Hop til indhold

Om Glædespigernes vederstyggelige falske anmeldelser! Føj da…, eller hva’ ?

Featured Replies

Skrevet

Eroguide praktiserer tydeligvis en nul-tolerance overfor undercover-anmeldelser forfattet under pseudonym, men reelt skrevet af Glædespigen selv.

—og hvad er der så galt med det? Fusk kan ingen da være tjent med!

Nej, bestemt ikke.

Men hvis man vil fusk til livs, så må man nødvendigvis forfølge disse ulødige indlæg—uanset om det er Glædespigen selv der skriver om hendes services, eller om det er Fætter BR der lige vil give sit besyv med i diverse tråde om Glædespiger som han aldrig har mødt fordi de nåede at blokere ham inden de fik “fornøjelsen” af hans selskab.

Jeg vil vædde en spegepølsemad på at antallet af indlæg fra Os der må nøjes med blot et enkelt X kromosom, og som ikke indeholder skyggen af noget der kan kaldes afbalanceret og informativt—overgår omfanget af Glædespigernes forsøg på gratis reklame. Med kolossal stor margin.

Et tankeeksperiment

Hvilken betydning for troværdigheden af Eroguide ville det have hvis man kunne eliminere den ene af de to gruppers fusk-indlæg?

• Andelen af mine kønsfællers indlæg som “bidrager” med urigtige oplysninger/mavefornemmelse-meninger/irritation/etc. er—som jeg ser det—bekymrende stor.
  • Glædespigernes ikke-tilladte indlæg udgør—min påstand—samlet set blot en forsvindende del af anmeldelserne, så impact er noget nær nul.

Og det allermest væsentlige

Hvilken af de to gruppers indlæg er mest relevant for en fyr der søger et godt råd til hvor han finder et dejligt, varmt selskab i aften?

—indlæg fra en kværulant der er indigneret over at Glædespigen—for tre-et-halvt år siden—sagde STOP og bad ham tage sit tøj på og forlade stedet!

—et prosa-indlæg direkte fra Glædespigen selv hvori hun fortæller om en opdigtet gæst’s oplevelse af at besøge hende?

Skrevet
75 cm i diameter skrev, for 30 minutter siden:

Hvilken af de to gruppers indlæg er mest relevant for en fyr der søger et godt råd til hvor han finder et dejligt, varmt selskab i aften?

Ingen af dem. Fusk er fusk, og det skal vi af med, i det omfang det kan lade sig gøre.

Skrevet

Emnet har næsten lige været i et andet indlæg. Ja det kunne være rart fusk blev stoppet, men administratorerne på EG er så vidt jeg ved frivillige (uden løn). Og er sikker på de gør det så godt de kan.

De kan jo have lige så svært ved, at gennemskue sandt og falsk som alle os andre.

Skrevet

Hmm.  Jeg synes tit at de falske anmeldelser er tydelige.... Og de gange jeg er i tvivl, kommer der ofte en spydig kommentar eller 2 fra andre brugere.....

Alene dét at en pige åbenbart (og selv åbenlyst) har brug for falske anmeldelser må jo være en advarsel om at hun ikke er så god til sit job, at en ægte anmeldelse kan gøre det.

Derfor er de falske anmeldelser ret brugbare

Skrevet

Jeg var for mange år siden udsat for grove falske anmeldelser fra en tidligere kollega. Hun og hendes 6-7 andre profiler herinde blev blacklistet for tid og evighed. Hun forsøger on and off at at oprette profil herinde men bliver slettet når hun opdages og anmeldelse. Så jeg er ypper tilfreds med EGs arbejde. 

Skrevet
  • Author

Tak for Jeres kommentarer på mit oplæg.

Iøjenfaldende er det dog at ingen—indtil videre—opponerer imod min påstand om at der skrives betydeligt flere underlødige indlæg fra Os der tager på besøg, i forhold til omfanget af egenomtale forfattet af Glædespigerne selv!

