Hop til indhold

Penge eller spænding , piger?

Featured Replies

Skrevet

Mon ikke  gæsterne  savner  pigerne  mere  end  omvendt?  Ingen  gp  har  nogensinde  kontaktet  mig  og  sagt  at  hun  savner  mig,  jo  mine  penge,  men  ikke  mig :-)

Redigeret af Nordjysk Kinkster
manglede et t

• Svar 59
  • Visninger 8.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

It's gonna be looooong..   Spændingen i det er long gone når man som jeg har arbejdet i snart 8 år.. Der med ikke sagt at jeg ikke glæder mig til at ses med mine "deltidselskere" fordi det g

• For mig er det ikke spændingen. Der er ikke ret meget der overrasker mig længere  Jeg vil nærmere kalde det opstemthed, begær og lyst. Det er en del af det for mig. Det er også mit levebrød. Og e

• .. har man været i gang i en længere periode, opstår der relationer, som har betydning ud over det finansielle aspekt. Samtaler, som man kun kan have med en kunde, og indblik/perspektiver, som er fæll

Skrevet
Mook skrev, for 4 timer siden:

Ja, netop det. Selvom man arbejder som GP’er har man også følelser. 

.... 

Som en af dem der er kunde , så kan jeg også godt få følelser den anden vej , især hvis der trykkes på de rette knapper og erogene zoner , 
Så får jeg indimellem lyst til at tilbringe endnu mere tid med vedkommende og ikke kun af sex , men det kan være kaffe , mad , bio , koncert eller noget helt femte.

Men jeg stopper gerne lige op fordi tanken jo så kommer at man er "Kunde" og måske faktisk ikke er så speciel i den pågældendenes GP øjne alligevel :)
Så jeg skal da passe på jeg ikke sådan går rundt og pludselig får dybere følelser , men er jo også voksen , så kan da styre det efter mine mange år på jorden ;)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 15.1.2023 at 12:57:

Måske på livet:P.. Og så har jeg da læst noget filosofi og psykologi:ph34r:.. Aldrig noget der kom videre.. Uanset så det de færreste jobs der giver 1800 kr i timen:P..

Det fik mig til at tænke på,  fleste i min nære omgangskreds har været i gang med studier, men er enten droppet ud, eller har fuldført, men har aldrig rigtig fået fodfæste på arbejdsmarkedet.

Det udtryk, du bruger, “Det kan godt være hylden er skæv men den er i skabet “ - fantastisk formulering - passer rigtig godt på både mine gode bekendte - og mig selv
For mig er det sådan set gået ret fint med uddannelse og job, men så er der andre ting der er kørt lidt i skoven … 

Tror det er derfor jeg har det bedst med mennesker, der er reflekterende, nysgerrige og rimelig kvikke, men som ikke lige har fulgt den slagne vej i livet … 
Jeg har oplevet meget mere støtte og rummelighed fra de mennesker, end fra de folk der lever det etablerede forstadsliv.

Jeg har hele livet stået med “et ben i begge lejre”, så jeg kender og omgås også en del der lever middelklasselivet ... 
Jeg kender dem blandt andet fra mit arbejde, og der er meget godt i deres værdier, men jeg er aldrig helhjertet konverteret til dén livsform …

Skrevet
Naboen skrev, for 2 timer siden:

Som en af dem der er kunde , så kan jeg også godt få følelser den anden vej , især hvis der trykkes på de rette knapper og erogene zoner , 
Så får jeg indimellem lyst til at tilbringe endnu mere tid med vedkommende og ikke kun af sex , men det kan være kaffe , mad , bio , koncert eller noget helt femte.

Men jeg stopper gerne lige op fordi tanken jo så kommer at man er "Kunde" og måske faktisk ikke er så speciel i den pågældendenes GP øjne alligevel :)
Så jeg skal da passe på jeg ikke sådan går rundt og pludselig får dybere følelser , men er jo også voksen , så kan da styre det efter mine mange år på https://open.spotify.com/track/7E5Tl1oyZW5JPdhqGgW5hz?si=sDHLDj3oSRGZAi-uHYQvxA&context=spotify%3Asearch%3Adon%25E2%2580%2599t%2Bgive

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 6 timer siden:

Jeg arbejder med det hele tiden, denne særlige balance, for at undgå den sikkert umulige forelskelse, og for alligevel at kunne nyde sensualitet, erotik og menneskeligt

Jeg tror 100% på hvad du siger.

Du er også en god skuespiller Mr. ..:D

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror 100% på hvad du siger.

Du er også en god skuespiller Mr. ..:D

Godt husket, Mook. Og du har fuldstændig ret.....   :)

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 17 timer siden:

Mon ikke  gæsterne  savner  pigerne  mere  end  omvendt?  Ingen  gp  har  nogensinde  kontaktet  mig  og  sagt  at  hun  savner  mig,  jo  mine  penge,  men  ikke  mig :-)

Det kan vi heller ikke rigtigt, netop fordi ligegyldigt hvad vi skriver, vil det blive opfattet som om vi savner jeres penge og ikke jer. 
Af samme årsag er det uhyre svært at give komplimenter da det forståeligt nok bliver modtaget som sådan lidt "Fucky fucky baby - special price for you - kiss kiss"-agtigt næsten ligegyldigt hvordan vi siger eller skriver noget. 
Dertil kommer at vi jo ikke af diskretionshensyn bare kan sende beskeder uopfordret, da vi ikke nødvendigvis ved om I er afsat til anden side eller er blevet det siden vi så jer sidst og det er derfor vi ikke har hørt fra jer. 
Jeg har da sådan bare lige øverst i savner-bunken nogle stykker af de faste jeg har tænkt på blot i den sidste uges tid - de hedder Christian, Kristian, Claus, Rasmus og Brian :P
Og dertil kommer alle dem jeg af og til tænker på som ikke er faste, men som jeg savner lidt i ny og næ fordi de kommer på besøg ALT for sjældent eller slet ikke længere.
Så måske savner "dine piger" dig faktisk uden du ved det ;) 

Kærligst, 
Eva <3 

PS: Jeg indrømmer blankt at langt de fleste af jer holder helt op med at eksistere i min bevidsthed når I er ude af klappen, medmindre I har glemt f.eks. et slips eller en hue :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 19 minutter siden:

vil det blive opfattet som om vi savner jeres penge og ikke jer

Jeg har vist skrevet om det før. 
Jeg kender en kvinde, som jeg har besøgt i over 10 år med høj frekvens. Vi har det sådan at når jeg beder om et møde, så betaler jeg. Når hun beder om det, er der ikke penge i det. ( Burde hun egentlig ikke betale mig ? :lol:
Det har fungeret sådan i de seneste 5-6 år. Det sjove er at der ikke er forskel på intensiteten i mødet, ligegyldigt om der er penge eller ej, på sengekanten. 

Modsat  @Eva Nadine så har jeg ikke glemt en eneste af dem jeg har klappet ud. Men der er nogle, ret få, hvor klappen kun åbner udad :D

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 6 timer siden:

Vi har det sådan at når jeg beder om et møde, så betaler jeg. Når hun beder om det, er der ikke penge i det. ( Burde hun egentlig ikke betale mig ? :lol:

Jo  det  burde  hun  vel,  men vigtigere  spørgsmål  må  være,  hvad  er  forholdet  mellem  de gange  du  kalder  til  møde  i  forhold  til  hende?  Sådan 1:25  eller  er  det  1:100?:P

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

Så måske savner "dine piger" dig faktisk uden du ved det ;) 

Det  kan  jeg  med  sikkerhed  sige  ikke  er  tilfældet ;)

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 1 minut siden:

hvad  er  forholdet  mellem  de gange  du  kalder  til  møde  i  forhold  til  hende?

Det er nogenlunde 50/50,  måske med lidt overvægt mod jeg kalder til møde. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Det er nogenlunde 50/50,  måske med lidt overvægt mod jeg kalder til møde. 

Sweet  deal. :)

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 8 timer siden:

Dertil kommer at vi jo ikke af diskretionshensyn bare kan sende beskeder uopfordret, da vi ikke nødvendigvis ved om I er afsat til anden side

Jeg er blevet 'prikket' en enkelt gang, af en pige ... 
Det er hende, jeg har fortalt om før, fra CassiopeiaStars ...
Efter mit første besøg, ventede jeg lige en tre måneder og bookede så igen.
Så blev jeg brændt af i sidste øjeblik, hun var ikke på stedet på selve dagen, og så forsvandt hun fra vagtplanen.
Yderligere en tre måneder senere, fik jeg så en mail fra hende, hvor hun skrev at nu var hun tilbage, og jeg var velkommen til et besøg ... 

Der gik endnu et par måneder før jeg bookede ... 
Og da jeg så kom, kunne hun ikke huske mig .... 
Øø-hh .. !?
L-i-d-t pinligt .. for hende .. :lol:
M-e-n hun var nu men at tilgive .. hun var så sød .. :wub:

Ved tredje besøg, fik jeg til gengæld en kongelig modtagelse ... <3 - nu kunne hun godt huske mig ... sagde hun da ... 

Men ja, det er rart at opleve at en pige husker een - også længe efter ...
Jeg har haft kontakt med et par af pigerne herinde, og de skrev om noget de kunne husle fra mødet .. det synes jeg, er flot .. 
Jeg havde selv et job hvor jeg mødte mange, og ja, som @Eva Nadine beskriver, man glemmer hurtigt ... 

Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden:

Modsat  @Eva Nadine så har jeg ikke glemt en eneste af dem jeg har klappet ud.

