Hop til indhold
elcon71

Daddys lille nymfo vil have pik

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/362358

 

Nogen gange møder jeg piger hvor jeg tænker; gør hun det her fordi hun er glad for pengene. Andre gange tænker jeg; hun gør det her fordi hun virkelig har brug for dem, på den trælse måde.

Jeg mødte en pige som helt sikkert var på noget som var stærkere end 10 Guldbajere og en Gammel Dansk.

Hun var lidt sløret i talen, hendes øjne var, skal vi kalde det også noget blanke.

Nej tak, der var sgu for meget Christiane F (tysk film fra 80'erne) over hende her. Usselt værelse midt i Odense. Flere personer i det tilstødende rum.

Men tjek selv ud. Det var bare ikke lækkert, selv om hendes billeder og tekst signalere noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
elcon71 skrev, for 8 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/362358

 

Nogen gange møder jeg piger hvor jeg tænker; gør hun det her fordi hun er glad for pengene. Andre gange tænker jeg; hun gør det her fordi hun virkelig har brug for dem, på den trælse måde.

Jeg mødte en pige som helt sikkert var på noget som var stærkere end 10 Guldbajere og en Gammel Dansk.

Hun var lidt sløret i talen, hendes øjne var, skal vi kalde det også noget blanke.

Nej tak, der var sgu for meget Christiane F (tysk film fra 80'erne) over hende her. Usselt værelse midt i Odense. Flere personer i det tilstødende rum.

Men tjek selv ud. Det var bare ikke lækkert, selv om hendes billeder og tekst signalere noget andet.

Har du ikke tjekket herinde først. Er sikker på jeg har læst tilsvarende om hende tidligere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 58 minutter siden:

Har du ikke tjekket herinde først. Er sikker på jeg har læst tilsvarende om hende tidligere. 

Det gjorde jeg faktisk - og som Sharky så rigtigt påpeger, er der positive anmeldelser. Så søgte jeg ikke rigtig videre om der måske skulle være noget negativt. Min fejl!

Vil bare dele min oplevelse og sige at det er ikke naboens pæne og snorelige datter som er piv liderlig, man møder.

Men vi er jo forskellige i smag og forventninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
elcon71 skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/362358

 

Nogen gange møder jeg piger hvor jeg tænker; gør hun det her fordi hun er glad for pengene. Andre gange tænker jeg; hun gør det her fordi hun virkelig har brug for dem, på den trælse måde.

Jeg mødte en pige som helt sikkert var på noget som var stærkere end 10 Guldbajere og en Gammel Dansk.

Hun var lidt sløret i talen, hendes øjne var, skal vi kalde det også noget blanke.

Nej tak, der var sgu for meget Christiane F (tysk film fra 80'erne) over hende her. Usselt værelse midt i Odense. Flere personer i det tilstødende rum.

Men tjek selv ud. Det var bare ikke lækkert, selv om hendes billeder og tekst signalere noget andet.

1000 tak for en vigtig advarsel.....har selv tænkt på om Julie kunne være interessant at besøge, selvom hun kropsligt ikke lige er min type, meeeeen hold da op... efter det du her beskriver, er hun i den grad sløjfet af listen....puhaaa...godt vi har dette forum...yderst bekymrende læsning om Julie....virkelig klamt med flere personer ved siden af et usselt værelse med en totalt drugged Julie:(... yders vigtig advarsel her!!

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
elcon71 skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/362358

 

Nogen gange møder jeg piger hvor jeg tænker; gør hun det her fordi hun er glad for pengene. Andre gange tænker jeg; hun gør det her fordi hun virkelig har brug for dem, på den trælse måde.

Jeg mødte en pige som helt sikkert var på noget som var stærkere end 10 Guldbajere og en Gammel Dansk.

Hun var lidt sløret i talen, hendes øjne var, skal vi kalde det også noget blanke.

Nej tak, der var sgu for meget Christiane F (tysk film fra 80'erne) over hende her. Usselt værelse midt i Odense. Flere personer i det tilstødende rum.

