Hop til indhold

Dating for gifte

Featured Replies

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det er ikke lige den sang man normalt hører om VL. 
Men godt du har haft held. 

Det er heller ikke hvad det har været. I gamle dage vrimlede det med kvinder derinde og de skrev sågar til en. 

I dag er der kun ganske få ægte profiler tilbage derinde og det er helt umuligt at få kontakt. 

• Svar 55
  • Visninger 10.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har aldrig kunne holde pikkemanden i bukserne. Jeg har været utro overfor samtlige kærester jeg har haft i mit liv, inkl. min kone, som jeg elsker over alt på Jorden. Vorherre mente åbenbart at je

• Kære @klaus26 Som du nok har bemærket, så laver din tråd lidt afstikkere. Tråde med dette emne, priserne hos kvinderne og sex uden kondom går altid galt. Prøv at ignorere de indlæg fra mænd såvel

• Jeg Jeg tror at mange mænd - inkl. undertegnede - kan genkende hvad du skriver. Jeg valgte for efterhånden mange år siden at starte på at besøge prostituerede. Og jeg har også valgt ikke at hav

Skrevet
klaus26 skrev, den 30.12.2022 at 14:47:

Hej!

Jeg er ny i dette forum og jeg er en gift mand. Jeg har ikke været min kone utro, men jeg er kommet til et punkt hvor jeg virkelig længes efter sex med andre piger.

Sex med min kone finder jeg kedeligt og monotomt når det endelig sker, og hun har mange humørsvingninger. Men det er mig der altid skal tage initiativ og hun har aldrig været specielt udfarende og eksperimenterende. Meget passiv faktisk.

Jeg er derfor meget nysgerrig efter at høre nogen erfaringer fra andre ægtemænd, hvad var jeres bevæggrunde for at kaste jer ud i disse erotiske eskapader, hvordan forsvarer I det overfor jer selv, har I ændret syn på jeres kone til det bedre/værre efterfølgende, kan I se jer selv i spejlet efterfølgende?

Jeg er 38 år og har 2 børn på 6 og 8 år, været gift i 11 år. Er det en 40-årskrise der nærmer sig?

Vh. Klaus

Jeg kender en kvinde. En gift kvinde. Mor til 2 dejlige børn.

Hun venter og venter på at hendes mand gør noget uventet i sengen. Måske endda inviterer hende ud forinden.

Hun har ventet flere år....hendes lyst til ægtefællen bliver mindre og mindre fordi hun ikke føler han begærer hende.....

Kvinden har inden deres ægteskab haft et helt normalt sexliv. Forstået på den måde at der er dyrket sex vaginalt og oralt i forskellige stillinger med hendes respektive partnere.

Nå....for at vende tilbage til det faktum at kvinden manglede spænding......SÅ SØGTE HUN SELV SPÆNDINGEN ANDETSTEDS !!!!!:ph34r:

Hun ville ikke ofre familielivet for sexlivet. Men ville heller ikke undvære orgasmerne.

Hun udviklede sig seksuelt- prøvede ting hun ikke havde forestillet sig. Men lysten til hendes mand blev ikke større. 

Når han en sjælden gang hoppede på hende i sengen fandt hun ham kedelig og gad faktisk ikke.

Min poite er : der er altid to sider af samme sag. OG sex og kærlighed kan ikke altid sidestilles.

Kvinden vil faktisk helst beholde sin familie, men hun vil ikke undværre den lækre sex hun har stiftet bekendtskab med.

Mit råd til dig kunne måske være, at du skiftede adfærdsmønstre- prøv og ta hende mens i laver mad- evt i bryggerset når I ordner vasketøj....giv hende finger når hun kører bil....mulighederne er mange. Spring ud i det. Du taber ik noget ved at prøve- går det ikke er der masse af dejlige muligheder for at få stillet lysten. Prøv evt Victoria Milan eller fetlife.com ( fetlife er dog lidt mere kinky)

Kvinden i min beretning er mig selv, men kunne det mon være din hustru ?

Knus fra en gift kvinde.

Redigeret af FrøkenLegesyg
Stavefejl

Skrevet
SnglFar1980 skrev, den 31.12.2022 at 11:42:

Mit bedste tip er at onanere i stedet for at gå til en gp, indtil du har regnet ud hvad du bør gøre med dit parforhold.

Så enig.

Skrevet
FrøkenLegesyg skrev, for 7 timer siden:

Jeg kender en kvinde. En gift kvinde. Mor til 2 dejlige børn.

Hun venter og venter på at hendes mand gør noget uventet i sengen. Måske endda inviterer hende ud forinden.

Hun har ventet flere år....hendes lyst til ægtefællen bliver mindre og mindre fordi hun ikke føler han begærer hende.....

Kvinden har inden deres ægteskab haft et helt normalt sexliv. Forstået på den måde at der er dyrket sex vaginalt og oralt i forskellige stillinger med hendes respektive partnere.

Nå....for at vende tilbage til det faktum at kvinden manglede spænding......SÅ SØGTE HUN SELV SPÆNDINGEN ANDETSTEDS !!!!!:ph34r:

Hun ville ikke ofre familielivet for sexlivet. Men ville heller ikke undvære orgasmerne.

