Hop til indhold
Jersey86

Jul og nytår i Tanzania og Kenya

Recommended Posts

Jeg holdte jul og nytår i Tanzania og Kenya. Her er nogle historier fra mine møder med de fantastiske kvinder, og en enkelt ikke så fantastisk…

Zahra, 22

Jeg kunne ikke modstå fristelsen, så jeg hoppede på Tinder et par uger gør afrejse, opgraderede til Tinder Gold, første gang der kom en promo, og satte lokationen til Zanzibar og Dar Es Salaam. Hold da op der er mange flotte kvinder i den del af Afrika. Men desværre var de ikke så snaksaglige. Bortset fra Zahra. Muslim, 22, køn, men ikke nogen skønhedsdronning. Vi skrev om stort og småt, og hun virkede interessant og begavet. Hun spurgte om jeg ikke ville købe nogle hårprodukter med til hende, nogle bestemte mærker man ikke kan få på Zanzibar. De kostede ca. 150 kr., så det var en passende gave, synes jeg.

Vi havde en hyggelig dag sammen, som selvfølgelig endte tilbage på mit hotelværelse. Hun var tydeligvis meget genert og nervøs, men der var en behagelig og morsom stemning imellem os alligevel og vi kunne begge li’ hinanden. Vi lå lidt på sengen og kælede, og vi blev enige om at gå i bad sammen. Lille bagdel, lidt mave men fine spruttende ungpige bryster, tydeligvis ingen børn. Jeg spurgte om mændene på Zanzibar normalt er omskårede, hun svarede at hun ingen gang har haft en kæreste. Jeg spurgte om hun var jomfru, hun nikkede…

Jeg vil ikke gå så meget i detaljer omkring selve akten. Jeg spurgte hende bagefter om hun fortrød, hun svarede at hun havde det 50-50. På den ene side er hun glad for at hendes første gang var med en hvid, på den anden side så vil jeg jo bare glemme alt om hende når jeg tager tilbage til mit eget land. Jeg svarede at jeg aldrig vil glemme hende, da hun var min første jomfru.

Vi var sammen i alt 3 dage, jeg gav hende i alt ca. 700 kr til transport og hvad hun ellers havde lyst til.

 

Serah, 22

Jeg skulle kun lige være i Dar Es Salaam en enkelt overnatning. Jeg havde på forhånd skrevet en lille smule med en virkelig flot pige. Da jeg havde checket ind på mit hotel, spurgte jeg om hun ville komme på besøg. Hun var der i løbet af 30 minutter, som er noget nær rekordtid i Afrika. Hun var lige så smuk som hendes profil billede, ingen makeup, helt naturlig som jeg foretrækker det, slank med en god afro bagdel. Meget snaksaglig og vi hyggede os. Jeg tog på hende, vi kyssede, men da jeg spurgte om hun ville over på sengen svarede hun nej. Hun fortalte hun ikke havde lyst til sex da hendes ekskæreste havde været hende utro. Vi hentede noget mad og vi så VM-finalen på min bærbar. Selvom vi ikke havde sex, blev det alligevel en meget seksuel oplevelse, hun var meget optaget af kampen, og da Mbappe scorede de 2 mål, fik jeg en vild twerk tur. Jeg gramsede hende over det hele og det endte da også med at hun sad med min pik i hånden. Men det den skulle pakkes væk igen, for ellers ville hun blive for liderlig.

En hyggelig aften, men også frustrerende at jeg ikke kunne knalde hende, når nu hun var så smuk. Hun havde godt nok skrevet at hun var på tinder for at finde venner, men det havde jeg ikke taget så tungt. Hun gjorde også meget ud af at sige at hun ikke var prostitueret, imens jeg påstod jeg aldrig havde købt sex

Hun fik 30 kr til transport.

 

Maureen, 22

Jeg tog en bus fra Dar Es Salaam til Diani Beach lidt syd for Mombasa. Der var kun få billetter tilbage, så jeg fik plads på den ringeste bus. Den havde 2 motor sammenbrud på ca. 2 timer tilsammen og grænsekontrollen tog ca. 3 timer. Så jeg sad fra kl. 5:45 om morgen til kl. 20 om aften i den lorte bus uden AC.

Da jeg vågnede morgenen efter, skulle jeg selvfølgelig på tinder. Jeg lavede en aftale med super lækker bikini pige, men hun brændte mig af for en tur til stranden… nåh på tinder igen. Jeg fik intet svar så jeg skrev til flere og flere. Endelig var der hul igennem til Maureen. Det var ikke fordi hendes profil billeder var noget særligt, men hold da op hun så godt ud i virkeligheden. Elegant, smuk og fantastiske kurver. Hun havde en iPhone 13 Pro Max som hun åbenbart havde fået af hendes afdøde canadiske kæreste. Vi sad i baren længe, jeg fik rimelig hurtigt på fornemmelsen at hun ikke var en hook up pige. Så jeg indstillede mig på endnu en dag uden sex. Men hun var begavet og godt selskab, så vi tog ud og spiste aftensmad sammen, det er nok også meget godt det ikke altid er for nemt.

Hun boede lige ved siden af restauranten, så jeg fulgte hende hjem. Jeg spurgte om jeg måtte kysse hende, det ville hun ikke med så mange mennesker omkring. Klokken var omkring 19 og hun spurgte mig hvornår jeg gik i seng, omkring midnat svarede jeg. Hun sagde hun gerne ville overraske mig ved at komme på besøg senere. Fantastisk, hun var mere end velkommen. Hun ankom et par timer senere. Vi startede med at sidde i baren igen, men der var en del myg. Hun spurgte om der er et sted uden myg. Mit værelse forslog jeg, vi tog drinksene med os. Man kunne kun sidde i sengen på mit hotelværelse. Vi begyndte at røre ved hinanden og kysse. Jeg tager hånden ned imellem benene på hende jeg kan mærke hun er våd, men hun sagde stop. Hun sagde vi ikke kan have sex, for så vil hun bare komme til at savne mig for meget. Vi bliver ved med at kysse og kramme og jeg kan se en våd plet på hendes trusser. Jeg presser lidt på for sex, så siger hun lige pludseligt noget der overrasker mig. Hun siger det vil være nemmere for hende hvis det er “transactional”. Hun virkede slet ikke som typen der ville spørge om det, men perfekt tænker jeg. “How much?”. Det er hun usikker på, hun spørger om det er noget jeg har erfaring med. “Never…”. Min normale pris i Kenya var sidste gang 2-300 kr. men vil en pige med 13 Pro Max blive fornærmet over det beløb? Så jeg fordobler standardtilbuddet til ca. 560 kr. det er fint siger hun. Af med tøjet, hun sutter mig godt og grundigt, på med kondomet. Jeg spørger om hun er klar, det skal jeg love for, hun er driv våd. Hun rider mig efter alle kunstens regler og hun får hurtigt orgasme. Fantastisk. Desværre kan hun ikke blive og overnatte.

Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal tænke… tænkt at det hele skulle blive mere følelsesmæssigt overkommeligt fordi jeg betaler hende. Hun virkede til pt at være lidt på røven i forhold til penge. Og med de 560 kr. kan hun betale regningerne osv. Jeg kan heller ikke lade være med at tænke om hendes plan fra starten af var at få nogle penge ud af mig, men altså hvorfor så ikke bare være åben om det fra starten af? Men det er sgu alligevel noget af et sofistikeret stunt så, og så våd en fisse ved jeg sgu ikke om man kan fake? Men altså jeg havde sex med en vidunderlig kvinde og nød hendes selskab i flere timer for en plovmand. Welcome to Africa, what’s not to like?

 

Airbnb oplevelse

Jeg havde booket en lejlighed på Airbnb centralt placeret i Mtwapa, som mere eller mindre er ”Sincity” i Kenya. Den lå perfekt i gåafstand til områdets primære ”hook up” natklub Casuarina. Airbnb værten havde hele tiden været lidt mystisk i hendes beskeder, men dagen før jeg skulle ankomme begynder hun at spørge efter betaling i kontanter. Til dem der ikke kender til Airbnb, så går al betaling via deres hjemmeside, måske lige bortset fra hvis der er en eller anden afgift i byen eller man køber en ekstra ydelse. Jeg skriver til værten at det er imod Airbnbs regler at opkræve hele betalingen kontant og at jeg allerede har betalt via mit kreditkort på hjemmesiden. Værten er tydeligvis ubekendt med Airbnb, så jeg bliver nød til at tilkalde Airbnb support. Jeg bliver sgu lidt nervøs, men Airbnbs support var virkelig på pletten og de kontaktede værten og der kom styr på det hele. I lejlighedens annonce stod der at den havde air condition, men den havde altså kun loftsventilator, jeg tror faktisk at jeg kunne have krævet at få mine penge tilbage, men jeg gad ikke at bøvle mere med det og der var ikke mange ledige hotelværelser pga højtiden. Det var okay uden AC og lejligheden var fin og kostede 250 kr. per døgn, og jeg var rigtigt glad for lokationen.

 

Stellah, 19

Nogen kan måske huske navnet fra forrige anmeldelse. Jeg har haft holdt kontakten vedlige, og ja, jeg har sendt hende penge nogle gange også mere end jeg næsten vil indrømme. Men hun er sgu noget særligt. Så jeg har haft lidt en plan om at få hendes liv på rette spor. Live stripshow streaming er det helt store for pigerne her i Kenya. De kan måske tjene nogle 100 kroner om dagen på den måde, som jo er en meget stor løn for dem. Stellah har fortalt mig om de her bagmænd der tager 50% af profitten, fordi pigerne ikke selv har en bærbar, bankkonto osv. så det har været min plan at få hende i stand til at blive uafhængig af bagmændene. Så jeg tog på DBA, fandt 3 brugte bærbare til 500-1.000 kr, så har hun nogle ekstra hun kan leje ud til veninderne. Jeg tænker at en bærbar med 8gb ram, SSD og en forholdsvis ny CPU burde være rigeligt til streaming. Og de er langt billigere brugt i Danmark, end det de koster i Kenya. Planen var også at vi skulle streame sammen… Jeg havde også købt en dildo, men det er altså forbudt at tage med ind i Kenya, så den blev konfiskeret ved grænsen.

Nåh, men tilbage til min ferie. Jeg tog en bil fra Diani til Mtwapa, ca 2 timers kører tur til 370 kr. Stellah kom over til min Airbnb, det var dejligt at mødes igen. Hun har født en dreng siden sidst, men hun fik hurtigt hendes slanke krop tilbage, dog har hendes bryster taget skade. Der gik ikke længe før jeg lå med benene oppe og hendes tunge kørte rundt “where the sun don’t shine”.

 

Sharon, 23

Aftalen med Stellah var at vi skulle have nogle trekanter med hendes veninder. Den første der kom på besøg, var Sharon. Holdkæft hun var sød, fyldig krop med dejlige former, ingen børn, kønt ansigt. Så skøn i sengen, hun var drivvåd i løbet af 2 sekunder. Masser af tungekys, smilende, grinende, lidt generet når jeg gav hende komplimenter. Lige præcis sådan en oplevelse man tager til Kenya for at få. Da vi er godt i gang med akten, kalder jeg på Stellah, vi havde på forhånd aftalt at hun skulle slikke mig imens jeg havde sex med Sharon, det var svært at finde en god position at gøre det i, men det var stadig dejligt. Sød pige og fantastisk i sengen. Hun fik 230 kr.

Bagefter tog vi alle ud og spiste, og jeg skal hilse fra Sharon og sige at jeg hellere end gerne må invitere mine danske venner med til Mombasa.

 

Big Tree

Stedet vi spiste frokost, hed Big Tree, jeg havde godt hørt om det, men jeg var der ikke sidst. Det var tydeligt at det var et hook up sted blandt med småbørns familier. Flere piger gik rundt til enlige hvide mænd og spurgte om de ville have noget selskab.

 

Vivian, 21

Stellah havde nogle ærinder og jeg var lidt små forkølet, så jeg var alene hjemme. På tinder og se hvad Mtwapa havde at byde på. Jeg fik hul igennem til en pige ved navn Vivian som kunne komme med det samme og havde ikke noget problem med at jeg var forkølet. Hun kom i løbet af 1,5 time. Dejlig krop, nogenlunde ansigt, dog lidt uren hud. Skøn i sengen, dejlig våd og hun fik orgasme begge gange. Vi spiste lidt rester til frokost og hun tog hjem efter en 3 timers tid. Jeg havde oprindeligt lagt 170 kr. synligt fremme på bordet, men jeg forøgede det til 285 kr. fordi hun var så sød.

 

Zawadi, 20

Endnu et fund på tinder. Ankom i løbet af 30 minutter, muligvis ny rekord i Kenya. Køn, dejlig ungpige krop, ingen børn. Stille, som i at hun næsten ikke sagde et ord. Så jeg kunne godt blive i tvivl om hun var glad for mig, var komfortable osv. Men hun var godt våd og meget kærlig i sengen, dog fortsat ekstremt stille. Vi sluttede af med hende på toppen, og da jeg var ved at komme, lagde hun sig helt tæt ind til mig og krammede mig. Vi lå nok 5 minutter efter jeg kom, hvor jeg stadig var oppe i hende. Dejligt ømt og trygt. Det fik dog hurtigt ende, da hun rejser sig, det viser sig at hendes menstruation lige er begyndt og det blødte ret meget. Hun tog hjem efter et kort brusebad og fik 170 kr.

Hun skrev uopfordret til mig da hun var kommet hjem, om at hun godt kunne lide mig osv. og at hun havde været så stille fordi det var første gang vi mødtes. Det var meget rart lige at få det bekræftet at hun syntes det havde været dejligt.

 

Rose, 23

Stellah og jeg tog på Casaurina for at finde et hook up til mig. Stellah havde i første omgang udvalgt Maria, som jeg var sammen med sidste år. Men hun dukkede ikke op. Så Stellah pegede på en anden pige og spurgte om jeg ville være sammen med hende. Pigen havde de vildeste former, smukt ansigt, slank talje og den bredeste, flotteste bagdel jeg længe har set. Hun hed Rose, jeg spurgte om vi skulle danse. Vilde erotiske danse moves. Jeg fik rimeligt hurtigt stådreng og hun gned nådesløst hendes fantastiske bagdel op og ned ad mit skridt, der var ingen tvivl om at hun kunne mærke at jeg var tændt. Hun skulle helt sikkert med hjem.

Igen en dejlig oplevelse i sengen. Våd, smilende, liderlig, kærlig og nydende. Hun blev natten over så vi kunne have et morgenknald også. Hun fik 230 kr.

Den aften dansede jeg også med en pige ved navn Purity. Høj og flot og megagod til at danse. Jeg fik så af vide efterfølgende at hun var HIV-positiv, men bollede stadigvæk med hvide mænd til højre og venstre, både med og uden kondom….

 

Alice, 40…

Om morgen kontakter Stellah en bekendt der skal komme over til et morgen hook up. Det viser sig så at hun er 40 år og det hele kommer til at foregå imens rengøringsdamen er i lejligheden... Men altså Alice giver en hæderlig performance og vi har sådan set et fint knald. Hun fik 230 kr.

 

Stellah for sidste gang…

Stellah blev mere og mere træls efterhånden som dagene gik, hun ville bestemme hvem jeg snakkede med, hvem jeg dansede med og hvem jeg havde sex med. Hun blev jaloux hvis jeg blev for glad for en anden pige. Jeg havde ellers fra starten af gjort det klart at jeg var i Mombasa for at knalde med en masse forskellige piger og ikke for at være i et forhold med hende. Vi havde flere skænderier og jeg ville have hende til at blive væk, men det nægtede hun. Jeg gad ikke at have en sur teenagetøs til at ødelægge min ferie i det her sexparadis. Hun begyndte også at virke truende, jokede om at hælde kogende vand på mig osv. Så jeg så mig nødsaget til at tage væk fra min Airbnb lejlighed og checke ind på et hotel uden at Stellah vidste noget om det. Stellah havde efterladt lidt tøj og den ene af de bærbare computere, dem tog jeg med mig og da jeg havde checket ind på hotellet skrev jeg til Stellah at jeg var væk og hun ikke skulle forsøge at finde mig, og at hun kunne hente sit tøj og bærbar i receptionen når jeg havde rejst derfra. Jeg skal love for hun blev gal, hun gik helt amok. Hun truede mig med at gå til politiet og fortælle dem at jeg skulle have voldtaget hende analt hvis hun ikke fik hendes ting med det samme. Det var sandsynligvis et bluff, men man ved jo aldrig i den del af verden. Jeg tænkte bare at jeg skulle have hende ud af mit liv. Så jeg fik lavet en aftale med hendes fætter, som jeg havde mødt på Big Tree, om at jeg afleverede hendes ting til ham.

Sindssyge kvindemenneske, tænkt at det er den måde hun behandler mig på efter at jeg har hjulpet hende så meget…

 

Lucy, 28

Da jeg checkede ind på mit nye hotel besluttede jeg mig for at begrænse mig til Tinder og den første pige jeg kom i kontakt med var Lucy. Hun kom over til mit hotel. Ikke den kønneste og hun fortalte hun i virkeligheden var 28 og ikke 22 som der stod på tinder. Hun var meget nervøs og havde ikke prøvet hook ups før, hun havde mistet sit arbejde og manden havde skredet med en anden. Det er generelt en meget akavet stemning og hun træk ofte vejret meget dybt. Hun blev ikke rigtigt våd, jeg forsøgte med lidt glidecreme. Vi havde sex et kort stykke tid, men hendes åbenlyse utilpashed gør at jeg ikke kan holde min erektion. Hun blev sendt hjem med 170 kr.

Efterfølgende skriver hun til mig og spørger om jeg er sur, det er jeg selvfølgelig ikke. Vi skriver lidt sammen de efterfølgende dage. Sød pige, men hun skal nok bare holde sig væk fra hook ups.

 

Claire, 22

Et fund fra tinder. Den flotteste krop, dejlige c-skål bryster der ikke behøvede nogen BH. Meget behagelig at være sammen med. Sex delen bag desværre præg af at det var noget tid siden hun havde haft sex og var derfor meget stram og havde kun lyst til sex en enkelt gang. Men det var stadig dejligt og kærligt. Massere af kys og efter jeg kom, faldt hun i søvn oven på mig, vi snakkede og krammede længe. Hun frøs virkelig meget pga AC, og hun skrev efterfølgende at hun var blevet syg pga det.

Hun syntes 226, var til den lave side, så vi endte på 400 kr. Hun var rimelig desperat efter penge pga hendes mors sygdom, så hun skrev efterfølgende et par gange at hun gerne ville komme på besøg igen, men det kunne det desværre ikke blive til.

 

Karla og Josephine, 23 og 24

Jeg havde været sammen med dem begge sidste gang jeg var her dog ikke på samme tid. Jeg startede med at invitere Josephine på besøg. Den forrige dag havde Claire snakket om at hun gerne ville prøve en trekant. Jeg viste Josephine billeder af Claire, men Josephine ville hellere at vi inviterede Karla, som var hendes bedste veninde. Josephine og jeg nåede en omgang dejlig kæreste sex inden Karla kom. Josephine havde taget en flaske Morgan med, så vi havde en lille fest. Alle nøgne og dansende til afro musik. Jeg bollede dem på skift, en dejlig glad, grinende og lystsluppen stemning i sengen, de var begge mega liderlige, især Karla var drivvåd, og de syntes begge at jeg var en flot mand. 2x blowjob, den ene kyssede mig imens den anden red mig, de kyssede også hinanden, men heller ikke mere end det. Da vi skulle sove, blev det dog lidt for sammenklemt, så jeg sov det meste af natten på sofaen. Tidligt om morgen var Josephine dog så sød at bytte, så Karla og jeg kunne hygge os. Da Karla var tilfredsstillet, kom Josephine ind og så var jeg også bare fuldstændigt drænet bagefter.

De mest fantastiske 12 timer af mit liv, min pik er dog lidt medtaget. Ingen jalousi, drama, faktisk tændte det dem begge at se den anden blive kneppet. Begge 2 var virkelig smukke med dejlige kroppe. Josephine har en tiktok hvis der er nogen der gerne vil se den (jeg går ikke ud fra at jeg må dele den i en offentlig tråd?). Jeg skulle hilse og sige til mine danske venner at I er mere end velkomne til at besøge dem. De fik begge 340 kr.

 

Shanneice, 21

Fund på tinder. Lidt svært præcist at vurdere hvilken type pige hun var. Virkelig kønt ansigt, dog med er stort mellemrum mellem fortænderne, slank krop. Hun fortalte at hun havde været model og nu arbejdede med at udvælge modeller. Hun boede i Nairobi og havde en husleje på 7.000 kr om måneden, men nu var hun gået med til et hook up med mig til 280 kr? Det er sgu aldrig til at vide om det de fortæller er rigtigt, men under alle omstændigheder var hun virkelig på røven pt. Hun var helt vild med mig, og ville meget gerne blive sammen med mig i længere tid. Vi havde det dejligt sammen, vi spiste aftensmad og delte en flaskevin og hyggede os. Hun gav en dejlig massage og vi havde meget intens sex inden vi skulle sove. Vi havde et dejligt morgenknald og så tog hun hjem.

 

Sharon igen

Jeg skulle flyve hjem igen fra Nairobi, så jeg inviterede Sharon med. Vi tog toget fra Mombasa til Nairobi. Det koster 55 kr og der er AC, det tog ca. 5 timer. Sharon og jeg hyggede os de ca. 1,5 døgn og vi havde vores egen mini nytårsaften sammen, dog skulle jeg flyve super tidligt d. 1/1. Hun fik 800 kr., som så også skulle dække hendes transportomkostninger med at komme frem og tilbage imellem Mombasa og Nairobi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 19 minutter siden:

Josephine har en tiktok hvis der er nogen der gerne vil se den (jeg går ikke ud fra at jeg må dele den i en offentlig tråd?). 

 

 

Den der Tik Tok vil jeg da gerne se :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maspero skrev, for 4 minutter siden:

Inspirerende beretning :)

hvilket sted vurderer du som overordnet mest interessant, Tanzania eller Kenya?

Nu var jeg kun få dage i Tanzania og de fleste brugte jeg sammen med Zahra, så jeg kan ikke fuldstændigt udtale mig om det. Men jeg tror helt klart at Kenya er bedst til kort tids hook ups. Hvis du gerne vil være sammen med den samme i alt den tid du er der, så er Tanzania sikkert også ganske fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest andrew1000

Tak for stærkt underholdende, fræk og fantasi-provokerende læsning! 

Kunne du finde på at have en følgesvend med? Vælg mig, mig! :!::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 5 timer siden:

Tak for en fantastisk rejse beretning, hvor mange dag var du afsted og hvad koster sådan en skøn tur? 

Jeg rejste d. 15/12, ankom kl 2 om natten d. 16/12. Jeg tog hjem igen d. 1/1 kl 5 om morgen.

Jeg kan se jeg har brugt 18.000 kr med mit kreditkort der nede, som primært har været kontanthævninger og hvor man ellers har kunnet betale med kreditkort.

Visum til Tanzania og Kenya kostede 700 kr i alt.

Flybilletten kostede 7.200 kr med Turkish Airlines.

Derudover har jeg betalt 2.500 kr for overnatninger på forhånd.

Så i alt ca. 28.500 kr. Jeg betalte så også 1.400 kr ekstra for 3 nætter på et hotel imens jeg samtidigt havde min Airbnb som jeg jo forlod i utide.

Sammenlignet med forrige gang har jeg brugt flere penge på flybilletten, transport, overnatninger, restaurantbesøg og på pigerne.

Redigeret af Jersey86

Del dette indlæg


Link til indlæg
andrew1000 skrev, for 6 timer siden:

Tak for stærkt underholdende, fræk og fantasi-provokerende læsning! 

Kunne du finde på at have en følgesvend med? Vælg mig, mig! :!::wub:

Det kunne selvfølgelig være hyggeligt med noget dansk selskab der nede og have nogen at udveksle historier med. Omvendt er det også bare så nemt at rejse alene.

Jeg kan da overveje det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, den 9.1.2023 at 21:21:

Sharon igen

Det bliver Stellah nok glad for at høre om.. :lol::lol::lol:

All jokes aside, fed beretning, det lyder sateme frækt, især de trekanter der! 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 12 timer siden:

Det bliver Stellah nok glad for at høre om.. :lol::lol::lol:

Jeg skal intet have med det pigebarn at gøre igen :roll:

Jeg tror generelt bare jeg skal holde mig til korttids forhold, alt andet er for meget bøvl. Og jeg har bestemt mig for ikke at slæbe en af dem med her op, det er sgu for besværligt og dyrt.

Hr Lille Niels skrev, for 3 timer siden:

Du har min dybeste respekt, super fine detaljerede beretninger. Jeg drømmer om at rejse i dine fodspor.

Det er sgu bare at komme afsted, de elsker hvide mænd der behandler dem godt og sætter stor pris på en 2-400 kr :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 1 time siden:

Det er sgu bare at komme afsted, de elsker hvide mænd der behandler dem godt og sætter stor pris på en 2-400 kr :D

Tak for en fantastisk beretning. Det lyder som at du har haft det helt fantastisk.

Hvordan er forholdene forøvrigt der nede? Er det meget fattigt? Er det som Thailand? Eller hvordan kan du beskrive de steder du har været?

Er det trygt at bevæge sig udendørs om aftenen? Megen kriminalitet?

Når jeg tænker på sex i Afrika er det vel mange der siger at der er meget HIV så man skal passe meget på. Hvad tænker du om det?

Tak igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig været i Thailand eller Asien, så det kan jeg ikke sammenligne med. Men der er selvfølgelig fattigdom, folk der tigger etc. Men jeg synes ikke det var slemt. Der findes hoteller i forskellige prisklasser, jeg foretrækker at betale højst 500 kr per nat og til den pris fik jeg en lille lejlighed i et helt nyt hotel. På et hotel med tilhørende restaurant og pool er der jo ordnede forhold og trygt. Man behøves sådan set ikke bevæge sig uden for hotellet, pigerne skal nok komme til dig. 

Jeg har aldrig følt mig utryg. Min Airbnb lå et par 100 meter fra natklubben og der gik jeg hjem kl 1-2 om natten uden problem. Men man skal nok tage sig sine forholds regler og ikke drikke sig høne fuld ude i byen.

Alle, pånær de 2 første, tog vi sammen en HIV test inden vi havde sex. De koster 10 kr på apoteket. De minder om en corona Quick test, men man bruger blod i stedet for. Så skal man vente 15 minutter på svar, hvilket passer meget godt med et bad. Test findes også i en oral udgave, men de koster det dobbelte. Alle var helt cool med at tage testen. Jeg plejer at ligge testene oven på de kontanter jeg har tænkt mig at giv dem.

Heldigvis var alle negative. Men som jeg også skrev så er der piger der ved de er positive, men som stadig knalder med hvide, både med og uden kondom.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for endnu en fantastisk beretning af dit Afrika eventyr.

Kunne godt selv finde på at tage sådan en tur.

Din tur er relativ billig, kan man få mere ud af at bruge flere penge på pigerne eller overbetaler man bare for den samme pige og ydelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Velities skrev, for 5 timer siden:

Din tur er relativ billig, kan man få mere ud af at bruge flere penge på pigerne eller overbetaler man bare for den samme pige og ydelse?

De mere eller mindre fastboende hvide mænd dernede vil sige at jeg i flere tilfælde har betalt overpris. De betaler måske maks 1-200 kr. for en overnatning.

Jeg tror ikke at jeg ville have fået en bedre oplevelse af at betale dem mere, da jeg allerede var gavmild efter deres opfattelse. Ærligt talt, så ved jeg ikke hvordan det skulle blive bedre, jeg tror hvis man betaler mere kan man risikere at man ikke kan slippe af med dem igen. Og hvis du finder en sød pige du gerne vil være sammen med resten af tiden, så kan du jo bare give hende det beløb du har lyst til, men det ændre nok ikke så meget i den seksuelle afdeling og hun vil måske være mere tilbøjelig til at spørge dig efter penge når du kommer hjem.

Det kan måske godt være at du i den enkelte situation kan få en pige til at gøre noget hun normalvis ikke gør, eksempelvis rimjob, filme jer, anal osv, for 50-100 kr ekstra, sidst nævnte er dog meget tabu i Kenya og jeg har ikke prøvet det, men jeg foretrækker også fisse.

Det kan være der er et segment af piger der bevæger sig i en anden prisklasse, måske +500 kr pr. nat, men dem stødte jeg ikke på i denne omgang. Jeg kunne også have brugt flere penge hvis jeg havde haft flere tre- eller måske endda firkanter. Men for at det bliver en god oplevelse så kræver det en god kemi imellem pigerne og man kan risikere noget værre drama.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 9 timer siden:

De mere eller mindre fastboende hvide mænd dernede vil sige at jeg i flere tilfælde har betalt overpris. De betaler måske maks 1-200 kr. for en overnatning.

Jeg er nok en af dem. Ihvertfald bruger jeg lige omkring halvdelen af min tid i Afrika, mest Kenya, Tanzania, Uganda og resten i Vestafrika. Det er mest forretning, så jeg får ikke tog/bus/AirBnB oplevelserne med.... Det er altid fly, hoteller, Uber. Og nogengange en lejlighed. Jeg kan dog sige, at jeg aldrig betaler så lidt som dig. Der hvor der er penge involveret (til andet end en taxi), er det mere i retning af 400kr og opefter. Nogen gange betydeligt mere (2000+). Nogen gange intet. Det hjælper nok også at jeg ofte bor der i længere perioder. Betyder det så at betale mere også er mere værd?  Det ved jeg ikke. Jeg kan jo se du var rimeligt godt tilfreds. Generelt, hvis man betaler, undgår man drama. Eller rettere. Hvis man betaler meget, undgår man drama. Hvis man kun betaler lidt, kan pigerne godt få ejerfornemmelser, for så er det jo andet end bare en transaktion. Jeg foretrækker en transaktion, så er der rene linier.

Jeg vil dog sige et par ting.... Du skal passe på med Casaurine... det er alment kendt at der ofte puttes noget i den hvide mand's drink, så han falder i søvn, og når han vågner op, er hans ejendele forsvundet. 

Jersey86 skrev, for 11 timer siden:

Det kan måske godt være at du i den enkelte situation kan få en pige til at gøre noget hun normalvis ikke gør, eksempelvis rimjob, filme jer, anal osv, for 50-100 kr ekstra, sidst nævnte er dog meget tabu i Kenya og jeg har ikke prøvet det, men jeg foretrækker også fisse.

Anal er bestemt ikke tabu i Kenya.  Men der er stor forskel på kysten og Nairobi. På kysten (Mombasa, Malindi etc) er der mange muslimer, og dér er det måske nok tabu. Men bestemt ikke i Nairobi. I Tanzania også mest muslimer, så der er de heller ikke så vilde som pigerne i Nairobi - hverken med anal eller andet. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt fantastisk beskrivelse igen.

Jeg regner med at tage til Kenya (Mombasa) her i uge 7 & 8 og har kikkert på Airbnb. Hvor vil du anbefale at man bor i Diani Beach og Mtwapa som ligger tæt på strand og “hook-up” stedet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPH skrev, for 20 minutter siden:

Helt fantastisk beskrivelse igen.

Jeg regner med at tage til Kenya (Mombasa) her i uge 7 & 8 og har kikkert på Airbnb. Hvor vil du anbefale at man bor i Diani Beach og Mtwapa som ligger tæt på strand og “hook-up” stedet? 

Mega fedt at du tager afsted, det bliver du glad for.

Jeg var kun et par dage i Diani så jeg kan ikke rigtigt udtale mig om det, men jeg tror Mtwapa har et større udbud og lavere priser. 

Casuarina er hook up stedet:

https://www.google.dk/maps/place/Casuarina/@-3.9524013,39.7441955,21z/data=!4m5!3m4!1s0x18400951bdcefa45:0xd483814689510902!8m2!3d-3.9523557!4d39.7441315?hl=da

Big tree er også populært:

https://goo.gl/maps/s1yND3LWmV9i4X9c8

Det er min erfaring at de fleste piger bor i Mtwapa, og de ankommer hurtigere når man bor der, men der er ikke rigtigt nogen strand der. Efter sigende skulle den bedste strand være i Diani. Et kompromis kunne være Shanzu, Nyali eller Bamburi. Men altså transport koster håndøre, men det er selvfølgelig altid rart at bo tæt på ting.

I Mtwapa boede jeg de sidste dage på Hotel Comster, det var rigtigt godt og helt nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Jeg kan dog sige, at jeg aldrig betaler så lidt som dig. Der hvor der er penge involveret (til andet end en taxi), er det mere i retning af 400kr og opefter. Nogen gange betydeligt mere (2000+). Nogen gange intet. Det hjælper nok også at jeg ofte bor der i længere perioder. Betyder det så at betale mere også er mere værd?  Det ved jeg ikke. Jeg kan jo se du var rimeligt godt tilfreds. Generelt, hvis man betaler, undgår man drama. Eller rettere. Hvis man betaler meget, undgår man drama. Hvis man kun betaler lidt, kan pigerne godt få ejerfornemmelser, for så er det jo andet end bare en transaktion. Jeg foretrækker en transaktion, så er der rene linier.

Min standard pris var 3-4000 shilling, ca. 165-220 kr. Hvis de spurgte efter mere, oftes en eller to 1000 shilling(55 kr), så sagde jeg næsten altid ja. Jeg tror også det der betyder noget for om man har en god oplevelse er også hvordan man behandler pigerne. Jeg tilbød dem altid juice, sodavand, vand. Mad hvis de var sultne, jeg havde ofte noget chokolade eller chips de kunne få. Og så komplimenterede jeg dem meget, fortalte dem at de var smukke, at de havde flotte kroppe osv. Det havde i hvert fald en positiv effekt på de fleste.

Jeg er helt enig at jeg gider ikke noget drama og jeg er altid tydelig om at jeg ikke er interesseret i noget langtidsforhold, kun hook ups.

tvr skrev, 1 time siden:

Jeg kan dog sige, at jeg aldrig betaler så lidt som dig. Der hvor der er penge involveret (til andet end en taxi), er det mere i retning af 400kr og opefter. Nogen gange betydeligt mere (2000+). Nogen gange intet. Det hjælper nok også at jeg ofte bor der i længere perioder. Betyder det så at betale mere også er mere værd?  Det ved jeg ikke. Jeg kan jo se du var rimeligt godt tilfreds. Generelt, hvis man betaler, undgår man drama. Eller rettere. Hvis man betaler meget, undgår man drama. Hvis man kun betaler lidt, kan pigerne godt få ejerfornemmelser, for så er det jo andet end bare en transaktion. Jeg foretrækker en transaktion, så er der rene linier.

Jeg har hørt historier om det og hvor vilde kvinderne er, men altså jeg har aldrig haft nogen dårlige oplevelser og har altid følt mig tryg. Men måske jeg bare er naiv og det ender måske galt en dag... Jeg har så heller aldrig ankommet alene, jeg har altid ankommet sammen med en lokal pige, så måske det var virket som lidt af en beskyttelse?

tvr skrev, 1 time siden:

Anal er bestemt ikke tabu i Kenya.  Men der er stor forskel på kysten og Nairobi. På kysten (Mombasa, Malindi etc) er der mange muslimer, og dér er det måske nok tabu. Men bestemt ikke i Nairobi. I Tanzania også mest muslimer, så der er de heller ikke så vilde som pigerne i Nairobi - hverken med anal eller andet. 

Det lyder opmuntrende. Jeg var som nævnt kun et par dage i Nairobi, men jeg fortrækker helt klart klimaet der. Ved du om det er den samme temperatur hele året som det var her i december? Vel en 20-25 grader i dagstimerne? Og er det generelt lige så nemt at finde hook ups?

Og hvad med Uganda og de andre steder inde på kontingentet? Er det generelt køligere end ude ved kysten? Og hvordan med hook ups?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 tak

hotellet ser rigtig fint ud. Regner med at bo i mtwapa i ca 4 dage før Diani Beach i 6 dag og så retur til Mombasa - måske de sidste dage skal være Nyali.

vil prøve et skrive ”dagbog” ligesom dig

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 13 minutter siden:

Det lyder opmuntrende. Jeg var som nævnt kun et par dage i Nairobi, men jeg fortrækker helt klart klimaet der. Ved du om det er den samme temperatur hele året som det var her i december? Vel en 20-25 grader i dagstimerne? Og er det generelt lige så nemt at finde hook ups?

Nairobi er aldrig så varm som Mombasa og aldrig rigtigt koldt. Jeg vil dog sige i juni, juli, august måned, når vi danskere finder det behageligt, så fryser kenyanerne.....  Men altid behageligt i Nairobi. Jeg bruger ofte badoo.com og finder tit smukke kvinder dér. Jeg kender også en pige, der har et agency, hun sørger godt for mig med sprøde piger. Ellers er der masser af gode barer i Nairobi, hvor man sagtens kan finde en 10/10 at få med hjem. Igen er der dog valget..... betal eller få et forhold. Jeg har selvsagt gjort begge :) Boss Den (tidligere Black Diamond) er ret vildt. 

Jersey86 skrev, for 20 minutter siden:

Og hvad med Uganda og de andre steder inde på kontingentet? Er det generelt køligere end ude ved kysten? Og hvordan med hook ups?

Uganda er også OK. Men folk er ikke lige så veluddannede som i Kenya, så personligt synes jeg de mangler lidt sophistication. Men prøv Rock Bar på Speke Hotel en fredag aften......

Personligt er jeg også ret glad for Vestafrika, især Senegal. Senegal må have de verdens smukkeste kvinder.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Nyali og Diani sidste år. Jeg har ikke skrevet om det. Jeg kan nikke genkendende til meget af trådstarters oplevelser. Jeg har også nogen. Både godt og skidt. 
 

Det er værd at bemærke at jeg også har haft gang i Karla. Lad mig sige, efter også at have delt erfaring med Jersey, at hvis i støder på en Karla, så spring hende over. Find en anden. Hun er en svindlerske der vil gøre alt for at snyde dig og ødelægge dig. 
 

Så er det sagt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...