Men tjek selv ud. Det var bare ikke lækkert, selv om hendes billeder og tekst signalere noget andet.

Jeg er færdig over dit opslag! Lad os lige starte med at fortælle hvordan denne situation startet. Du kom ind, og ville besøg mig en time alt var dejligt og godt, da vi begyndt at have sex spurgte du mig om jeg havde lært at kneppe sådan af min mor? Der blev jeg trist og sagde jeg ikke kunne gennemfør det da min mor lige var gået bort. Jeg bedt dig pænt om at tage dit tøj på og gå. Hvorfor bestille en time med en glædes pige du hverken syntes er lækker og påstår er påvirket og enda ligge knap 3000kr for oplevelsen? Jeg har enda skrevet til dig privat efterfølgende uden svar. Dit opslag er langt fra sandheden, i det mindste fortjener alle herind at vide hvad der sket. Ja min veninde er i lejligheden sammen med mig, det vidste du osse da du kom ind. Hun er altid med. Okay okay ked af det ikke er Scandic hotel men jeg er trods alt kun 23 og låner mine veninders private lejligheder. Næste gang fortjener brugerne herinde og vide sandheden!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endeligt besøgt Julie, og det var over alle forventninger. Hun var med på alt jeg forlangende af hende selvom meget af det ikke var aftalt fra start så endte ud i alt fra anal til at jeg kom hende i munden helt af sig selv i virkelig fræk udvikling. En varm og frisk pige der virkeligt forstår og sæt ild i en efter en lang arbejdsdag, og der er helt sikkert ikke sidste gang vi ses!

  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 skrev, for 1 time siden:

Jeg er færdig over dit opslag! Lad os lige starte med at fortælle hvordan denne situation startet. Du kom ind, og ville besøg mig en time alt var dejligt og godt, da vi begyndt at have sex spurgte du mig om jeg havde lært at kneppe sådan af min mor? Der blev jeg trist og sagde jeg ikke kunne gennemfør det da min mor lige var gået bort. Jeg bedt dig pænt om at tage dit tøj på og gå. Hvorfor bestille en time med en glædes pige du hverken syntes er lækker og påstår er påvirket og enda ligge knap 3000kr for oplevelsen? Jeg har enda skrevet til dig privat efterfølgende uden svar. Dit opslag er langt fra sandheden, i det mindste fortjener alle herind at vide hvad der sket. Ja min veninde er i lejligheden sammen med mig, det vidste du osse da du kom ind. Hun er altid med. Okay okay ked af det ikke er Scandic hotel men jeg er trods alt kun 23 og låner mine veninders private lejligheder. Næste gang fortjener brugerne herinde og vide sandheden!  

Ja der er jo altid to sider af samme sag.    var der jo ikke selv så ved ikke hvem som er mest rigtig på den , men fint du kom med din del af oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 16 minutter siden:

Ja der er jo altid to sider af samme sag.    var der jo ikke selv så ved ikke hvem som er mest rigtig på den , men fint du kom med din del af oplevelse. 

Det værste af hele denne situation er da jeg begyndt at få tåre i øjne og de ruller ned af mine kinder spørger han mig om vi ikke bare kan fortsætte så han kunne få en udløsning. Hvordan kan man være så hjertet løs? Jeg er osse et menneske med følelser .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er færdig over dit opslag! Lad os lige starte med at fortælle hvordan denne situation startet. Du kom ind, og ville besøg mig en time alt var dejligt og godt, da vi begyndt at have sex spurgte du mig om jeg havde lært at kneppe sådan af min mor? Der blev jeg trist og sagde jeg ikke kunne gennemfør det da min mor lige var gået bort. Jeg bedt dig pænt om at tage dit tøj på og gå. Hvorfor bestille en time med en glædes pige du hverken syntes er lækker og påstår er påvirket og enda ligge knap 3000kr for oplevelsen? Jeg har enda skrevet til dig privat efterfølgende uden svar. Dit opslag er langt fra sandheden, i det mindste fortjener alle herind at vide hvad der sket. Ja min veninde er i lejligheden sammen med mig, det vidste du osse da du kom ind. Hun er altid med. Okay okay ked af det ikke er Scandic hotel men jeg er trods alt kun 23 og låner mine veninders private lejligheder. Næste gang fortjener brugerne herinde og vide sandheden!  

