Hop til indhold
Signor Cuoco

Fordele ved købesex fra tidernes morgen til i dag

Recommended Posts

Kvinden får penge.

Manden får sex og sødme. Endda ofte med en, der har lyst. En halv eller en hel times fryd.

Sagt lidt kynisk, en anelse trist, let bitter, men også med et drenget smil. Frem for alt skrevet med rå realisme. Man må se det i øjnene. Årene er gået. 

Jeg tror, at alle mænd, der har været gift længe, forstår meningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen seksualiteren forsvinder aldrig. Den er en del af vores personlighed. 

Når jeg besøger min ældgamle svigerfar på pkejehjem klæder jeg mig altid pænt på. Synes jo han skal have lidt lækkert at se på. Og jeg kan se hans øjne stråler når han ser mig. Jeg kan se han nyder at se på en kvinde som gør lidt ud af sig selv. Han har da også en yndlingsplejer som er køn og attraktiv. Hende kommenterer han tit på. 

Mænd og kvinders seksuelle drive forsvinder ikke bare selvom kroppen bliver gammel og ikke vil være med er hjernen stadig på. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sige det til mig der ikke har nemt med piger, og engang få en kæreste. Og som bor i Sverige hvor købesex er strengt taget ulovligt.

Havde det ikke været for købesex og Danmark havde jeg sandsynligvis ikke været i live nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 55 minutter siden:

Når jeg besøger min ældgamle svigerfar på pkejehjem klæder jeg mig altid pænt på. Synes jo han skal have lidt lækkert at se på. Og jeg kan se hans øjne stråler når han ser mig.

Jeg synes det er fint at du har den tilgang ... 
Mange kvinder føler sig - desværre - krænket hvis den forkerte mand kigger på dem med strålende øjne ... 
Og mange kvinder bliver dybt forarget, hvis en anden kvinde godt ka' li' at klæde sig pænt på og synes om at blive set seksuelt ...  
Bare vi dog kunne have lidt mere ærlighed omkring det ... 
Men det er desværre sovset ind i alle mulige politiske diskussioner og frigørelsesdagsordener ... 

Á propos det med (os) gamle mænd og sex ...
Det er ikke usædvanligt med sexdukker på et plejehjem ... 
... har jeg hørt fra en særdeles velunderrettet kilde ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 22 minutter siden:

Er glad for at høre, at det ikke er usædvanligt med sexdukker på plejehjem. De har med garanti haft et hårdt liv... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pinkman skrev, for 5 minutter siden:

Er glad for at høre, at det ikke er usædvanligt med sexdukker på plejehjem. De har med garanti haft et hårdt liv... :)

:D:D:D
Touché ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
helsingborg skrev, for 10 timer siden:

Sige det til mig der ikke har nemt med piger, og engang få en kæreste. Og som bor i Sverige hvor købesex er strengt taget ulovligt.

Havde det ikke været for købesex og Danmark havde jeg sandsynligvis ikke været i live nu.

Se lidt lyst på det -piger/kærester er sgu ikke altid lykken -det er mange der lever et jammerligt forhold sammen som "hund og kat" -det slipper du for -og spare sikkert også en masse penge, og dårlig samvittighed osv. osv.... ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 10 timer siden:

Mange kvinder føler sig - desværre - krænket hvis den forkerte mand kigger på dem med strålende øjne ... 
Og mange kvinder bliver dybt forarget, hvis en anden kvinde godt ka' li' at klæde sig pænt på og synes om at blive set seksuelt ...  
Men det er desværre sovset ind i alle mulige politiske diskussioner og frigørelsesdagsordener ... 

Å ja og ser ikke ud til at ændre sig pt med samtykke erklæring me too. Angreb på gamle knække sager som er evt sket for 20-50 år siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 11 timer siden:

Jamen seksualiteren forsvinder aldrig. Den er en del af vores personlighed. 

Når jeg besøger min ældgamle svigerfar på pkejehjem klæder jeg mig altid pænt på. Synes jo han skal have lidt lækkert at se på. Og jeg kan se hans øjne stråler når han ser mig. Jeg kan se han nyder at se på en kvinde som gør lidt ud af sig selv. Han har da også en yndlingsplejer som er køn og attraktiv. Hende kommenterer han tit på. 

