Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Beklager hvis indlægget er lidt off-topic - det virkede til at være bedste sub-forum på sitet til denne efterlysning.

Vil høre om nogen har besøgt 'Mads Massør' ved Odense og kan berette lidt om det?

Link: https://annoncelight.dk/showad/234222

Kan se at der tidligere har været en efterlysning omkring 'Mads Massør i Vejle', men ikke nogen svar dengang.

 

Min interesse kommer fra at jeg længe har været 'bi-curious', og nu gerne vil finde en måde at udforske det på. Setup'et med at komme i stemning med en pirrende message, og derefter kunne prøve lidt mere, virkede som det kunne være en god måde. 

 

Hvis nogen derude har andre forslag til gode måder at udleve min fantasi hører jeg meget gerne om det :) Er bosat i Østjylland, så gør ikke noget hvis det er tættere på end Odense ;) 

 

På forhånd tak,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos ham mange gange - både i Vejle og Odense. Han er venlig og professionel - massagen er super og går gradvist over i pirring af røv, nosser og pik. Man bestemmer helt selv hvor langt han skal gå og han kan være nøgen eller påklædt. Jeg selv har kun prøvet at han masserer, "giver finger" og til sidst onanerer mig til eksplosiv udløsning, men jeg tror sagtens man kan få mere, hvis man ønsker at afprøve grænser. Kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lokalt i Østjylland er der jo Massøren i Silkeborg. Kan varmt anbefales - også hvis du ønsker lidt ekstra, ud over massagen. Jeg ved ikke om han stadig annoncerer, men kan findes på flere tråde her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar begge to :) Opfølgende lidt direkte spørgsmål - kan I sige noget om omtrent alder, og måske smide et par ord om deres fysiske fremtræden? Tænker det vil fungere bedst for mig med en alm-pæn mand med rimeligt forhold mellem højde og vægt :)

Redigeret af TendingToSub

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massøren i Silkeborg er en “moden” herre. Vurderet ud fra billeder er Mads 10-15 år yngre, og med lidt lavere bmi. Husk anmeldelse når du har besluttet dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lidtafhvert skrev, den 28.2.2023 at 08:52:

Kun til ham. Mads er - så vidt jeg ved - kun "aktiv" - både med oral og anal. 

Det er korrekt, han er kun aktiv og giver dig gerne en i munden mens du bliver malket og han gør dig klar til anal.

Har prøvet ham også, og han får malket den dybt. Kan normalt godt komme 2 gange, men han får den tømt i et hug, han pirre og tirre til den er tømt efterfulgt af eksplosiv orgasme.

Han har bad og alt sprittes godt af mellem kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den søgende skrev, for 10 timer siden:

Okay så han er kun " nyder" og ikke yder.

Så er det godt, at vi har massøren fra Silkeborg, han er meget mere " service egnet " :P

Har du måske et link til ham massøren fra Silkeborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massøren Silkeborg skrev, den 24.5.2023 at 12:41:

Hej  først set din besked nu,  du må gerne skrive eller ringe på 5024 2952,  det er lidt nemmere end her;)

Kan man kontakte dig via. Snapchat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej. Da jeg sidst fik massage var det i en klinik i en sidegade til søerne på city siden. Så vidt jeg ved kan man altid aftale at mødes der. Og ja der er ekstra ydelser, det er vist ikke sat så meget i skema, så bedst at snakke med ham eller tage en times massage og se hvad det kan udvikle sig til.

jmk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny bruger skrev, den 27.7.2023 at 11:37:

Er der en der vil/kan fortælle mig hvor henne i Odense man kan besøge Mads

Bare et vejnavn er ok. 

Evt. Skriv privat. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...