Hop til indhold

Så skriv dog prisen ...

Featured Replies

Skrevet

Jeg undrer mig over hvorfor mange piger ikke skriver hvilke priser de tar for deres ydelser på deres annonce . For mig virker det sådan at jeg springer de annoncer over, selvom billederne tiltaler mig, så en tabt kunde i mig ! 

Jeg vil gerne vide hvad det koster når jeg ser en annonce, ligesom jeg gerne vil se hvad en sofa koster, som jeg har forelsket mig i på nettet og ikke skal ringe til varehuset for at spørge om prisen .

Gad vide om det er et slagstrick at de ikke oplyser prisen med det samme eller hvad er formålet ellers ? 

Kan da ikke være så svært at skrive 1000-1200 kr for 30 min eller 900 for den sags skyld .

Redigeret af 2300Amar

• Svar 88
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Prøv med "håndværker" metoden. Skriv til pigen og spørg hvad ønsket tidsrum+ekstras koster. Så giver hun et tilbud som du kan sige ja eller nej til. 

• Det er simpelthen en gang vrøvl - jeg har ikke noget problem med priser - meeen jeg gider ikke starte en samtale om prisen på hvad jeg har lyst til - at starte med hvad koster 30 og hvad koster osv…..

• Sig mig engang - har du ikke tilegnet dig diskussions-pli ? Magen til nedladende tilgang til andres meninger/input/kommentarer... ! Du kan simpelthen ikke tillade dig at tage denne tone til nog

Skrevet

Prøv med "håndværker" metoden. Skriv til pigen og spørg hvad ønsket tidsrum+ekstras koster. Så giver hun et tilbud som du kan sige ja eller nej til. 

Skrevet

Nu prøvede jeg for sjov at skrive til en lækker pige på Amager og spurgte til hendes priser, da hun ikke havde skrevet det i sin annonce .

Der gik 2 min, så fik jeg en hel standard manual på ydelser, priser, tillægs priser osv, så de ved jo godt hvad de vil have, så hvorfor så ikke skrive det i annoncen med det samme .

Skrevet
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

Prøv med "håndværker" metoden. Skriv til pigen og spørg hvad ønsket tidsrum+ekstras koster. Så giver hun et tilbud som du kan sige ja eller nej til. 

Jeg er selv håndværker og har altid oplyst min timeløn, inden de vælger at ta kontakt til mig .

Jeg er ikke ude på at få rabat eller prutte om prisen, jeg orker bare ikke at skrive til flere annoncer af gangen, for at få oplyst en pris .

Skrevet

Jeg må indrømme at jeg per automatik går ud fra at hvis prisen ikke er oplyst, så er det fordi den er over gennemsnittet. Så hvis jeg skal vælge imellem en pige som skriver at hun tager 1.500 for en time og en som ikke skriver priserne, så vil hende der oplyser prisen være mit første valg.

Skrevet

Det må være skjult salgstrick eller ikke at afskrække folk på forhånd .

Nu skal jeg feks til zoneterapi og akupunktur i denne uge og på deres hjemme sidder står priser jo altid oplyst .

Skrevet
2300Amar skrev, for 21 minutter siden:

Det må være skjult salgstrick eller ikke at afskrække folk på forhånd .

Nu skal jeg feks til zoneterapi og akupunktur i denne uge og på deres hjemme sidder står priser jo altid oplyst .

Det afskrækker mig for så skal jeg spilde tid med at spørge efter pris.

Redigeret af Suppegryde

Skrevet

For mig personligt står det ikke i annoncen dog er der henvist videre til min hjemmeside. Det er simpelthen lettere kun at skulle rette til et sted hvis noget ændrer sig. Som skulle rundt på alle annoncerings sitene. 
Men det gælder vel på en måde også som at have oplyst prisen. Selvom det kræver man lige gider hoppe videre til hjemmesiden. Evt spørge efter linket hvis man ikke selv kan finde ud af det. 
Hvorfor det ikke oplyses kan jeg ikke svare på. 

Skrevet
2300Amar skrev, 1 time siden:

Jeg er selv håndværker og har altid oplyst min timeløn, inden de vælger at ta kontakt til mig .

Jeg er ikke ude på at få rabat eller prutte om prisen, jeg orker bare ikke at skrive til flere annoncer af gangen, for at få oplyst en pris .

-Du ved jo også godt som "håndværker" er det 2 priser...;-)

Skrevet
Møffe skrev, Lige nu:

-Du ved jo også godt som "håndværker" er det 2 priser...;-)

Joh det ved jeg Møffe ;-) 

Skrevet

Det er jo mange ting man kan undre sig over, når man læser annoncer -hvad kan man regne med, og hvad kan man ikke... Det er helt sikkert det kan betale sig at være kreativ, når man laver sin annonce... Det er ikke mangle på kunder -og dem der undre sig spiller deres energi;-) Selv om prisen står i annoncen -er det helle ikke sikkert den holde, når man er på stedet -og nogen går så igen -andre finder sig i det...

Men det er ikke købers marked. Tror man får de bedste oplevelser ved, at tag en beslutning med sig selv -hvad vil du have, og til hvilken pris -der er ingen garantier for ret meget i denne branche -udover -de kloge narre de mindre kloge -og det sker hele tiden... "women got the power"  accept it boys... ggg

Skrevet
Møffe skrev, for 33 minutter siden:

"women got the power"  accept it boys... ggg

Nok nærmere “women got the Pussy” :P

Men ved nærmere eftertanke kan der være en meget logisk årsag til det ikke står der. 
Vi kommer ofte til at svare på det uanset hvad. 

Det er stadig 90% af beskederne som blot starter med “har du tid”. Så kan vi så spilde tid på at spørge hvor lang tid, hvad ønsker du osv. Utroligt mange læser ikke annoncen. Så for nogen kan det virke nyttesløst at skrive for meget i annoncen. Det skal blot være blikfang og lige nok beskrivelse til at fange interessen. 
At det så skræmmer nogen væk, kan det så være flere piger bliver mere obs på nu. 

Skrevet

Jeg vil typisk også undgå de annoncer uden pris. Den eneste grund jeg kan se til ikke at skrive en pris må være for at "lokke" kunderne til at skrive for at forhøre sig om prisen, det har så blot den modsatte effekt hos mig og sikkert også en del andre.

Skrevet

9 ud af 10 gange, der der de dyreste der ikke skriver priserne på.

Hvis ikke der er priser på, finder jeg blot en anden pige, med priser på annoncen og besøge. Hvis der er andre der tænker som mig, får pigerne færre kunder end hvis de valgte og skrive priserne på.

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 34 minutter siden:

Jeg vil typisk også undgå de annoncer uden pris.

Jeg har det tit omvendt. Hvis der reklameres med priser, er det lidt ligesom henvendt til nærige mennesker. De, der er bange for at betale bare en lille smule for meget. Der er meget lidt jeg afskyer mere end nærighed og nærige mennesker. Så de, der henvender sig til nærige kunder, går jeg helst udenom. Det er ikke det samme som at jeg vil betale hvadsomhelst. Er jeg i tvivl om prisen, kan jeg jo bare spørge. Jeg kan godt lige selvsikkerhed. De der underbyder og er billigst, har sjældent den sexy selvsikkerhed

Skrevet
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har det tit omvendt. Hvis der reklameres med priser, er det lidt ligesom henvendt til nærige mennesker. De, der er bange for at betale bare en lille smule for meget. Der er meget lidt jeg afskyer mere end nærighed og nærige mennesker. Så de, der henvender sig til nærige kunder, går jeg helst udenom. Det er ikke det samme som at jeg vil betale hvadsomhelst. Er jeg i tvivl om prisen, kan jeg jo bare spørge. Jeg kan godt lige selvsikkerhed. De der underbyder og er billigst, har sjældent den sexy selvsikkerhed

Det er simpelthen en gang vrøvl - jeg har ikke noget problem med priser - meeen jeg gider ikke starte en samtale om prisen på hvad jeg har lyst til - at starte med hvad koster 30 og hvad koster osv….. meld ærligt ud, og undgå folk skal skrive 10 sms inden de kommer til hvad er din adresse, alle bliver usikker på om de/jeg er seriøse

Skrevet
fræk6 skrev, for 29 minutter siden:

Det er simpelthen en gang vrøvl - jeg har ikke noget problem med priser - meeen jeg gider ikke starte en samtale om prisen på hvad jeg har lyst til - at starte med hvad koster 30 og hvad koster osv….. meld ærligt ud, og undgå folk skal skrive 10 sms inden de kommer til hvad er din adresse, alle bliver usikker på om de/jeg er seriøse

Du har ret til din holdning, det ville klæde dig at anerkende jeg også har ret til min. Og min er som jeg skrev ovenfor.

Hvis du virkelig har behov for at spørge om prisen på 30 min, så har du vel netop et problem med priser.....

Skrevet

Jeg spørger aldrig om pris men bestiller oplevelsen/illusionen/servicen og betaler det forlangte beløb - efter udelsen men viser at jeg har penge med. Kan godt forstå de der ønske at kende betingelser og pris inden aftaleindgåelse. 

