Hop til indhold

Henvendelse udenfor "Kontortiden" Hvorfor?

Featured Replies

Skrevet
  • Author

@Bukken Det ville svare til at min lokale pizzeria som lukker kl 22.00 skulle lave en nr. 69 kl 3.45 bare fordi jeg er lidt lækker sulten midt om natten :D

Skrevet

Jeg har i et års tid eller to eksperimenteret rigtigt meget med forskellige former for "optimering af arbejdsprocesser" som både Lingam massør og som hobby-elskerinde. 
Jeg har prøvet både med en sekretær/mødebooker, flere telefoner/numre og alt muligt andet gøgl. Jeg har virkelig været hele vejen rundt i Tivoli. 

Min agenda til at prøve det af i alle afkroge er lidt skumle, hvis jeg skal være helt ærlig ;) 
Jeg vil gerne udvikle et system som alle glædespiger kan have glæde af og som kan spare tid og ærgrelser. 
Jeg er "kendt for" i min tidligere karriere (som noget HELT andet end sexarbejde) ikke at slippe projektet førend det ganske enkelt ikke KAN gøres bedre. Det mener jeg faktisk at jeg langt om længe har formået. Det var sgu lidt af en opgave! 
Som semi-pensioneret projekt- og produktudvikler har jeg langt om længe fundet frem til noget hvor det sidder lige i skabet hver dag. 
Et af mine elementære ønsker var at begrænse "kontortiden" til kun at vare et kvarter til en halv time de dage jeg er på. 
Det er lykkedes til fulde. Nu har jeg så meget tid og overskud at jeg er begyndt at svare folk også på fridage og i frikvarter. 
Alt det "trial and error" jeg har været igennem er virkelig GULD værd. Både i bogstavelig forstand og i overført betydning. 

Omtrent 95% af mine dialoger foregår nu via sms med skabelonbeskeder. Jeg bruger næsten ingen tid på sekretær-delen længere. Det er nu begrænset til cirka 3-6 minutter per solgt time. Det er inklusive dialoger der ikke fører til en aftale.
Alle glædespiger der læser med her, ved at det er virkelig meget meget lidt, medmindre man arbejder på klassisk bordel med telefondame. Det er der vist ikke ret mange der gør længere, er mit indtryk. 

Jeg har nu blot 4 -5 skabelon beskeder jeg bruger dagligt og som i kombination med BÅDE den personlige kontakt OG et automatisk bookingsystem har resulteret i at ALLE som i hver eneste een af mine tider har været både booket og resulteret i fremmøde på 100% - og der har været i snit to på venteliste til hver eneste tid jeg har i min booking kalender. Altså mænd der har ønsket sig en tid der allerede er en anden der har booket. 
Ikke een eneste mulig tid til en aftale har været tom/åben. Jeg har været nødt til at begrænse min kalender til at man kun kan se ledige tider for de næste 2 uger - ellers føler jeg at jeg ingen frihed har. 
ALLE mine klienter og gæster er skideglade for systemet. Både gengangere og nye. 
Jeg er begyndt at få flere tilbagemeldinger med "tak for i dag" pr. sms fordi både de og jeg er sådan lidt overskuds-agtige mht. kommunikationen og det spiller bare og så er der tid til lidt hygge og efter-dialog hvis jeg/de lyster. 

Det er virkelig et hit! 
Det allerbedste er måske at jeg selv sorterer i hvem der er i stand til at booke og hvem der ikke er. Og den personlige kontakt er helt intakt. 

Jeg arbejder på en slags vejledning for "nye piger i branchen" så de kan kopiere det de vil enten som helhed eller i udpluk, men det det er ikke lige om hjørnet at jeg får det gjort. 
Indtil jeg finder en måde at spinde guld på "konceptet", sådan i større stil og automatisk, så vil jeg rigtigt gerne dele ud af mine erfaringer til de piger der annoncerer her på Eroguide og som taler dansk. Jeg har ikke rigtigt tid til personlig coaching af alle via telefonen, så derfor må jeg ligesom trække en streg i sandet og nøjes med dem af jer der er interesserede og som er "stabile" og ikke er ude af landet igen om 3 uger.
Det koster gratis at få lidt tips og tricks af mig. Jeg kan kontaktes via de sædvanlige kanaler, men orker ikke at skrive mig ud af det med hver enkelt. Ring op eller send en sms først, så jeg ikke bare tænker det er "business as usual" når du ringer :D 

Så... ring mig op hvis du/I lyster eller skriv først her på EG en privat besked. 
Er du ikke medlem som glædespige er det jo en udmærket anledning til at melde dig ind, og måske deltage lidt i debatterne også? :wub:

Gi' en is til sommer hvis du er i København... eller giv den til en anden... mere koster det dig ikke udover din sparede tid :) 

Overskudsagtige kollegiale hilsner (og lidt pral :P ) 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 18 timer siden:

@Den_glade_amatør helt enig.

