Hop til indhold

Recommended Posts

7tablespoon skrev, den 1.3.2023 at 20:59:

Det er korrekt, han er kun aktiv og giver dig gerne en i munden mens du bliver malket og han gør dig klar til anal.

Har prøvet ham også, og han får malket den dybt. Kan normalt godt komme 2 gange, men han får den tømt i et hug, han pirre og tirre til den er tømt efterfulgt af eksplosiv orgasme.

Han har bad og alt sprittes godt af mellem kunder.

Dejlig at læse han er aktiv, hvor stor er hans pik ca. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af 2 timers meget pirrende massage med hj afslutning hjemme hos mig selv af udkørende massør i Kbh. Efter 2 timer er man ved at eksplodere men det var en fantastisk oplevelse. Jeg ved ikke om der tilbydes noget ud over hj men man kan jo spørge ham selv Jeg fik lov at henvise til et nummer 52646806. Man skal have lidt tålmodighed med sms svar men det er ventetiden værd og massagen var helt i top

Del dette indlæg


Link til indlæg
Måskemåske skrev, den 11.3.2023 at 14:30:

Findes der nogen lign omkring København? Lyder virkelig fristende, alt hvad han tilbyder, særligt hvis det er i pæne “professionelle” omgivelser. 

Hej måskemåske

jeg er massør og giver massage - og extra efter lyst og aftale. 
jeg har IKKE stedet så det skal du have. 
 

skriv pb - Hvis interesse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...