Virgin 0 Skrevet 8. August, 2023 Er der nogle der ved hvordan man kommer i kontakt med Mads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 39 Skrevet 5. Oktober, 2023 Jeg forsøger med en sms, hader at snakke i tlf, hvis nogen skulle have en mail adresse så send en PB Nogen der ved om han er på om lørdagen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gogm 40 Skrevet 20. November, 2023 7tablespoon skrev, den 1.3.2023 at 20:59: Det er korrekt, han er kun aktiv og giver dig gerne en i munden mens du bliver malket og han gør dig klar til anal. Har prøvet ham også, og han får malket den dybt. Kan normalt godt komme 2 gange, men han får den tømt i et hug, han pirre og tirre til den er tømt efterfulgt af eksplosiv orgasme. Han har bad og alt sprittes godt af mellem kunder. Dejlig at læse han er aktiv, hvor stor er hans pik ca. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sagitarius 1 Skrevet 4. Februar, 2024 Havde fornøjelsen af 2 timers meget pirrende massage med hj afslutning hjemme hos mig selv af udkørende massør i Kbh. Efter 2 timer er man ved at eksplodere men det var en fantastisk oplevelse. Jeg ved ikke om der tilbydes noget ud over hj men man kan jo spørge ham selv Jeg fik lov at henvise til et nummer 52646806. Man skal have lidt tålmodighed med sms svar men det er ventetiden værd og massagen var helt i top Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 332 Skrevet 10. Februar, 2024 Måskemåske skrev, den 11.3.2023 at 14:30: Findes der nogen lign omkring København? Lyder virkelig fristende, alt hvad han tilbyder, særligt hvis det er i pæne “professionelle” omgivelser. Hej måskemåske jeg er massør og giver massage - og extra efter lyst og aftale. jeg har IKKE stedet så det skal du have. skriv pb - Hvis interesse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg