Hop til indhold

MÅNEDSKONKURENCE MED SIA <3

Featured Replies

Skrevet

MÅNEDSKONKURENCE

<3 VIND ET KNALD MED SIA <3 

Nu har i dejlige mænd, mulighed for at vinde 30 minutters lækkert samvær med mig:wub:

I tilmelder jer ved at sende en besked til mig, med, hvor mange lodder i ønsker, samt om i ønsker at betale med mobilpay eller kontooverførsel (loddet er først gældende når betalingen er modtaget) 

Et lod koster 100kr 

For at jeg ikke skal vælge vinder, skal i samtidigt skrive “tilmeldt” og en vittighed i kommentar. Andre kan så like den sjoveste vittighed :D

Det antal lodder i har købt ganges med likes (alle former for likes er gældende) 

Det højeste antal vinder.

Har to lige mange likes x med lodder vinder den der har købt flest lodder. 

Er tallet stadig lige, vinder begge/alle. 

Præmien kan indløses i Vojens og Skanderborg. 

Kan du ikke indløse i Vojens eller Skanderborg men ønsker stadig at deltage, kan præmien konventeres til fræk leg på snap (op til 30 min og uden ansigt) 

(Leg på snap, kan ikke købes ;-) - kun for at give alle mulighed for at deltage) 

Dette er en måneds konkurrence - derfor vil den kører til 31 marts hvorefter der trækkes en vinder 1 april.

Jeg vil herefter vurdere om det har været en succes eller fiasko. Håber på succes, for så gentager det sig. 

Jeg håber i vil tage godt imod det. 

Har i forslag til forbedringer etc. Hører jeg gerne fra jer i indbakken. 

Sia <3 

Redigeret af SiaUngQ
Et “s” for meget

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 10 minutter siden:

MÅNEDSKONKURENCE

<3 VIND ET KNALD MED SIA <3 

Nu har i dejlige mænd, mulighed for at vinde 30 minutters lækkert samvær med mig:wub:

I tilmelder jer ved at sende en besked til mig, med, hvor mange lodder i ønsker, samt om i ønsker at betale med mobilpay eller kontooverførsel (loddet er først gældende når betalingen er modtaget) 

Et lod koster 100kr 

For at jeg ikke skal vælge vinder, skal i samtidigt skrive “tilmeldt” og en vittighed i kommentar. Andre kan så like den sjoveste vittighed :D

Det antal lodder i har købt ganges med likes (alle former for likes er gældende) 

Det højeste antal vinder.

Har to lige mange likes x med lodder vinder den der har købt flest lodder. 

Er tallet stadig lige, vinder begge/alle. 

Præmien kan indløses i Vojens og Skanderborg. 

Kan du ikke indløse i Vojens eller Skanderborg men ønsker stadig at deltage, kan præmien konventeres til fræk leg på snap (op til 30 min og uden ansigt) 

(Leg på snap, kan ikke købes ;-) - kun for at give alle mulighed for at deltage) 

Dette er en måneds konkurrence - derfor vil den kører til 31 marts hvorefter der trækkes en vinder 1 april, hvor en vinder trækkes. 

Jeg vil herefter vurdere om det har været en succes eller fiasko. Håber på succes, for så gentager det sig. 

Jeg håber i vil tage godt imod det. 

Har i forslag til forbedringer etc. Hører jeg gerne fra jer i indbakken. 

Sia <3 

det er en ny og fræk ide men desværre kun for jyder som er et godt folkefærd knus jan

Skrevet
  • Author
jan j skrev, Lige nu:

det er en ny og fræk ide men desværre kun for jyder som er et godt folkefærd knus jan

Jeg kommer forhåbenligt snart til Sjælland <3 Så hvis konkurrencen bliver en succes, kommer det også sjællænderne til gode på et tidspunkt <3 

Skrevet

Et lod 100 kr, det er sørme en smart måde at lave penge på .

Skrevet
2300Amar skrev, for 1 minut siden:

Dét er det nemlig, men ikke nok med dét - den heldige vinder får jo også noget ud af det; et billigere knald.

Så er der oven i købet hele gambling-elementet, som tiltrækker mange. "Hvad nu hvis..." er en endorfin-fremkaldende følelse, som i sig selv giver noget for pengene. Der er en grund til, at der er så mange, der spiller lotto, tips'er og køber skrabelodder selvom de véd, at chancen for at vinde er ufatteligt lille....

Skrevet
  • Author
2300Amar skrev, for 6 minutter siden:

Det er et forsøg :) Jeg har ikke skrevet noget mindste antal deltager, den chance tager jeg. Så er der kun én tilmeldt får han et knald for 100kr ;-) 

Men så er det jo også sidste gang, jeg laver det også finder jeg på noget nyt :wub:

Skrevet

er det overhovedet lovligt at lave sådan et lotteri

Skrevet
knallert skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er ret sikker på at svaret er nej.

Med mindre der er søgt og opnået tilladelse fra Spillemyndigheden (indsæt selv dårlig joke her) så er sådan et arrangement 100% ulovligt og strafbart med store bøder.

Der skelnes så vidt jeg kan se mellem konkurrence og lotteri. Hvis der er tale om netop et lotteri så er der simpelthen nogle andre love og regler der skal følges.

Lotteri forudsætter tilladelse hvis "deltagerne gennem betaling har mulighed for at vinde en gevinst"

https://www.spillemyndigheden.dk/almennyttigt-lotteri#-almennyttigt-lotteri-

Jeg er ikke jurist eller bare noget der ligner, så jeg vil ikke gå længere her. Men hvis der skal være orden i sagerne så ring og spørg Spillemyndighederne - det er vel det, de er der for.

Redigeret af BL_junior
uddybende besvarelse

Skrevet
  • Author
knallert skrev, for 10 minutter siden:

Udsnit fra Forbrugerombudsmanden side

”Det er tilladt for virksomheder at afholde købsbetingede konkurrencer. At en konkurrence er købsbetinget betyder, at forbrugeren skal købe en vare af virksomheden for at få mulighed for at deltage i konkurrencen.

Købsbetingede konkurrencer har tidligere været ulovlige, men det forbud blev ophævet i 2011…”

link til kilde https://www.forbrugerombudsmanden.dk/alle-emner/uanmodede-henvendelser/brug-af-konkurrencer/

:)

Skrevet

Gud hvor er i tarvelige at spamme hendes konkurrence på den måde :wacko:

Ingen af jer brokkede jer, da jeg uddelte gratis gevinster?? 

Kunne vi måske prøve at lade sia holde sin konkurrence uden alt det der. Og hvis i så ikke ønsker at deltage, så lad vær?:P peace, love and harmony <3

Skrevet
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Gud hvor er i tarvelige at spamme hendes konkurrence på den måde :wacko:

Ingen af jer brokkede jer, da jeg uddelte gratis gevinster?? 

Kunne vi måske prøve at lade sia holde sin konkurrence uden alt det der. Og hvis i så ikke ønsker at deltage, så lad vær?:P peace, love and harmony <3

nu er det ikke min mening at ødelægge noget det var bare for at advare . din konkurrence var jo heller ikke købsbetinget

Skrevet
knallert skrev, Lige nu:

nu er det ikke min mening at ødelægge noget det var bare for at advare . din konkurrence var jo heller ikke købsbetinget

Nej det ved jeg. Og måske din hensigt var at advare. Men i var flere der kunne tydes som i rottede jer sammen omkring det. Tænker en pb omkring det havde været på sin plads istedet for at tage den her. :D

Skrevet

Hej Sia

super sjovt initiativ - jeg er på når du kommer til Sjælland

Har du et link til din side?

kærlig hilsen Joey <3

Skrevet
  • Author
Joey skrev, for 3 minutter siden:

Hej Sia

super sjovt initiativ - jeg er på når du kommer til Sjælland

Har du et link til din side?

kærlig hilsen Joey <3

Hej Joey :wub:

Det lyder dejligt <3 

Jeg har ikke nogen hjemmeside, men du kan finde mig på annonceligth https://annoncelight.dk/showad/355516

Skrevet

<3 piiiiiift @SiaUngQ 

Skønt at du ryster posen lidt! 
Jeg er vild med det :wub:

