Hop til indhold

Så skriv dog prisen ...

Featured Replies

Skrevet
2300Amar skrev, for 2 timer siden:

Læs hvad jeg skriver til dig længere nede af tråden, kom til at skrive den til fræk6, men den var til dig .

Jamen hvis det ikke er nærighed eller magelighed så er du meget velkommen til at forklare mig hvad det så handler om?  Og så synes jeg du skal læse mit indlæg højere oppe. Et indlæg hvor jeg skriver hvorfor jeg ikke har pris på min annonce. Og når du har læst det indlæg så kan  det jo også være at du forstår hvorfor jeg synes det er lidt trættende med disse evindelige tråde der ender med at drage den konklusion, at det er på grund af høje priser at gp ikke skriver dem i sin annonce.  Det er dig der er TS. Hvorfor spørger du ikke bare de gp der ikke har en pris på deres annonce? Spørg : " hvorfor har du ingen pris på din annonce?" det kunne jo være der var helt andre grunde end dem du tror.  Istedet skriver du i dit oplæg " gad vide om det er et salgstrick at de ikke oplyser prisen med det samme eller hvad er formålet ellers" 

Nej det er ikke et salgstrick . Og jeg forklarer dig formålet med mine manglende priser. Du spørger efter formålet men vælger at overhøre når der så kommer en forklaring fra en af dem din kritik er rettet imod. Nemlig en af de sexudbydere der IKKE har pris på sin annonce.  Istedet retter du fokus på noget helt andet jeg har nævnt. 

Hvis dit fokus er på hvorfor der ikke er pris på annoncerne, så har jeg jo lige serveret en forklaring for dig, som du komplet vælger at overhøre. På trods af at det er dig der har startet tråden. Er du overhovedet interesseret i at vide grunden når det kommer til stykket ? Og hvis ikke hvad er SÅ formålet med dit oplæg? 

Redigeret af Den lille frøken

• Svar 88
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Prøv med "håndværker" metoden. Skriv til pigen og spørg hvad ønsket tidsrum+ekstras koster. Så giver hun et tilbud som du kan sige ja eller nej til. 

• Det er simpelthen en gang vrøvl - jeg har ikke noget problem med priser - meeen jeg gider ikke starte en samtale om prisen på hvad jeg har lyst til - at starte med hvad koster 30 og hvad koster osv…..

• Sig mig engang - har du ikke tilegnet dig diskussions-pli ? Magen til nedladende tilgang til andres meninger/input/kommentarer... ! Du kan simpelthen ikke tillade dig at tage denne tone til nog

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 27 minutter siden:

Jamen hvis det ikke er nærighed eller magelighed så er du meget velkommen til at forklare mig hvad det så handler om?  Og så synes jeg du skal læse mit indlæg højere oppe. Et indlæg hvor jeg skriver hvorfor jeg ikke har pris på min annonce. Og når du har læst det indlæg så kan  det jo også være at du forstår hvorfor jeg synes det er lidt trættende med disse evindelige tråde der ender med at drage den konklusion, at det er på grund af høje priser at gp ikke skriver dem i sin annonce.  Hvorfor spørger man ikke bare de gp der ikke har en pris på deres annonce? Spørg : " hvorfor har du ingen pris på din annonce?" det kunne jo være der var helt andre grunde end dem man tror.  Istedet skriver du i dit oplæg " gad vide om det er et salgstrick at de ikke oplyser prisen med det samme eller hvad er formålet ellers" 

Nej det er ikke et salgstrick . Og jeg forklarer dig formålet med mine manglende priser. Du spørger efter formålet men vælger at overhøre det når jeg så - ret hudløst ærlig endog - skriver formålet. Istedet retter du fokus på noget helt andet jeg har nævnt. 

Hvis dit fokus er på hvorfor der ikke er pris på annoncerne, så har jeg jo luge serveret en forklaring for dig, som du komplet vælger at overhøre. På trods af at det er dig der har startet tråden. 

Hvor er din egen annonce egenligt og er du moms registreret ?

Redigeret af 2300Amar

Skrevet

Der er mange der mener at vide bedre end pigerne, hvordan pigerne skal drive deres forretning. Og hvordan de skal skrive deres annoncer. Måske er dét ikke at have pris i annoncerne en måde at være sikker på at undgå de belærende og bedrevidende typer ??

Skrevet
2300Amar skrev, for 8 minutter siden:

Hvor er din egen annonce egenligt og er du moms registreret ?

Hvorfor vil du vide det? 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 4 minutter siden:

Hvorfor vil du vide det? 

fordi det er du vel, siden du har en annonce .

Skrevet
2300Amar skrev, for 4 minutter siden:

fordi det er du vel, siden du har en annonce .

Så nu drejer du igen fokus hen på noget helt andet end dit eget oplæg og mit forrige indlæg. 

er du egentlig momsregistreret"? 

Hvorfor er det vigtigt for dig at vide? 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 19 timer siden:

Jeg har ikke pris i min annonce fordi jeg 

1. Gerne vil kontaktes af mænd der kontakter mig fordi de synes jeg er lækker og ikke grundet prisen. Jeg vil vælges uafhængigt af pris. Og ikke kontaktes af købere der eks. sidder med et bestemt beløb og bare vil have sex der kan købes indenfor det beløb. 

Hvorfor så annoncere? Dem der synes du er "lækker" kontakter dig vel fordi de ikke kan holde sig fra din "lækkerhed"

Citat

2. Jeg synes det virker så koldt og " uromantisk" med en pris på min annonce. Jeg kan godt lide tanken om at jeg har en rigtig date med vedkomnende, og med så lidt fokus på den økonomiske transaktion som muligt. Især fordi jeg har meget meget få gæster. 

Dit erhverv har intet med romantik at gør. Det er ikke en date. Kogt ned til det essentielle er dit mål/opgave er  at levere en udløsning  på en for manden behagelig måde og ikke så meget mere.

Redigeret af Suppegryde

Skrevet
Suppegryde skrev, 1 time siden:

Dit erhverv har intet med romantik at gør. Det er ikke en date. Kogt ned til det essentielle er dit mål/opgave er  at levere en udløsning  på en for manden behagelig måde og ikke så meget mere.

Måske ikke for dig. Men din sandhed er ikke bedre end min. Husk det er din sandhed. Ikke nødvendigvis min eller andres. Der findes masser af eksempler på at gp og sexkøbere har indledt et romantisk forhold. Jeg er ingen undtagelse. 

Skrevet
Suppegryde skrev, for 53 minutter siden:

Hvorfor så annoncere? Dem der synes du er "lækker" kontakter dig vel fordi de ikke kan holde sig fra din "lækkerhed"

Det er vel OK når du selv ved du er prostitueret og står til rådighed.

Enhver vare eller service har en pris. I princippet kan dine kunder bare skrive servicen og prisen og så er den pot ude.

Hvad er egentlig din pointe her?? Du modargumenterer alt hvad @Den lille frøken siger, men kommer egentlig ikke med noget som helst selv, andet end en flot opvisning i manglende forståelse for at ikke alle ser tingene som du

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 50 minutter siden:

Måske ikke for dig. Men din sandhed er ikke bedre end min. Husk det er din sandhed. Ikke nødvendigvis min eller andres. Der findes masser af eksempler på at gp og sexkøbere har indledt et romantisk forhold. Jeg er ingen undtagelse. 

Tror jeg er ved at blive lidt interesseret i den lille frøken. :wub:

Hvilken smuk, overbærende og rolig argumentationsform. 

Når jeg besøger en GP, så er 40% af oplevelsen den kemi der kan være. Det bliver faktisk som en lille og skøn date nogle gange. :wub:

Redigeret af Newbie01.

Skrevet
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

Hvem siger min sandhed er bedre? Det er bare min sandhed

Romatisk  forhold ligefrem...hmmm :)

tvr skrev, 1 time siden:

Hvad er egentlig din pointe her?? Du modargumenterer alt hvad @Den lille frøken siger, men kommer egentlig ikke med noget som helst selv, andet end en flot opvisning i manglende forståelse for at ikke alle ser tingene som du

Det tjener dig  bedst at forblive stille når der meningsudveksles om det du ikke forstår. Reflekter i det mindste før du skriver. Du var ikke inviteret og du bidrager hverken med holdninger eller argumenter. Så, shhhhhh.... tyyyyysssst over i hörnet.

Newbie01. skrev, for 28 minutter siden:

Tror jeg er ved at blive lidt interesseret i den lille frøken. :wub:

Hvilken smuk, overbærende og rolig argumentationsform. 

Når jeg besøger en GP, så er 40% af oplevelsen den kemi der kan være. Det bliver faktisk som en lille og skøn date nogle gange. :wub:

Date som i et stævnemøde du har betalt for at have?

Puha, men dejligt  for damen med penge lige nede i lommen - og det er, med garanti, det eneste der interesserer blomsten.

Redigeret af Suppegryde

Skrevet
Suppegryde skrev, for 4 minutter siden:

Det tjener dig  bedst at forblive stille når der meningsudveksles om det du ikke forstår. Reflekter i det mindste før du skriver. Du var ikke inviteret og du bidrager hverken med holdninger eller argumenter. Så, shhhhhh.... tyyyyysssst over i hörnet.

Hvis du har en samtale til hvilken der ikke inviteres, bør du nok holde den i privat-beskeder. Ellers blander andre sig naturligvis. Du har stadig ikke gjort din pointe klar, andet end at komme med nedladne kommentarer til dem du ikke er enige med.

Skrevet
2300Amar skrev, den 13.2.2023 at 08:43:

Jeg undrer mig over hvorfor mange piger ikke skriver hvilke priser de tar for deres ydelser på deres annonce . For mig virker det sådan at jeg springer de annoncer over, selvom billederne tiltaler mig, så en tabt kunde i mig ! 

Jeg vil gerne vide hvad det koster når jeg ser en annonce, ligesom jeg gerne vil se hvad en sofa koster, som jeg har forelsket mig i på nettet og ikke skal ringe til varehuset for at spørge om prisen .

Gad vide om det er et slagstrick at de ikke oplyser prisen med det samme eller hvad er formålet ellers ? 

Kan da ikke være så svært at skrive 1000-1200 kr for 30 min eller 900 for den sags skyld .

Enig med at de skal oplyse prisen.  Jeg springer ALTID over de annoncer der ikke opgiver priser.  Det er som regel mørkepiger og dem der udgiver for at være danske piger, og som regel er falske.  

Skrevet
tvr skrev, for 21 minutter siden:

andet end at komme med nedladne kommentarer til dem du ikke er enige med.

Det er netop det der er pointen ;) 

Skrevet
Suppegryde skrev, 1 time siden:

Puha, men dejligt  for damen med penge lige nede i lommen - og det er, med garanti, det eneste der interesserer blomsten.

Er det med garanti det? 

Der er med garanti meget du ikke ved om mig. 

Et eksempel er at min dejlige kæreste er en af dem der betalte for mit selskab. Og endte med at blive min soulmate <3

Jeg mødes stadig med ( få) gæster med hans fulde opbakning og  penge er helt sikkert en faktor men ikke den allervigtigste faktor. 

Men det tror jeg desværre er spildt læring hos dig. Du tror at samtlige sexudbydere kun tænker på penge. Og kvinder er nok i det hele taget nogle udbyttere der i virkeligheden ikke vil dig. Og den indstilling gør at du altid vil have det svært med kvinder. Jeg vil ikke skrive at det med garanti er sådan du tænker... For jeg er - modsat dig - åben for at jeg kan tage fejl 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 28 minutter siden:

Det er netop det der er pointen ;) 

Ah, ja. Naturligvis. Det fløj lige over hovedet på mig. Tak, du har ret (som så ofte). 

Skrevet
Suppegryde skrev, for 3 timer siden:

"Det tjener dig  bedst at forblive stille når der meningsudveksles om det du ikke forstår. Reflekter i det mindste før du skriver. Du var ikke inviteret og du bidrager hverken med holdninger eller argumenter. Så, shhhhhh.... tyyyyysssst over i hörnet.

Date som i et stævnemøde du har betalt for at have?

Puha, men dejligt  for damen med penge lige nede i lommen - og det er, med garanti, det eneste der interesserer blomsten."

Sig mig engang - har du ikke tilegnet dig diskussions-pli ?
Magen til nedladende tilgang til andres meninger/input/kommentarer... !

Du kan simpelthen ikke tillade dig at tage denne tone til nogen i denne debat.

Hvis du ikke kan sige noget pænt ell konstruktivt ell ligefrem respektere, at andre mener og har andre holdninger end dig - så lad være med at debattere.

Nedladenhed og arrogance hører sig ikke til i en fælles debat i det her forum.

#talordentligt 

Skrevet

Ærligt hvad fulan er der så galt med magelighed:ph34r:.? Det vel magelighed der blandt andet er en af grundene til vi som sexsælgere har en kundebase.. Det havde da været billigere at scorer en dame i byen for de fleste der besøger mig men jeg er bare så meget nemmere og lige til..

Jeg forstår godt de mænd der finder det irriterende når prisen ikke står på annoncen.. Jeg tænker selv det ville være pisse irriterende hvis jeg skulle købe noget udfra en salgsannonce online og der ikke var en pris..

Jeg hader at snakke, skrive ja sågar tegnsprog'e, hvis vi skal tage den helt derud, omkring penge fordi det ødelægger min illusion så jeg har det allerbedst med hvis mine gæster ikke skal spørge hvad min pris er fordi den er opført i min annonce:wub:.. 

Så kan jeg meget bedre give en autentisk GFE.. Fordi jeg ikke føler mig "købt" på samme måde.. Jeg forstår ikke man mener det holder illusionen bedre at skulle snakke om prisen:huh:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
TillyBamber skrev, for 11 minutter siden:

Du kan simpelthen ikke tillade dig at tage denne tone til nogen i denne debat.

Det er det der tænder ham.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Det er det der tænder ham.

Ja, det er sikkert rigtigt. Men det er så malplaceret og voldsomt absurdt, at han formår at fornærme 3 i et oplæg...

Skrevet
TillyBamber skrev, for 3 minutter siden:

at han formår at fornærme 3 i et oplæg.

Hans spidskompetence. Det kniber nok mere på lagnet. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Ærligt hvad fulan er der så galt med magelighed:ph34r:.? Det vel magelighed der blandt andet er en af grundene til vi som sexsælgere har en kundebase.. Det havde da været billigere at scorer en dame i byen for de fleste der besøger mig men jeg er bare så meget nemmere og lige til..

Jeg forstår godt de mænd der finder det irriterende når prisen ikke står på annoncen.. Jeg tænker selv det ville være pisse irriterende hvis jeg skulle købe noget udfra en salgsannonce online og der ikke var en pris..

Jeg hader at snakke, skrive ja sågar tegnsprog'e, hvis vi skal tage den helt derud, omkring penge fordi det ødelægger min illusion så jeg har det allerbedst med hvis mine gæster ikke skal spørge hvad min pris er fordi den er opført i min annonce:wub:.. 

Så kan jeg meget bedre give en autentisk GFE.. Fordi jeg ikke føler mig "købt" på samme måde.. Jeg forstår ikke man mener det holder illusionen bedre at skulle snakke om prisen:huh:.. 

Og så er det jo bare skønt at du har det sådan og skriver din pris i din annonce. Så er gæsterne her jo glad for netop din markedsføring hvorimod de synes min er træls. 

Jeg har forklaret hvorfor jeg ikke skriver pris i min annonce og det kommer jeg nok ikke til at ændre på - heller ikke selvom det er " træls" og ved du hvad : jeg elsker at kommunikere på skrift. Jeg har flere pennevenner som også har været mine legepartnere. Vi skriver og skriver og skriver. :)

Jeg tilbød engang i tidernes morgen online dominans og tjente helt godt på at dominere online på skrift, så det med at skrive er noget jeg er vant til. 

Inden jeg siger ja til et møde, skriver jeg også en del med de der bliver udvalgt. Det er bla.a på den måde jeg screener på. 

Det jeg gerne ville belyse, var at der er andre grunde end " høje priser" der afgør om man udelukker pris på sin annonce eller ej. Ihvertfald for mit vedkommende

Og nej der er ikke noget som sådan i vejen med magelighed. Og derfor undrer det mig også at ingen tilsyneladende vil indrømme at de er det. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg hader at snakke,….

Altså @JenniferRomantica……:D, undskyld for eventuel afsporing :wub:

Skrevet
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

Jeg har forklaret hvorfor jeg ikke skriver pris i min annonce og det kommer jeg nok ikke til at ændre på - heller ikke selvom det er " træls" og ved du hvad : jeg elsker at kommunikere på skrift. Jeg har flere pennevenner som også har været mine legepartnere. Vi skriver og skriver og skriver. 

Det med de manglende priser har også undret mig .. og man kan da godt være nysgerrig omkring hvad grunden er ... :)
For mig - men det er et meget specifikt problem - er det lidt træls at pigerne i een af de danske klinikker ikke har fast pris og ikke skriver priserne - for så véd jeg ikke hvor meget jeg skal tage med ... 
Det er ikke nogen stor ting for mig - nogen gange kan telefonpigen fortælle det . men lidt irriterende ... 

I almindelighed tænker jeg, de manglende priser giver et ekstra led i kommunikationen ...
Og for de p/d piger, der får rigtig mange henvendelser - hvoraf mange er useriøse - er det da en ulempe. Både for dem selv og gæsten.

Jeg kan godt følge dig i det med at kommunikere på skrift .. det kommer nok ikke som nogen overraskelse .. ;)
Æ-æ-ælsker det osse ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jooeh ... for nogle kan det være magelighed, det er jeg enig i .. 
Men for mange af jeres gæster, er det måske mere fordi de / vi ikke har særlig stor mulighed - hvis overhovedet nogen - for at score i byen.
Måske fordi de er gift eller har fast partner.
Eller på grund af gemyt eller ikke så høj social energi eller så gode sociale evner ... 
Jeg selv har aldrig kunnet finde ud af at gå i byen ... 
Jeg har så også det 'handicap' ;) at jeg drikker ret lidt (er dog bestemt ikke 'afholdsmand') ...  
Jeg er bedre til at omgås mennesker på andre måder en netop 'i byen', men det er ikke i de sammenhænge man 'scorer' ... 
Og da slet ikke som 'voksen' single ... 
Det er et stort emne, og jeg er opmærksom på at det er 'off topic' ...
Men det interesserer mig meget, af indlysende grunde ... 

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.