Hop til indhold

Penge eller spænding , piger?

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg været aktiv i ero-verdenen i nogle år og vil derfor gerne stille GPerne et spørgsmål. 

- Hvor meget er penge og hvor meget er passion for nye frække eventyr i det spil, der kører, set fra jeres del af sengen?

Jeg er helt med på, at der en kontrakt imellem os, at I er gode skuespillerinder, og at vi mænd betaler for at nyde unge piger og milfs, spændingen og alt det, som vi ikke kan få derhjemme eller ude i livet. Pigerne får en god ekstraindtægt ved siden af jobs, studier eller husmortilværelsen. Et glimrende, og ret gennemprøvet, arrangement.

Men en gang imellem  har jeg oplevet, at at der opstår en dybere sympati, at vi krydser nogle grænser og lægger den rutinereprægede hverdag bag os.....deraf spørgsmålet. Jeg er oprigtigt interesseret også i meget ærlige svar.

• Svar 59
  • Visninger 8.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

It's gonna be looooong..   Spændingen i det er long gone når man som jeg har arbejdet i snart 8 år.. Der med ikke sagt at jeg ikke glæder mig til at ses med mine "deltidselskere" fordi det g

• For mig er det ikke spændingen. Der er ikke ret meget der overrasker mig længere  Jeg vil nærmere kalde det opstemthed, begær og lyst. Det er en del af det for mig. Det er også mit levebrød. Og e

• .. har man været i gang i en længere periode, opstår der relationer, som har betydning ud over det finansielle aspekt. Samtaler, som man kun kan have med en kunde, og indblik/perspektiver, som er fæll

Skrevet

For mig er det ikke spændingen. Der er ikke ret meget der overrasker mig længere :lol: Jeg vil nærmere kalde det opstemthed, begær og lyst. Det er en del af det for mig.

Det er også mit levebrød. Og en mulighed for at skabe mig et selvstændigt og frit liv som jeg selv ønsker det.

Og så er det de smukke, dybe, ægte forbindelser der opstår i øjeblikket. Hvor man mødes menneske til menneske og personaerne er ligegyldige. Det giver mig rigtig meget at kunne dele omsorg og ... nu siger jeg k-ordet ... kærlighed med andre mennesker. For mig kan der sagtens opstå noget ægte i et "opsat" scenarie som sexkøb er. Det er de øjeblikke jeg elsker, hvor det hele giver mening <3

Skrevet
Amanduh skrev, for 2 minutter siden:

kærlighed med andre mennesker. For mig kan der sagtens opstå noget ægte i et "opsat" scenarie som sexkøb er

Helt rigtigt set og følt. Jeg, og sikkert mange andre , har en helt særlig tilknytning til de piger vi har været intime med. I øjeblikket er det kærlighed, efterfølgende er det omsorg og især respekt. 

Skrevet
  • Author
Amanduh skrev, for 2 minutter siden:

For mig er det ikke spændingen. Der er ikke ret meget der overrasker mig længere :lol: Jeg vil nærmere kalde det opstemthed, begær og lyst. Det er en del af det for mig.

Det er også mit levebrød. Og en mulighed for at skabe mig et selvstændigt og frit liv som jeg selv ønsker det.

Og så er det de smukke, dybe, ægte forbindelser der opstår i øjeblikket. Hvor man mødes menneske til menneske og personaerne er ligegyldige. Det giver mig rigtig meget at kunne dele omsorg og ... nu siger jeg k-ordet ... kærlighed med andre mennesker. For mig kan der sagtens opstå noget ægte i et "opsat" scenarie som sexkøb er. Det er de øjeblikke jeg elsker, hvor det hele giver mening <3

Tak for et både interessant og smukt svar. Som mand samler jeg noget ind her. Det er netop de dybe, ægte forbindelser, der, som du skriver, opstår i øjeblikket, hvor man mødes menneske til menneske, som jeg samler på og nyder allermest. Varme, sympati, fællesskab, omsorg,  selv kærlighed, kan opstå i dette arrangement. Uden at vi skal giftes og dele hverdagens køkkenrulle-rutiner.

Kram fra Signor

Skrevet

.. har man været i gang i en længere periode, opstår der relationer, som har betydning ud over det finansielle aspekt. Samtaler, som man kun kan have med en kunde, og indblik/perspektiver, som er fælles i lige dette særlige univers.