Skrevet
tvr skrev, for 7 timer siden:

Du har ret til din holdning, det ville klæde dig at anerkende jeg også har ret til min. Og min er som jeg skrev ovenfor.

Hvis du virkelig har behov for at spørge om prisen på 30 min, så har du vel netop et problem med priser.....

Det vil sige, skal du ud og købe et tæppe - bestiller du det på mål - og går til kassen og betaler, 1 mdr. senere ser du prisen på dit kontoudtog 

jeg finder det mest romantisk at se prisen inden besøget - da man derved ikke behøver snakke pris med pigen, hvis jeg besøger den samme pige igen, har jeg ofte lagt en ekstra seddel i - da jeg ved hun giver en god service.

jeg har da aldrig hørt om at man er nærig - fordi man vil kende prisen på det man skal betale for, i min optik er man naiv - hvis man ikke ved hvad man betaler for eller hvormeget. 

men helt fair, du ikke vælger at kende prisen - jeg er sikker på du må have været overrasket mange gange, når du forlader stedet - jeg håber det har været et positivt besøg 

Skrevet
tvr skrev, for 8 timer siden:

Måske afskyer du også mennesker uden det store økonomiske overskud?  Det er hårde tider for pigerne nu, så jeg kan godt forstå at dem med lidt "gode" priser annoncerer det. De nærige kunderne er ikke nødvendighvis dem der interesserer sig for disse piger, men den del af kunderne som begynder at prutte på en allerede god pris. Og dem findes i overflod har jeg forstået. Uanset hvis du annoncerer med priser eller ikke.

Der findes nemlig også en anden vinkel på det med at annoncere med priser. Er bekendt med nogle som bare ikke orkede svare på alle hundredevis af spørgsmål om priser. Og du kan være sikker på at der findes alle mulige varianter på mænd som mener at eftersom der ikke står nogle priser i annoncen, så er der frit spillerum at finde på sine egne varianter af nydelsekombinationer og en pris for det. Som pigen skal svare på, hvis hun gider.

En thaikvinde eller en østpige som ikke har nogen hjælper som svarer på alle henvendelser, gider ikke. Langt bedre med priser i annoncen og gå fri fra i hvert fald halvdelen af henvendelser som ikke fører til noget.

Så jeg synes nok dine konklusioner er en lille smule overfladiske. Men som du siger; dem har du jo ret til.

Skrevet
fræk6 skrev, for 10 timer siden:

Det vil sige, skal du ud og købe et tæppe - bestiller du det på mål - og går til kassen og betaler, 1 mdr. senere ser du prisen på dit kontoudtog 

Nej.

Bananas skrev, for 9 timer siden:

Måske afskyer du også mennesker uden det store økonomiske overskud? 

Nej.

Jeg kan se at I bevidst manipulerer min pointe, så det siger nok en hel del mere om jer end om mig - og nok ikke meget jeg kan gøre ved det.

Skrevet
fræk6 skrev, for 10 timer siden:

jeg finder det mest romantisk

Romantisk i forbindelse med købesex den illusion gad jeg godt opleve, købesex kan være en god stærk oplevelse, men romantisk har jeg tilgode endnu. 
Bødlen

Skrevet
2300Amar skrev, den 13.2.2023 at 08:43:

Jeg undrer mig over hvorfor mange piger ikke skriver hvilke priser de tar for deres ydelser på deres annonce . For mig virker det sådan at jeg springer de annoncer over, selvom billederne tiltaler mig, så en tabt kunde i mig ! 

Jeg vil gerne vide hvad det koster når jeg ser en annonce, ligesom jeg gerne vil se hvad en sofa koster (…) 

Det er også en trend, som kan blive lidt besværlig i længden, når pigerne ikke oplyser deres priser. Enkelte piger gør det med stil som f.eks. sweet Jenny, men overordnet set, er det jo langt rarere at få oplyst på annoncen. Måske ikke helt ligesom at købe en sofa, men jo helt sikkert en fordel at få oplyst, og noget der i hvert fald kan påvirke mit valg af pige :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
tvr skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan se at I bevidst manipulerer min pointe, så det siger nok en hel del mere om jer end om mig - og nok ikke meget jeg kan gøre ved det.

Eftersom jeg absolut ikke bevidst manipulerer din pointe, så er nok det som det siger om mig, at jeg er fatsvag. Jeg tænker at jeg måske har læst dit indlæg forkert og misforstået dig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.