Min tlf er er på lydløs og gemt væk i skuffen når jeg ikke er på. Jeg vil aldrig drømme om at besvare gamle beskeder/opkald.  Det vil være et brud på gæsternes diskretion. Medmindre man skriver tydeligt at det er ok med et svar på et senere tidspunkt. 

Der vil jeg nu sige at jeg er ret ligeglad, de kontakter mig på alle tider af døgnet, så jeg svare på alle tider af døgnet, når jeg har tid. Sådan er det bare. Hvis kunden ikke ønsker at jeg svare efter f.eks. en time, så må vedkommende sgu skrive det ;) 

Når jeg har åbent så er jeg på telefonen hele tiden, så der svare jeg jo med det samme. Men skriver de udenfor åbningstid eller om natten, så svare jeg næste gang jeg kigger på min tlf, med mindre det er en kl 2 om natten besked med den populære sætning "er du på nu?" :blink::lol:

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 23 timer siden:

Mener du seriøst, at @SEXY JASMIN HERLEV skal undskylde, at hun kun besvarer henvendelser i bestemte tidsrum? Nej, vel?

Det koster nada at holde en god kundekontakt - og kommer kunden så efterfølgende og lægger kr. 1000,- for lidt hygge på lagenet, fremfor at tænke sådan en moppe, der ikke gider svare og helt  blive væk fremover - er det en god investering ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Det koster nada at holde en god kundekontakt - og kommer kunden så efterfølgende og lægger kr. 1000,- for lidt hygge på lagenet, fremfor at tænke sådan en moppe, der ikke gider svare og helt  blive væk fremover - er det en god investering ;-)

Tanken er god. I realiteten er det så bare liiiige at man skal tænke på at der er ca. 12 der skriver/ringer hvoraf kun en enkelt kommer og lægger 1000 kr. for lidt hygge - og vi kan på ingen som helst måde på forhånd vide hvem den 12. mand er. Som i overhovedet ikke. 
Vi bruger oceaner af tid på det. 
Det gør I jo også som købere. 
Mon ikke der er cirka 12 I er interesserede i hvis I pløjer annoncerne igennem og skriver til flere, og en enkelt af disse ender med en aftale? Eller altså cirka deromkring. 
Det "gamle system" med at folk bare dryssede forbi eller ringede til klinikkens telefondame og bookede en tid, er jo "long gone" pånær ganske få steder - i hvert fald her i Københavnsområdet. 
De kvinder der tidligere har været vant til bare at dukke op til tiden og se godt ud, betale huslejen og telefondamen, de skal nu være både telefondamer, bordelmutter for sig selv, markedsføringseksperter og selv stå for regnskaberne. 
Det var nemmere (men i mine øjne bestemt ikke bedre) før i tiden. 
Sekretærdelen af jobbet er meget tidskrævende. 

Jeg tror at ovenstående er den DIREKTE årsag til at danske kvinder i branchen efterhånden er en sjældenhed. 
De ikke-danske kvinder har været her i mange mange år. De overtog majoriteten af markedet for mange år siden efterhånden bl.a. pga. lavere priser og mere attraktive ydelser. Det er ikke noget nyt.  

Før jeg fik optimeret processen havde jeg plads til ca. 25% FÆRRE aftaler fordi det tog så meget tid med sekretær-delen. Ydermere synes jeg det var så drænene at jeg slet ikke havde overskud til lige så mange aftaler heller, og holdt mange flere halve eller hele fridage. Så det stod vel også for 25% nedgang i antal aftaler på en gennemsnitsuge. 
Så nu arbejder jeg dobbelt så meget cirka, og er 17 gange så overskudsagtig og arbejdsglad. Jeg har også lyst til at knalde oftere faktisk. Stressetheden er forsvundet. Jeg nøjes med een uges ferie ad gangen i stedet for 2 eller 3 fordi jeg glæder mig til at komme tilbage til mit hobby-job. 
Så ventelisterne bliver kortere, anmeldelserne bedre og alle er bare mere glade. 

Det er sgu de færreste der har administrativt talent selvom de er glade for pik-og-penge-jobbet ;) 

Kærligst, Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 50 minutter siden:

der er ca. 12 der skriver/ringer hvoraf kun en enkelt kommer og lægger 1000 kr. for lidt hygge

Er det virkeligt så grelt, eller falder den i kategorien, at overdrivelse fremmer forståelsen?