Mænd og kvinders seksuelle drive forsvinder ikke bare selvom kroppen bliver gammel og ikke vil være med er hjernen stadig på. :)

vil håbe jeg får sådan en svigerdatter knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, 1 time siden:

Købesex er for mange mænd i forhold et bevist valgt for at, undgå at få problemer med hjem. 
Som der høres når mænd har noget kørende med en fra jobbet, nabo kone mm 

Fuldstændig enig. Plus at nogen af os synes, at man ikke er helt så utro, når man køber sex, som man ville være, hvis der var tale om en elskerinde. Hvilket jo i bund og grund er noget vrøvl, men psykologisk kan man godt se det på den måde. Måske endda også fra den forsmåede kones vinkel? Men så igen, man får næppe ros fra hjemmefronten, hvis man bliver afsløret, uanset om det er købesex eller elskerindeforhold. Personligt synes jeg bare, at der er forskel. Men det er nok bare min måde at overbevise mig selv mentalt om, at det er ok at få stillet sin sexlyst ude i byen, når nu frekvensen er så lav derhjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 17 timer siden:

Jeg har svært ved at tro at mange kvinder føler sig krænket, hvis den forkerte mand kigger på dem med strålende øjne. 

Hvordan kan det være du har den opfattelse? 

Det er ihvettfald slet ikke min opfattelse eller erfaring.  Hverken hos mig eller de kvinder jeg i livets løb har talt med

Men hvis du med strålende øjne i virkeligheden mener et lideligt blik er det en anden sag. 

Jeg selv kan godt føle ubehag hvis en mand giver udtryk for at han kun ser mig som en brugsting og hvis han ikke lader til at respektere mig og samtidig med den manglende respekt kaster liderlige blikke efter mig og f. eks ikke gider kigge mig i øjnene men kun overbeglor min røv eller mine bryster - ikke lytter til mig osv - ja så føler jeg mig utilpas. Men der er lsng vej fra det og så til  et strålende blik fra en herre som bare værdsætter en velkklædt og feminin kvinde.  Det kan da næppe forarge nogle

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 59 minutter siden:

Men hvis du med strålende øjne i virkeligheden mener et lideligt blik er det en anden sag. 

Jeg føler mig noget usikker - har jeg misforstået dit første skriv ovenfor .. ?
Mener du, at "strålende øjne" ikke må indeholde en vis del lyst eller erotisk fascination ... 
Jeg er simpelt hen i tvivl ... er lidt bange for jeg er kommet galt af sted ... 

Eller omvendt .. 
Er det OK at en mand kigger på dig med begær i blikket hvis han samtidig kigger dig i øjnene, lytter og snakker med dig, og respekterer dig... ?

Det er faktisk en meget stor hjælp for mig at få nogle vinkler på de her spørgsmål - derfor bokser jeg meget med formuleringen ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 8 timer siden:

Se lidt lyst på det -piger/kærester er sgu ikke altid lykken -det er mange der lever et jammerligt forhold sammen som "hund og kat" -det slipper du for -og spare sikkert også en masse penge, og dårlig samvittighed osv. osv.... ;-) 

Enig.
Jeg har været "kæresteløs" meget længe.
Og det har været et stort problem for mig.
Men jeg har efterhånden også oplevelsen af, at det måske ikke er så slemt .. synes ikke det virker så tillokkende at leve i et forhold der er gået dødt - seksuelt eller på anden måde .. 
Jeg har været forbløffet - eller nærmere rystet - over at det i virkeligheden forekommer så tit ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 3 timer siden:

Jeg føler mig noget usikker - har jeg misforstået dit første skriv ovenfor .. ?
Mener du, at "strålende øjne" ikke må indeholde en vis del lyst eller erotisk fascination ... 
Jeg er simpelt hen i tvivl ... er lidt bange for jeg er kommet galt af sted ... 

Eller omvendt .. 
Er det OK at en mand kigger på dig med begær i blikket hvis han samtidig kigger dig i øjnene, lytter og snakker med dig, og respekterer dig... ?

Det er faktisk en meget stor hjælp for mig at få nogle vinkler på de her spørgsmål - derfor bokser jeg meget med formuleringen ... 

Jeg forstår godt hvis det som mand er svært at navigere rundt i :)

Og jeg forstår godt forvirringen som mand selvom jeg - som kvinde - synes det er ukompliceret. Men jeg er jo  heller ikke en mand ;) jeg kunne forestille mig at man som mand der rent faktisk har stor respekt for kvinder - er hunderæd for at træde over grænsen og blive anset som en " gammel gris" eller en krænker. Den frygt må være virkelig virkelig væmmelig at gå rundt med. 

