Hop til indhold
Guest daddyo

hestepigen kbh

Recommended Posts

Guest mrfisher
daddyo skrev, for 5 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/3mz1LyJwWQ
Starter med at ville mødes men er blevet låst ude og om jeg kan sende penge til en låsesmed , så kan jeg hente hende
Hun står stadig udenfor og banker på, hos hende selv )
nummeret er anmeldt for flere svindelforsøg

point for kreativitet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 6 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/3mz1LyJwWQ
Starter med at ville mødes men er blevet låst ude og om jeg kan sende penge til en låsesmed , så kan jeg hente hende
Hun står stadig udenfor og banker på, hos hende selv )
nummeret er anmeldt for flere svindelforsøg

haha ja , hende har jeg også skrevet med , nøjagtigt det samme......men der var ikke noget medlidenhed her, jeg tilbød hende at jeg ville komme og hente hende så hun kunne overnatte hos mig og så vi fik fat på en låsesmed sammen, men den faldt ikke i god jord der haha....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
mrfisher skrev, den 1.3.2023 at 15:18:

point for kreativitet...

ehh ingen gik på den, hvor kreativt er det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mrfisher
daddyo skrev, for 8 timer siden:

ehh ingen gik på den, hvor kreativt er det

ved du intet om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
mrfisher skrev, for 1 time siden:

ved du intet om

det ved du intet om,  jeg ved der er flere her som ikke gjorde det, så det har andre nok heller ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lucullusb skrev, for 22 timer siden:

Jeg er da absolut overbevist at hun er 110 procent ægte:biggrin:

Det er ihvertfald en kvinde, jeg har talt med hende i telefon. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
lucullusb skrev, for 13 timer siden:

Har du lavet en aftale med hende? 

du er ret sjov, du læser så ikke tråden inden du kommer med kommentarer , men sjov

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, den 1.3.2023 at 15:58:

haha ja , hende har jeg også skrevet med , nøjagtigt det samme......men der var ikke noget medlidenhed her, jeg tilbød hende at jeg ville komme og hente hende så hun kunne overnatte hos mig og så vi fik fat på en låsesmed sammen, men den faldt ikke i god jord der haha....

Den var kreativ :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg også haft fat i. Det startede med at hun havde låst sig ude - det var d. 14. marts.

Redigeret af Bono2011

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bono2011 skrev, for 23 timer siden:

Hende har jeg også haft fat i. Det startede med at hun havde låst sig ude - det var d. 14. marts.

Håber hun har fået fat i en låsesmed, eller står hun endnu udenfor og skal behøve “hjælp”?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun har kørt med den siden Marts, måske før så tro jeg der er nogle der er hoppet i. Vi mangler lige en der over så skulle prøve og nå hun så bed om penge til låsesmeden, skal han bare svare " ingen problem jeg er låsesmed og kan være der om 10 min".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Mrsofus69 skrev, den 5.7.2023 at 07:39:

Hvis hun har kørt med den siden Marts, måske før så tro jeg der er nogle der er hoppet i. Vi mangler lige en der over så skulle prøve og nå hun så bed om penge til låsesmeden, skal han bare svare " ingen problem jeg er låsesmed og kan være der om 10 min".

hm gammel joke sorry
en maler mangler en svend men på arbejdsformidlingen er der kun en gynekolog ledig. Han tar ham i mangel af bedre
De kommer ud , men maleren har glemt nøglen og tar afsted for at finde en låsesmed, deraf linket ok
Næste dag dukker maleren op på arbejdsformidlingen igen, og spørger efter synekologen. De svarer hvorfor ham , og maleren siger. han er den eneste jeg kender, som kan male en hel entre igennem nøglehullet
kan i have en god weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også læse på truntens hjemmeside at hun studerer psykologi og kommunikation. Svært at forestille sig nogen af delene som hun staver

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listepik skrev, for 1 time siden:

Man kan også læse på truntens hjemmeside at hun studerer psykologi og kommunikation. Svært at forestille sig nogen af delene som hun staver

så så , nu ikke så hård ved psykologer de har det slemt nok i forvejen )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev til hestepigen i dag.

