Hop til indhold
elcon71

Daddys lille nymfo vil have pik

Recommended Posts

Danishman skrev, den 9.3.2023 at 11:25:

Jeg ser at hun er i Valby nu. 

Spørgsmål: er det hende på billederne og giver hun den service hun skriver? 

Det er det og hendes service er helt i top og i overensstemmelse med det hun skriver. Har kun besøgt hende en enkelt gang, men vil meget gerne gentage succesen.

Kan overhovedet ikke genkende den beskrivelse som OP har gengivet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 skrev, den 2.3.2023 at 20:18:

Det værste af hele denne situation er da jeg begyndt at få tåre i øjne og de ruller ned af mine kinder spørger han mig om vi ikke bare kan fortsætte så han kunne få en udløsning. Hvordan kan man være så hjertet løs? Jeg er osse et menneske med følelser .

Kondolerer, vi skal alle huske at være menneskelige i  vores møder..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danishman skrev, den 9.3.2023 at 11:25:

Jeg ser at hun er i Valby nu. 

Spørgsmål: er det hende på billederne og giver hun den service hun skriver? 

Havde et spørgsmål men glem det. Hendes annonce virker igen. Undskylder forstyrrelsen

 

Redigeret af Damnation

Del dette indlæg


Link til indlæg
M-45 skrev, 1 time siden:

Nogle der kender hendes priser?

Mener jeg fik ret hurtigt svar, da jeg skrev og spurgte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danishman skrev, den 9.3.2023 at 11:25:

Jeg ser at hun er i Valby nu. 

Spørgsmål: er det hende på billederne og giver hun den service hun skriver? 

Hun er tilbage i Odense

Ja det er hende på billederne. Som jeg skrev i mit start indlæg, så er jeg ikke i tvivl om hun er misbruger af euforiserende substanser. Det er mega turn-off for mig.

Til gengæld tror jeg hun tilbyder det hun skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elcon71 skrev, for 2 timer siden:

Hun er tilbage i Odense

Ja det er hende på billederne. Som jeg skrev i mit start indlæg, så er jeg ikke i tvivl om hun er misbruger af euforiserende substanser. Det er mega turn-off for mig.

Til gengæld tror jeg hun tilbyder det hun skriver. 

Mystiske beskyldninger at komme med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
smalhans skrev, for 3 timer siden:

Mystiske beskyldninger at komme med...

Der er såmen ikke noget mystisk i det. Blot en faglig egenskab jeg besidder  


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elcon71 skrev, for 20 timer siden:

Der er såmen ikke noget mystisk i det. Blot en faglig egenskab jeg besidder  


 

Du besidder tydeligvis mange egenskaber :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 skrev, den 2.3.2023 at 18:04:

Jeg er færdig over dit opslag! Lad os lige starte med at fortælle hvordan denne situation startet. Du kom ind, og ville besøg mig en time alt var dejligt og godt, da vi begyndt at have sex spurgte du mig om jeg havde lært at kneppe sådan af min mor? Der blev jeg trist og sagde jeg ikke kunne gennemfør det da min mor lige var gået bort. Jeg bedt dig pænt om at tage dit tøj på og gå. Hvorfor bestille en time med en glædes pige du hverken syntes er lækker og påstår er påvirket og enda ligge knap 3000kr for oplevelsen? Jeg har enda skrevet til dig privat efterfølgende uden svar. Dit opslag er langt fra sandheden, i det mindste fortjener alle herind at vide hvad der sket. Ja min veninde er i lejligheden sammen med mig, det vidste du osse da du kom ind. Hun er altid med. Okay okay ked af det ikke er Scandic hotel men jeg er trods alt kun 23 og låner mine veninders private lejligheder. Næste gang fortjener brugerne herinde og vide sandheden!  

Kondolerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
elcon71 skrev, den 2.3.2023 at 23:15:

Elcon siger at det ikke var mig, da jeg forlod stedet uden sex. Så ..

men spurgte du om "hun havde lært at kneppe sådan af sin mor" og da du blev bedt om at gå af en (måske) grædende pige opfordrede til bare at fortsætte? lyder lidt som om du ikke taler helt sandt og måske anmelder efter en for dig ringe oplevelse (til dyre penge: fik du pengene igen eller hvad skete der?) og så blev smidt ud og forsmået....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martijes skrev, for 32 minutter siden:

men spurgte du om "hun havde lært at kneppe sådan af sin mor" og da du blev bedt om at gå af en (måske) grædende pige opfordrede til bare at fortsætte? lyder lidt som om du ikke taler helt sandt og måske anmelder efter en for dig ringe oplevelse (til dyre penge: fik du pengene igen eller hvad skete der?) og så blev smidt ud og forsmået....