Hun udviklede sig seksuelt- prøvede ting hun ikke havde forestillet sig. Men lysten til hendes mand blev ikke større. 

Når han en sjælden gang hoppede på hende i sengen fandt hun ham kedelig og gad faktisk ikke.

Min poite er : der er altid to sider af samme sag. OG sex og kærlighed kan ikke altid sidestilles.

Kvinden vil faktisk helst beholde sin familie, men hun vil ikke undværre den lækre sex hun har stiftet bekendtskab med.

Mit råd til dig kunne måske være, at du skiftede adfærdsmønstre- prøv og ta hende mens i laver mad- evt i bryggerset når I ordner vasketøj....giv hende finger når hun kører bil....mulighederne er mange. Spring ud i det. Du taber ik noget ved at prøve- går det ikke er der masse af dejlige muligheder for at få stillet lysten. Prøv evt Victoria Milan eller fetlife.com ( fetlife er dog lidt mere kinky)

Kvinden i min beretning er mig selv, men kunne det mon være din hustru ?

Knus fra en gift kvinde.

Lyder som en jeg kender 

• 8 months later...
Skrevet

Havde faktisk besluttet ikke at kommentere og så faldt jeg i alligevel.

Først og fremmest erkend at du ikke er en one woman man. Det er og har jeg heller ikke været. Variationerne i sexlivet kan ganske enkelt ikke rummes i et menneske.

Min kone var heller ikke en one man woman. I en del år var løsningen at deltage i swingerlivet, men jeg tror at dem der kan huske sen 70'erne og 80'erne vil vide at det sgu var besvææærligt. Arbejds livet blev hårdere så overskuddet til at søge den vej forsvandt.  I dag har vi internettet, en del klubber sexdating sider med hurtigt kontakt.

Uanset hvad så har jeg benyttet GP'er både før, under og efter mit partnerskab med min kone. ( Jeg er ikke skilt, men enkemand efter 46 år sammen.)

Hvorfor GP'er ? Jeg har erkendt at jeg ikke er Score Jørgen, og jeg er heller ikke interesseret i faste forhold. Så GP'er er en rigtig god løsning. Det kan holdes skjult, det er nem kontakt, og laangt de fleste af de kvinder jeg har mødt derigennem har været usandsynlig dejlige, nærværende, kærlige og frække, med på de værste af mine perversiteter (ved at opsøge de rette)

Anger ? ikke det fjerneste, jeg har ikke været min kone utro, jeg blev ved hende til det sidste, plejede og passede hende, passede på hende som en høg mod sundhedssystemet urimeligheder gennem hendes sidste tid, men ja jeg havde og har mine GP'er.

3 gange er det blevet til forelskelse, den første endte med 46 års ægteskab, de 2 andre gange styrede jeg udenom.

Gå efter at få et godt og tilfredsstillende liv hvor sex er en vigtig del. Vil din kone ikke med på rejsen så er GP'er en god løsning. Du er ikke utro, du tager ikke noget fra din kone som hun gerne vil have.

PS: AB455 første indlæg i denne tråd og Eva Nadines laange indlæg er værd at læse og genlæse. Ab burde have taget springet for læænge siden :-)

Skrevet
Konen_13 skrev, den 31.12.2022 at 14:13:

Jeg er konen (men ikke til nogen af jer)...jeg har altid været mere eksperimenterende i min tilgang til sex end min mand - og da jeg forslog ham, at vi skulle åbne lidt op og prøve at have sex med andre var en af hans betingelser, at så skulle jeg i hvertfald ikke sige nej til sex med ham...så nu tror min krop at der skal begåes overgreb imod den hver gang han lægger op til sex - vi har faktisk ikke rigtig sex med hinanden mere og han vil heller ikke have at vi har sex med andre, han vil heller ikke til sexolog eller prøve noget tantra massage eller noget som helst...og jeg har svært ved at fortælle ham hvordan han skal tilfredsstille mig...når jeg er sammen med andre mænd (for jeg har så valgt at være utro) så kommer jeg let og tit, men sammen med ham skal jeg kæmpe med at holde tårerne tilbage...så når Konen ikke gider, så vil jeg helt sikkert anbefale at kigge indad: Har du tilfredsstillet hende? Ved du overhovedet, hvordan hun kan lide sex? Har du skabt et fordomsfrit forum, hvor I sammen har kunnet tale om jeres respektive fantasier?

Og når man har gjort det bedste man magtede, så synes jeg at man må tage hensyn til at vi hver især har nogle fysiske behov der skal opfyldes, og så gøre det så skånsomt som muligt....

helt enig i det altid er godt også at se indad. 
Pokkers træls situation for jer begge. Har i overvejet at han ser dig få Tantra massage og så blot springer til hvis ham får lyst til at lære noget? På den måde har jeg hjulpet en del Par med at få gang i det igen. Det er mindre forpligtende end at han skal lære at give dig det eller modtage fra dig. 

Redigeret af AndersJ

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.