Jeg synes det er synd for de mænd der føler de skal gå rundt på listefødder og slet ikke ane hvad de skal sige og hvor de skal kigge hen når de er i nærheden af kvinder af frygt for at støde nogle. 

Det er virkelig et interessant - og kæmpestort emne, og jeg har faktisk en del på hjerte omkring det, men at få det ned på papir er ikke så let. 

Men hvis jeg skal prøve at besvare dit spørgsmål, så kan jeg nok bedst gøre det ved at tage udgangspunkt i noget konkret og tage min svigerfar som eksempel. Nu har jeg jo nævnt ham tidligere, så kan ligeså godt fortsætte og bruge ham som eksempel. Han læser alligevel ikke med her :D

Når jeg bruger ordet " strålende blik" så mener jeg at han liver op, bliver glad og munter når jeg besøger ham. Jeg ved at han kan lide smukke kvinder ( hvem kan ikke det?) og kvinder der gør lidt ud af sig selv. Hvad skulle der gå af mig at glæde ham en halv time engang imellem.? Om der i hans " strålende blik" ligger en erotisk fascination? Jo det tror jeg da der gør. Men nu er det jo ikke sådan at han griber ud efter mig eller klapper mig i røven eller kommer med slibrige bemærkninger. Han er en høflig og venlig mand, der stadig har sine manerer, så at han er erotisk betaget af mig er da kun en kompliment til mig og på ingen måde noget jeg kan tage anstød af. 

De mænd der opfører sig ordentlig har jo intet at frygte. Men det er desværre nok lige præcis de mænd  der respekterer kvinder og har manerer som er bange for at krænke. Netop fordi de aldrig kunne finde på krænke og fordi det ligger så lsngt fra deres natur at gøre det, bliver det det, de frygter allermest. De bliver usikre omkring kvinder fordi de de ikke rigtig ved hvad det egentlig er kvinden mener når hun ( nogle) siger at de føler sig krænket. Og hvis ikke man ved helt hvad der menes, så bliver man usikker på det hele. 

Selvfølgelig vil kvinder gerne have opmærlsomhed - det vil mænd jo også. Men kvinder vil også gerne respekteres og ikke KUN ses som et sexlegetøj der kun er skabt for at please manden. Og desværre findes den måde at se på kvinder jo stadig. Og det er hos disse mænd ( dem der ser på kvinder som en skabning der er til deres rådighed) at risikoen for krænkelser er tilstede. De mænd der mener at kvinder er mænds ejendom, det er hos disse typer af mænd, hvor msm som kvinde føler det ubehageligt at blive kigget liderligt på. 

Til dit sidste spørgsmål :: ja det er helt ok at en mand kigger lystfuldt på mig hvis jeg kan mærke han respekterer mig. Dog er konteksten meget meget vigtig. Er jeg eks på mit civile job og ude af en seksuel kontekst, ja så er det jo upassende at blive kigget på med seksuelle øjne. Men det er jo da klart at hvis konteksten er seksuel, som f. eks hvis man mødes via scor,  eller gennem annoncelight eller eroguide eller i en swingerklub, ja så ville det jo føles lidt akavet og som en afvisning hvis der ikke blev kigget liderligt på en :smile:

Hvis jeg går til lægen og han kigger på mig på en seksuel måde, ville det da være særdeles ubehageligt, hvorimod et seksuelt blik sendt imod mig når jeg er til fest ikke ville røre mig

Der er noget der hedder hverdags flirt. 

Og flirt kan være ganske uskyldigt men ikke desto mindre vældig bekræftende. 

Men det er jo et helt kapitel for sig og nu er mit indlæg jo allerede blevet ret langt. 

Jeg ved ikke om du fik noget ud af mit svar. Jeg håber ikke det alligevel blev lidt abstrakt. Men det er et stort emne 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Den lille frøken

Jo, tak ... 

Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Når jeg bruger ordet " strålende blik" så mener jeg at han liver op, bliver glad og munter når jeg besøger ham. Jeg ved at han kan lide smukke kvinder ( hvem kan ikke det?) og kvinder der gør lidt ud af sig selv. Hvad skulle der gå af mig at glæde ham en halv time engang imellem.? Om der i hans " strålende blik" ligger en erotisk fascination? Jo det tror jeg da der gør. Men nu er det jo ikke sådan at han griber ud efter mig eller klapper mig i røven eller kommer med slibrige bemærkninger. Han er en høflig og venlig mand, der stadig har sine manerer, så at han er erotisk betaget af mig er da kun en kompliment til mig og på ingen måde noget jeg kan tage anstød af. 

Det du skriver hér afklarer meget for mig ... 

Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Dog er konteksten meget meget vigtig. Er jeg eks på mit civile job og ude af en seksuel kontekst, ja så er det jo upassende at blive kigget på med seksuelle øjne.

Jeg vil sige, jeg oplever det som meget mere kompliceret end som så.
Igen, netop på grund af mine erfaringer fra et langt arbejdsliv ... 
Jævnfør det du skriver om en hverdagsflirt, som kan være meget bekræftende ...

Kunne godt tænke mig at uddybe, hvis jeg må sende dig en PB ... ?

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 16 minutter siden:

@Den lille frøken

Jo, tak ... 

Det du skriver hér afklarer meget for mig ... 

Jeg vil sige, jeg oplever det som meget mere kompliceret end som så.
Igen, netop på grund af mine erfaringer fra et langt arbejdsliv ... 
Jævnfør det du skriver om en hverdagsflirt, som kan være meget bekræftende ...

Kunne godt tænke mig at uddybe, hvis jeg må sende dig en PB ... ?

Ja du må :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for et langt skriv, Lille Frøken, du rører ved noget meget væsentligt for os, der regner sig som ældre gentlemen. Hørte en radioudsendelse, hvor et par Metooer sagde: Det er ok at sige til en kvinde: Det er en pæn kjole du har der. Men en mand måtte ikke sige: Du ser godt ud i den kjole! Det sidste skulle være sexistisk … 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Catana skrev, for 6 timer siden:

Hørte en radioudsendelse, hvor et par Metooer sagde: Det er ok at sige til en kvinde: Det er en pæn kjole du har der. Men en mand måtte ikke sige: Du ser godt ud i den kjole! Det sidste skulle være sexistisk

Jeg tror det er et 'hang-over' fra 50'ernes klassisk-borgerlige kultur.
Dengang var det højeste mål for de fleste kvinder at finde et 'godt parti', og udseendet betød rigtig meget for deres værdi på ægteskabsmarkedet.
Det var, i en vis forstand, næsten et spørgsmål om 'liv og død' .. eller i det mindste om muligheden for et (i deres øjne) værdigt og standsmæssigt liv.

Tænker det er derfor alt der har at gøre med kvinder og udseende er så rasende følsomt - det er dybt indlejret i kulturen, især blandt kvinder.
Og at sige at en kvinde "ser godt ud i den kjole" tolkes som en vurdering af hendes værdi på ægteskabsmarkedet - og derfor sexistisk.
Man overser fuldstændig, at det bare kan være en venlig flirt.

Som mand er jeg da bedøvende trekvart med at nogle kvinder kigger efter en flot mand på gaden ... og mon ikke de fleste mænd har det sådan?
Vi véd da godt at vi ikke ligefrem er de mest super attraktive, og fred da være med det.
Så kan vi måske spille på andre tangenter, eller ærgre os over at vi ikke kan .. 
Men det gør os da ikke vrede på hverken kvinder eller de tiltrækkende mænd - det er bare sådan verden er.

Det er en helt anden sag for kvinder, omkring både udseende og seksuel tiltrækningskraft ...

Som mand, kan man bruge de "strålende øjne" - herlig formulering fra @Den lille frøken
Så er man på rimelig sikker grund:wub:<3, og tænker de fleste 'modtagere' fanger budskabet ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 19 timer siden:

Jeg forstår godt hvis det som mand er svært at navigere rundt i :)

Og jeg forstår godt forvirringen som mand selvom jeg - som kvinde - synes det er ukompliceret. Men jeg er jo  heller ikke en mand ;) jeg kunne forestille mig at man som mand der rent faktisk har stor respekt for kvinder - er hunderæd for at træde over grænsen og blive anset som en " gammel gris" eller en krænker. Den frygt må være virkelig virkelig væmmelig at gå rundt med. 

Jeg synes det er synd for de mænd der føler de skal gå rundt på listefødder og slet ikke ane hvad de skal sige og hvor de skal kigge hen når de er i nærheden af kvinder af frygt for at støde nogle. 

Det er virkelig et interessant - og kæmpestort emne, og jeg har faktisk en del på hjerte omkring det, men at få det ned på papir er ikke så let. 

Men hvis jeg skal prøve at besvare dit spørgsmål, så kan jeg nok bedst gøre det ved at tage udgangspunkt i noget konkret og tage min svigerfar som eksempel. Nu har jeg jo nævnt ham tidligere, så kan ligeså godt fortsætte og bruge ham som eksempel. Han læser alligevel ikke med her :D

De mænd der opfører sig ordentlig har jo intet at frygte. Men det er desværre nok lige præcis de mænd  der respekterer kvinder og har manerer som er bange for at krænke. Netop fordi de aldrig kunne finde på krænke og fordi det ligger så lsngt fra deres natur at gøre det, bliver det det, de frygter allermest. De bliver usikre omkring kvinder fordi de de ikke rigtig ved hvad det egentlig er kvinden mener når hun ( nogle) siger at de føler sig krænket. Og hvis ikke man ved helt hvad der menes, så bliver man usikker på det hele. 

Selvfølgelig vil kvinder gerne have opmærlsomhed - det vil mænd jo også. Men kvinder vil også gerne respekteres og ikke KUN ses som et sexlegetøj der kun er skabt for at please manden. Og desværre findes den måde at se på kvinder jo stadig. Og det er hos disse mænd ( dem der ser på kvinder som en skabning der er til deres rådighed) at risikoen for krænkelser er tilstede. De mænd der mener at kvinder er mænds ejendom, det er hos disse typer af mænd, hvor msm som kvinde føler det ubehageligt at blive kigget liderligt på. 

Til dit sidste spørgsmål :: ja det er helt ok at en mand kigger lystfuldt på mig hvis jeg kan mærke han respekterer mig. Dog er konteksten meget meget vigtig. Er jeg eks på mit civile job og ude af en seksuel kontekst, ja så er det jo upassende at blive kigget på med seksuelle øjne. Men det er jo da klart at hvis konteksten er seksuel, som f. eks hvis man mødes via scor,  eller gennem annoncelight eller eroguide eller i en swingerklub, ja så ville det jo føles lidt akavet og som en afvisning hvis der ikke blev kigget liderligt på en :smile:

Hvis jeg går til lægen og han kigger på mig på en seksuel måde, ville det da være særdeles ubehageligt, hvorimod et seksuelt blik sendt imod mig når jeg er til fest ikke ville røre mig

Der er noget der hedder hverdags flirt. 

Og flirt kan være ganske uskyldigt men ikke desto mindre vældig bekræftende. 

Men det er jo et helt kapitel for sig og nu er mit indlæg jo allerede blevet ret langt. 

Jeg ved ikke om du fik noget ud af mit svar. Jeg håber ikke det alligevel blev lidt abstrakt. Men det er et stort emne 

Tak for spændende svar med mange nuancer. Jeg sidder her i sofaen, influenzaramt, pakket ind tæpper, øm i knolden, og skal passe på ikke at snotte ned i tastaturet. Så jeg venter lige et par dage med at svare mere udførligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Signor Cuoco skrev, den 2.1.2023 at 21:37:

Jeg tror, at alle mænd, der har været gift længe, forstår meningen.

Hmm jeg er nok dum, jeg har været gift og udelukkende med hende jeg fik som skolekæreste i 7. Klasse vi har det fint sammen og vi har hendes veninde boende da  min kone sprang ud som bi pige hvad veninden også er - vi har aftalt at jeg er den eneste mand - med mindre de vil købe en gigolo, og de tager sig begge  kærligt af mig både “tosomhed” og “tresomhed” i de yngre dage ville konen gerne have andre erfaringer end mig og jeg havde samme ønske med at få erfaring med andre kvinder så vi talte om vores længsel ønske og behov og viste hinanden tillid. 

De kender til mine thai besøg og ved godt en tømt mand er en glad mand og holder længere den dag.

bh

Bødlen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor bruger jeg købesex, fremfor at indgå i et fast forhold/blive gift/etc ?

Jeg betaler ikke for sexen, jeg betaler ikke for samværet. Jeg betaler for at kunne gå igen. Og i sidste ende, er det faktisk billigere end de førnævnte alternativer.

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Francois skrev, for 56 minutter siden:

Hvorfor bruger jeg købesex, fremfor at indgå i et fast forhold/blive gift/etc ?

Jeg betaler ikke for sexen, jeg betaler ikke for samværet. Jeg betaler for at kunne gå igen. Og i sidste ende, er det faktisk billigere end de førnævnte alternativer.

/Francois

Det med prisen er korrekt som sådan men alt afhængig af hvor meget sex man får med konen men ellers er der da absolut ingen sammenligning i de 2 koncept du nævner lige bortset fra sex 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...