Hop til indhold

Så skriv dog prisen ...

Featured Replies

Skrevet
tvr skrev, for 5 timer siden:

Nej.

Nej.

Jeg kan se at I bevidst manipulerer min pointe, så det siger nok en hel del mere om jer end om mig - og nok ikke meget jeg kan gøre ved det.

Hej

bestemt ikke - jeg har intet imod dig - eller hvordan du gør det - det er jo helt frit og fair hvordan vi gør - jeg har bare aldrig hørt/læst at man ikke aftaler det økonomiske, og hvad der skal ske

lad os stoppe den her, der skal og er plads til os alle her - glæder mig til fremover også at læse dine indslag, det er jo derfor vi er her ikke??

• Svar 88
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Prøv med "håndværker" metoden. Skriv til pigen og spørg hvad ønsket tidsrum+ekstras koster. Så giver hun et tilbud som du kan sige ja eller nej til. 

• Det er simpelthen en gang vrøvl - jeg har ikke noget problem med priser - meeen jeg gider ikke starte en samtale om prisen på hvad jeg har lyst til - at starte med hvad koster 30 og hvad koster osv…..

• Sig mig engang - har du ikke tilegnet dig diskussions-pli ? Magen til nedladende tilgang til andres meninger/input/kommentarer... ! Du kan simpelthen ikke tillade dig at tage denne tone til nog

Skrevet

Så skriv dog prisen  hedder overskriften. 

Underforstået : så tilpas dig dog mit behov for at kende prisen på forhånd for jeg er sgu lidt for doven til at tage kontakt og har ikke råd - eller gider betale ret meget for et knald. 

Men det kan da godt være det er irriterende at man ikke med det samme kan se hvad en udløsning koster.

Måske skulle sexkøberen indse, at hans eget behov for at kende prisen på forhånd , - et behov der i bund og grund udspringer af magelighed og måske også nærighed som @tvr er inde på - ikke er det behov den enkelte gp laver sin annonce efter.

Måske er det bare den enkeltes gp suveræne ret til at vælge og vrage mellem dem hun ønsker et intimt samvær med.

Og dermed lave en annonce der henvender sig til lige præcis det klientel hun stiler efter.  Nemlig dem der har fokus på oplevelsen fremfor pengene. Det klientel der ikke føler det er hans ret at diktere hvad der skal stå i en annonce men som accepterer at kvinden /gp har sine årsager til at skrive - eller undlade at skrive en pris i sin annonce

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Bødlen skrev, for 5 timer siden:

Romantisk i forbindelse med købesex den illusion gad jeg godt opleve, købesex kan være en god stærk oplevelse, men romantisk har jeg tilgode endnu. 
Bødlen

Hvordan skal jeg skrive det - min mening er hvis pigen har skrevet sine priser - kender vi dem - og ikke skal starte med at spørge om hvad koster 1 time hvad koster blow uden osv….

kender vi de priser - kan vi jo starte dialogen med jeg vil gerne hygge med dig i 30 min med følgende ydelser, jeg ønsker at besøge dig kl 14 

der er da lidt mere romantik i den sidste sætning end hvad koster osv…. Jeg tænkte ikke romantik med levende lys rødvin osv… 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 22 timer siden:

Måske skulle sexkøberen indse, at hans eget behov for at kende prisen på forhånd , - et behov der i bund og grund udspringer af magelighed og måske også nærighed som @tvr er inde på - ikke er det behov den enkelte gp laver sin annonce efter.

Jeg er slet ikke enig her. Ved godt, at det ikke er en vare vi køber, så derfor HADER jeg at skrive "hvad koster det" i en SMS eller mail. Der er altid en chance at tage, når jeg besøger en ny pige, især hvis hun er et uskrevet blad, så der vil jeg gerne vide hvad jeg skal betale. 

Selvom jeg hader det, så har prisen en indflydelse. Hvorfor ska jeg betale f.eks. 2500 for en time, hvor jeg ikke helt ved, hvad jeg får af ydelser, hvis jeg kan besøge en kending, hvor jeg ved præcis hvor dejlig hun er og hvad hun tilbyder?

Så når prisen mangler, så forsvinder illusionen for mig - paradoksalt nok 

Jeg holder mig helt væk fra dem, som ikke har pris stående  af ovenstående grunde. 

Skrevet
Mr_Swingking skrev, for 59 minutter siden:

Jeg er slet ikke enig her. Ved godt, at det ikke er en vare vi køber, så derfor HADER jeg at skrive "hvad koster det" i en SMS eller mail. Der er altid en chance at tage, når jeg besøger en ny pige, især hvis hun er et uskrevet blad, så der vil jeg gerne vide hvad jeg skal betale. 

Selvom jeg hader det, så har prisen en indflydelse. Hvorfor ska jeg betale f.eks. 2500 for en time, hvor jeg ikke helt ved, hvad jeg får af ydelser, hvis jeg kan besøge en kending, hvor jeg ved præcis hvor dejlig hun er og hvad hun tilbyder?

Så når prisen mangler, så forsvinder illusionen for mig - paradoksalt nok 

Jeg holder mig helt væk fra dem, som ikke har pris stående  af ovenstående grunde. 

Du skriver at du holder dig helt væk fra de der ikke skriver deres priser i annoncen. 

Jeg fristes til at skrive : ja og?? 

Hvad skal jeg og andre bruge den oplysning til? 

For som jeg nævnte før så er det en kvindes ubetingede ret at vælge og vrage mellem dem hun vil dyrke sex med. Og hendes ret til at udforme sin annonce som hun vil. 

At der er nogle der har et problem med det hvad skal vi bruge det til? 

Skrevet
Den lille frøken skrev, den 14.2.2023 at 13:25:

Underforstået : så tilpas dig dog mit behov for at kende prisen på forhånd for jeg er sgu lidt for doven til at tage kontakt og har ikke råd - eller gider betale ret meget for et knald. 

Men det kan da godt være det er irriterende at man ikke med det samme kan se hvad en udløsning koster.

Måske er det bare den enkeltes gp suveræne ret til at vælge og vrage mellem dem hun ønsker et intimt samvær med.

Og dermed lave en annonce der henvender sig til lige præcis det klientel hun stiler efter.  Nemlig dem der har fokus på oplevelsen fremfor pengene. Det klientel der ikke føler det er hans ret at diktere hvad der skal stå i en annonce men som accepterer at kvinden /gp har sine årsager til at skrive - eller undlade at skrive en pris i sin annonce

-Magen til sludder skal man sgu da lede længe efter;-) naturligvis kan man jo skrive, hvad man vil i sin annonce. Men sexkunder har da ligeså meget ret til at vide prisen på forhånd -på den ene eller anden måde -uden at skulle beskyldes for at være det ene, og det andet... Det er da latterligt du skiver på den måde. Gensidigt respekt er det noget der siger dig noget? Det kommer man rigtig langt med der, hvor jeg kommer fra;-)

Skrevet
Møffe skrev, for 24 minutter siden:

Det er da latterligt du skiver på den måde. Gensidigt respekt er det noget der siger dig noget? Det kommer man rigtig langt med der, hvor jeg kommer fra;-)

Ditto.

Skrevet
Møffe skrev, for 1 time siden:

Men sexkunder har da ligeså meget ret til at vide prisen på forhånd -på den ene eller anden måde

Jamen det har de da. De kan da bare spørge. Det tror jeg fleste kan finde ud af, hvis de koncentrerer sig lidt

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

-Magen til sludder skal man sgu da lede længe efter;-) naturligvis kan man jo skrive, hvad man vil i sin annonce. Men sexkunder har da ligeså meget ret til at vide prisen på forhånd -på den ene eller anden måde -uden at skulle beskyldes for at være det ene, og det andet... Det er da latterligt du skiver på den måde. Gensidigt respekt er det noget der siger dig noget? Det kommer man rigtig langt med der, hvor jeg kommer fra;-)

Jamen hvad er problemet? Du skriver og spørger. Får du ikke svar må du lede videre. Får du svar kan du jo også vælge at lede videre. Kan ikke se problemet. Så fortæl mig hvor problemet er, for jeg forstår det ikke hvis det altså ikke handler om magelighed, hvad handler det så om? 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 7 timer siden:

Jamen hvad er problemet? Du skriver og spørger. Får du ikke svar må du lede videre. Får du svar kan du jo også vælge at lede videre. Kan ikke se problemet. Så fortæl mig hvor problemet er, for jeg forstår det ikke hvis det altså ikke handler om magelighed, hvad handler det så om? 

Jeg kan godt forstå det kan være svært at forstå "som ikke sexkøber" hvad problemet er. Mit problem var/er din formulering -som er nedværdigende og respektløs -som om du og andre sexsælger er bedre, og har mere ret til det i gør -end vi sexkøbere har -og at du gætter/insinuere en masse som du ikke aner en bjælde om. Det er ikke okay;-)

Skrevet
Den lille frøken skrev, den 15.2.2023 at 12:35:

Du skriver at du holder dig helt væk fra de der ikke skriver deres priser i annoncen. 

Jeg fristes til at skrive : ja og?? 

