Hop til indhold

MÅNEDSKONKURENCE MED SIA <3

Featured Replies

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 5 timer siden:

Hahaha, du har en pointe :P

Ja, det var det. Det var kommentaren herinde der var problematisk :) Alternativt må man jo besøge mig og betale for sit lod kontant :lol:

Husk at være opmærksom på at du heller ikke selv længere kan være anonym via MobilePay smukke<3..

Og fedt initiativ, vel sagtens inspireret af Frække Tanjas måneds konkurrence:wub:.. Godt vi på den måde kan drage erfaringer fra hinanden.. Held og lykke med konceptet<3..

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Husk at være opmærksom på at du heller ikke selv længere kan være anonym via MobilePay smukke<3..

Og fedt initiativ, vel sagtens inspireret af Frække Tanjas måneds konkurrence:wub:.. Godt vi på den måde kan drage erfaringer fra hinanden.. Held og lykke med konceptet<3..

Tak for reminderen <3 Jeg bruger sjældent min egen mp:ph34r: 

Den er super meget indspireret af (søde) @Frække Tanja.
Når man er ‘ny’ i en branche hvor alt nærmest foregår ‘alene’ så betyder det uendeligt meget at der sidder nogle søde damer herinde og vil guide, så tak for jer   :wub:

Skrevet

fejl.

Redigeret af sanook

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Jeg vælger at afblæse konkurrencen - må erkende, der ikke var tilslutning og sådan er det jo:D 

Jeg har dog noget nyt i ærmet med start fra april - dette vil dog kun komme mine gæster tilgode, så det har minimalt markedsføringsværdi for mig - jeg får dog mulighed for at give lidt tilbage, til jer der gør det muligt for mig, at starte min egen forretning:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.