Eva Nadine skrev, for 51 minutter siden:

Mon ikke der er cirka 12 I er interesserede i hvis I pløjer annoncerne igennem og skriver til flere, og en enkelt af disse ender med en aftale?

Ja til det første, nej til det andet. Personligt skriver jeg kun til mere end én, hvis den første ikke svarer inden for tidsfristen. Vil hellere sætte mig mentalt op til at møde præcis hende, der er valgt ud (ud af de 12 på bruttolisten), end skyde til højre og venstre, bare for at få aftale med “en eller anden” fra bruttolisten. Andre gør det nok anderledes.

Skrevet
  • Author

@Jernsvinet Jeg kan godt se pointen i dit svar. Hvis jeg var fuldtids GP og ikke have privatliv ville det være  helt iorden. Men nu har jeg også et privatliv.  Det er ikke muligt for mig at besvare alle henvendelser der kommer 24/7 ved siden af job, familie, venner, hobbyer og fritidsinteresser som jeg også skal passe.

Derfor har jeg 3 dage om ugen hvor jeg er 100% dedikeret til GP virke. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Er det virkeligt så grelt, eller falder den i kategorien, at overdrivelse fremmer forståelsen?

Det er virkelig så grelt, ja. 
Ud af disse 12 (i snit) der skriver eller ringer til mig er det lidt mere end halvdelen der får link til min booking kalender. 
Resten får først link til min annonce så de lige kan læse den igen. Nogle af dem bliver ved med at spørge om ting der står dér. Så får de link til annoncen igen. Hvis de til sidst bliver sure, så svarer jeg måske i tillæg noget i stil med: Så længe du ikke har læst annonceteksten, kommer vi ikke videre - og link til annoncen igen :D 
Nogle giver fortabt. Andre synes jeg er useriøs. 
LANGT de fleste skriver bare varianter af "har du tid i dag" - hvilket der OGSÅ står i annoncen at der ALDRIG er :lol: 
Dem der skriver "jeg vil gerne have link til din booking kalender" får en anden skabelonbesked hvor de bare kan booke. For så ved jeg de har læst annoncen. 
Hvis de så bagefter de har booket og sendt en sms om at de har booket, og spørger "Hvad koster det?" får de link til annoncen... nogle med teksten: "Det står både i overskriften og i teksten. Du er velkommen til at aflyse din booking via den bekræftelses email du fik da du bookede. Du klikker bare på linket og aflyser - det er så nemt". 

Efterhånden kommer der flere og flere af de nemme, hvor jeg bare får en sms fra folk "jeg har booket den og den dag klokken det og det" og så er dialogen efterfølgende bare bekræftelse på selve dagen før kl. 10:00 og så glider det let. De kan sagtens have fået link til kalenderen flere uger tidligere. 
Det er 3-minutters dialogerne. 

Så det er på ingen måde en overdrivelse, nej. 
Jeg tror faktisk at det er i underkanten. 

Når der er en anmeldelse der bliver "bumpet op" af en eller flere der kommenterer i tråden at de har været forbi og er enige (eller noget i den stil) så er tallet nærmere hmm... 20 eller cirka deromkring. Det stilner så af når anmeldelsen er røget om på side 2 :D 
Så lige i øjeblikket er jeg fuldt booket på alle tider - OG der er 3-4 gange så mange der har skrevet sig på venteliste. 
I praksis er antallet af gennemførte aftaler så i mit tilfælde fuldstændigt det samme som altid, fordi jeg altid er fuldt booket. 
Men det er sgu ikke fordi jeg er mere kompetent eller lækker eller billigere eller andet end alle de andre. Jeg er bare god til markedsføring, og har optimeret processerne. 
Det er nok bare de færreste kvinder der har erfaring med og talent for forretnings-delen af det at være sexarbejder. 
Så jo mindre man har styr på dét - jo mere tid bruger man på at rulle det hvide ud af øjnene og bruge tid på hvad der ender med ingenting. 
Så med det gamle system med at bordelmutter og telefondame stod for alle kedelighederne og det "i kulissen" var fantastisk for de kvinder der foretrækker ikke at stå for det hele selv. Det kostede kassen, ja. Det var en stor del af omsætningen der røg til "kulissen". Nu slipper vi billigere i kroner, men har enormt meget mere arbejdstid der går med det andet pjank som få af os egentlig gider. 

Så det "rigtige" tal er formentlig i mit tilfælde er ratioen måske i virkeligheden nærmere 12-20:1 :) 
Men havde du (og andre) troet på det hvis jeg ikke havde skrevet det her lange forklar-mig-røv-indlæg? :lol: 

Kærligst, Eva <3

Skrevet
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Jeg er bare god til markedsføring, og har optimeret processerne. 
Det er nok bare de færreste kvinder der har erfaring med og talent for forretnings-delen af det at være sexarbejder.

