

Men gør I? Altså skriver hvem jeres alter ego er herfra, også til piger der ikke har screenings proces med billeder og brugernavn osv.?

Jeg bruger aldrig mit EG navn i min kontakt til GP’er

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 5 timer siden:

Secondo me sono troppe informazioni se ti aspetti che qualcuno ti dica tutto quello che hai scritto. Le persone in DK vanno direttamente al punto - forse in altri paesi le persone scrivono tutte queste informazioni, forse mi sbaglio. Comunque sono sempre educato e faccio complimenti, ma non scriverei tutto questo quando invio un messaggio perché non è un appuntamento di Tinder.

I personally prefer long and complete messages. Correction: I meant the area you live in not the full address.

I don't know what tinder has to do with it anyway, you're not taking a paid date on tinder. 

i receive on average 3-4 messages a week of this length and it's always the dates that turn out to be the most pleasant. however, it's not a law... 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 10 timer siden:

Lidt forskelligt. Nogen ved det når jeg ankommer andre får det at vide under besøget. Det er afhængig af hvor intense kontakten har været. Kun i få tilfælle har jeg intet fortalt. Udenlandske piger fortæller jeg det aldrig, måske højst at jeg er på eg.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 18 timer siden:

Aldrig - jeg har aldrig opgivet mit brugernavn til nogen GP. Med en enkelt undtagelse: Jeg havde for mange år siden et privat forhold til en GP. Hun fik mit daværende handle at vide et stykke tid inde i vores forhold.

Skrevet

Aller først så læser jeg hele annoncen. Der kan du som regel se hvordan hun vil kontaktes. Du kan også se om der er svar på nogle af dine spørgsmål. Vær høflig.

Skrevet

Det er jo nærmest lige meget hvordan man skriver, - til de fleste, - østeuropa, latiner, thai..
De forstår det alligevel ikke, og svare så bare "HI", eller sender en prisliste, - lige meget hvad du har spurgt om..??
:P

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 8.3.2023 at 23:07:

Kære Eva

Tak for du deltager i tråden, må jeg stille et enkelt spørgsmål, læser du profilen, og hvad profilen har skrevet her på EG, hvis han skriver sit EG-navn? Og tror du andre GP’er gør det?

Knus servicesboy

Skrevet
Servciesboy skrev, 1 time siden:

Kære Eva

Tak for du deltager i tråden, må jeg stille et enkelt spørgsmål, læser du profilen, og hvad profilen har skrevet her på EG, hvis han skriver sit EG-navn? Og tror du andre GP’er gør det?

Knus servicesboy

Jeg tillader mig at svare på egne vegne, da du spørger ind til om hun tror andre gør det.

Jeg ville sandsynligvis gøre det - men igen, alt efter henvendelsen. Fornemmelsen afgør en del. Nogle Beder jeg ringe op, fordi det giver et bedre billede af personen - andre nævner jeg næsten adressen med det samme :) 

Skrevet
Servciesboy skrev, for 3 timer siden:

Kære Eva

Knus servicesboy

Jeg er fløjtende ligeglad med hvem I er :P
ALLE skal alligevel en tur på briksen til kemi-møde med happy ending eller Københavns dyreste kaffe-snik-snak for at være kandidat til at kunne leje min tid, mit kyssetøj og mit understel :D:wub: 
For nogles vedkommende har de sådan set skudt sig selv i foden hvis de skriver deres Eroguide brugernavn når de vil booke tid til kemi-kaffe eller kemi-Lingam massage. Men det siger jeg jo ikke hvis jeg har det sådan. Jeg kan finde på at skrive "Du skal vide at jeg siger nej til måske een ud af ti eller tyve der spørger om jeg vil mere en anden dag. Så det er statistisk set en dårlig investering af dine penge og vores tid hvis det er noget der blot skal overstås for dig"
Jeg har kun to gange skrevet "nej tak" når nogen har skrevet "Jeg hedder "Peter Pussy Whacker2" på Eroguide. Kan jeg få en tid?" 

De meget aktive skribenter vil jeg gerne vide at de er dem. Fordi vi har haft en slags mentalt og skriftligt "sapio seksuelt forspil" på en måde. Sommetider i måneder eller år. Så da sætter jeg pris på at de fortæller mig det. Men de flest gør faktisk først bagefter. De tænker vel at de gerne vil ha' chance for at starte på nul uanset om jeg har vurderet dem til at have forspring eller hale efter ;) 

Jeg har ikke rigtigt tid til at stalke jer. Det gør jeg til gengæld når nogen ønsker at købe billet til Fredagsbaren. Der læser jeg alt hvad de har skrevet før jeg beslutter mig om de "passer ind" i Fredagsbar konceptet og om Fredagsbar konceptet passer til dem. FØR jeg forhører interviewer folk i telefonen :P 

Jeg ved ikke om andre gør det. Jeg tror at de piger der har en skrap screeningsproces gør. Dem hvor man skal skrive alder, højde, drøjde, sende billeder og verificere sig som en slags ansøgning før man kommer i betragtning. Men jeg ved det jo ikke. De svarer nok her i tråden hvis de synes, når de ser det, tænker jeg? 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

;)Et indlæg der er værd at tænke over. Det er også en god idé at læse det, der står imellem linjerne. Eva classico.

Og så er det forresten også en fordel, hvis man har noget imellem ørerne. Det duer jo ikke, hvis man se Oslo-båden sejle forbi ude på Sundet, når man kigger sit publikum i ørerne.

En lille tilføjelse fra kundevinklen. Nogle af os mænd screener faktisk også pigerne for at undgå et dårligt match og dermed spild af penge. Forstået på den måde, at vi taler sammen indbyrdes via pm og at vi grundigt læser pigens tekst og eventuelle anmeldelser. Særligt vigtigt for sådan en som mig, der ikke er til hurtigere afleveringer, men nyder samværet på alle planer og altid mindst en time.

Sapio - yes. Med og uden sex.<3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.