Men vær lige skarpt opmærksom på at @JenniferRomantica er helt fjollet med konkurrencer hvor man kan vinde noget. Også dem hvor det ikke er noget hun hverken mangler eller ønsker sig :D Kan du evt. indføre en max antal lodder per person for ikke at friste svage sjæle? :P

Er præmien kun til personligt brug eller kan man gi' den til en ven eller en af de faste fyre i ens eget harem, eller lign.? 
Hvis ja, ar man kan give den videre, så er jeg freeeesh på et lod via mobilepay med det vuns :)  

Kærligst, Eva <3

PS: Hvordan finder du vinderen? 
Jeg har et par tips til en løsning fra min lignende konkurrence i meget gamle dage med "bæst blæs in tåwn" konceptet hvor en mand trak lod sådan lidt "et nummer op af en hat"-agtigt og manden der trak lod fik vistnok 100 eller 200 i rabat som tak for hjælpen. 
Glæder mig til at høre hvordan det går med initiativet! 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

<3 piiiiiift @SiaUngQ 

Skønt at du ryster posen lidt! 
Jeg er vild med det :wub:

Men vær lige skarpt opmærksom på at @JenniferRomantica er helt fjollet med konkurrencer hvor man kan vinde noget. Også dem hvor det ikke er noget hun hverken mangler eller ønsker sig :D Kan du evt. indføre en max antal lodder per person for ikke at friste svage sjæle? :P

Er præmien kun til personligt brug eller kan man gi' den til en ven eller en af de faste fyre i ens eget harem, eller lign.? 
Hvis ja, ar man kan give den videre, så er jeg freeeesh på et lod via mobilepay med det vuns :)  

Kærligst, Eva <3

PS: Hvordan finder du vinderen? 
Jeg har et par tips til en løsning fra min lignende konkurrence i meget gamle dage med "bæst blæs in tåwn" konceptet hvor en mand trak lod sådan lidt "et nummer op af en hat"-agtigt og manden der trak lod fik vistnok 100 eller 200 i rabat som tak for hjælpen. 
Glæder mig til at høre hvordan det går med initiativet! 

Åhhh Eva, hvordan kan man andet end at holde af dig?:wub: 

Jeg tror ikke, at @JenniferRomantica ønsker at vinde. Hun ville nemlig skulle konventerer den til en halv time hvor hun skal høre på mit pladder :lol: Det er dog alligevel aldrig nogle der har ønsket at betale for, haha. Nærmere betale for at slippe:ph34r:

Max antal lodder havde jeg ikke overvejet. Hmm… tænke tænke.. Tænker 3 lodder vil give mening. Det er 1/4 af pris på 30 min hos mig :D

Jeg tænker da egentlig sagtens man kan give den videre. Jeg kan godt se, der er par rettelser til en evt næste gang, for man kan selvfølgelig kun deltage hvis man er en, jeg normalvis ville tage imod. Det vil sige skandinavisk, sød og rar og mellem 18 og 200 år :lol:

Det er dog alt for sødt af dig, at ville støtte mig, så det er vigtigt at pointere, jeg ikke gør det fordi jeg mangler penge <3 Så hvis du ønsker at købe et lod, skal det være fordi du har en i tankerne, du vil glæde med et besøg hos mig. 

Det der “bæst blæst in town” lyder intressant. 
Selvom min dåbsattest siger 97, skulle man tro det var 37 når det kommer til teknik. Men gange kan jeg sku finde ud af, så min plan var at de kære mænd skulle til tasterne og fyre en vittighed af. Vi andre skulle så grine af den. Til slut ville jeg gange de emojis mændene havde fået på deres joke med det antal lodder de har købt :wub: Men jeg hører meget gerne andre forslag! Har i beskeder fået ønske om anonymitet, men den ved jeg ikke lige hvordan jeg griber an. Jeg tænker, det er lidt suspekt hvis vinderen ikke offentliggøres? Eller? :ph34r:

Kram Sia <3

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tænker, det er lidt suspekt hvis vinderen ikke offentliggøres? Eller? :ph34r:

Du skriver bare her i tråden: 

PETER vandt! 
:lol: 

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 1 minut siden:

Du skriver bare her i tråden: 

PETER vandt! 
:lol: 

Er Peter sådan et hemmeligt kodeord? :lol: Den første jeg kendte i branchen fortalte også om Peter, haha. 