Det er ret særligt. Og pengene kommer til at betyde mindre, fordi mødet mellem mennesker er værdifulde og meningsgivende.

xoxo

Skrevet
TillyBamber skrev, for 15 minutter siden:

Og pengene kommer til at betyde mindre, fordi mødet mellem mennesker er værdifulde og meningsgivende

Netop. Man kan være allerbedste venner, knalde på livet løs, fordi det er vi gode til  og har fanget hinandens lyster. Men vi vil ikke være kærester for så brister fortryllelsen. 

Skrevet
  • Author
TillyBamber skrev, for 25 minutter siden:

.. har man været i gang i en længere periode, opstår der relationer, som har betydning ud over det finansielle aspekt. Samtaler, som man kun kan have med en kunde, og indblik/perspektiver, som er fælles i lige dette særlige univers.

Det er ret særligt. Og pengene kommer til at betyde mindre, fordi mødet mellem mennesker er værdifulde og meningsgivende.

xoxo

Tak for dit svar. Sådan oplever jeg det også, set fra min side...:)

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 32 minutter siden:

Netop. Man kan være allerbedste venner, knalde på livet løs, fordi det er vi gode til  og har fanget hinandens lyster. Men vi vil ikke være kærester for så brister fortryllelsen. 

.. aller bedste venner er nok liiige at strække den - for mit vedkommende - men gode relationer som ikke kan fungere med andre pga det særlige fællesskab, dette univers er. Det har været rart og trygt og sjovt.

XoXo

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Hvor meget er penge og hvor meget er passion for nye frække eventyr i det spil, der kører, set fra jeres del af sengen

Begge dele  ;) Sådan er det bare når man lever i et usundt liv. 
Men selvom det har jeg ikke mistet min stykke for omsorg. Det kan nogle gange føles mega uoverskueligt at møde nye kunder, når især min mavefornemmelse sige”Nej” —  og for det meste af tid.. har jeg været meget spændt på at møde nye kunder, fordi jeg altid ved at en(god) overraskelse der altid fremkommer … samtidig savner jeg også de mennesker jeg allerede har en kontaktflade med <3

Det er et ærligt svar B)

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 7 minutter siden:

Begge dele  ;) Sådan er det bare når man lever i et usundt liv. 
Men selvom det har jeg ikke mistet min stykke for omsorg. Det kan nogle gange føles mega uoverskueligt at møde nye kunder, når især min mavefornemmelse sige”Nej” —  og for det meste af tid.. har jeg været meget spændt på at møde nye kunder, fordi jeg altid ved at en(god) overraskelse der altid fremkommer … samtidig savner jeg også de mennesker jeg allerede har en kontaktflade med <3

Det er et ærligt svar B)

Tak for et meget ærligt svar. Det gør et stort indtryk på mig at læse dine tanker om dette emne. Som kunde mærker jeg også det savn, som du beskriver. Selv om man ikke ses så tit, er der en særlig plads i hjertet til dem, man kommer tæt på og holder af. :)

Skrevet

Interessant tråd herinde på Eroguide. Jeg har efterhånden besøgt glædespiger i fem år nu, og har virkelig haft mange fantastiske oplevelser. God sex, dybe samtaler, intimitet og nærvær og sjælevarme. Selvom jeg blot har været sammen med en pige en enkelt gang og haft en god oplevelse, så sidder den oplevelse i mig i lang tid fremover. Og besøger man en fast pige over en længere periode, så kan der sagtens opstå noget helt specielt imellem pigen og kunden. En udefinerbar og ret speciel oplevelse. Det har for mig været et meget givende og spændende univers at betræde. Jeg har i mange tilfælde haft en ægte følelse af hengivenhed og samvær, selvom det har været en oplevelse jeg har betalt for. Der er sikkert mange mennesker i faste parforhold, der alligevel føler sig ensomme og keder sig. Dette frække erotiske univers kan virkelig noget helt specielt. Men altid vigtigt at pigen og kunden reagerer på sin mavefornemmelse hver især. Dybest set repræsenterer kunderne og glædespigerne det gængse omkringliggende samfund i mange henseender. I denne branche har man hver især en større frihed til at udfolde sin seksualitet hensigtsmæssigt.

Skrevet

En  dyr  illusion  for  mændene. Penge  og  det  at  være  feteret  for  pigerne. Og  det  er  vel  også  ok  for  de  der  ikke  er  blåøjet.

Skrevet

It's gonna be looooong:lol:..

Spændingen i det er long gone når man som jeg har arbejdet i snart 8 år:ph34r:.. Der med ikke sagt at jeg ikke glæder mig til at ses med mine "deltidselskere" fordi det gør jeg, men det er en voksen form for glædelse, og ikke længere en form for adrenalinjagt som jeg synes ordet spænding ligger op til.. Jeg har gæster jeg har kendt i flere år efterhånden, hvor det mest af alt er en følelse af velkendthed, og ja øjebliksforelskelse samt en god portion sympati, for dem som mennesker, der gør at jeg glæder mig hver gang vi skal ses.. Og så er god sex jo altid dejligt, om man så kender personens adresse og familie, eller det er en total fremmed..

Når man som jeg kommer fra en socialt "alternativ" familie og man er indrettet mentalt som jeg, så tager man rollen som sikkerhedsnet for en masse mennesker på sig, selvom man sjældent selv har oplevet at have et som barn, teenager ja endda som voksen.. Dette job er mit sikkerhedsnet.. Det gør at jeg føler mig tryg og sikker på fremtiden.. Det har givet mig et sted at passe ind, gode venner, fede oplevelser og en succesfølelse ud over alle grænser.. Følelsen af at godt kunne er utrolig vigtig for menneskers velbehag..

Samtidig har jeg den filosofi at intet er mere værd end tid, for det er det eneste man aldrig kan købe mere af i enden når lyset slukkes, hverken for kærlighed eller penge.. Denne branche giver mig mulighed for at tilbringe alt den tid jeg har lyst til, med de mennesker der betyder allermest for mig i verden.. For sandt at sige så ligger mit uddannelsesniveau ikke et sted hvor jeg kunne komme i nærheden af samme timeløn i noget andet erhverv:P..

Kvinder har alle dage brugt sex som et forhandlingsmiddel, om det så er konen der er ekstra sød fordi hun lige har fået en ny halskæde, eller om det er trunten i baren der blotter lidt bryst for at få en drink.. Lige så længe jeg kan huske har jeg været bevidst om at mit køn havde en magt som var vores total og fuldstændigt så denne branche er en kilde til "empowerment" for mig..

Jeg fik meget mere end jeg prøvede at købe da jeg gik ind i branchen, men det jeg fik er så meget mere værd end forventet..

Det kan godt være hylden er skæv men den er i skabet og jeg er ikke alene på den.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden:

It's gonna be looooong:lol:..

Spændingen i det er long gone når man som jeg har arbejdet i snart 8 år:ph34r:.. Der med ikke sagt at jeg ikke glæder mig til at ses med mine "deltidselskere" fordi det gør jeg, men det er en voksen form for glædelse, og ikke længere en form for adrenalinjagt som jeg synes ordet spænding ligger op til.. Jeg har gæster jeg har kendt i flere år efterhånden, hvor det mest af alt er en følelse af velkendthed, og ja øjebliksforelskelse samt en god portion sympati, for dem som mennesker, der gør at jeg glæder mig hver gang vi skal ses.. Og så er god sex jo altid dejligt, om man så kender personens adresse og familie, eller det er en total fremmed..

Når man som jeg kommer fra en socialt "alternativ" familie og man er indrettet mentalt som jeg, så tager man rollen som sikkerhedsnet for en masse mennesker på sig, selvom man sjældent selv har oplevet at have et som barn, teenager ja endda som voksen.. Dette job er mit sikkerhedsnet.. Det gør at jeg føler mig tryg og sikker på fremtiden.. Det har givet mig et sted at passe ind, gode venner, fede oplevelser og en succesfølelse ud over alle grænser.. Følelsen af at godt kunne er utrolig vigtig for menneskers velbehag..

Samtidig har jeg den filosofi at intet er mere værd end tid, for det er det eneste man aldrig kan købe mere af i enden når lyset slukkes, hverken for kærlighed eller penge.. Denne branche giver mig mulighed for at tilbringe alt den tid jeg har lyst til, med de mennesker der betyder allermest for mig i verden.. For sandt at sige så ligger mit uddannelsesniveau ikke et sted hvor jeg kunne komme i nærheden af samme timeløn i noget andet erhverv:P..

Kvinder har alle dage brugt sex som et forhandlingsmiddel, om det så er konen der er ekstra sød fordi hun lige har fået en ny halskæde, eller om det er trunten i baren der blotter lidt bryst for at få en drink.. Lige så længe jeg kan huske har jeg været bevidst om at mit køn havde en magt som var vores total og fuldstændigt så denne branche er en kilde til "empowerment" for mig..

Jeg fik meget mere end jeg prøvede at købe da jeg gik ind i branchen, men det jeg fik er så meget mere værd end forventet..

Det kan godt være hylden er skæv men den er i skabet og jeg er ikke alene på den.. 

Men du analyserer og skriver som om du er højt uddannet. Krystalklart, ærligt svar. Tak for dit indlæg.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, 1 time siden:

Men du analyserer og skriver som om du er højt uddannet. Krystalklart, ærligt svar. Tak for dit indlæg.

Måske på livet:P.. Og så har jeg da læst noget filosofi og psykologi:ph34r:.. Aldrig noget der kom videre.. Uanset så det de færreste jobs der giver 1800 kr i timen:P..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

<3

Skrevet

Jeg synes stort set det samme som de andre piger :D 

Og... som en fodnote :lol:;
Eroguides sexarbejdere er ikke særligt repræsentative for sexarbejdere som samlet gruppe. 
Sådan overordnet set vil mit gæt være at der er omtrent lige så mange sexarbejdende "piger" der gør det primært for spændingens skyld vs. for pengenes skyld som der er sexkøbere der køber sex for betalingens skyld vs. for spændingens skyld.
Altså det er fuldstændigt det samme for begge parter...bare spejlvendt :P 

Der er naturligvis den enlige svale hist og pist på begge sider af lagenet. Men de vil så være undtagelsen der bekræfter reglen så at sige. 
Altså... lige bortset fra de piger DU besøger, naturligvis (ja jeg mener DIG kære læser og ikke blot @Signor Cuoco :D ) DINE yndlings piger er selvfølgelig de enlige svaler :wub:

For min egen del:
Ville jeg arbejde som glædespige hvis jeg ikke fik penge for det? 
- Nix.
Men jeg ville heller ikke passe andre folks børn gratis, medmindre de havde noget at bytte med, også selvom jeg ÆÆÆÆLSKAR børn! <3
Mine egne børnebørn og meget nære venners er en undtagelse. De har på en eller anden måde alligevel også fortjent det ;) 
Men nu tænder jeg så også på at tage penge for sex, så jeg er helt og aldeles ubrugelig statistisk set også i denne sammenhæng. 

I mine første år i branchen var det helt klart spændingen, passionen og det at bryde grænser der gjorde mig euforisk. 
Med årene har euforien langsomt og næsten ubemærket ændret sig til at blive en uundværlig dybtliggende tilfredsstillelse ved at være det bedste indslag på gæstens dag. 
Men... uden betaling ville det i langt de fleste tilfælde på fordums tiders "gennemsnits-arbejdsdage" have været rent velgørenhedsarbejde hvis jeg havde arbejdet gratis, hvis jeg skal være helt ærlig.  

Egentlig synes jeg at det her med om det skal være det ene ELLER det andet er noget fis. 
De få af os der er så heldige at være passionerede mht. vores arbejde, har vel også lov til at være glade for de penge det giver, uden at skulle vælge? ;) 

Jeg tillader mig at gentage mit glædespige-mantra som er og altid vil være: 
"FREMMED PØØØØØØK! OG PENGØØØØØØ!!"

Kærligst, Eva <3

PS: @JenniferRomantica er noget lavet om imens jeg har været i vinterhi, så man nu skal advare om at indlægget er langt? Det har jeg ikke stemt ja til i hvert fald :D 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Amanduh skrev, den 14.1.2023 at 20:57:

Det giver mig rigtig meget at kunne dele omsorg og ... nu siger jeg k-ordet ... kærlighed med andre mennesker. For mig kan der sagtens opstå noget ægte i et "opsat" scenarie som sexkøb er.

