Hop til indhold

Hvor tit køber I sex?

Featured Replies

Skrevet

1-2 gange i måneden. Har én fast jeg ser hver måned og sommetider kommer jeg til at smutte forbi en anden, hvis økonomien tillader det -_-

Skrevet

Hvor tit køber I sex?
- jeg køber sex ALT for sjældent! 

Jeg gør det (ikke altid for egne penge dog) når jeg finder en pige der tydeligt markedsfører sig med og skriver om at hun modtager par i sin annonce, HVIS hun mellem linierne formår at u-fortælle mig hvem hun er som sexarbejder mere end bare det jeg kan se på billederne.  
Der er desværre længere og længere imellem kvinder der gør dét. Det er støt faldende i takt med at antallet af skandinaviske kvinder procentuelt også er faldet. Det er jeg ked af. Jeg oplever at de fleste ikke-arbejdsglade kvindelige sexarbejdere knækker lidt og bliver mere sårbare og sommetider bryder de helt sammen når de oplever en ægthed og kollegial forståelse fra en kvinde der har købt deres tid. Det er en virkeligt ubehagelig situation at være i som sexkøber. Bl.a. derfor har jeg i et par år ikke rigtigt villet købe. Har ganske enkelt næsten ingen set hvor mine alarmklokker ikke har ringet, desværre. 

Jeg går/gik også oftest efter kvinder der tilbyder et par af de ting jeg ikke selv tilbyder... hvilket er dobbeltmoralsk ad Pommern til. F.eks. sæd indenbords oralt, og analsex. 
Jeg projicerer tydeligvis "min indre gadeluder" som jeg erfaringsmæssigt set ved ikke rigtigt findes i virkeligheden over på kvinden jeg har købt tid med. 
Med ganske ganske få af mine både betalende og ikke betalende elskere har jeg betalt for at se på at de knalder. Det er den eneste rigtige voyeurisme jeg har. At betale for et show hvor jeg ikke deltager andet end med betalingen. Det er ikke særligt sympatisk, men det er dælenduskeme frækt! 
Jeg betaler også gerne for at se på mænd der RÅknepper hinanden uden jeg er andet end en flue på væggen. 

Set over tid gennem de sidste cirka 20 år har jeg vel købt sex hmm... et sted mellem 50 og 100 gange, men ikke med lige så mange forskellige, og ikke altid for penge fra min egen lomme. Finder jeg en hvor det fungerer, køber jeg ofte tid med den samme pige og "ankommer" med forskellige mænd. Dem hvor jeg kan mærke at HUN tænder særligt på dét, der kan jeg finde på at købe hende alene også. Det ender dog som regel med at jeg ikke betaler andet end et symbolsk beløb, eller vi f.eks. går ud og spiser og tager i byen og scorer - for min regning. Det kan jeg afsløre, for mig er den ultimative GFE :wub: 
Fandtes disse kvinder i overflod, var min Dulle-konto tom for længst :D Heldigvis for min pensionsopsparing og mine børns arv, er der meget langt imellem dem ;) 

Jeg leder ugentligt efter Transseksuelle kvinder der stadig har en pik og som tilbyder købesex til kvinder. Det er desværre lidt sløjt med udvalget dér. 
Jeg har indtil videre undladt at skrive efterlysninger, fordi jeg ikke magter at høre på eller læse om at jeg prøver at promovere mig selv.

Ved ikke om det tæller hvis en partner har betalt for hende men ikke for mig i en trekant? Jeg har mistet penge, men ikke haft penge op af lommen... så det må være et fortolkningsspørgsmål om det tæller som "køb af sex" i disse tilfælde. Resten er vel fuldstændigt som alle andres sexkøb, tænker jeg?

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Jeg ligger i gennemsnitter 2-3 gange besøge pr mdr hos GPer. Hos dem jeg kender rigtigt godt kan mine besøg være 3 gange ugenligt efter fast mdr beløb forudbetalte efter aftale (SD og SB og GPer)

Mine aftaler er aftalt med faste priser og lyster og viger ikke uden om hvis en deal/handel aftale og afvilkes.

Hvis man kikker på kr og brug af penge ikke under 40 k om året og efter fast pris svingende fra 25-35K.

Men det er det hele værd...

Skrevet
2300Amar skrev, den 6.3.2023 at 06:19:

Godt gået, bliv du bare ved og nyd din alderdom :-) 

Gå i hc Ørsted parken og spar dine penge

Skrevet

Jeg tænker ikke jeg køber sex , men jeg køber tid og nærhed :)

Som single  , så kunne jeg såmænd godt gøre det flere gange om ugen  ,men økonomien skal jo også kunne følge med , så "Normalt" så én gang om måneden.
Dog har det sidste halve år være noget stille pga af alverdens uheld , brækkede knogler og lign .

Så jeg har vist nogle gange til gode efterhånden .

Men lad os bare sige 1 gang om måneden  , det er nok meget passende :)
Og så har jeg to klare favoritter og der skal meget til at lokke mig væk fra dem :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.