Hop til indhold

Hvor tit køber I sex?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tænkt lidt over, om mit forbrug af købesex er stort.

Siden jeg startede for 5 år siden, har jeg besøgt ca. 60 piger på omkring 45 forskellige adresser.

( I parentes bemærket: jeg bliver snart 70)

Skrevet
skrivemabbi skrev, for 1 minut siden:

Siden jeg startede for 5 år siden, har jeg besøgt ca. 60 piger på omkring 45 forskellige adresser.

Spændende indlæg. 

har du lyst til at vi deler om er pige en dag?  

Skrevet
skrivemabbi skrev, for 2 minutter siden:

Godt gået, bliv du bare ved og nyd din alderdom :-) 

Skrevet
skrivemabbi skrev, for 1 time siden:

Det er vel ikke så galt, det er 1 besøg i måneden

Skrevet

Er selv 66, år, benyttet GP i knap 40 år.

Snart er det vel et år siden, bor på 25'nde år i trekantområdet, hvor udvalget af danske kvinder er faldende.

Det er da attraktive danske kvinder, men de optræder relativt sjældent, så det er meget svært at planlægge.

Så det er vel snart slut.

Var udvalget/tilgængeligheden bedre, ville det blive ca. en gang om måneden.

For 10-15 år siden var der i hvert fald 3 gode steder i min by.

Redigeret af hagbarth
stavefejl

Skrevet

Hej

Vil også lige byde ind her. 
Har i tidens stunder været lidt her og der men de sidste 5-10 år rendt lidt mere regelmæssigt 

Startede især efter en tur til Thailand for over 22 år siden hvor jeg fik smag for thai massage med en håndtrold til slut. 

Nu har jeg åbnet øjnene for alt hvad der er på markedet og typisk gerne mere end med hj til slut.

Det betyder så at der skal være penge til det så selvom lysten er stor og man falder over en annonce med en man bare lige må prøve (og som selvfølgelig har gode anmeldelser her på sitet) så handler det om hvad budgettet tillader. Heldigvis kommer man piger igen hvis det glipper. Andre fravælges også pga pris så der er også en prioritet inde over. 
Har ikke styr på hvormange besøg det er blevet til men det er en del stol på det. 

// Amar Lover 

Skrevet

Jeg er ret ny som kunde trods min fremskredne alder. Har købt sex 11 gange de sidste 7 måneder hos den samme dame, men har kun råd til 4-5 gange om året.

Skrevet
skrivemabbi skrev, for 7 timer siden:

-du skal da bare kører på...ingen af os bliver jo yngre...nyd det.

Skrevet
skrivemabbi skrev, for 9 timer siden:

Cirka 60 piger på 5 år blir 12 piger om året, det vill säga ungefär en gång per månad.

Jag är också 70 år gammal, men har köpt sex i 34 år nu. Det är länge sedan jag tappade räkningen på hur många piger jag har träffat. Hur frekvent jag har köpt sex har varierat under åren. Vid arbete i Tyskland och Spanien har det hänt att jag har träffat upp till 5 piger på en vecka (uge), men det finns år där det bara har blivit ett par träffar under året då jag inte haft möjlighet att resa i arbetet eller varit långvarigt sjuk (inget veneriskt). Sedan jag debuterade så har jag dock alltid köpt sex alla år. 

Förra året förde jag dock bok och under 2022 köpte jag sex 22 gånger med 11 olika piger i fem olika länder (inklusive flera gånger i Sverige där det egentligen är olagligt). Det vill säga för närvarande köper jag sex ungefär två gånger per månad och det är min plan att fortsätta göra detta så länge jag är frisk och har god hälsa.

Skrevet
  • Author
Snedker skrev, for 10 timer siden:

Spændende indlæg. 

har du lyst til at vi deler om er pige en dag?  

Det er vist ikke lige mig.

Skrevet

Alt for tit de sidste par måneder. 2-3 gange om ugen. :wub:

Planen budgettet siger dog det må ned på 2 gange om måneden snart. :lol:

Altid minimum 1 time. Nogle gange med overnatning eller weekend ture. :x

Skrevet

Mit forbrug i de sidste par år har været for højt. Ikke i forhold til lyst og evne, men med hensyn til kapital. Det er ofte blevet til flere besøg hver uge. 

Nu satser jeg på to virkelig gode besøg om måneden a en time eller halvanden. Ja, jeg skrev "satser". I realiteten bliver det ofte til tre besøg, fordi mine faste piger er så søde, sjove, dejlige, charmerende og begavede. Fristende, dejlige skabninger med humor og humør. 

Alt andet end den standardsex, man får derhjemme. Hvis man får....

:)

Skrevet

Cirka 1-2 gange om ugen. For mig handler det om sindstilstand. Er lysten der bliver besøgende hyppigere. Besøgte den samme kvinder 3 dage i træk, i den forgående måned hvor jeg besøgte gp'er 20 gange spredt over 4-5 kvinder. 

Skrevet

jeg besøger en gp hver gang jeg er trængende . det var så nemt og billigt dengang den samme trang kunne tilfredsstilles af højre hånd .. for hvorfor bruge hånden når man kan vælge en gp . nu om dage bruger jeg næsten aldrig hånden . ironisk nok får jeg bedre udløsninger med hånden stadig hehe

men det er jo ikke holdbart at erstatte hånden med en times gp . i kan forestille jer hvor mange penge jeg har brugt .

i stedet for at sætte et budget jeg med sikkerhed vil overskride , så har jeg valgt at sige at jeg prøver at begrænse det .

Redigeret af AgentLeman

Skrevet

Ligesom andre gifte mænd, hvergang man knalder med konen -  ægteskab er dyrt:D

Redigeret af Bødlen

Skrevet

3-4 gange om måneden. Håber på det rigtige hoved snart får lov til at bestemme lidt oftere, så det kommer ned på 1-2 gange 

Skrevet
knallert skrev, for 25 minutter siden:

jeg køber efter behov

Ruinerende hvis det var mig, der gjorde det.

Skrevet

hvor går grænsen ? hvis man har råd til købesex hver dag uden at belaste sin økonomi , så tænker jeg stadig ikke man bør gøre det .

jeg føler jeg efterhånden har mistet sansen lidt . hvis jeg kan få sex hver dag med en ny pige med lige det udseende der passer mig den dag .. hvorfor så overhovedet gå efter at score i byen ( udover selvtilfredsheden at man godt kan ) ?

jeg er også efterhånden nået til et punkt hvor smukke piger alene ikke længere tænder mig som det burde ( måske sat lidt på spidsen , de tænder mig stadig hehe ) . når man har været sammen med smukke piger dag ind og dag ud , så er det ikke længere specielt . så der skal mere til for at man kommer helt op og ringe .

det er en af grundene til jeg søger gfe , for pigen skal efterhånden ikke bare være smuk og have en dejlig personlighed , hun skal nærmest skræddersy oplevelsen for mig . det føler jeg kun man får når man har en relation til pigen og hun kender en rigtig godt

håber det giver mening det er sat lidt på spidsen

Redigeret af AgentLeman

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 23 minutter siden:

Ruinerende hvis det var mig, der gjorde det.

ja men nu er jeg nået en alder hvor jeg hellere vil have en fedtemad med stærk ost. men går dog også til gp hvis jeg kan finde en der passer mig

Skrevet
AgentLeman skrev, for 49 minutter siden:

hvor går grænsen ? hvis man har råd til købesex hver dag uden at belaste sin økonomi , så tænker jeg stadig ikke man bør gøre det .

jeg føler jeg efterhånden har mistet sansen lidt . hvis jeg kan få sex hver dag med en ny pige med lige det udseende der passer mig den dag .. hvorfor så overhovedet gå efter at score i byen ( udover selvtilfredsheden at man godt kan ) ?

jeg er også efterhånden nået til et punkt hvor smukke piger alene ikke længere tænder mig som det burde ( måske sat lidt på spidsen , de tænder mig stadig hehe ) . når man har været sammen med smukke piger dag ind og dag ud , så er det ikke længere specielt . så der skal mere til for at man kommer helt op og ringe .

det er en af grundene til jeg søger gfe , for pigen skal efterhånden ikke bare være smuk og have en dejlig personlighed , hun skal nærmest skræddersy oplevelsen for mig . det føler jeg kun man får når man har en relation til pigen og hun kender en rigtig godt

håber det giver mening det er sat lidt på spidsen

Lige på sømmet.

Jeg har det på samme måde. Den perfekt skabte pige gør det ikke alene. Mere.

Der var en gang, men ikke mere.

Nu går jeg efter den faste relation med pigen, der har en spændende personlighed inde bag det smukke ydre. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.