Kondolerer. Kram kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok

Hva siger @elcon71 til den udvikling men klart en masse stjerner fra dem som ej var der og igen en stor mistro til hva der kan skrives på Eg hvilket er det største problem her inde at man er anonym 

Redigeret af Mortenkok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
elcon71 skrev, for 12 minutter siden:

, da jeg forlod stedet uden sex. Så ..

Jamen så må det jo været en anden, og da jeg ej var der under episoden vil jeg blot overlade tråden til dem som var der,  jeg er dog naturligvis bekymret for Eg`s udvikling fremover men sådan er vi så forskellige i vores tro 

Redigeret af Mortenkok

Del dette indlæg


Link til indlæg
elcon71 skrev, for 8 timer siden:

Elcon siger at det ikke var mig, da jeg forlod stedet uden sex. Så ..

Jeg kan med sikkerhed bekræft at dette opslag er dig! DU er den eneste mand jeg har mødt som jeg venligt har bedt om at gå, hvordan jeg ved det er dig? Jeg har ikke modtaget en eneste gæster der har forladt lejligheden uden at få nogen former for ydelser. Vi fejler alle Elcon men du bliver nød til at stå ved dine handlinger for dette handler ikke om at jeg mødes i en student lejlighed, eller at min bedste veninde var på værelset ved siden af, Eller som du påstår at jeg var fuld. Du har sat dig sur på mig fordi jeg begyndt at græde over du nævnt min mor under sex og blev nød til at forlade lejligheden. Selvom du blev ved med at sige vi skulle fortsætte og gennemfør dine ønsker. Nej du havde nok heller ikke regnet med jeg havde mod til at komme herind for at fortælle min side af historie! Jeg skammer mig ikke, du må stå ved sandheden og fortælle den som den er. Du er en 71 årig mand der køre 2 timer for at have sex med en 23 årig det mindste du kunne gøre var at have med følse over hele situationen efter som du fejlede. Jeg ved du nu skammer dig over det der sket og ikke vil stå ved det fordi alle herinde kan se disse beskeder men en kæmpe undskyldning ville være på sit plads. Som man kan læse på min andre tråde som er positiv anmeldse skulle disse 45 mænd som har besøgt mig lyve om deres oplevelser hos mig? Det her holder jo ikke!

Redigeret af Daddyslillenymfo23

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
AlfaN skrev, for 9 timer siden:

Hvis i laver en indsamling, tager jeg gerne en tur, for at se om det er så forfærdeligt. 

Jeg vil nu hellere i lavet en indsamling til TS så vi kan få belyst sagen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 skrev, den 2.3.2023 at 18:04:

Jeg er færdig over dit opslag! Lad os lige starte med at fortælle hvordan denne situation startet. Du kom ind, og ville besøg mig en time alt var dejligt og godt, da vi begyndt at have sex spurgte du mig om jeg havde lært at kneppe sådan af min mor? Der blev jeg trist og sagde jeg ikke kunne gennemfør det da min mor lige var gået bort. Jeg bedt dig pænt om at tage dit tøj på og gå. Hvorfor bestille en time med en glædes pige du hverken syntes er lækker og påstår er påvirket og enda ligge knap 3000kr for oplevelsen? Jeg har enda skrevet til dig privat efterfølgende uden svar. Dit opslag er langt fra sandheden, i det mindste fortjener alle herind at vide hvad der sket. Ja min veninde er i lejligheden sammen med mig, det vidste du osse da du kom ind. Hun er altid med. Okay okay ked af det ikke er Scandic hotel men jeg er trods alt kun 23 og låner mine veninders private lejligheder. Næste gang fortjener brugerne herinde og vide sandheden!  

Det lyder som noget der kan være virkeligt skidt i begge retninger. Alle piger skal Altid kunne sige fra og når du gør det giver du naturligvis manden sine penge tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 skrev, den 3.3.2023 at 07:24:

Jeg kan med sikkerhed bekræft at dette opslag er dig! DU er den eneste mand jeg har mødt som jeg venligt har bedt om at gå, hvordan jeg ved det er dig? Jeg har ikke modtaget en eneste gæster der har forladt lejligheden uden at få nogen former for ydelser. Vi fejler alle Elcon men du bliver nød til at stå ved dine handlinger for dette handler ikke om at jeg mødes i en student lejlighed, eller at min bedste veninde var på værelset ved siden af, Eller som du påstår at jeg var fuld. Du har sat dig sur på mig fordi jeg begyndt at græde over du nævnt min mor under sex og blev nød til at forlade lejligheden. Selvom du blev ved med at sige vi skulle fortsætte og gennemfør dine ønsker. Nej du havde nok heller ikke regnet med jeg havde mod til at komme herind for at fortælle min side af historie! Jeg skammer mig ikke, du må stå ved sandheden og fortælle den som den er. Du er en 71 årig mand der køre 2 timer for at have sex med en 23 årig det mindste du kunne gøre var at have med følse over hele situationen efter som du fejlede. Jeg ved du nu skammer dig over det der sket og ikke vil stå ved det fordi alle herinde kan se disse beskeder men en kæmpe undskyldning ville være på sit plads. Som man kan læse på min andre tråde som er positiv anmeldse skulle disse 45 mænd som har besøgt mig lyve om deres oplevelser hos mig? Det her holder jo ikke!

Fedt at du siger fra og fortæller din version af hændelsen. Det er så nemt at give andre skylden for egne fejltagelser. Jeg er ked af at høre at din Mor er gået bort.. Kondolerer.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 skrev, den 2.3.2023 at 18:04:

da vi begyndt at have sex spurgte du mig om jeg havde lært at kneppe sådan af min mor?

Allerførst: kondolere <3

Dernæst: Havde en gæst stillet mig samme spørgsmål, var han også blevet bedt om at gå.

Fy for helvede en klam kommentar!! :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lektorslem
Pianistinden skrev, den 6.3.2023 at 07:57:

Allerførst: kondolere <3

Dernæst: Havde en gæst stillet mig samme spørgsmål, var han også blevet bedt om at gå.

Fy for helvede en klam kommentar!! :sad:

Enig, fandme noget klamt noget at sige til et fremmede menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lektorslem skrev, for 4 minutter siden:

Enig, fandme noget klamt noget at sige til et fremmede menneske.

Øøøh.....til ALLE mennesker!

Tanken om en pige der bliver taget i hånden af sin mor og ført ind i soveværelset så mor kan vise hende hvordan man behager en mand, sammen med morens elsker (pigens far?)

Jeg kaster op...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lektorslem
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

Øøøh.....til ALLE mennesker!

Tanken om en pige der bliver taget i hånden af sin mor og ført ind i soveværelset så mor kan vise hende hvordan man behager en mand, sammen med morens elsker (pigens far?)

Jeg kaster op...

Man kan vel ikke udelukke en situation, hvor to mennesker gensidigt finder den slags lidt kinky? Jeg vil ikke dømme hvad mennesker der kender hinanden kan finde på at sige til hinanden. Personligt ville det aldrig tænde mig. Derfor synes jeg det er relevant at understrege det ekstra skærpende og grænseoverskridende element i fremmedheden, hvis det giver mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 17 timer siden:

Øøøh.....til ALLE mennesker!

Tanken om en pige der bliver taget i hånden af sin mor og ført ind i soveværelset så mor kan vise hende hvordan man behager en mand, sammen med morens elsker (pigens far?)

Jeg kaster op...

Det er åbenbart meget forskelligt hvad folk tænder på https://annoncelight.dk/showad/366292

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
elcon71 skrev, den 2.3.2023 at 23:15:

da jeg forlod stedet uden sex. Så ..

Så du var der men det var ikke dig, så må det bestemt ha været en anden, jeg vil også vælge korttidshukommelsen hvis jeg havde brugt denne replik (som ej kan gentages af min mund) men hva fik du så da du var der (uden sex. Så) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...