Ingen systemer er jo perfekte, men det britiske AdultWork.com synes dog at være en grundlæggende mere fair platform end Eroguide, i det at anmeldelser på AdultWork.com er forbeholdt de gæster som faktisk har aftalt og gennemført et besøg hos den pågældende Glædespige!

Skrevet
75 cm i diameter skrev, for 11 timer siden:

Ingen systemer er jo perfekte, men det britiske AdultWork.com synes dog at være en grundlæggende mere fair platform end Eroguide, i det at anmeldelser på AdultWork.com er forbeholdt de gæster som faktisk har aftalt og gennemført et besøg hos den pågældende Glædespige!

hvordan bekræfter de at du har været der ?

Skrevet

Der er altså også en tendens til at ikke-falske anmeldelser bliver anfægtet og beskyldt for at være falske. 
Når man som sexarbejder er udsat for det, er det rigtigt nemt for dem der har ondt i røven over ens succes at gå ind og sabotere en anmeldelse helt uden konsekvenser. Det er den direkte årsag til at jeg ikke har flere. De mænd jeg har spurgt som er Eroguide medlemmer, om hvorfor de ikke skriver en anmeldelse (altså ikke kun af mig!) har jo også læst bl.a. mine, og alene baseret på det bøvl der er i kommentarer gør at de ganske enkelt ikke har lyst til at skrive selv. 
Så der kunne måske i stedet for sabotage beskeder være en slags "troværdigheds-knap" medlemmer kan trykke på ikke-anonymt, med hvorvidt de finder anmeldelsen troværdig eller ej. Lidt ligesom der er like-knapper. Nogle få brugere gør det allerede omend med "griner"-knappen til de anmeldelser de synes ser falske ud. Men som ikke-super-bruger ved læseren jo formentlig ikke hvad det betyder mellem linierne. 
Jeg klikker på "rapporter" knappen når jeg ser hvad der lugter for langt væk af falsk anmeldelse. I sjældne tilfælde kan jeg også finde på at kommentere hvis det f.eks. er en pige jeg ved findes, og at jeg f.eks. har haft hende i røret hvor hun har været ked af sabotage. Men det er sjældent. Jeg forsøger at være neutral. 
To-tre af mine anmeldelser er angrebet og anklaget som falske. De to på denne profil og en enkelt sabotør i en af de mange som Lingam massør. 
Når det sker bliver jeg pissesur. Det er sguda demotiverende især for nye anmeldere at de bliver stenede og jeg samtidigt gør når de har haft især en god oplevelse. I mine tilfælde har det været person-angreb fordi en eller anden klaphat synes det er uforståeligt at nogen overhovedet gider se mig halvnøgen og så må alt jo være løgn. Eller de synes jeg skal holde min kæft på Eroguide og sprede ben i stedet.
Nogle er fandme ude med riven lige så snart der er det mindste ros i en anmeldelse. Så falske ANKLAGER og falske kommentarer er da lige så latterligt og destruktivt også fremadrettet som jeg ser det. 
Når jeg tænker på hvor mange af jer - også jer der er aktive skribenter i ny og næ - jeg kender i bibelsk forstand eller fra briksen eller alle mulige andre sammenhænge efterhånden, og jeg kun har 4-5 anmeldelser... så er det statistisk set måske kun 5-10% af jer der skriver i hvert fald om mig. Det er ikke ret meget, synes jeg. Det jeg hører er netop at de ikke-skrivende ganske enkelt ikke orker det, og ofte akkompagneret af "men hvis du gerne vil ha' en så gør jeg det da gerne" hvortil jeg svarer "du skal gøre det for læsernes skyld og ikke for min skyld hvis du gør det" og så vil de hellere lade være. 
Og det forstår jeg godt. 