Skrevet

@SiaUngQ Peter? Ved ikke om det ligefrem er "kode" eller hemmeligt :D 
Det er uden tvivl det mest anvendte fup-navn i branchen af mænd der køber sex. Der er sindssygt mange der "hedder" Peter som køber sex.
På min liste er der laaaaaangt ned til "Jan" og "Thomas" som er måske på en delt 2. plads.
Det er sådan lidt en stående joke blandt sexarbejdere med "Peter"... det har været navnet Peter i alle de år jeg har arbejdet i branchen og i alle grene af den hvorpå jeg har siddet. 
Når jeg engang imellem har en der faktisk hedder Peter for alvor spørger jeg om ikke jeg må kalde ham noget andet, fordi skal jeg huske ham er der 108 Peter-et-eller-andet i min telefon, og det er så skørt at starte forfra hver gang. 
Jeg har sågar en del kodet ind som "Ægte Peter" også... det er altså en omfattende bunke efter mere end 25 år uden denne modedille har ændret sig et pløk :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
  • Author
Eva Nadine skrev, for 36 minutter siden:

@SiaUngQ Peter? Ved ikke om det ligefrem er "kode" eller hemmeligt :D 
Det er uden tvivl det mest anvendte fup-navn i branchen af mænd der køber sex. Der er sindssygt mange der "hedder" Peter som køber sex.
På min liste er der laaaaaangt ned til "Jan" og "Thomas" som er måske på en delt 2. plads.
Det er sådan lidt en stående joke blandt sexarbejdere med "Peter"... det har været navnet Peter i alle de år jeg har arbejdet i branchen og i alle grene af den hvorpå jeg har siddet. 
Når jeg engang imellem har en der faktisk hedder Peter for alvor spørger jeg om ikke jeg må kalde ham noget andet, fordi skal jeg huske ham er der 108 Peter-et-eller-andet i min telefon, og det er så skørt at starte forfra hver gang. 
Jeg har sågar en del kodet ind som "Ægte Peter" også... det er altså en omfattende bunke efter mere end 25 år uden denne modedille har ændret sig et pløk :D 

Haha sjovt, syntes ikke jeg stødt ind i specielt mange Peter :lol:

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 3 timer siden:

Haha sjovt, syntes ikke jeg stødt ind i specielt mange Peter :lol:

Næh, det er vel også snarere Peter, som er stødt ind i dig, er det ikke? ;-)

(undskyld, jeg finder selv ud)

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 3 timer siden:

Har i beskeder fået ønske om anonymitet, men den ved jeg ikke lige hvordan jeg griber an. Jeg tænker, det er lidt suspekt hvis vinderen ikke offentliggøres? Eller? :ph34r:

Er du sikker på, at det handler om anonymitet i forhold til at blive offentliggjort som vinder? Det kunne jo også være anonymitet i forhold til at deltage, idet deltageren jo giver personlig info om sig selv til dig via MobilePay overførslen? Hvilket er uproblematisk for nogen, men en showstopper for andre.

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 32 minutter siden:

Er du sikker på, at det handler om anonymitet i forhold til at blive offentliggjort som vinder? Det kunne jo også være anonymitet i forhold til at deltage, idet deltageren jo giver personlig info om sig selv til dig via MobilePay overførslen? Hvilket er uproblematisk for nogen, men en showstopper for andre.

Hahaha, du har en pointe :P

Ja, det var det. Det var kommentaren herinde der var problematisk :) Alternativt må man jo besøge mig og betale for sit lod kontant :lol:

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 2 minutter siden:

Ja, det var det. Det var kommentaren herinde der var problematisk :)

Hmm, det er da lidt spøjst. Mon det handler om, at nogle mandlige EG-brugere ikke ønsker, at deres favorit-GP må vide, at han nu også skal hygge sig med dig? Altså en særlig variant af utroskab?

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Hmm, det er da lidt spøjst. Mon det handler om, at nogle mandlige EG-brugere ikke ønsker, at deres favorit-GP må vide, at han nu også skal hygge sig med dig? Altså en særlig variant af utroskab?

Haha, det tør jeg ikke spå om:ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.