Jeg forlod stedet, jeg havde ingen sex med kvinden, jeg blev ikke smidt ud. Hun har forsøgt at kontakte mig via min profil her. Hun kan tilsyneladende ikke huske mit besøg, hvilket også var ret kort i og med jeg forlod stedet efter max 1 min. Der blev ikke udvekslet mange ord.

Min anmeldes er som beskrevet. Jeg har ikke behov for at retfærdiggøre min anmeldelse yderligere.

Hun var påvirket og kan tilsyneladende ikke huske mig og at jeg gik. Det er ikke mit problem at hun kæder mig sammen med en som har opført sig som hun omtaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
elcon71 skrev, for 6 minutter siden:

Hun har forsøgt at kontakte mig via min profil her. Hun kan tilsyneladende ikke huske mit besøg, hvilket også var ret kort i og med jeg forlod stedet efter max 1 min

Modtaget. Tja, I kan jo ikke begge tale sandt ;-) 

Julie har dog fortrinsvis gode anmeldelser, klart. Men med Sine/Sasha, Kim/Majken og måske Pandora, er der måske noget der tyder på, de låner lejligheder og har et stort pengebehov/forbrug til enten botox og silikone bryster, tøj og biler (Gucci tasker) eller tja, stoffer? Hvis Julie (eller alle) virkelig maskinknepper sig gennem en del per uge i snit og tilbyder stort set alt. 

Måske kommer vi den ikke nærmere (næppe). Men 1 min uden nogen form for sex lyder jo ikke som om, man kan nå at få tøjet af og tale om mor og sige "skal vi fortsætte" med en grædende pige. 

Ender vel som altid med ord mod ord. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daddyslillenymfo23 skrev, den 2.3.2023 at 18:04:

Hvorfor bestille en time med en glædes pige du hverken syntes er lækker og påstår er påvirket og enda ligge knap 3000kr for oplevelsen? Jeg har enda skrevet til dig privat efterfølgende uden svar. Dit opslag er langt fra sandheden, i det mindste fortjener alle herind at vide hvad der sket.

Så I havde altså sex. 

Og TS må have SET og HØRT "den påvirkede pige" (iflg dig) og derpå accepteret og betalt en timepris (2-3000?) og vel også noteret sig, at der var person(er) i værelset ved siden af. Han siger flere. Du siger een. 

Er du sikker på, du ikke tager fejl af ham og en anden?

Hvorfor skrev du til ham bagefter? 

Du siger altså, at han lyver. Du var ikke påvirket. Der var kun een person ved siden af. I HAVDE sex men kun kortvarigt, da han mente, du kneppede ringe. Og så bad du ham om at gå. 

Mindes ikke at have set andre anmeldelser af dig som skulle du være påvirket og heller ikke nogen/mange med dårlig anmeldelse. Derfor virker det hele så underligt. 

 

Randy skrev, den 2.3.2023 at 20:50:

da vi begyndt at have sex spurgte du mig om jeg havde lært at kneppe sådan af min mor? Der blev jeg trist og sagde jeg ikke kunne gennemfør det da min mor lige var gået bort.

Een må jo lyve og begge løgne er dybt forkastelige. 

 

Daddyslillenymfo23 skrev, den 3.3.2023 at 07:24:

Jeg ved du nu skammer dig over det der sket og ikke vil stå ved det fordi alle herinde kan se disse beskeder men en kæmpe undskyldning ville være på sit plads. Som man kan læse på min andre tråde som er positiv anmeldse skulle disse 45 mænd som har besøgt mig lyve om deres oplevelser hos mig?

Med SÅ mange positive anmeldelser, virker det naturligvis underligt, at der pludselig skulle være så ringe en GP-service. 

Ved ikke, hvad beskeder det er....vi kan jo ikke se nogen, kun se Jeres gensidige angreb/påstande og altså vide, at en af Jer jo logisk set må lyve. 

Virker interessant, at en PÅVIRKET pige skulle kunne huske ret præcise ting om en kunde (alder, 2 timers kørsel), når kunden PÅSTÅR, at hun ikke kan huske ham (pm herinde fra). 
 

2 timers kørsel.....ts ligner en, der bor på Fyn (alle tråde er fra Fyn eller Vestsjælland). Begge har troværdige tråde og anmeldelser. Hhhmmm, det er sgu lidt gakkerlak det her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke noget at vinde eller at tabe ved at lyve. Jeg har blot gengivet min oplevelse, at kvinden var meget påvirket, hvilket er et turn-off for mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...