Helt klart enig i det første. Du kunne godt have nævnt kommunikation også, for det mesterer du også.

Om du har ret i det sidste, har du med sikkerhed mere føling med, end vi mænd har. Jeg er dog ret overbevist om, at du også her har ret.

Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Men havde du (og andre) troet på det hvis jeg ikke havde skrevet det her lange forklar-mig-røv-indlæg? :lol:

Ja, faktisk. Jeg har ret stor tiltro til, at du og andre GPer, som jævnligt deltager i debatterne, i langt de fleste tilfælde hellere vil give et reelt indblik i jeres hverdag og arbejdsforhold, end binde os et eller andet på ærmet. Og tak for det.

Skrevet

Uanset hvad man skriver eller ikke skriver i annoncen, vil der altid være folk, der ringer når de ikke skal, skriver når man sover, spørger om varer man ikke fører i butikken osv. Det er et vilkår….

Min telefon går automatisk på Forstyr ikke mellem kl 21 og 07 alle dage, så kan jeg i ro og mag se, hvad der er sket i løbet af natten og overveje, om der skulle være en enkelt seriøs imellem, jeg gerne vil skrive til. Og ja, jeg svarer på sms’er, medmindre jeg har fået besked på andet.

Jeg besvarer opkald, når jeg er på vagt (eller hvis jeg har lyst til at svare), resten af tiden er jeg på lydløs. Mit bånd fortæller, hvornår næste chance for et møde er, og hvad man skal gøre, for at lege online med mig. Det fungerer fint, den største udfordring pt. er at få folk, der vil lege online til at sende en sms istedet for at ringe.

Skrevet
Liv skrev, for 2 minutter siden:

Og ja, jeg svarer på sms’er, medmindre jeg har fået besked på andet.

Det er jeg også begyndt på fra for et par måneder siden. Faktisk fordi jeg talte med både dig og andre kolleger om det. Så TAK for tippet @Liv  <3 :) 

Det viser sig at det er flere år siden folk er holdt op med at checke hinandens telefoner konstant når man er i parforhold. Eller også er mænnerne bare blevet bedre til at ha' en ekstra telefon i skuffen ude i redskabsskuret eller hvor de nu end har deres "Dirty Drawer"? Der er vist også apps og andre finter man kan bruge. Det ved andre helt sikkert mere om. 
Jeg bruger stadig WordFeud finten til de allermest sårbare/paranoide. Den virker så fint. 

Dem der har særligt behov for diskretion skriver det jo egentlig selv. 
Og så er jeg blevet god til at skrive HELT lødige beskeder som er mere sådan kone-camouflerede medmindre de selv starter, altså :D 
Og dem der foreslog man kunne bare sende et punktum som første besked - også tak for dét tip! 
Jeg skriver også sommetider: 
Er det her Poul-Eriks nummer? Mvh. Eva 
(altså medmindre de faktisk hedder Poul-Erik!!!)
Kan de ikke huske at jeg hedder Eva kan det godt udvikle sig til en skør dialog før 10-øren falder :lol:

Så det er slut med overforsigtighed og ansvarsovertagelse for mænnernes eventuelle særlige behov for diskretion. 
Og i det booking system jeg bruger, der kan jeg sende en besked internt fra systemet hvor de får en automatiseret email som lyder som om den kommer fra en helt almindelig "business" hvor jeg skriver "Blablabla... den tid du er på venteliste til er blevet ledig. Jeg har konverteret den til en booking. Skriv en sms til mig hurtigst muligt og bekræft hvis du stadig ønsker tiden. Jeg skriver IKKE en sms til dig først, da jeg ikke kender dit behov for diskretion. Kh. Eva" 

Indtil videre har jeg da ikke hørt fra nogen at det har været et problem at svare stort set nårsomhelst. Men jeg undgår dog at gøre det sådan efter kl. 20 medmindre de selv lige har skrevet senere end det. 

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Og i det booking system jeg bruger, der…

Bordbestillingen er genial, jeg så så ikke lige at der kom besked der også, før her til aften. Tak for en smart måde at bestille på ..:wub:

Skrevet
  • Author
Jensen skrev, den 15.2.2023 at 09:33:

Slet dit telefonnummer fra din annonce, dem der så ringer eller skriver udenfor "kontortiden", dem giver du EN advarsel for at kontakte dig udenfor "kontortiden", fortsætter de samme personer med at kontakte dig når du ikke vil, ja - dem blokerer du.