Jeg husker også tydeligt alle de GP'er jeg har besøgt ... men det er jo osse kun en snes stykker, så det er til at holde styr på ...

Skrevet
  • Author

Tak for utroligt mange gode svar på min trådstart. Virkelig spændende nuancer og erfaringer I kommer med. Jeg er blevet klogere af at læse jeres input. Nogle vil måske sige, at der ikke skal så meget til, men de skulle bare vide..........:)

Alt det bedste fra 

Signor

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, den 16.1.2023 at 17:11:

Af diskretionshensyn kan man ikke rigtig ringe og sige, at man savner en gæst, men det betyder ikke, at det ikke er tilfældet. Jeg har flere, jeg savner, ikke pengene, men besøget, samværet, relationen….. Og nogle jeg ikke har set længe, hvor jeg spekulerer på, hvorfor de ikke kommer længere, fair nok at vælge en anden kvinde, men de kan også været blevet syge eller er måske døde. 

Måske er du også savnet, uden du ved det?

Skrevet
Liv skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har flere, jeg savner, ikke pengene, men besøget, samværet, relationen….. Og nogle jeg ikke har set længe, hvor jeg spekulerer på, hvorfor de ikke kommer længere...

Helt enig. Det er en underlig fornemmelse når en fast kunde, som man måske har haft en relation med i flere år, pludselig holder op med at lave aftaler eller tage kontakt, uden at give lyd fra sig. Så tænker jeg også over hvad der blev af ham, og at jeg håber han har det godt.

Det er meget få jeg selv har taget kontakt til efterfølgende (på mail), netop af diskretionshensyn som du nævner, Liv. Man ved jo heller ikke noget om hvor det menneske er henne i sit liv, om de ønsker kontakt overhovedet, og om man bare laver en masse rod ved at tage kontakt.

Skrevet
Liv skrev, for 2 timer siden:

Måske er du også savnet, uden du ved det?

Det  kan  jeg  af  gode  grunde  jo  ikke  vide,  men  der  er  ingen  af  de  relationer  jeg  har der er  i  tvivl  om  at  jeg  gerne  må  kontaktes  da  jeg  har  en  bollefon  til  dette  formål. 

Nogen  af  os  er  nok  bare  sådan  nogle  som  man  glemmer,  ikke  savner.  Men  sådan  er  livet  jo,  og  vi  får  jo  oftest  hvad  vi  betaler  for.:)

Redigeret af Nordjysk Kinkster

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 2 minutter siden:

gerne  må  kontaktes  da  jeg  har  en  bollefon  til  dette  formål

Samme her, og de piger der ved det, skriver  af og til. Det er helt hyggeligt. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Samme her, og de piger der ved det, skriver  af og til. Det er helt hyggeligt. 

Godt  for  jer,  men  min  er  tavs.  Skidt pyt,  jeg  betaler  jo  alligevel  for  en  tur  mere  alligevel. :D

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 36 minutter siden:

Nogen  af  os  er  nok  bare  sådan  nogle  som  man  glemmer,  ikke  savner.  Men  sådan  er  livet  jo,  og  vi  får  jo  oftest  hvad  vi  betaler  for.:)

Kan du så ikke bare betale 100kr ekstra og sige du gerne vil savnes lidt? :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 2 minutter siden:

Kan du så ikke betale 100kr ekstra og sig du gerne vil savnes lidt? :D 

Jo,  virker  det?  Tror  ikke  pigerne  gider  den  slags,  diskretion  eller  ej.  Men  som  sagt,  skidt  pyt.  Vi  kan  ikke  alle  være  lige  likeable. :)

Skrevet
Liv skrev, for 3 timer siden:

Af diskretionshensyn kan man ikke rigtig ringe og sige, at man savner en gæst

Jeg siger heller ikke højt og ofte:D

Jeg siger kun når jeg er …….. og …

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 18 minutter siden:

Jo,  virker  det?  Tror  ikke  pigerne  gider  den  slags,  diskretion  eller  ej.  Men  som  sagt,  skidt  pyt.  Vi  kan  ikke  alle  være  lige  likeable. :)

Jeg vil savne dig, hvis du tør besøge mig:D

Jeg tror heller ikke at der er nogen der tør - efter mit skriv tilgang :D

Skrevet
Mook skrev, for 1 minut siden:

Jeg siger kun når jeg er …….. og …

Er det en slags gækkebrev? 
når du er.... liderlig og sur...
Har jeg gættet rigtigt, og hvis ja, har jeg så vundet noget andet end afsporingspokalen igen-igen? :P

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil savne dig, hvis du tør besøge mig:D

Jeg tror heller ikke at der er nogen der tør - efter mit skriv tilgang :D

Jeg tør. Og jeg savner dig. Ses her i januar, hvis du tør.

:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.