Hop til indhold

Hvordan starter du kommunikationen

Featured Replies

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

"Du skal vide at jeg siger nej til måske een ud af ti eller tyve der spørger om jeg vil mere en anden dag. Så det er statistisk set en dårlig investering af dine penge og vores tid hvis det er noget der blot skal overstås for dig"

Det skulle selvfølgelig være "JA (og ikke nej) til måske een ud af ti eller tyve..." :blink::wub::lol: 

Det er ikke nemt med ja og nej - eller med højre og venstre når man bliver gamlere - sorry! 
Har lige netop for et kvarters tid siden sagt "NEJ det skal vi ikke" til en Eroguide-bruger der netop har været på briksen, og som foreslog en kysse-bolle aftale en anden dag. ØV! Ene og alene pga. manglende plads i mit harem og altså ser mig nødsaget til at afvise en skøn gut jeg faktisk havde lyst til at sige JA til. Har noteret mig at hvis der bliver plads en dag i fremtiden, så er han top-kandidat som Prøve-Knud til en plads i mit harem... altså test-knald i første omgang, eftersom alt jo er en engangs-aftale indtil man ses anden gang ;) 
Jeg spurgte om han var medlem på Eroguide, for så kan jeg jo skrive til ham hvis en i haremet falder fra og der bliver plads til en ny. Så er der selvfølgelig chance for at han har fundet på andre løsninger, og så er det jo fint også til den tid. Jeg er blevet bedre til ikke at tænke så meget over hvem jeg går glip af hvis jeg siger nej. 
#DetHalveKøbenhavn <3

Jeg sagde faktisk til ham - på bedste "Bedstemor skælder ud men holder af dig" eller Pippi Netstrømpe-manér, efter han afslørede at han har været medlem længe men kun læser og ikke skriver med: 
Mig: "Har du tænkt over at når du roser Eroguide for at have sparet dig for mange dårlige oplevelser og givet dig mange gode fordi du har læst anmeldelser, så er det lidt ligesom når man gå i byen med drengene, og alle køber en omgang. Når det bliver din tur til at gi' så skal du pludselig hjem - hver gang". 
Ham: "Nej sådan har jeg faktisk aldrig tænkt på det... du har ret" 
Mig: "Jeg glæder mig til at læse din første anmeldelse. Men vær forberedt på at du måske får lige dele hug og hep fordi det er din første"

Nu får vi se... men glimrende eksempel på EG-brugere der kommer i min butik faktisk. Ikke alle skriver brev først. Ikke alle afslører at det er kemi-møde. Ikke alle skriver anmeldelser af deres oplevelser men "snylter" på jer andres ;) 
Oooooog... ikke alle EG medlemmer som ikke skriver anmeldelser i forvejen slipper for en gang "Pippi-Peptalk" heller :P 
Nu vil jeg ikke være så fræk at jeg tagger ham i indlægget her - for jeg orker jo heller ikke at der går "food-fight i skolekantinen" i ENDNU een af mine anmeldelser, når jeg netop er løbet tør for leverpostej :lol:

Jeg tror man med fordel kan nævne hvem man er hvis man ikke KUN har skrevet skod-anmeldelser eller kødbørs-anmeldelser. 
Jeg ved at nogle af pigerne herinde får lidt hmm... præstationsangst eller blot undren over at en EG-bruger ønsker at besøge HENDE hvis han har skrevet anmeldelser af andre piger der er hendes diametrale modsætning enden i fysisk fremtoning, type, personlighed, pris eller andet. 
Sådan har jeg det nu ikke. Jeg tænder selv meget bredt og forskellige mennesker tænder forskellige ting på forskellige dage. 
Men min selvtillid er også SVÆRT ramponeret i den rigtige retning efter mere end 29 års konstant kunstig bekræftelse fordi mænd betaler for mit selskab også når jeg har en dårlig hår-dag... så jeg har et skævt billede (til den gode side) af hvor fantastisk lækker jeg er - hvilket nok afspejler sig når man møder mig i virkeligheden har jeg indtryk af :D 

Hokus Pokus - EG-brugernavns-afsløringer eller ej tilbage i fokus :rolleyes:

24 nej 42 gange nej JA TAK for din tid! 
Kærligst, Eva <3

PS: Al magt til de talblinde! :blink::wub:

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 9 minutter siden:

Jeg spurgte om han var medlem på Eroguide, for så kan jeg jo skrive til ham hvis en i haremet falder fra og der bliver plads til en ny. Så er der selvfølgelig chance for at han har fundet på andre løsninger, og så er det jo fint også til den tid. Jeg er blevet bedre til ikke at tænke så meget over hvem jeg går glip af hvis jeg siger nej. 
#DetHalveKøbenhavn <3

Mon ikke han overlever, og kommer videre. Med respekt for din omsorg Eva.<3

Skrevet
sweetstone skrev, for 25 minutter siden:

Mon ikke han overlever, og kommer videre. Med respekt for din omsorg Eva.<3

Det ved jeg de gør :D 
De finder jo bare andre legekammerater i mellemtiden. Sådan er det jo. Det er jo mit tab først og fremmest, så det er da min overlevelse der er i fare - ikke hans ;) 

PS: Nogle skriver deres facebook profil navn når de sender første eller anden sms. Dem er der flere af end der er folk der skriver deres Eroguide brugernavn. Det er lidt nyt for mig. Det virker som om at "frivillig validering" helt uden omsvøb og uden opfordring dertil, er blevet mere almindeligt. 
Det er dog især yngre mænd der gør dette. Jeg formoder de også er single, eller måske fisker efter lidt dialog før møde, fordi jeg ikke har en email adresse man kan kontakte mig på. Men det er jo gætværk.

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 40 minutter siden:

Det ved jeg de gør :D 
De finder jo bare andre legekammerater i mellemtiden. Sådan er det jo. Det er jo mit tab først og fremmest, så det er da min overlevelse der er i fare - ikke hans ;) 

PS: Nogle skriver deres facebook profil navn når de sender første eller anden sms. Dem er der flere af end der er folk der skriver deres Eroguide brugernavn. Det er lidt nyt for mig. Det virker som om at "frivillig validering" helt uden omsvøb og uden opfordring dertil, er blevet mere almindeligt. 
Det er dog især yngre mænd der gør dette. Jeg formoder de også er single, eller måske fisker efter lidt dialog før møde, fordi jeg ikke har en email adresse man kan kontakte mig på. Men det er jo gætværk.

Jeg lever alene og har som sådan ikke behov for, at skjule mig, og derfor skriver jeg også sommetider til nogle piger: Jeg har en firmatelefon, og derfor kan i ikke se, hvem jeg er,men her er mit rigtige navn, så kan i google mig”

Skrevet
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Redigeret for 54 minutter siden af Eva Nadine

Det der bekymrer mig lidt, jeg tror nogen ligger lidt mere i det , end uforpligtende sex. 

Hvor du Eva er helt klaret , at det er uforpligtende, og det var det.

Skrevet
sweetstone skrev, for 10 minutter siden:

Det der bekymrer mig lidt, jeg tror nogen ligger lidt mere i det , end uforpligtende sex. 

Hvor du Eva er helt klaret , at det er uforpligtende, og det var det.

Nu er det jo så kun en Lingam massage der er tale om første gang man møder mig. Så jeg tror det faktisk ikke. 
Det virker mere som om det bare i nyere tid er blevet mere almindeligt at folk/nogle mænd validerer sig selv sådan at de kvinder der ønsker sig noget andet kan vælge dem fra på forhånd. 
Det virker sommetider en smule "ansøgnings-agtigt" og det er der jo flere og flere (måske især danske glædespiger?) der gør det i screenings og forhånds-godkendelse, er mit indtryk. Herunder Sugarbabes i en eller anden variant. Old School definition eller ej. Og naturligvis en masse scam artists også, desværre.
Jeg tænker egentlig bare på det som en slags tillidserklæring når folk (mænd) gør det. Men jeg vil have dit input i baghovedet næste gang nogen gør det .
Var det kysse-bolle-aftaler ville jeg nok have mere tendens til at dele din bekymring :)

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Mener at en del mænd søger nærhed/omsorg/berøring måske nærmere veninde/kæreste end Gp er.

Syntes en del tråde bærer der henad.

Skrevet
sweetstone skrev, for 42 minutter siden:

Mener at en del mænd søger nærhed/omsorg/berøring måske nærmere veninde/kæreste end Gp er.

Syntes en del tråde bærer der henad.

Det tror jeg du har ret i. 
Men tænker også at Eroguide ikke er så rummelig generelt set at de får et talerør her i nærmere fremtid. Desværre! 
Særligt dem vil jeg rigtigt gerne have besøg af på briksen. Der er (for mig) intet der er så givende og hmm... sjæleligt tilfredsstillende som når en mand på briksen der har været hudsulten alt for længe bliver forløst, udløst og orgasmisk tilfredsstillet i en grad at han får en slags saligt udtryk i ansigtet. Og bliver berørt sommetider til tårer.
Jeg oplever dog at det ikke er "mig personligt" de tænker på som kandidat til veninde/kæreste. Den frihed der ligger i det uforpligtende går jo begge veje. DE behøver ikke præstere andet end betaling og tilstedeværelse. Resten er min opgave og mit ansvar. 
I en kæreste/bolle-veninde relation er de jo ikke spor fri for at investere langt mere, og føler måske de går på æggeskaller eller er for sårbare pga. tidligere traumer eller dårlige erfaringer med en eller flere kvinder. 