Kan vi ringe sammen? spørger hun

I røret får jeg en yderst talende pige. Efter 20 min samtale lander vi henne på at hun gerne vil spise sushi sammen. Og iøvrigt craver hun sushi lige nu, så om jeg kunne overføre et beløb til køb af sushi. 182 kr. Beskedent, bevares.

Det blev pænt nej og farvel og tak for snakken 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går den så går den og den må vel gå nogle gange siden profilen stadig er aktiv, ikke anmeldt og i gang med en tekst, der ikke tyder på et reelt ønske om at være sg men nok mere om at lire en remse af og få en naiv guttermand til at overføre. 182,- til sushi om tirsdagen, en taxa, så jeg kan komme og besøge dig til 300,- om torsdagen, 500,- som forskud om søndagen, da jeg selv er blevet fuppet før....altså det render da også op: 982,- skattefrit i ugen og små 4000 i måneden er da også en slags penge (for ikke at lave noget)

Lige før man skal følge med og selv afprøve blot for at se, hvor mange kreative undskyldninger hun kan hitte frem for at få OVERFØRT penge:

Låsesmed
Sushi
Taletid
Taxa
Forskud
Cykeldæk punkteret
Højhælet sko´s hæl knækket: sender du lige 300 så jeg kan reparere den, der er en skomager lige rundt om hjørnet
 

 

thedanishdude skrev, for 11 timer siden:

om jeg kunne overføre et beløb

 

Jeg studere psykologi og kommunikation. Jeg vil gerne være børne psykolog en dag. Jeg leder efter en der klar på lidt eventyr og massere af latter. Jeg har ekstremt travlt i hverdagene så har brug for en der passer på mig. En der sætter pris på mig og værdsætter mig. Mine to eks som er lidt yngre har begge været mig utro. Det ødelægger virkelig ens selvtillid. Man begynder med at tro der noget galt med sig selv, især når det sker to gange. Har brug for en der værdsætter mig, respektere mig og generelt bare en der behandler mig som jeg fortjener. Har brug for en mand og ikke en dreng. Jeg leder efter en der selvfølgelig ung i hjertet, en der kan lide at se krimi og en der elsker at danse hahah (selvom de ikke er så gode)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martijes skrev, for 21 minutter siden:

og en der elsker at danse hahah (selvom de ikke er så gode)

Pyyha så er det da godt, man slet ikke danser.:D

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martijes skrev, for 6 timer siden:

Går den så går den og den må vel gå nogle gange siden profilen stadig er aktiv, ikke anmeldt og i gang med en tekst, der ikke tyder på et reelt ønske om at være sg men nok mere om at lire en remse af og få en naiv guttermand til at overføre. 182,- til sushi om tirsdagen, en taxa, så jeg kan komme og besøge dig til 300,- om torsdagen, 500,- som forskud om søndagen, da jeg selv er blevet fuppet før....altså det render da også op: 982,- skattefrit i ugen og små 4000 i måneden er da også en slags penge (for ikke at lave noget)

Lige før man skal følge med og selv afprøve blot for at se, hvor mange kreative undskyldninger hun kan hitte frem for at få OVERFØRT penge:

Låsesmed
Sushi
Taletid
Taxa
Forskud
Cykeldæk punkteret
Højhælet sko´s hæl knækket: sender du lige 300 så jeg kan reparere den, der er en skomager lige rundt om hjørnet
 

 

 

Jeg studere psykologi og kommunikation. Jeg vil gerne være børne psykolog en dag. Jeg leder efter en der klar på lidt eventyr og massere af latter. Jeg har ekstremt travlt i hverdagene så har brug for en der passer på mig. En der sætter pris på mig og værdsætter mig. Mine to eks som er lidt yngre har begge været mig utro. Det ødelægger virkelig ens selvtillid. Man begynder med at tro der noget galt med sig selv, især når det sker to gange. Har brug for en der værdsætter mig, respektere mig og generelt bare en der behandler mig som jeg fortjener. Har brug for en mand og ikke en dreng. Jeg leder efter en der selvfølgelig ung i hjertet, en der kan lide at se krimi og en der elsker at danse hahah (selvom de ikke er så gode)

den er da anmeldt af mig flere gange , de gør bare intet ved det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...