Hvad skal jeg og andre bruge den oplysning til? 

For som jeg nævnte før så er det en kvindes ubetingede ret at vælge og vrage mellem dem hun vil dyrke sex med. Og hendes ret til at udforme sin annonce som hun vil. 

At der er nogle der har et problem med det hvad skal vi bruge det til? 

Dette forum hedder "fri debat" så hverken de udsagn og meninger der udveksles her skal ikke nødvendigvis have en nytteværdi for dig eller andre. Efter mængden og variationen af indlæg lader til at TS har startet en interessant debat, så må deltagere og læse selv vurdere hvad de vil bruge det til -din tone er i nogen grad med til at dræbe meningsudvekslingerne. Det må så være op til dig, hvad du skal bruge mit indlæg til ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
tvr skrev, den 13.2.2023 at 12:44:

Jeg har det tit omvendt. Hvis der reklameres med priser, er det lidt ligesom henvendt til nærige mennesker. De, der er bange for at betale bare en lille smule for meget. Der er meget lidt jeg afskyer mere end nærighed og nærige mennesker. Så de, der henvender sig til nærige kunder, går jeg helst udenom. Det er ikke det samme som at jeg vil betale hvadsomhelst. Er jeg i tvivl om prisen, kan jeg jo bare spørge. Jeg kan godt lige selvsikkerhed. De der underbyder og er billigst, har sjældent den sexy selvsikkerhed

@tvr jeg mener at der er forskel på at være prisbevidst og nærig. TS ønsker øget gennemsigtighed i annonceringen, der udbydes en række ydelser til faste priser, så kan køberen selv vurdere om det er værd at købe. Selv har jeg, generelt, råd til at købe det jeg har lyst til/brug for -det har jeg fordi jeg i udpræget grad er prisbevidst og ikke gider betale for meget.

Nærige folk, vil bare ikke af med mønterne ligegyldigt hvad, -alt er for dyrt, der pruttes og tinges om priserne i et væk, det er, som jeg ser det, noget ganske andet, men her har vi måske lidt forskellige opfattelser.

Som flere andre skriver i denne tråd så er manglende priser som regel et signal om at priserne er i den høje ende, ganske ligesom man ser det i kunstgallerier og smykkebutikker. 

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, for 12 minutter siden:

Som flere andre skriver i denne tråd så er manglende priser som regel et signal om at priserne er i den høje ende

Det passer sikkert i en del tilfælde, men det er mit indtryk, at der også er en del piger, særligt latinaer, som konsekvent aldrig har priser på deres annoncer, men hvor prisniveauet faktisk er rimelig standard (1000/1500 kr for 30/60 minutter).

Der, hvor det særligt kan drille, er, at når der ikke er annonceret med priser, så aner man heller ikke fra start, hvad der er inkluderet i ydelsen, og så kan alt pludselig koste ekstra og den samlede udgift for besøget stikke af, hvis man ikke begrænser sig.

Skrevet
Møffe skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan godt forstå det kan være svært at forstå "som ikke sexkøber" hvad problemet er. Mit problem var/er din formulering -som er nedværdigende og respektløs -som om du og andre sexsælger er bedre, og har mere ret til det i gør -end vi sexkøbere har -og at du gætter/insinuere en masse som du ikke aner en bjælde om. Det er ikke okay;-)

Mere ret til det jeg gør end det end sexkøberne gør?? ? 

Det forstår jeg ikke noget som helst af.??? 

Det er ihvertfald slet ikke noget der har strejfet mig, så det er vist mere en antagelse der foregår indeni dig. 

Nå men du har stadig ikke svaret på hvad " problemet" med den manglende pris i annoncen er? 

Skrevet

Jeg har ikke pris i min annonce fordi jeg 

1. Gerne vil kontaktes af mænd der kontakter mig fordi de synes jeg er lækker og ikke grundet prisen. Jeg vil vælges uafhængigt af pris. Og ikke kontaktes af købere der eks. sidder med et bestemt beløb og bare vil have sex der kan købes indenfor det beløb. 

2. Jeg synes det virker så koldt og " uromantisk" med en pris på min annonce. Jeg kan godt lide tanken om at jeg har en rigtig date med vedkomnende, og med så lidt fokus på den økonomiske transaktion som muligt. Især fordi jeg har meget meget få gæster. 

3. Jeg ser det ikke selv som " rigtig" prostitution når jeg ikke har en pris på min annonce.  ( det kan man måske grine af, men illusionen fungerer fint for mig) 

Sådan... Så har jeg været helt ærlig og forhåbentlig manet fordommene i jorden omkring at det ALTID skyldes højere priser at der ikke er angivet pris i annoncen. Det kan skyldes ovenstående eksempelvis. 