Der er et par kolleger jeg ved der har skrevet falske positive anmeldelser af sig selv. De har ligefrem indrømmet det uopfordret i flere tilfælde. Det er ene og alene pga. manglende stikker-mentalitet i mig at jeg ikke rapporterer dem - fordi jeg ikke magter de interne catfights i kulissen og fordi jeg i 20 år har formået at være "neutral grund" og en man kan komme til og vide at hvad man deler med mig som kollega ikke kommer videre. 
Det er for mig vigtigere at bevare end at stikke en kollega der har skrevet en falsk anmeldelse. Det sker dog heldigvis ikke ret ofte. Men det sker da et par gange om året eller lign. - ingen nævnt ingen glemt ;) 

Så ja - falske anmeldelser og kommentarer til andres anmeldelser eller efterlysninger der kun er anklage/mistanke/sabotage ødelægger det for alle - uanset hvem der skriver dem og hvorfor. Anmeld dem og lad en moderator tage sig af det så der ikke går hat og briller i brugervenligheden herinde. 
...synes jeg :) 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 7 minutter siden:

gør at de ganske enkelt ikke har lyst til at skrive selv.

Ja sådan er det desværre blevet. Gammelt nag afføder ofte sabotage, og ødelægger en god anmeldelse af en pige, som intet har med forhistorien at gøre. 
Jeg er stort set stoppet. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Ja sådan er det desværre blevet. Gammelt nag afføder ofte sabotage, og ødelægger en god anmeldelse af en pige, som intet har med forhistorien at gøre. 
Jeg er stort set stoppet. 

Umiddelbart tror jeg at "gamle profiler" som f.eks os to, bliver meget svære at påstå skriver falske anmeldelser. Man opbygger jo en vis troværdighed over årene.

Skrevet
Bear skrev, 1 time siden:

Umiddelbart tror jeg at "gamle profiler" som f.eks os to, bliver meget svære at påstå skriver falske anmeldelser. Man opbygger jo en vis troværdighed over årene.

Joeee, men der kan jo laves ballade på mange andre måder :)

Skrevet
Bear skrev, for 3 timer siden:

Enig i, at anmeldelser fra EG-brugere med stor erfaring som udgangspunkt vægter tungere end anmeldelser fra nye medlemmer.

Men vi har jo alle været nye medlemmer en gang, og mon ikke de fleste erfarne medlemmer gør som @Aarhuselsker og skriver færre anmeldelser end tidligere? Personligt skrev jeg tidligere anmeldelser af alle besøg, men nu springer jeg af og til nogen over.

Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

... så er det statistisk set måske kun 5-10% af jer der skriver i hvert fald om mig.

Nu har jeg fortsat til gode at besøge en dansk GP, men når/hvis jeg kommer dertil, er jeg faktisk ikke sikker på, at det kaster en anmeldelse af sig. Jeg hælder mest til at lade være, fordi jeg har en følelse af, at vi gennem medlemskabet her på EG “kender hinanden” lidt. Omvendt er det jo i virkeligheden et dårligt argument. Dels fordi vi jo IKKE kender hinanden, men kun kommunikeret virtuelt, dels fordi en god del udenlandske GPer jo også er aktive herinde, uden at de er fravalgt af den grund. Og hvis man har haft en god oplevelse, hvorfor skulle man så ikke fremhæve den danske GP positivt, når man nu gør det med andre? Jeg er sgu lidt splittet på det punkt.

Skrevet

Når jeg har haft besøg af en mand hvor jeg gerne vil ha' "flere af hans slags" eller han repræsenterer en type klient (på briksen) som jeg gerne vil have nogle flere af og har svært ved at fange ind i min annoncetekst, så spørger jeg mere eller mindre direkte om han vil skrive en anmeldelse. F.eks. en mand der har været igennem et forløb med f.eks. for tidlig sædafgang og træning, eller en der har været igennem det samme, men med rejsningsproblemer der også kan trænes. De mænd er virkeligt svære at få til at skrive en brugervenlig anmeldelse ikke af MIG men af deres eget forløb så at sige. Det er virkeligt få der gør det eller tør det fordi de ikke ønsker at eksponere hvad nogle af "hajerne på EG" sikkert vil udstille som svaghed. Det er super øv, fordi de netop kunne tale for et stort tavst flertal der har allermest brug for en Lingam massage og evt. et forløb. Kunne de gøre det anonymt uden at melde sig ind, eller oprette en profil kun til det spørger de... Nej svarer jeg. Så bliver den og du sablet ned, så det ønsker jeg mig ikke for hverken dig eller mig. Så anonymiteten her på Eroguide er jo ikke sådan helt vandtæt. 

Med kysse-bolle aftaler er det mere af egoistiske årsager når jeg spørger. Fordi jeg gerne vil ha' "flere af hans slags" for min egen skyld :wub:
Her siger næsten ingen ja, fordi det er måske svært at beskrive det så det er brugervenligt for andre der kan identificere sig med det. 
Og måske også lidt fordi den der skriver ikke nødvendigvis har lyst til at de andre piger der er på EG han ikke har kysse-bollet med endnu, ikke behøver at ha' hans knalde-CV før han ligesom har aftalen helt i hus, tænker jeg ;) 
En enkelt lykkedes det mig dog at nudge til det sådan i nyere tid... og med ham var det faktisk allermest fordi fordi jeg er fjollet både med ham og ikke mindst imponeret over hans evne til at fatte sig i korthed - især på skrift - hvilket jo ikke just er en af mine egne spidskompetencer :P
De to seneste anmeldelser jeg har fået på denne profil var jeg egentlig ikke forberedt på, og der havde jeg slet ikke spurgt eller nudget. De var altså helt uopfordrede. Den ene af dem havde jeg nok regnet ud fordi han er glad for at skrive anmeldelser og er god til det (synes jeg). Den anden blev sablet ned som bestilt reklame fordi anmelderen var relativt ukendt og "ny" her på EG. Den første har ingen anfægtet fordi han er gammel i gårde gætter jeg på. 

Det er svært at være ny anmelder på EG. Det er også ret bøvlet at blive anmeldt af en ny anmelder på EG. Også selvom det ikke er deres første anmeldelse. 
Der saboteres og beskyldes - så vi ender med at ingen af de ny-udklækkede aktive sexkøbere der gerne VIL skrive anmeldelser, ganske enkelt bare springer over fordi det er det nemmeste. Derfor ser vi ikke den diversitet om de samme kvinder, som ellers ville være med til at give et bedre helhedsbillede for dem der endnu ikke har besluttet sig til hvem de skal besøge for deres sparepenge. 

Personligt linker jeg i min AL-annonce (briksen) også til en dårlig anmeldelse af mig. Netop fordi at også dårlige anmeldelser gør at dem der kan identificere sig med hvad manden skriver, jo så ganske enkelt bliver væk fra mit kontor. Så bliver der plads til en anden. Så kan jeg også skrive en kommentar om hvad der gør at andre der har samme ønsker meget gerne må holde sig væk. Og det er bedre for alle i sidste ende og hjælper sådan på forskud med forventningsafstemningen som vel er det egentlige formål med anmeldelser i sidste ende?

Jeg havde forleden en der i sms dialogen skrev at han ville have rabatten ved første møde fordi han aldrig besøger den samme mere end een gang, og han ville så skrive en positiv anmeldelse. Det sagde jeg nej tak til. Han skrev så at så ville han bare finde end der var billigere og skrive en dårlig anmeldelse af mig i stedet. Det var igår tirsdag dialogen fandt sted. 
Måske han ikke lige har haft tid. Så den venter jeg på - så har jeg TO dårlige anmeldelser at kunne annoncere med - så stiger troværdigheden måske på de andre som er meget rosende ;) 
Det er vel ingen der tror på at tyve gange "alt hun gør er fantastisk" egentlig er den fulde sandhed? Altså medmindre der lige er en eller to der lige kan gi' et lille hak i lakken bare for troværdighedens skyld? 

Konstruktiv dialog og kommentarer både i gode og dårlige anmeldelser KAN altså være et værktøj til at tiltrække de rette for os piger. Og naturligvis det samme som værktøj for mænd der endnu ikke har valgt hvilken piges tid de ønsker at købe fremfor en anden. 

Mere diversitet, tak. Vi har brug for nyt blod også ellers dør eller drukner vi i enslydende anmeldelser af de samme få piger, og har ikke andet end "Kødbørs"-anmeldelser tilbage. Dem løber vi vist ikke tør for lige foreløbigt. 

Jeg "anmelder" lystigt de mænd jeg har mødt på den dersens næsten-dating-side jeg er på ved at skrive i deres gæstebog. En slags kvalitetsstempel uden at det er tiltænkt sådan. Så ved andre kvinder at han ER den de kan se på billedet og at jeg synes han var et hit på den ene eller den anden måde. 
Jeg bruger ofte udtrykket "Knep ham før din nabo!" som jeg også gør herinde i ny og næ. Og på den uofficielle Eroguide-chat Skurvognen om tirsdagen. Det booster ofte mændenes chancer for at score er mit indtryk. Både herinde og derinde og sikkert også andre steder jeg slet ikke kender.

Flere anmeldelser, tak. Og flere afstemninger!!! :P:wub:

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Tak tl Eva for en ny spændende vinkel på livet. Ja, lad os læse noget mere fra flere.

Jeg genkender smilende fænomenet med, at dårlige anmeldelser giver ekstrasalg af ens produkt. 

Folk er så trætte af livets brokkere. Hvis ens tilhængere har bestemt sig for, at Eva's massage er toppen, og at ligeledes det produkt, som jeg sælger derude, er fantastisk,  så lad Fanden tage brokkerne. De trofaste køber lige en ekstra tur - i protest, i lyst, i trods.

Fast forankret i humorens vendekreds.

;)

Skrevet

@Signor Cuoco Jo, men mon ikke også en mand eller to i kvartalet har været på briksen og har ikke været oppe på 12 stjerner ud af 10 mulige, men han tør ikke skrive det herinde, fordi han kan se at der er så mange positive anmeldelser at der er et helt kobbel af "fans" der måske sidder klar til at gå i forsvar hvis det sker imens jeg er på ferie f.eks.?
Dem der er i mit ringhjørne kender mig dog formodentlig godt nok til at vide at jeg sagtens kan bide fra selv, hvis jeg finder det nødvendigt, så jeg tror ikke der er nogen reel fare lige i mit tilfælde - men det ved ham den "kun" 5-7 stjernede potentielle anmelder jo ikke nødvendigvis.
De anmeldelser der slet ikke bliver skrevet ser jeg som et større problem end dem der bliver skrevet og er falske - altså dem fra pigerne selv. Sådan i det store regnskab i hvert fald.
Det betyder naturligvis ikke at jeg ikke synes det er skeløjet idioti at anmelde sig selv. 
NÅR jeg bliver opmærksom på det fra kolleger der selv indrømmer det f.eks. eller hvor jeg kan læse mig frem til at det HELT tydeligt er deres egne ord og vendinger og måske endda stavefejl eller udtryk jeg kender fra deres mund eller lign. så siger jeg "Tillykke med anmeldelsen. Det minder mig om det afsnit af Mr. Bean hvor han sender julekort til sig selv" og så kan de jo tolke det som de vælger og vil ;) 

Mr. Bean-anmeldelse kan være kode for "skrevet af dig selv" fremover, måske? :D 
Vi må ha' et Mr. Bean ikon/knap sammen med de andre til anmeldelser. 
Like that's gonna happen :P

/Eva <3

https://www.youtube.com/watch?v=L2UCRNldC3s
Ca. 11 min og 50 sek. inde er det med julekortene til sig selv

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 21 minutter siden:

Når jeg har haft besøg af en mand hvor jeg gerne vil ha' "flere af hans slags" eller han repræsenterer en type klient (på briksen) som jeg gerne vil have nogle flere af og har svært ved at fange ind i min annoncetekst, så spørger jeg mere eller mindre direkte om han vil skrive en anmeldelse. F.eks. en mand der har været igennem et forløb med f.eks. for tidlig sædafgang og træning, eller en der har været igennem det samme, men med rejsningsproblemer der også kan trænes. De mænd er virkeligt svære at få til at skrive en brugervenlig anmeldelse ikke af MIG men af deres eget forløb så at sige. Det er virkeligt få der gør det eller tør det fordi de ikke ønsker at eksponere hvad nogle af "hajerne på EG" sikkert vil udstille som svaghed. Det er super øv, fordi de netop kunne tale for et stort tavst flertal der har allermest brug for en Lingam massage og evt. et forløb. Kunne de gøre det anonymt uden at melde sig ind, eller oprette en profil kun til det spørger de... Nej svarer jeg. Så bliver den og du sablet ned, så det ønsker jeg mig ikke for hverken dig eller mig. Så anonymiteten her på Eroguide er jo ikke sådan helt vandtæt. 

Med kysse-bolle aftaler er det mere af egoistiske årsager når jeg spørger. Fordi jeg gerne vil ha' "flere af hans slags" for min egen skyld :wub:
Her siger næsten ingen ja, fordi det er måske svært at beskrive det så det er brugervenligt for andre der kan identificere sig med det. 
Og måske også lidt fordi den der skriver ikke nødvendigvis har lyst til at de andre piger der er på EG han ikke har kysse-bollet med endnu, ikke behøver at ha' hans knalde-CV før han ligesom har aftalen helt i hus, tænker jeg ;) 
En enkelt lykkedes det mig dog at nudge til det sådan i nyere tid... og med ham var det faktisk allermest fordi fordi jeg er fjollet både med ham og ikke mindst imponeret over hans evne til at fatte sig i korthed - især på skrift - hvilket jo ikke just er en af mine egne spidskompetencer :P
De to seneste anmeldelser jeg har fået på denne profil var jeg egentlig ikke forberedt på. Den ene blev sablet ned som bestilt reklame fordi anmelderen var relativt ukendt og "ny" her på EG. Den anden har ingen anfægtet fordi han er gammel i gårde gætter jeg på. 

Det er svært at være ny anmelder på EG. Det er også ret bøvlet at blive anmeldt af en ny anmelder på EG. Også selvom det ikke er deres første anmeldelse. 
Der saboteres og beskyldes - så vi ender med at ingen af de ny-udklækkede aktive sexkøbere der gerne VIL skrive anmeldelser, ganske enkelt bare springer over fordi det er det nemmeste. Derfor ser vi ikke den diversitet om de samme kvinder, som ellers ville være med til at give et bedre helhedsbillede for dem der endnu ikke har besluttet sig til hvem de skal besøge for deres sparepenge. 

Personligt linker jeg i min AL-annonce (briksen) også til en dårlig anmeldelse af mig. Netop fordi at også dårlige anmeldelser gør at dem der kan identificere sig med hvad manden skriver, jo så ganske enkelt bliver væk fra mit kontor. Så bliver der plads til en anden. Så kan jeg også skrive en kommentar om hvad der gør at andre der har samme ønsker meget gerne må holde sig væk. Og det er bedre for alle i sidste ende og hjælper sådan på forskud med forventningsafstemningen som vel er det egentlige formål med anmeldelser i sidste ende?

Jeg havde forleden en der i sms dialogen skrev at han ville have rabatten ved første møde fordi han aldrig besøger den samme mere end een gang, og han ville så skrive en positiv anmeldelse. Det sagde jeg nej tak til. Han skrev så at så ville han bare finde end der var billigere og skrive en dårlig anmeldelse af mig i stedet. Det var igår tirsdag dialogen fandt sted. 
Måske han ikke lige har haft tid. Så den venter jeg på - så har jeg TO dårlige anmeldelser at kunne annoncere med - så stiger troværdigheden måske på de andre som er meget rosende ;) 
Det er vel ingen der tror på at tyve gange "alt hun gør er fantastisk" egentlig er den fulde sandhed? Altså medmindre der lige er en eller to der lige kan gi' et lille hak i lakken bare for troværdighedens skyld? 

Konstruktiv dialog og kommentarer både i gode og dårlige anmeldelser KAN altså være et værktøj til at tiltrække de rette for os piger. Og naturligvis det samme som værktøj for mænd der endnu ikke har valgt hvilken piges tid de ønsker at købe fremfor en anden. 

