Signor Cuoco 1876 Skrevet 26. Februar, 2023 De tikkede ind lige oveni i hinanden, de tre sms'er, der var svaret på min forespørgsel. Hi Yes Babe Den besked kom der hverken sex eller honorar ud af. De piger, som jeg møder, har alle svaret seriøst, gerne humoristisk og frækt, inden vi ses. Helt fint hvis det er kort. Pigen har andet at tage sig af. Det forstår jeg fuldstændig. Men med kommunikation før købesex, ja før sex i det hele taget, kommer vi hinanden nærmere. Mennesker mødes. Nye oplevelser og muligheder åbner sig. Måske. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 26. Februar, 2023 så sandt ! jeg kontaktede en gang en gp som jeg egentlig ikke tændte voldsomt meget på fysisk men hendes kommunikation var så skøn at jeg nærmest blev lun på hende . det var ikke en gang fræk snak eller noget , hun var bare sig selv . hun skrev vidst en masse beskeder om hvad hun var i gang med siden hun ikke svarede lige med det samme . men det gav mig en følelse af at det var en rigtig person jeg talte med og ikke bare tidsbestilling . og alene på beskederne kan man sige meget om folk og deres væremåde så piger , hvis i vil score ekstra point så start med kommunikationen allerede der 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4413 Skrevet 26. Februar, 2023 Kan godt følge dig, @Signor Cuoco, men især på thaiklinikker får man rimelig ofte den slags svar. Og egentlig foretrækker jeg det, fremfor en velformuleret sms fra en anden end pigen, jeg har udset mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 26. Februar, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden: Kan godt følge dig, @Signor Cuoco, men især på thaiklinikker får man rimelig ofte den slags svar. Og egentlig foretrækker jeg det, fremfor en velformuleret sms fra en anden end pigen, jeg har udset mig. Det forstår jeg godt, men synes også at man med erfaringen bliver god til at lure, om det er pigen selv der svarer eller "en anden". Som AgentLeman beskriver ovenfor, så kan god kommunikation noget særligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobstar 58 Skrevet 27. Februar, 2023 Det hænger vel også lidt sammen med at mange piger har et meget lavt syn på mænd der benytter sig af købesex, og at alt for mange aftaler faktisk fra starten af er dårlige aftaler hvor kunden føler sig snydt fordi pigen tror at en mand bare kan klares med 3 ryk og voldsom ridning. Jeg giver absolut intet for de korte SMS'er, jeg er som sådan ligeglad med om pigen har travlt. Og forøvrigt, hvis hun har så travlt, så gider jeg da slet ikke så hellere betale 500 mere for en skøn pige som giver sig tid og måske kun har 2 kunder om dagen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Operaelskeren 133 Skrevet 28. Februar, 2023 Signor Cuoco skrev, den 26.2.2023 at 21:42: Men med kommunikation før købesex, ja før sex i det hele taget, kommer vi hinanden nærmere. Mennesker mødes. Nye oplevelser og muligheder åbner sig. Måske. Kommunikation er min nøgle til et godt besøg. Det behøver nødvendigvis ikke at være på sms, men under besøget vil jeg gerne være i stand til at bryde isen med noget "small-talk" Jeg påstår ikke at det seksuelle er ligegyldigt, men jeg smiler og griner meget, og vil helst også have en som er på samme bølgelængde. Og jeg ELSKER at opleve personer, prøve at løse denne gåde af en person er meget tilfredsstillede for mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 28. Februar, 2023 (edited) Operaelskeren skrev, for 6 timer siden: Kommunikation er min nøgle til et godt besøg. Det behøver nødvendigvis ikke at være på sms, men under besøget vil jeg gerne være i stand til at bryde isen med noget "small-talk" Jeps. Jeg vil gerne have lidt kontakt med pigen før jeg besøger hende - gerne over mail eller PB her på Eroguide. Blandt andet for lige at forberede hende på, at jeg er en 'ældre herre' ... Tænker det giver en bedre chance for en venlig start, det har jeg i hvert fald goe erfaringer med.. Synes en SMS er lidt for kortfattet, dog er det fint hvis det er en pige jeg har besøgt før. Hvis jeg slet ikke har mulighed for at kontakte pigen først - f. eks hvis det er på en klinik - vil jeg gå meget forsigtig frem ved første besøg ... Redigeret 28. Februar, 2023 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 1. Marts, 2023 Signor Cuoco skrev, den 26.2.2023 at 21:42: De tikkede ind lige oveni i hinanden, de tre sms'er, der var svaret på min forespørgsel. Hi Yes Babe Hænger måske osse sammen med at mange fra udlandet ikk forstår eller er dårlige til dansk og Engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 1. Marts, 2023 Signor Cuoco skrev, den 26.2.2023 at 21:42: De tikkede ind lige oveni i hinanden, de tre sms'er, der var svaret på min forespørgsel. Hi Yes Babe Eller pigerne har måske 100+ sms er at svare på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 1. Marts, 2023 jensen jr. skrev, for 35 minutter siden: Hænger måske osse sammen med at mange fra udlandet ikk forstår eller er dårlige til dansk og Engelsk. Enig. Og det er med til at afholde mig fra et besøg, da den menneskelige kontakt, udover sex, er vigtig for mig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 1. Marts, 2023 sweetstone skrev, for 32 minutter siden: Eller pigerne har måske 100+ sms er at svare på. Ja, det kunne også være en forklaring. Men på mig virker det demotiverende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 1. Marts, 2023 sweetstone skrev, for 34 minutter siden: Eller pigerne har måske 100+ sms er at svare på. Præcis; hvis jeg har en halv time mellem to gæster (der godt kan være dagens eneste), så kan der sagtens komme et kort svar fra mig, fordi jeg tænker at et livstegn er bedre end intet svar; jeg prioriterer at ordne seng, bade, slappe af og spise først, så jeg er klar til næste. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 1. Marts, 2023 Liv skrev, for 10 timer siden: Præcis; hvis jeg har en halv time mellem to gæster (der godt kan være dagens eneste), så kan der sagtens komme et kort svar fra mig, fordi jeg tænker at et livstegn er bedre end intet svar; jeg prioriterer at ordne seng, bade, slappe af og spise først, så jeg er klar til næste. hvorfor ikke bare vente til du faktisk har tid ? korte svar og halvhjertede sætninger er faktisk ofte værre end intet livstegn . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4413 Skrevet 1. Marts, 2023 AgentLeman skrev, Lige nu: hvorfor ikke bare vente til du faktisk har tid ? korte svar og halvhjertede sætninger er faktisk ofte værre end intet livstegn . Udover det, som @Liv allerede har skrevet, så spiller diskretion også ind. En del af os vil hellere have et hurtigt svar, snarere end at man får en besked på et ubelejligt tidspunkt flere timer senere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 1. Marts, 2023 (edited) Signor Cuoco skrev, for 12 timer siden: Enig. Og det er med til at afholde mig fra et besøg, da den menneskelige kontakt, udover sex, er vigtig for mig. Nu drejer sig jo den menneskelige kontakt ikke kun om at kunne udveksle interessante sentenser og ord med hinanden. Kommunikation når sproget halter kan være udfordrende, men på samme gang meget givende. Man bliver nødt at anstrenge sig mere, og ikke mindst - bruge andre måder at kommunikere end med kun ord; udvikle og arbejde med sine andre sanser. For jer at kommunikere på dansk og engelsk, og for mig at gøre det på svensk og engelsk, er at danse sikkert. En stille og tryg vals. 1-2-3, 1-2-3 inde i sin comfort zone. Jeg kan godt lide at gå udenfor den zone indimellem. Noget som har givet mig fantastisk kontakt og rigtigt gode oplevelser med kvinder jeg ikke ellers havde kunnet "snakke" med. Hvis man rigtigt connecter med nogen som man ikke egentlig kan snakke med, så kan det være halvmagiskt faktiskt. Når andre sanser end de intellektuelt kontrollerede mødes i nysgerrighed og harmoni så er det lidt af next level over det. Mere af eventyr. Børn er rigtigt gode til det der. At ikke kunne hinandens sprog er slet ikke noget hinder for at kunne lege og opleve eventyr sammen. Sms-konversationer derimod giver mig ikke noget som helst. Hverken i den erotiske verden, eller herude i det "normale" livet. Kan jeg svare nogen med et ord så gør jeg det; kræves det mere end tre så ringer jeg op istedet for at skrive. Redigeret 1. Marts, 2023 af Bananas 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 1. Marts, 2023 AgentLeman skrev, for 2 timer siden: hvorfor ikke bare vente til du faktisk har tid ? korte svar og halvhjertede sætninger er faktisk ofte værre end intet livstegn . Korte svar behøver ikke være halvhjertede…. Mon ikke Peter gerne vil vide, at jeg ikke har flere tider i dag, så han kan nå at finde en anden pige eller sikre sig en aftale med mig på min næste vagt? Mon ikke Michael gerne vil vide, hvornår der er mulighed næste gang eller hvor på nettet han finder flere billeder? Eller måske Torben der har et specifikt ønske bliver glad, hvis jeg kan af- eller bekræfte om jeg tilbyder det? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 644 Skrevet 2. Marts, 2023 (edited) uh....Dette gælder i HØJ grad også den anden vej rundt.. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har modtaget beskeder som ''Hej smukke'' eller '' Ledig nu?'' ...... Hvad skal jeg bruge det til? Hvis man som kunde/klient ønsker at booke en aftale så er minimum vel navn, alder, email, dato, længde af aftale.. Ligeså vel som når du skal booke en tid ved frisøren. Det kræver ærlig talt ikke meget..Det tager måske max 5 min at skrive sådan en besked! Det skal siges at jeg aldrig besvare sådanne ligegyldige korte henvendelser. Første håndsindtrykket betyder alt. Hvis man ikke gider bruge 5 min på at kontakte mig på en ordentlig måde, så fortjener man heller ikke min tid. Det er the bare minimum.. Efter at jeg har egen hjemmeside og fået oprettet et bookingsystem er dette heldigvis blevet min redning, og jeg henviser derfor alle til at udfylde denne, hvor efter jeg altid svare indenfor 24 timer, og oftest inden for 2-3 timer. Således modtager mine klienter altid også et ordentlig, betænksom og oprigtig svar tilbage Redigeret 2. Marts, 2023 af Annika.Sofia.A 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 2. Marts, 2023 Jeg besvarer bare ikke den type beskeder når jeg modtager dem.. Jeg forstår godt din irritation eller afstandtagen især hvis du selv har gjort dig umage med en præsentation osv.. Jeg prøver altid at matche, så godt som muligt, længden af den besked jeg modtager så evt gæster ved at deres høflige og som regel søde beskeder er værdsatte.. Dog kan der være tidspunkter hvor man måske har leget penneven igennem flere 100 beskeder eller lignende og hvor der endnu ikke er lavet en aftale og der kan jeg da godt med tiden blive "kort for hovedet".. F.eks har jeg mænd jeg har skrevet med i op imod 2 år uden vi endnu har set hinanden og der er jeg begyndt at skrive "såååå håber jeg det lykkes denne gang nu vi har snakket i over 1 år".. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 299 Skrevet 4. Marts, 2023 Signor Cuoco skrev, den 27.2.2023 at 03:42: De tikkede ind lige oveni i hinanden, de tre sms'er, der var svaret på min forespørgsel. Hi Yes Babe Den besked kom der hverken sex eller honorar ud af. De piger, som jeg møder, har alle svaret seriøst, gerne humoristisk og frækt, inden vi ses. Helt fint hvis det er kort. Pigen har andet at tage sig af. Det forstår jeg fuldstændig. Men med kommunikation før købesex, ja før sex i det hele taget, kommer vi hinanden nærmere. Mennesker mødes. Nye oplevelser og muligheder åbner sig. Måske. Helt enig! Det gælder også den anden vej Jeg får også mange af dem, bare fra kunder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 7. Marts, 2023 Sexy Flora skrev, den 4.3.2023 at 03:56: Helt enig! Det gælder også den anden vej Jeg får også mange af dem, bare fra kunder Ja, det kunne jeg forestille mig. Man lærer meget om et menneske via kommunikation. Jeg er ret sensitiv dér (arbejdsskade...:)...). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 7. Marts, 2023 (edited) @Signor Cuoco Der findes endda mænd der kan ende med at gå så langt som til at booke en ydelse han slet ikke har lyst til med en kvinde han slet ikke tænder på og beslutte sig for at betale både 25% i drikkepenge på forskud og for en KÆMPE buket blomster der er så stor at modtageren er nødt til at dele den med en nabo... og være svær at overtale til at få nogle af sine penge tilbage når han går. En sådan kop fancy kaffe med langtids-snik-snak og sparring kan snildt komme til at stå i 1.000 kr. før fratrukket rabat ved afsked - inklusive en slags irettesat skattejagt som forspil for overhovedet at nå frem til adressen. Altsammen bare fordi han mellem ørerne er tiltrukket af dialogen og er drevet af nysgerrig undren og har overskud på Dulle-kontoen samme uge. ...har jeg hørt rygter om Kærligst, Eva PS: Før nogen anfægter manglende diskretionshensyn mellem linierne her, har den mand rygtet handler om selv for nyligt afsløret at mødet har fundet sted, omend ikke i en anmeldelse (hvilket nok også ville have været skørt) men i en kommentar i en anden tråd. Så det tæller ikke som tarvelig eksponering når han selv starter, veller?! Redigeret 7. Marts, 2023 af Eva Nadine 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 7. Marts, 2023 Altså Eva, Du er også tankelæser. Jeg leger netop nu med en ny ide, der indholder en række af de ingredienser, du skriver om. Nemlig følgende: Fortællinger om mine besøg hos modne "Kaffe & Knalde-piger", hvor samtalen og latteren ofte er så intens, at vi glemmer, eller næsten glemmer, at knalde. Men bare nyder øjeblikket. Og lader den stå et øjeblik. Du vil erindre, hvordan jeg pludselig hoppede ned af din briks (som vist den eneste nogensinde), fordi jeg blev så optaget af det, vi talte om. Eller rettere: vi snakkede som bare f. og du fortalte mig udførligt, hvordan du foretrak din kaffe, og jeg kommenterede løs på også dette vigtige emne. Mens jeg snakkede, gik pikken ned. Men vi havde det sjovt. Godt at naboen også fik glæde af blomsterne. Så når jeg besøger jer begavede og sjove og livserfarne piger, er jeg begyndt at bestille 30 minutters indledende snak, kaffe og / eller Champagne i glassene. Derpå knalder vi. Jeg elsker kombinationen af livserfaring, humor og fed sex uden hæmninger. Mook og jeg snakker også meget, og pjatter. Men vi husker også at knalde. Har også tænkt mig at skrive til SexyFlora om denne kombination/ide. Og har en gammel aftale med Pianistinden om at kigge forbi på Fyn til en kop kaffe - med eller uden sukkerknald. Tror vist at har et problem med hendes højdekrav. Er en eller to centimer lavere end hende. Glæder mig til at skrive om dette nye "koncept".' :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4840 Skrevet 7. Marts, 2023 (edited) @Signor Cuoco Jeg ved jo at der er mange andre som du der foretrækker det på denne måde. De fleste af dem er kun passive læsere og ikke medlemmer herinde. Jeg møder dem både i indbakken og på briksen. For mig var dit og mit "kemi-møde med happy ending" bare et kemi-møde uden happy ending i klassisk forstand. Du vil sikkert ramme en niche af branchen som vil være uhyre relevant for rigtigt mange af de mænd der gerne vil tage tilløb eller stikke tåen i soppebassinet før de går hele vejen til at købe sex. Jeg har faktisk en del "kaffeslabberas"-gæster der ikke er helt sikre på at de ønsker at være nøgne første gang... eller anden gang... eller tredje gang. Men DU er den eneste nogensinde jeg har haft på briksen som er sprunget af den igen Din intuitive fornemmelse var jo helt rigtig. Og det var da den mest "happy" kemi-date jeg har haft uden "ending"... men det er så også den eneste Der er for få anmeldelser fra den ende af skalaen hvor de mænd der er i tvivl om hvorvidt de er klar til at gå "Full Monty" har noget at vælge imellem. Dem der ikke vælger at gå i terapi fordi de ikke synes de fejler noget, og som slet ikke har lyst til "fucky fucky sucky special price for you"-tilgangen. Og heller ikke nødvendigvis har lagt præstationsangsten på hylden førend de har haft alle sanser i brug ved personligt fremmøde. Netop "muligheden for mere enten nu eller en anden dag" er nok for mange, omend nok ikke ligefrem flertallet I mit koncept ligger der "mulighed for mere en anden dag" og jeg sender RIGTIGT mange videre til Full Package-kolleger som har været i "soppebassinet" på briksen hos mig. Men med dig... der var det jo ikke sådan det var. Vi var bare sapioseksuelt tiltrukket af hinanden, men det viste sig at være et mis-match når det kom til nøgenhed. Det er da en succeshistorie i sig selv! Men jeg er glad for at du ikke skrev en anmeldelse. For tænk på de 108 kommentarer med brok og beskyldninger om bestilt reklame jeg og moderatorerne skulle ha' ryddet op i senere hen. Ses vi snart igen? Ta' blomster med (eller @Mook ), og meget meget færre penge med... hvis @Mook kommer med, så koster det HELT gratis og helt blomsterfrit... på forhånd tak Kærligst, Eva PS: Jeg lægger et godt ord ind for dig hos @Pianistinden til hvem jeg ved tidligere lejlighed har formået at nudge hende til undtagelsestilstand... kan jeg vist godt afsløre også Omend kemi-møde og sorteringsprocessen med den skamsmækre Luksus-Trunte kan vist ingen komme udenom. Ikke engang hvis jeg pimper ham først Redigeret 7. Marts, 2023 af Eva Nadine 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 7. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, for 20 minutter siden: Ses vi snart igen? Ta' blomster med (eller @Mook ), og meget meget færre penge med... hvis @Mook kommer med, så koster det HELT gratis og helt blomsterfrit... på forhånd tak Kærligst, Eva Hvad hvis jeg også kommer med? Kan tage tulipaner og ægte svenskt mørkristet kaffe med. Så tager jeg mig kærligt af Mook, imens i bare snakker løs så meget i lyster. No extra charge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 7. Marts, 2023 Eva Nadine skrev, for 4 minutter siden: @Signor Cuoco Jeg ved jo at de er andre som du der foretrækker det på denne måde. For mig var vores "kemi-møde med happy ending" bare et kemi-møde uden happy ending i klassisk forstand. Du vil ramme en niche af branchen som vil være uhyre relevant for rigtigt mange af de mænd der gerne vil tage tilløb eller stikke tåen i soppebassinet før de går hele vejen til at købe sex. Jeg har faktisk en del "kaffeslabberas"-gæster der ikke er helt sikre på at de ønsker at være nøgne første gang... eller anden gang... eller tredje gang. Men DU er den eneste nogensinde jeg har haft på briksen som er sprunget af den igen Din intuitive fornemmelse var jo helt rigtig. Og det var da den mest "happy" kemi-date jeg har haft uden "ending"... men det er så også den eneste Der er for få anmeldelser fra den ende af skalaen hvor de mænd der er i tvivl om hvorvidt de er klar til at gå "Full Monty". Dem der ikke vælger at gå i terapi fordi de ikke synes de fejler noget. Netop "muligheden for mere enten nu eller en anden dag" er nok for mange. I mit koncept ligger der "mulighed for mere en anden dag" og jeg sender RIGTIGT mange videre til Full Package-kolleger som har været i "soppebassinet" på briksen hos mig. Men med dig... der var det jo ikke sådan det var. Vi var bare sapioseksuelt tiltrukket af hinanden, men det viste sig at være et mis-match når det kom til nøgenhed. Det er da en succeshistorie i sig selv! Men jeg er glad for at du ikke skrev en anmeldelse. For tænk på de 108 kommentarer med brok og beskyldninger om bestilt reklame jeg og moderatorerne skulle ha' ryddet op i senere hen. Ses vi snart igen? Ta' blomster med (eller @Mook ), og meget meget færre penge med... hvis @Mook kommer med, så koster det HELT gratis og helt blomsterfrit... på forhånd tak Kærligst, Eva PS: Jeg lægger et godt ord ind for dig hos @Pianistinden til hvem jeg ved tidligere lejlighed har formået at nudge hende til undtagelsestilstand... kan jeg vist godt afsløre også Omend kemi-møde og sorteringsprocessen med den skamsmækre Luksus-Trunte kan vist ingen komme udenom. Ikke engang hvis jeg pimper ham først Kære Eva, min helt specielle amore, Det er livsvisdom i sin rene, enkle, kærlige og ligefremme form, du der serverer. Og du ved jo, at jeg kan tåle mosten, selv om vi kun har set hinanden en gang. Soppebassinet!! Som du dog kan..... Kender din fantasi ingen grænser? Eller er det nu kun en gang, vi har set hinanden? Vi er jo sammen, hver gang vi skriver og kommenterer herinde. Mærker dig tydeligt. Sapio-succes, det har vi sgu. Og ja, jeg skrev ikke en anmeldelse af mit besøg hos dig netop af de grunde, som du selv anfører. Ville have elsket at gøre det, men også jeg kom frem til, at resultatet ville blive præcis det modsatte af det, som jeg ønskede. Din indsats for mænd, der kun tager små steps ad gangen i soppebassinet er rørende, og jeg tror, at der er flere af dem, også herinde, end man umiddelbart skulle tro. Selv er jeg noget mere direkte, og har ikke rigtig tid til at have dårlig samvittighed over at opsøge noget så skønt og naturligt som sød sex, når nu jeg ikke, af forskellige årsager, kan få det derhjemme. Ja, vi ses snart igen. Jeg besøger Mook om få dage og nævner dit forslag for hende. Tror vi dukker op sammen en dag - og dermed har jeg to gange blomster med. Tak fordi du lægger et godt ord ind for mig hos Pianistinden. Jeg imødeser kemi-møde med ro, tillid - og et glimt i øjet. Håber også at møde SexyFlora til min "research", selv om jeg jo er lidt ældre end hendes aldersgrænse. Men det er kun på fødsels-attesten. I ånd og sjæl og livlighed er jeg sgutte lidt over 60. Kærlig hilsen Signor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg