Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/355970

Super ydmyg og venlig pige ,måske en smule genert, men meget fræk. 

Konceptet er frækt og ikke alle kan acceptere at der ikke tilbydes sex og at pigen er studerende og ikke som de andre herinde! 

Har både set ,talt med hende intet fake her eller dårlig oplevelser. 

Du skal bare være forberedt på du bliver mega tændt og hun er meget flottere irl end på billeder :x

P.S. Der blev gjort godt rent i min lejlighed med en fræk udsigt B)

God søndag derude folkens! 

Redigeret af Johnny2022

Skrevet

Det lyder, ikke specielt troværdigt, og lidt underligt du ikke kan fortælle, hvad du fik ud af det - andet end en støvsugning

Skrevet
  • Author
PoulPik skrev, Lige nu:

Det lyder, ikke specielt troværdigt, og lidt underligt du ikke kan fortælle, hvad du fik ud af det - andet end en støvsugning

Hun var nøgen mens hun gjorde rent hos mig. Lidt snak og det var egentlig det som står på hendes annonce :) 

Det må du tro på eller ej men du kan jo selv skrive til hende og bestille en fræk rengøring. 

Skrevet

Jeg elsker disse sjove sammenfald. 1 ting er, at betale 600+ kr for en times rengøring (med mindre det er lillemanden der skal pudses).

Men når Johnny2022 har en lokation, som hedder Nørrebro og mailen man skriver til hedder [email protected], så er det ret påfaldende :)

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 3 minutter siden:

Jeg elsker disse sjove sammenfald. 1 ting er, at betale 600+ kr for en times rengøring (med mindre det er lillemanden der skal pudses).

Men når Johnny2022 har en lokation, som hedder Nørrebro og mailen man skriver til hedder [email protected], så er det ret påfaldende :)

Jeg bor på Nørrebro det er rigtigt og derfor tog jeg netop fat i hende??? 

Det er det samme som at købe/bestille noget i nærheden af en selv. 

Skrevet

Jeg skrev til hende engang for at spørge om hun havde planer om at tilbyde disse services i andre dele af landet. Fik et ret uhøfligt svar, så kommer nok ikke til at kontakte hende igen :blink:

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 1 time siden:

Konceptet er frækt og ikke alle kan acceptere at der ikke tilbydes sex

Så vidt jeg kan læse, så opfylder hun mod ekstra gebyr særlige ønsker:

SÆRLIGE ØNSKER
Selvom jeg ikke kan garantere, at jeg siger ja, opfylder jeg specielle ønsker! Hvis du gerne vil have visse funktioner, så lad mig det vide. (Der kan forekomme ekstra gebyrer.)

Skrevet

Hun har rigtigt dårlige kommentarer her på sitet, så anmeldelsen er meget "iøjefaldende". Hvis vi ønsker en mand som TS ikke skal gå troværdighed herinde, så nytter det ikke noget at reagere med "likes" på hans post. 

I så fald skal der ikke mange posts til fra hans side, før han kommer til at virke "troværdig". 

Jeg har set det sket med et par profile, der nu har mere end hundrede likes og derfor virker mere troværdige 

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Så vidt jeg kan læse, så opfylder hun mod ekstra gebyr særlige ønsker:

SÆRLIGE ØNSKER
Selvom jeg ikke kan garantere, at jeg siger ja, opfylder jeg specielle ønsker! Hvis du gerne vil have visse funktioner, så lad mig det vide. (Der kan forekomme ekstra gebyrer.)

Hun fortalte mig at ekstra tillæg kunne være at vaske en kundes bil etc. Så intet seksuelt!

Skrevet
  • Author
andrew1000 skrev, for 35 minutter siden:

Hun har rigtigt dårlige kommentarer her på sitet, så anmeldelsen er meget "iøjefaldende". Hvis vi ønsker en mand som TS ikke skal gå troværdighed herinde, så nytter det ikke noget at reagere med "likes" på hans post. 

I så fald skal der ikke mange posts til fra hans side, før han kommer til at virke "troværdig". 

Jeg har set det sket med et par profile, der nu har mere end hundrede likes og derfor virker mere troværdige 

Jeg taler kun ud fra min oplevelse om i tror på det eller ej. 

Hvad skulle jeg få ud at lyve?? 

I behøver ikke tale dårligt bare fordi pigen ikke tilbyder at sælge sex eller ville sutte fremmed mennesker? 

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 34 minutter siden:

Jeg taler kun ud fra min oplevelse om i tror på det eller ej. 

Hvad skulle jeg få ud at lyve?? 

I behøver ikke tale dårligt bare fordi pigen ikke tilbyder at sælge sex eller ville sutte fremmed mennesker? 

Når man ikke direkte skriver i sin annonce, at man ikke  tilbyder sex.

Men skriver * Særlige ønsker etc.

Så må man netop forvente at få spørgsmål om den slags.

Selve konceptet er iorden, for hvem vil ikke have gjort rent af en frækkert, med stuepige kostume på. ;)  

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 11 minutter siden:

hvemm vil ikke have gjort rent af en frækkert, med stuepige kostume på. ;)  

Mig, for jeg vil heller være sammen med en GP eller på arbejde, mens min rengøringsdame klarer huset. 

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, 1 time siden:

Når man ikke direkte skriver i sin annonce, at man ikke  tilbyder sex.

Men skriver * Særlige ønsker etc.

Så må man netop forvente at få spørgsmål om den slags.

Selve konceptet er iorden, for hvem vil ikke have gjort rent af en frækkert, med stuepige kostume på. ;)  

Tjo men nu har hun svaret flere inkl. mig at der intet seksuelt er.

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 5 timer siden:

Det mest påfaldende er at vi kan tage den udenfor kammerat! 

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 16 timer siden:

Det mest påfaldende er at vi kan tage den udenfor kammerat! 

Udenfor?! Klarer hun også havearbejde?

Skrevet

Redigeret af underdog40
Indlæg blev slået op 2 gange

Skrevet
andrew1000 skrev, for 19 timer siden:

Mig, for jeg vil heller være sammen med en GP eller på arbejde, mens min rengøringsdame klarer huset. 

Du kan bare bestille GP'en hjem til dig, mens rengøringsdamen gør rent. Kald det "særligt ønske" :P 

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 18 timer siden:

Tjo men nu har hun svaret flere inkl. mig at der intet seksuelt er.

Sjovt du siger svaret, ja det har hun, med en godyl sviner inkluderet i beskeden, udfra flere anmeldelser. :) 

Deri består mit skriv stadig, at så må hun få nosset sig sammen, og få det skrevet på sin anonnce. 

Det er der andre som f.eks kun har massage på menuen, netop fordi de nok får disse besked ret ofte.

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 2 timer siden:

Sjovt du siger svaret, ja det har hun, med en godyl sviner inkluderet i beskeden, udfra flere anmeldelser. :) 

Deri består mit skriv stadig, at så må hun få nosset sig sammen, og få det skrevet på sin anonnce. 

Det er der andre som f.eks kun har massage på menuen, netop fordi de nok får disse besked ret ofte.

Du har ikke skrevet med hende? Hvordan ved du så det? 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 2 timer siden:

Du kan bare bestille GP'en hjem til dig, mens rengøringsdamen gør rent. Kald det "særligt ønske" :P 

Også hvis rengøringsdamen er ens hustru? 

Skrevet
andrew1000 skrev, for 35 minutter siden:

Også hvis rengøringsdamen er ens hustru? 

Man kan altid vove pelsen, alt efter hvor modig man er!

Skrevet
Johnny2022 skrev, for 37 minutter siden:

Jeg hæfter mig ved de anmeldelser / indlæg fra folk som har. 

Og lad nu være med at påstå de ikke har, for så er du ikke bedre end dem der påstår, du ikke er oprigtig og har en agenda med denne anmeldelse. :) 

Tænker vi stopper den her, det er vist kørt langt nok af sporet.

Hav en god aften (: 

Skrevet

Det hævder @Den Anonyme heller ikke at han har, men referer til andres skriv, hvor de har fået en sviner

Den Anonyme skrev, for 18 timer siden:

Sjovt du siger svaret, ja det har hun, med en godyl sviner inkluderet i beskeden, udfra flere anmeldelser.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 20 timer siden:

Sjovt du siger svaret, ja det har hun, med en godyl sviner inkluderet i beskeden, udfra flere anmeldelser.

LInks?

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 38 minutter siden:

LInks?

Dem er der flere af. For eksempel:

og 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.