Update... Jeg har haft slettet tlf nr fra mit annonce profil herinde når jeg ikke er på . Dvs at der ikke længere står RING NU ved mit tlf nr.  Andre steder hvor jeg reklamere med mine services har jeg bare skjult annoncen det dage jeg ikke er på.  Jeg kan allerede mærke  kæmpe forskel.  Så nu får jeg kun henvendelse når jeg er på og alle mine kære "gæster" få respons på deres sms'er/opkald.

Tusind tak for tippet 

Mvh Jasmin ^_^<3

Skrevet

Hej Jasmin 

Jeg har min egen hjemmeside, og jeg foretrækker absolut at alle mine bookings går heri gennem via min bookingformular. Det kræver netop at kunden/klienten skal udfylde en række informationer, ligesom når du ønsker at booke en tid hos din frisør, negleteknikker eller booke et bord på en restaurant. Det fungerer SÅ godt. Hvis du er selvstændig kan jeg klart anbefale at oprette egen hjemmeside med et bookingsystem, og fjerne telefon nummer fra annonce. 

Før jeg havde mit bookingsystem brugte jeg dog bare min email, hvilket også fungerede langt bedre end et telefon nummer.  Det gode ved email er at folk tager sig længere tid om at skrive en udførlig henvendelse, stedet for ''Hej smukke'' som man ofte bliver skør af i længden, især når der står i ens annonce man har brug for en række informationer. Desværre har mange mænd en tendens til blot at kigge billeder og ikke læse :rolleyes:

Du er velkommen til at kontakte mig herinde hvis du har spørgsmål til emnet eller noget andet jeg kan hjælpe med :)

Skrevet

En af mange årsager til jeg kun bruger mail. Af de kunder der i starten fik lokket mit telefon nummer fra mig fordi det var nemmere for dem er der kun 3 ud af ca. 50 som stadig kan sms. Resten kunne ikke administrere det. Og der var ingen tidskrav. Eneste regel var kun SMS. Og ikke forvente svar hurtigere for jeg svarer ligesom med mail kun når jeg kan. Men lillemanden/lysten styret og jeg fik opkald. Så bloker og retur til mail. 
Tror ikke du kan gøre så meget andet end lydløs. Og så må du jo vælge om straffen skal være ingen aftale eller du vil trykke på pyt knappen og stadig vurdere om de er seriøse og fortjener en aftale. 
Forklaringerne med der kræver mod og at de ikke kan henvende sig i alle situationer giver jeg ikke så meget for. For de risikere jo stadig at få svar fra os på et uhensigtsmæssigt tidspunkt. 
En stor del af forklaringen er de ikke læser. De spørger også til tider på tidspunkter der er lukket. Til ydelser der slet ikke er tilbudt osv. Fornuften går ud når lysten går ind. 

• 1 month later...
Skrevet
Jernsvinet skrev, den 16.2.2023 at 10:25:

Kommer der tre andre kunder og som Respekter en GP åbningstid og bestiller.

Så ved jeg at de 1000 kr du vifter med og forventer kvinden spreder benene for dig.

Blot fordi du har sølle 1000 kr 

Hellere vil tjene ind via de respekterede kunder og tjene mere end de 1000 kr for en god ordens skyld.

Så prop din antittude ned i bukselommen med dine penge.

Og vis større respekt for den GP du skal være sammen med.

Betragt os ikke som "so er " .

Men Betragt os som kvinder der også har et pænt ord indført.

Et "svin " skal ikke tro.

Et svin skal vide!

Du får størrer sympati.

Når du selv viser det overfor kvinden.

Fremfor det andet pis.

Skrevet
V.Freyja skrev, for 43 minutter siden:

Kommer der tre andre kunder og som Respekter en GP åbningstid og bestiller.

Så ved jeg at de 1000 kr du vifter med og forventer kvinden spreder benene for dig.

Blot fordi du har sølle 1000 kr 

Hellere vil tjene ind via de respekterede kunder og tjene mere end de 1000 kr for en god ordens skyld.

Så prop din antittude ned i bukselommen med dine penge.

Og vis større respekt for den GP du skal være sammen med.

Betragt os ikke som "so er " .

Men Betragt os som kvinder der også har et pænt ord indført.

Et "svin " skal ikke tro.

Et svin skal vide!

Du får størrer sympati.

Fremfor det andet pis.

Du er så selvmodsigende at selv dit spejlbillede bliver rundtosset  

Skrevet
V.Freyja skrev, for 44 minutter siden:

Du får størrer sympati.

NB.: Du får større sympati, når du selv viser det overfor andre ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.