Hop til indhold

Penge eller spænding , piger?

Featured Replies

Skrevet
Eva Nadine skrev, Lige nu:

Er det en slags gækkebrev? 
når du er.... liderlig og sur...
Har jeg gættet rigtigt, og hvis ja, har jeg så vundet noget andet end afsporingspokalen igen-igen? :P

Hahhaha, ja du er simpelhent så klog. Du vinder altid…….:D

• Svar 59
  • Visninger 8.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

It's gonna be looooong..   Spændingen i det er long gone når man som jeg har arbejdet i snart 8 år.. Der med ikke sagt at jeg ikke glæder mig til at ses med mine "deltidselskere" fordi det g

• For mig er det ikke spændingen. Der er ikke ret meget der overrasker mig længere  Jeg vil nærmere kalde det opstemthed, begær og lyst. Det er en del af det for mig. Det er også mit levebrød. Og e

• .. har man været i gang i en længere periode, opstår der relationer, som har betydning ud over det finansielle aspekt. Samtaler, som man kun kan have med en kunde, og indblik/perspektiver, som er fæll

Skrevet
Mook skrev, Lige nu:

Hahhaha, ja du er simpelhent så klog. Du vinder altid…….:D

— Jeg afsporer tråden kun fordi jeg ….<3 og lige om lidt modtager jeg en advarsel, I know :rolleyes:

Skrevet

@Mook Jeg afsporede vist først. Mest fordi jeg elsker dine livsbekræftende og ærlige indlæg, og kom til at reagere før jeg tænkte mig om :D 
Hvis DU får en advarsel, så gi'r jeg en is <3 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tør. Og jeg savner dig. Ses her i januar, hvis du tør.

:)

Jeg tror du må heller / bedre koncentrere dig med dine mange aftaler hos pigerne, my lord B)

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden:

@Mook Jeg afsporede vist først. Mest fordi jeg elsker dine livsbekræftende og ærlige indlæg, og kom til at reagere før jeg tænkte mig om :D 
Hvis DU får en advarsel, så gi'r jeg en is <3 

Oh, det er jeg glad for at høre<3

Dejligt du kan lide ærlighed, der er ikke så mange der kan - så welcome to the club :wub:

Jeg vil helst ikke ønske en is. Men noget andet. Kunne du skaffe en ? :Dsøde Eva:P

Skrevet
Mook skrev, for 12 timer siden:

Jeg vil savne dig, hvis du tør besøge mig:D

Jeg tror heller ikke at der er nogen der tør - efter mit skriv tilgang :D

Ahhhhh det passer vist ikke ;) 

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 13 timer siden:

Det  kan  jeg  af  gode  grunde  jo  ikke  vide,  men  der  er  ingen  af  de  relationer  jeg  har der er  i  tvivl  om  at  jeg  gerne  må  kontaktes  da  jeg  har  en  bollefon  til  dette  formål. 

Har du sagt de gerne må kontakte dig? Jeg kontakter ingen, medmindre jeg har fået lov. Om de har en bollofon til formålet eller ej, kan man jo ikke gætte.

Skrevet
  • Author

Min tråd har taget nogle ordentlige herre- eller måske snarere dameswing. Når man læser det hele igennem, er der også en høj grad af underholdningsværdi ved siden af de mange interessante meninger, ofte på kanten til afsporing, hvilket jeg, indrømmet, også selv har været skyldig i.

Jeg bad om ærlige svar fra pigerne, og det skal jeg love for, at der også er kommet. Dejligt med direkte tale, rene ord for pengene og noget at tænke over i en periode, hvor jeg en stor del af tiden har været ude af spil pga influenza. Men nu summer min bollofon lystigt og liderligt igen, og jeg har allerede genbesøgt skønne spanske Aghata og lige så vidunderlige italienske Sweet Erika, som jeg tidligere har skrevet om. . 

Nu går lystrejsen snart til nogle af de dejlige danske piger. Vi hores, undskyld, høres ved...

:)

Skrevet
Liv skrev, for 5 timer siden:

Har du sagt de gerne må kontakte dig? Jeg kontakter ingen, medmindre jeg har fået lov. Om de har en bollofon til formålet eller ej, kan man jo ikke gætte.

Ja. De  er  ikke  i  tvivl.  Men  du  har  ret  i  at  det  skal  man  sige  direkte,  ingen  skal  gætte  sig  til  det.  Er  pigen  i  tvivl  skal  hun  bestemt  lade  være.  

Som  sagt,  ikke  alle  er  lige  likeable  og  har  simpelthen  ikke  den  relation  som  du  har  med  nogle  af  dine  gæster.  Og  det  er  ok.  Thats  leif :)

• 9 months later...
Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 15.1.2023 at 10:55:

Kvinder har alle dage brugt sex som et forhandlingsmiddel, om det så er konen der er ekstra sød fordi hun lige har fået en ny halskæde, eller om det er trunten i baren der blotter lidt bryst for at få en drink.. Lige så længe jeg kan huske har jeg været bevidst om at mit køn havde en magt som var vores total og fuldstændigt så denne branche er en kilde til "empowerment" for mig

Money is magic :wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.