Mere diversitet, tak. Vi har brug for nyt blod også ellers dør eller drukner vi i enslydende anmeldelser af de samme få piger, og har ikke andet end "Kødbørs"-anmeldelser tilbage. Dem løber vi vist ikke tør for lige foreløbigt. 

Jeg "anmelder" lystigt de mænd jeg har mødt på den dersens næsten-dating-side jeg er på ved at skrive i deres gæstebog. En slags kvalitetsstempel uden at det er tiltænkt sådan. Så ved andre kvinder at han ER den de kan se på billedet og at jeg synes han var et hit på den ene eller den anden måde. 
Jeg bruger ofte udtrykket "Knep ham før din nabo!" som jeg også gør herinde i ny og næ. Og på den uofficielle Eroguide-chat Skurvognen om tirsdagen. Det booster ofte mændenes chancer for at score er mit indtryk. Både herinde og derinde og sikkert også andre steder jeg slet ikke kender.

Flere anmeldelser, tak. Og flere afstemninger!!! :P:wub:

Kærligst, Eva <3

Hvor har du ret( mangler en tommelfinger der peger op) 

Jeg høre den tit her, at de ikke vil skrive, fordi de jo alligevel ikke bliver troet på :(

Det er længe siden jeg har fået en anmeldelse, og jeg ved hvorfor. Trist, men sandt. 

Så stop nu med at hagle ned på dem som enten er nye profiler, eller ikke har lavet som mange anmeldelser. 

Nettet er fyldt med så mange mennesker i dag, som er negative og som bare ikke har noget positiv at sige. 
Så har du ikke noget positiv at sige, så hold mund. 

Smil og verden smiler til dig <3

Kram fra mig

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 11 minutter siden:

@Signor Cuoco Jo, men mon ikke også en mand eller to i kvartalet har været på briksen og har ikke været oppe på 12 stjerner ud af 10 mulige, men han tør ikke skrive det herinde, fordi han kan se at der er så mange positive anmeldelser at der er et helt kobbel af "fans" der måske sidder klar til at gå i forsvar hvis det sker imens jeg er på ferie f.eks.?
Dem der er i mit ringhjørne kender mig dog formodentlig godt nok til at jeg sagtens kan bide fra selv, hvis jeg finder det nødvendigt, så jeg tror ikke der er nogen reel fare lige i mit tilfælde - men det ved ham den "kun" 5-7 stjernede potentielle anmelder jo ikke nødvendigvis.
De anmeldelser der slet ikke bliver skrevet ser jeg som et større problem end dem der bliver skrevet og er falske - altså dem fra pigerne selv. Sådan i det store regnskab i hvert fald.
Det betyder naturligvis ikke at jeg ikke synes det er skeløjet idioti at anmelde sig selv. 
NÅR jeg bliver opmærksom på det fra kolleger der selv indrømmer det f.eks. eller hvor jeg kan læse mig frem til at det HELT tydeligt er deres egne ord og vendinger og måske endda stavefejl eller udtryk jeg kender fra deres mund eller lign. så siger jeg "Tillykke med anmeldelsen. Det minder mig om det afsnit af Mr. Bean hvor han sender julekort til sig selv" og så kan de jo tolke det som de vælger og vil ;) 

Mr. Bean-anmeldelse kan være kode for "skrevet af dig selv" fremover, måske? :D 
Vi må ha' et Mr. Bean ikon/knap sammen med de andre til anmeldelser. 
Like that's gonna happen :P

Set fra mit ringhjørne skal man aldrig lade sig skræmme af folket.

Men skrive og sige, hvad man oprigtigt mener.

Og gøre det med stil, pli og humor. Gerne venligt, men kontant.

Hvad angår de kronisk negative. Jeg sorterer dem fra på ganske få sekunder, så de ikke får en chance for at infiltrere det liv, som jeg har tilbage.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 19 minutter siden:

Men du er jo kun een mand ;) 
Det er det tavse flertal som vi ikke hører fra allerede der gerne skulle turde stikke hovedet ud af busken også. 