Tak.
Jeg synes for det meste også jeg oplever møderne - og pigerne - som kærlige.
Tænker lidt, at fokusere mere på møderne som - når det er godt - en udveksling af kærlige energier, frem for en jagt på vild sex og orgasme.
Jævnfør et par tidligere diskussioner ... 
Men det er individuelt, både for os gæster og piger, og det handler også meget om hvordan vi er, som gæster.
Og så selvfølgelig, om den personlige kemi passer ... 

Jeg tænker at det er svært for de fleste kvinder, inden for en halv time at blive varmet op til hed sex, under de rammer der nu er i dette univers .. 
(Selv om jeg på den anden side tror, at nogle rent faktisk kan)
Tror der er noget større chance for at hun hurtigt kan tage imod lidt kærtegn og tilbedelse .. hvis hun føler sig tryg ved manden ... 
Det er selvfølgelig bare et håb ... :oops:

Måske generelt for os mænd ... 
Forvent ikke for meget, bare som et minimum at får lov til at sanse pigen med mund, øjne og hænder... 
Alt derudover er ekstra gevinst ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 14.1.2023 at 23:48:

Selv om man ikke ses så tit, er der en særlig plads i hjertet til dem, man kommer tæt på og holder af. :)

Ja, netop det. Selvom man arbejder som GP’er har man også følelser. 

Jeg savner deres kærtegnene, selvom at det ikke er alle kærstegn er velkomme - og ikke alt fysisk kontakt er behageligt eller hyggeligt. 

Men der har været mange oplevelsegaver for mig, hvor vi begge parter kunne lære af hinandens erfaring… “hvordan vi kunne give af oplevelser” Det er netop af de ting jeg går og savner af. På en anden side ved jeg allerede godt i forvejen, at jeg ikke er stærk nok til at kontrolle min følelse - og ikke god nok til at være den god skuespiller, og det er lidt usundt for mig hvor jeg skal gå savne nogen hele tiden mens jeg arbejder i den her branche. 

På den grund har jeg tænkt mig at lære et ord “ Enough “ - og når det kommer til den tid hvor jeg har fået nok penge og pik, vil jeg lever med kun en pik resten af mit liv. 

Skrevet
Mook skrev, for 38 minutter siden:

Jeg savner deres kærtegnene, selvom at det ikke er alle kærstegn er velkomme - og ikke alt fysisk kontakt er behageligt eller hyggeligt. 

Men der har været mange oplevelsegaver for mig, hvor vi begge parter kunne lære af hinandens erfaring… “hvordan vi kunne give af oplevelser” Det er netop af de ting jeg går og savner af. På en anden side ved jeg allerede godt i forvejen, at jeg ikke er stærk nok til at kontrolle min følelse - og ikke god nok til at være den god skuespiller, og det er lidt usundt for mig hvor jeg skal gå savne nogen hele tiden mens jeg arbejder i den her branche. 

På den grund har jeg tænkt mig at lære et ord “ Enough “ - og når det kommer til den tid hvor jeg har fået nok penge og pik, vil jeg lever med kun en pik resten af mit liv. 

Ps. Jeg har ikke brug for “ Liker”

Jeg siger bare sandhed. 

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 19 minutter siden:

Ps. Jeg har ikke brug for “ Liker”

Jeg siger bare sandhed. 

Mook skrev, for 59 minutter siden:

Stor respekt herfra for din ærlighed og din direkte tale. Det med at savne og ikke altid være stærk nok til at kontrollere sine følelser gælder også for visse af os "kunder". I alt fald de mere følsomme og romantiske af mændende, som jeg tilhører. 

Jeg arbejder med det hele tiden, denne særlige balance, for at undgå den sikkert umulige forelskelse, og for alligevel at kunne nyde sensualitet, erotik og menneskeligt nærvær sammen med få udvalgte GPs, som jeg holder af. Og hvor vi har en masse at tale om bagefter.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 14.1.2023 at 23:48:

Tak for et meget ærligt svar. Det gør et stort indtryk på mig at læse dine tanker om dette emne. Som kunde mærker jeg også det savn, som du beskriver. Selv om man ikke ses så tit, er der en særlig plads i hjertet til dem, man kommer tæt på og holder af. :)

Lige her er jeg rent faktisk helt enig , som "Kunde" kan man også godt savne sin/sine relationer , snakke og hvad med ellers lander i , 
Jeg har aldrig haft mange GP relationer , men de to jeg har besøgt , der har de begge en helt speciel plads hos mig . 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.