Det er mit indtryk at disse mænd - som naturligvis har helt unikke historier og baggrund - har brug for at tage første skridt i retning af at genopdage intimitet og tosomhed eller nærhed/omsorg/berøring, men ikke har lyst til at springe ud i den dybe ende og "forpligte sig til et tørt eller falsk knald med mulighed for sceneskræk og ufrivillig sexarbejder". 
Det gælder faktisk både mænd der blot af natur er introverte og måske føler sig akavede. Men også bare mænd der har været i sexløse (eller andet) parforhold meget længe. Altså både singler og afsatte der savner noget Kvinde. Og mænd der er trætte af at skulle lyve overfor kvinder for at få hvad de har behov for. Integritet er nok den eneste sådan rigtige fællesnævner for "den flok" jeg mener. Alt andet kan være skingrende forskelligt. 
Det uforpligtende i ikke at skulle præstere andet end tilstedeværelse er ret attraktivt for rigtigt mange sexkøbere, er min erfaring.  
Siden jeg satte netop dén formulering ind i min annoncetekst: 
Det eneste du skal præstere er tilstedeværelse får jeg væsentlig flere henvendelser fra mænd der har scannet Annoncelight.dk i uge- eller månedsvis og sommetider i årevis med en fod i hver lejr mht. om de skulle købe sex (igen eller første gang) for at flytte på noget. 
De er nogle af mine yndlings-klienter. Uden tvivl. De kommer ofte et par gange eller fem ret kort tid efter hinanden, og det ender som regel med at det bliver mere praktisk seksualterapi og hyggesnak med dem i centrum end det bliver sexkøb (i den lysegrå ende af skalaen). Når de er klar, så sender jeg dem videre hvis jeg kan og de ønsker sparring mht. dette. Det kan snildt være dating sider lige så ofte som det er kolleger jeg har som sexarbejder. Det er i få tilfælde dog også sådan at jeg "snupper dem selv" :wub: men aldrig tidligt i processen, og KUN hvis vi har haft en samtale om forskellen på mig og de fleste kvinder ude i virkeligheden, netop så de ikke "forelsker sig i terapeuten". 
Det er også et ansvar jeg synes vi har som sexarbejdere over hele den brede kam. Ikke at malke og traumatisere når vi instinktivt eller empatisk fornemmer at de er lidt for lune på os til at det er sundt i længden. Vi kan være gnisten der antænder et helt andet liv. Men vi er ikke de rette til at holde ildstedet igang resten af livet - for de fleste... mener jeg. 

Det er bare virkelig ærgerligt at ingen af dem skriver anmeldelser. For der ER en større flok mænd for hvem anmeldelser i kødbørs-kategorien gør at de ikke vover at besøge glædespiger men stadig har så stor en trang at de bliver ved med at pløje annoncerne igennem fordi de stadig håber. Altså hvor en anmeldelse har den direkte modsatte effekt. 
Når jeg en sjælden gang imellem køber en top-annonce på Annoncelight.dk som Lingam massør, og sætter baggrundsbilledet på hvor man kan ane en smule af min krop bag et blåt slør, så pibler de frem fra skjul sådan lidt DER vil jeg fandme gerne krammes igennem! Og så skriver de. Sommetider tager de meget meget meget lange tilløb og gemmer tydeligvis nummeret.
Desværre gør deres diametrale  modsætninger det også - altså pibler frem... det er dem der ikke tror på at sætningen "og der kan ikke tilkøbes extras" passer, men blot er et oplæg til prisforhandling om blæs, knald, græsk, dominans og hvadsomhelst... så jeg sætter ikke det billede på og køber ikke top-annonce så ofte. 

Jeg arbejder på en alternativ annonce som specifikt er rettet mod disse hudsultne præ-kæreste/bolleveninde mænd. De læser måske også med herinde, men når de bruger søgefunktionen finder de jo ikke rigtigt det de søger i anmeldelser. 
Det kan være jeg skal sparre med dig når jeg har puslet lidt videre på den, måske? Har du tid og lyst til det @sweetstone  ?
Jeg vil også rigtigt gerne se links til de tråde hvor du synes der er tegn på tendensen, hvis du kan huske nogle af dem. Det er ikke noget der dukker op i søgefunktionerne da den jo er baseret på ordvalg og ikke "stemning" eller "trend" kan man sige.

Kærligst, Eva <3

Skrevet

Shit... det blev en for voldsom en afsporing. Har lige læst overskriften igen. Jeg skynder mig at oprette en tråd med en kopi af ovenstående indlæg før det bliver slettet. SORRY admins og Eroguide brugere/læsere/medlemmer... den fangede jeg ikke i tide til at kunne slette indlægget. Beklager og undskyld endnu en gang :wub::wacko:

Skrevet

Jeg har altid brugt dba metoden 1 Hej!  2  Er varen stadig tilgængelig 3 Såfremt hun svare ja, 4 Ska vi kneppe, 5 Jeg har endnu ikk hørt en lyd fra pigen, 6 a prøver igen i 24 måske hun så ved hva a mener 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.