Jeg synes faktisk vi har oplevet at der har været en opblomstring i antallet af aktivt deltagende piger her på Eroguide og en yderligere opblomstring i hvor meget de skriver herinde - og her tæller jeg ikke lige dem der har skrevet Mr. Bean anmeldelser med :lol:
Hvis det kan lade sig gøre at "vende kajakken" der er lyserød, så kan man vel også gøre det med tissemands-holdets kajak.. Selvom der er ret mange flere af jer, så det måske mere er et cruise ship, og derfor kræver lidt mere end et dyk med pagajen til styrbords side, imens man slår med håret og forsøger at se lidt godt ud samtidigt, som det var tilfældet med pige-holdet sådan nærmest :P

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, den 8.3.2023 at 07:19:

hvordan bekræfter de at du har været der ?

Beklager den lange svartid, @AgentLeman

Adultwork svarer til at Eroguide og Annoncelight blev fusioneret.

—som gæst booker man sit besøg og anmelder oplevelsen på én og samme platform. Det svarer til at alle Os der besøger sex-arbejdere, offentliggør vores mobilnummer på vores Eroguide-profil! Så kan man jo spekulere lidt over hvordan atmosfæren herinde ville blive, hvis man ikke længere var beskyttet af sin anonymitet

På Adultwork er der altså et stærkt incitament til at opføre sig civiliseret — både mens du er på besøg, og hvis man bagefter skriver en anmeldelse: de Glædespiger man kontakter efterfølgende for at aftale nye besøg, kan se din historik på sitet, så hvis man sviner en GP til i sin anmeldelse af hende, så kan man få svært ved at få aftaler i fremtiden!

Men i modsætning til Eroguide, så kan en GP opponere mod en konkret anmeldelse på Adultwork. Jeg kender ikke detaljerne, men det er et forsøg på at beskytte Glædespigen (og hendes forsørgelsesgrundlag!) mod grundløse påstande!

Nu bliver det crazy:

På Adultwork er der flere af Glædespigerne der udelukkende modtager besøg af gæster som har positiv feedback!

—ja, nemlig—på Adultwork kan begge parter anmelde hinanden!

Skrevet
  • Author

Signor Cuoco skrev, den 8.3.2023 at 21:33:

Hvad angår de kronisk negative. Jeg sorterer dem fra på ganske få sekunder, så de ikke får en chance for at infiltrere det liv, som jeg har tilbage.

Denne “Richard Løvehjerte”-holdning er bestemt et værdigt ideal, @Signor Cuoco, som—for du og jeg—er en gratis attitude at reklamere med. For en Glædespige er virkeligheden brutalt anderledes, i sær for dem hvor sex-arbejde udgør hele deres (+familiens) eksistensgrundlag!

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 8.3.2023 at 21:40:

en opblomstring i antallet af aktivt deltagende piger her på Eroguide

Det er en cyklus. 
Det sker ca en gang pr år, og efter en periode falder pigerne fra, undtagen nogle få som fortsætter i et lavere gear. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 34 minutter siden:

undtagen nogle få som fortsætter i et lavere gear.

Og en enkelt enlig svale eller to, der ikke skifter gear og som man kun har fred fra når hun er på ferie? :P 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden:

der ikke skifter gear

der er "nogen" som er lidt langsommere end andre :D

Skrevet
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

der er "nogen" som er lidt langsommere end andre :D

Så er det jo heldigt at "nogen" tager rigtigt ofte på ferie ;) 
Jeg har lige fået mit første advarselspoint. 
Jeg skrev fluks til @JenniferRomantica som svarede noget i retning af "Woop woop - så er du endeligt med i klubben" :lol: 
Det er som en slags bad standing branding. Det var dog på sin plads. Det var en afsporings-reprimande. 
Så i dag trådte jeg ind i de voksnes rækker... så må jeg se om der automatisk følger lavere gear med. Jeg tvivler :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.