Selv tak og god dag 

D. L. F

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 45 minutter siden:

1. Gerne vil kontaktes af mænd der kontakter mig fordi de synes jeg er lækker og ikke grundet prisen. Jeg vil vælges uafhængigt af pris. Og ikke kontaktes af købere der eks. sidder med et bestemt beløb og bare vil have sex der kan købes indenfor det beløb. 

QFT

Skrevet
tvr skrev, for 1 minut siden:

QFT

Hvad betyder det? :)

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 10 minutter siden:

Hvad betyder det? :)

Quoted for Truth

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 3 timer siden:

Sådan... Så har jeg været helt ærlig og forhåbentlig manet fordommene i jorden omkring at det ALTID skyldes højere priser at der ikke er angivet pris i annoncen. Det kan skyldes ovenstående eksempelvis. 

Tak for en ærlig fremstilling, som er med til at minde os om, at der også fra pigernes side findes andre bevæggrunde til at være GP end blot for at tjene penge.

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 5 timer siden:

Mere ret til det jeg gør end det end sexkøberne gør?? ? 

Det forstår jeg ikke noget som helst af.??? 

Det er ihvertfald slet ikke noget der har strejfet mig, så det er vist mere en antagelse der foregår indeni dig. 

Nå men du har stadig ikke svaret på hvad " problemet" med den manglende pris i annoncen er? 

-Jeg har givet min kommentar her i går -det er mit svar på "problemet" (vil bare blive en gentagelse.) 

Og igen forstår udmærket det du ikke (vil) forstår -du er nok helle ikke en typisk sexsælger... 

Skrevet
fræk6 skrev, den 14.2.2023 at 13:27:

Hvordan skal jeg skrive det - min mening er hvis pigen har skrevet sine priser - kender vi dem - og ikke skal starte med at spørge om hvad koster 1 time hvad koster blow uden osv….

kender vi de priser - kan vi jo starte dialogen med jeg vil gerne hygge med dig i 30 min med følgende ydelser, jeg ønsker at besøge dig kl 14 

der er da lidt mere romantik i den sidste sætning end hvad koster osv…. Jeg tænkte ikke romantik med levende lys rødvin osv… 

Wau ..... Det var da noget af en konklustion du kom med der, så ovenikøbet uden at kende mig . Du må næsten være højt uddannet psykolog/menneskekender .Du drager konklutioner ud fra dit eget lille hoved og selvbillede . At hentyde til nærighed, er godt nok ramt helt forbi skiven . Havde jeg været nærig, så havde jeg nok ikke brugt over 1 million kr på købesex i mit 53 årige liv :D  ja du læste rigtigt, det er sku mange penge, men fortryder ej en eneste krone jeg har betalt .

Redigeret af 2300Amar

Skrevet

Slettet

Redigeret af fræk6
Fejl

Skrevet
fræk6 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror nu heller ikke jeg ønsker at lære dig at kende - men hvor ved du fra mht. min uddannelse 

du må åbenbart stadigvæk ikke kende forskel på nærighed og ville vide hvad man køber/betaler for - dette kommer jeg heller ikke til at forklare dig her…. Sorry

jeg håber du har fået lige så mange oplevelser, som gennemsnittet der har brugt 1 mill på frække oplevelser - desværre kan jeg ikke oplyse dig mit forbrug, da jeg også dyrker sex med kvinder uden betaling - men jeg kan sikre dig - jeg altid har aftalt, hvad der skal ske - og til hvilken pris - så dette har aldrig været skuffende for mig - eller pigen 

vi lader den bare ligge her. 

det var ikke til dig, sorry . men den lille fröken . Ved ikke hvorfor jeg kom til at kommentere dig, må du virkelig undskylde, som sagt var det til den lille frøken .

Redigeret af 2300Amar

Skrevet
Den lille frøken skrev, den 14.2.2023 at 13:25:

Læs hvad jeg skriver til dig længere nede af tråden, kom til at skrive den til fræk6, men den var til dig .

Redigeret af 2300Amar

Skrevet
2300Amar skrev, for 9 minutter siden:

det var ikke til dig, sorry . men den lille fröken . Ved ikke hvorfor jeg kom til at kommentere dig, må du virkelig undskylde, som sagt var det til den lille frøken .

Hehe - efter jeg havde skrevet mit indlæg - valgte jeg at se trådstarter indlæg - jeg kunne heller ikke forstå dit indlæg mod mig - jeg sletter mit  - det giver ingen mening nu

helt ok - god dag og weekend

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.