Hop til indhold

Mads Massør, Odense

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der ved hvordan man kommer i kontakt med Mads

• 1 month later...
Skrevet

Jeg forsøger med en sms, hader at snakke i tlf, hvis nogen skulle have en mail adresse så send en PB

Nogen der ved om han er på om lørdagen?

• 1 month later...
Skrevet
7tablespoon skrev, den 1.3.2023 at 20:59:

Det er korrekt, han er kun aktiv og giver dig gerne en i munden mens du bliver malket og han gør dig klar til anal.

Har prøvet ham også, og han får malket den dybt. Kan normalt godt komme 2 gange, men han får den tømt i et hug, han pirre og tirre til den er tømt efterfulgt af eksplosiv orgasme.

Han har bad og alt sprittes godt af mellem kunder.

Dejlig at læse han er aktiv, hvor stor er hans pik ca. :-)

• 2 months later...
Skrevet

Havde fornøjelsen af 2 timers meget pirrende massage med hj afslutning hjemme hos mig selv af udkørende massør i Kbh. Efter 2 timer er man ved at eksplodere men det var en fantastisk oplevelse. Jeg ved ikke om der tilbydes noget ud over hj men man kan jo spørge ham selv Jeg fik lov at henvise til et nummer 52646806. Man skal have lidt tålmodighed med sms svar men det er ventetiden værd og massagen var helt i top

Skrevet
Måskemåske skrev, den 11.3.2023 at 14:30:

Findes der nogen lign omkring København? Lyder virkelig fristende, alt hvad han tilbyder, særligt hvis det er i pæne “professionelle” omgivelser. 

Hej måskemåske

jeg er massør og giver massage - og extra efter lyst og aftale. 
jeg har IKKE stedet så det skal du have. 

skriv pb - Hvis interesse. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.