TendingToSub 2 Skrevet 21. Februar, 2023 Hej, Beklager hvis indlægget er lidt off-topic - det virkede til at være bedste sub-forum på sitet til denne efterlysning. Vil høre om nogen har besøgt 'Mads Massør' ved Odense og kan berette lidt om det? Link: https://annoncelight.dk/showad/234222 Kan se at der tidligere har været en efterlysning omkring 'Mads Massør i Vejle', men ikke nogen svar dengang. Min interesse kommer fra at jeg længe har været 'bi-curious', og nu gerne vil finde en måde at udforske det på. Setup'et med at komme i stemning med en pirrende message, og derefter kunne prøve lidt mere, virkede som det kunne være en god måde. Hvis nogen derude har andre forslag til gode måder at udleve min fantasi hører jeg meget gerne om det Er bosat i Østjylland, så gør ikke noget hvis det er tættere på end Odense På forhånd tak, 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidtafhvert 4 Skrevet 22. Februar, 2023 Jeg har været hos ham mange gange - både i Vejle og Odense. Han er venlig og professionel - massagen er super og går gradvist over i pirring af røv, nosser og pik. Man bestemmer helt selv hvor langt han skal gå og han kan være nøgen eller påklædt. Jeg selv har kun prøvet at han masserer, "giver finger" og til sidst onanerer mig til eksplosiv udløsning, men jeg tror sagtens man kan få mere, hvis man ønsker at afprøve grænser. Kan varmt anbefales. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Matadormix 21 Skrevet 22. Februar, 2023 Lokalt i Østjylland er der jo Massøren i Silkeborg. Kan varmt anbefales - også hvis du ønsker lidt ekstra, ud over massagen. Jeg ved ikke om han stadig annoncerer, men kan findes på flere tråde her på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TendingToSub 2 Skrevet 22. Februar, 2023 (edited) Tak for svar begge to Opfølgende lidt direkte spørgsmål - kan I sige noget om omtrent alder, og måske smide et par ord om deres fysiske fremtræden? Tænker det vil fungere bedst for mig med en alm-pæn mand med rimeligt forhold mellem højde og vægt Redigeret 22. Februar, 2023 af TendingToSub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Matadormix 21 Skrevet 23. Februar, 2023 Massøren i Silkeborg er en “moden” herre. Vurderet ud fra billeder er Mads 10-15 år yngre, og med lidt lavere bmi. Husk anmeldelse når du har besluttet dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidtafhvert 4 Skrevet 23. Februar, 2023 Mads er vel i 30'erne og er en flot fyr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den søgende 4 Skrevet 28. Februar, 2023 Er der nogen som ved, om Mads tilbyder Oral, som ekstra? Eller er det kun til ham ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidtafhvert 4 Skrevet 28. Februar, 2023 Kun til ham. Mads er - så vidt jeg ved - kun "aktiv" - både med oral og anal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7tablespoon 1 Skrevet 1. Marts, 2023 lidtafhvert skrev, den 28.2.2023 at 08:52: Kun til ham. Mads er - så vidt jeg ved - kun "aktiv" - både med oral og anal. Det er korrekt, han er kun aktiv og giver dig gerne en i munden mens du bliver malket og han gør dig klar til anal. Har prøvet ham også, og han får malket den dybt. Kan normalt godt komme 2 gange, men han får den tømt i et hug, han pirre og tirre til den er tømt efterfulgt af eksplosiv orgasme. Han har bad og alt sprittes godt af mellem kunder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den søgende 4 Skrevet 2. Marts, 2023 Okay så han er kun " nyder" og ikke yder. Så er det godt, at vi har massøren fra Silkeborg, han er meget mere " service egnet " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 3. Marts, 2023 Den søgende skrev, for 10 timer siden: Okay så han er kun " nyder" og ikke yder. Så er det godt, at vi har massøren fra Silkeborg, han er meget mere " service egnet " Har du måske et link til ham massøren fra Silkeborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidtafhvert 4 Skrevet 3. Marts, 2023 Han har en profil herinde, hvor der også står et telefonnummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den søgende 4 Skrevet 3. Marts, 2023 Ny bruger skrev, for 6 timer siden: Har du måske et link til ham massøren fra Silkeborg https://www.eroguide.dk/forum/profile/17273-massøren-silkeborg/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Måskemåske 0 Skrevet 11. Marts, 2023 Findes der nogen lign omkring København? Lyder virkelig fristende, alt hvad han tilbyder, særligt hvis det er i pæne “professionelle” omgivelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidtafhvert 4 Skrevet 14. Marts, 2023 Pong er heller ikke dårlig: https://annoncelight.dk/showad/259739 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 39 Skrevet 1. April, 2023 Ærgeligt han kun modtager opkald og ikke sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mester73 0 Skrevet 9. April, 2023 Den søgende skrev, den 3.3.2023 at 12:25: https://www.eroguide.dk/forum/profile/17273-massøren-silkeborg/ Kan af en eller anden årsag ikke skrive til ham her på siden. Hvis du ser dette @Massøren SilkeborgSilkeborg må du gerne sende mig en besked, jeg er ret sikker på at jeg har besøgt dig nogle gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten H 16 Skrevet 11. April, 2023 Er der nogle, der ved, om Massøren i Silkeborg også er aktiv, så han kan tage en, mens man ligger på maven på biksen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massøren Silkeborg 11 Skrevet 24. Maj, 2023 Hej først set din besked nu, du må gerne skrive eller ringe på 5024 2952, det er lidt nemmere end her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 359 Skrevet 26. Maj, 2023 I København er der Pong i ved søerne. God massage og god service. Har annonce på annoncelight. https://annoncelight.dk/showad/259739 Jmk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jimwang 0 Skrevet 24. Juni, 2023 Massøren Silkeborg skrev, den 24.5.2023 at 12:41: Hej først set din besked nu, du må gerne skrive eller ringe på 5024 2952, det er lidt nemmere end her Kan man kontakte dig via. Snapchat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 332 Skrevet 2. Juli, 2023 Jmk skrev, den 26/5/2023 at 21:55: I København er der Pong i ved søerne. God massage og god service. Har annonce på annoncelight. https://annoncelight.dk/showad/259739 Jmk Pong har kun eskort og her ikke stedet - er det rigtigt forstået? Giver han MERE end massage - nogen som ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 359 Skrevet 3. Juli, 2023 Nej. Da jeg sidst fik massage var det i en klinik i en sidegade til søerne på city siden. Så vidt jeg ved kan man altid aftale at mødes der. Og ja der er ekstra ydelser, det er vist ikke sat så meget i skema, så bedst at snakke med ham eller tage en times massage og se hvad det kan udvikle sig til. jmk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 27. Juli, 2023 Er der en der vil/kan fortælle mig hvor henne i Odense man kan besøge Mads Bare et vejnavn er ok. Evt. Skriv privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Virgin 0 Skrevet 8. August, 2023 Ny bruger skrev, den 27.7.2023 at 11:37: Er der en der vil/kan fortælle mig hvor henne i Odense man kan besøge Mads Bare et vejnavn er ok. Evt. Skriv privat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg