Hop til indhold

Dating for gifte

Featured Replies

Skrevet

Hej!

Jeg er ny i dette forum og jeg er en gift mand. Jeg har ikke været min kone utro, men jeg er kommet til et punkt hvor jeg virkelig længes efter sex med andre piger.

Sex med min kone finder jeg kedeligt og monotomt når det endelig sker, og hun har mange humørsvingninger. Men det er mig der altid skal tage initiativ og hun har aldrig været specielt udfarende og eksperimenterende. Meget passiv faktisk.

Jeg er derfor meget nysgerrig efter at høre nogen erfaringer fra andre ægtemænd, hvad var jeres bevæggrunde for at kaste jer ud i disse erotiske eskapader, hvordan forsvarer I det overfor jer selv, har I ændret syn på jeres kone til det bedre/værre efterfølgende, kan I se jer selv i spejlet efterfølgende?

Jeg er 38 år og har 2 børn på 6 og 8 år, været gift i 11 år. Er det en 40-årskrise der nærmer sig?

Vh. Klaus

Redigeret af klaus26

• Svar 55
  • Visninger 10.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har aldrig kunne holde pikkemanden i bukserne. Jeg har været utro overfor samtlige kærester jeg har haft i mit liv, inkl. min kone, som jeg elsker over alt på Jorden. Vorherre mente åbenbart at je

• Kære @klaus26 Som du nok har bemærket, så laver din tråd lidt afstikkere. Tråde med dette emne, priserne hos kvinderne og sex uden kondom går altid galt. Prøv at ignorere de indlæg fra mænd såvel

• Jeg Jeg tror at mange mænd - inkl. undertegnede - kan genkende hvad du skriver. Jeg valgte for efterhånden mange år siden at starte på at besøge prostituerede. Og jeg har også valgt ikke at hav

Skrevet

Hej Klaus.

Jeg genkender din situation. Det er et voldsomt dilemma at havne i. Jeg kastede mig ud i det, selvom jeg er mere op i årene end du er. Har lært meget på livsrejsen, men facit ender altid tilbage til at du er den eneste der kan gøre dig lykkelig. Du er velkommen til at smide en PB, hvis du ønsker.

Skrevet

Du er nødt til at tage en snak med din hustru for det er naturligvis en uacceptabel situation. Hun er nødt til at være 100% engageret på alle punkter ellers dræber hun jeres ægteskab. Det er ikke dig der har en krise, det er hende der udviser urimelig adfærd og er i min optik ikke troskab. 
Hvis hun ikke makker ret, må du overveje om det kan fortsætte vel vidende, at det aldrig bliver bedre. Hvis du bliver feks af hensyn til børnene nogle år endnu kan du jo overveje om hun skal have at vide, at du køber dig til lidt nærkontakt som hun ikke ønsker I har. 
Been there…
Bedste hilsner 

Skrevet

Kan godt li du reflekterer over dit næste skridt.....

Inviter din kone med på din seksuelle rejse, snak med hende inde du drager af sted. Din lyst er allerede rejst.
tager du rejsen uden din partner, eller uden din partners velsignelse, er der stor risiko for at dit ægteskab dør.
et par betragtninger, uden at de er udtømmende
- boller du udenom, og din kone opdager det, så har det konsekvenser, ikke mindst for dine børn.

- kan du leve med den dårlige samvittighed over at være din kone utro

- du risikerer at slæbe sygdomme med hjem, og igen et forklaringsproblem

- din kone opdager pludselig du kan en masse nyt i sengen, eller du har fået mange nye lyster, da du er blevet inspireret på en af dine mange rejser

- din kone bliver endnu mere kedelig, og du mister helt lysten til overhovedet at have sex med hende

min bedste anbefaling er at du får en snak med din kone, fortæller hende at du har nogle seksuelle behov og lyster som du gerne vil have indfriet i det her liv, evt overveje om du kan trække din kone med til en sexolog, swingerklub eller andet der kan hjælpe med at udforske din og din partners seksuelle drifter eller mangel på samme

giver du dig i kast med købesex, havner du nemt i et sødt "misbrug" der kan være meget svær at komme ud af igen, og kan være skadeligt for et i forvejen "dødt" ægteskab

Redigeret af next

Skrevet

For mit vedkommende er jeg gift med en kvinde der har været igennem et forløb med psykiske lidelser. Og det har påvirket vores sexliv. Men da jeg stadig holder af min kone . Så får jeg dækket mit sex behov hos de dejlige gp . 

Skrevet

mht til din kones "manglende" sexdrive, er det tænkeligt at hun er tilfreds som det er, og hun er tilfreds med at det er dig der tager al initiativ, tilfreds med at der ikke sker andet end 3 ryk og en aflevering. men måske hun kan vækkes til mere hvis du tager hende med på din rejse, måske hun får øjnene op for at sex er dejligt.   Måske hun bare er den passive type, og ikke den dominerende herskerinde, der binder dig op på væggen og boller dig med en strap-on (bare lige for at gøre det ekstremt) men er det sidste din lyst, vil du aldrig få dit ønske indfriet hos din kone. Du skal have din kone oplyst om dit behov er der, og at hun skal tage det alvorligt.
Få snakken med hende... det er det du vil komme længst med, også selv om dit ægteskab dør. risikoen for dit ægteskab dør, er allerede til stede.

Redigeret af next

Skrevet
kad skrev, 1 time siden:

For mit vedkommende er jeg gift med en kvinde der har været igennem et forløb med psykiske lidelser. Og det har påvirket vores sexliv. Men da jeg stadig holder af min kone . Så får jeg dækket mit sex behov hos de dejlige gp . 

Det er din kone ok med du gør ? 

Skrevet
Feetmann skrev, for 15 minutter siden:

Det er din kone ok med du gør ? 

din sætning gir ikke mening

Skrevet
mrfisher skrev, for 11 minutter siden:

Jeg forstår den sagtens. Der bliver spurgt til om konen er i ok med at kad opsøger sex ved GPer. 

Skrevet
Elprebsi skrev, for 37 minutter siden:

Der bliver spurgt til om konen er i ok med at kad opsøger sex ved GPer. 

Det blev det ikke meget bedre af :biggrin:  

…. jeg forstod det godt - også uden din forklaring.

Skrevet
mrfisher skrev, 1 time siden:

er du ordblind ?

Skrevet
Hr_T skrev, for 37 minutter siden:

Det blev det ikke meget bedre af :biggrin:  

…. jeg forstod det godt - også uden din forklaring.

Hvad er der galt i at spørge om hun er ok med det ? 

Skrevet
Feetmann skrev, for 5 minutter siden:

måske ikke det rigtige sted at lufte moralske kvabbelser

Skrevet
mrfisher skrev, for 9 minutter siden:

måske ikke det rigtige sted at lufte moralske kvabbelser

Æder din dårlige samvittighed dig op indefra da ? 

Nu er det ikke KUN et forum for Utroskab ( findes der dating site for ) 

Men en side for købesex generelt som også er for IKKE utro mænd, så klap i hvad jeg spørger om .

Redigeret af Feetmann

Skrevet
Feetmann skrev, for 7 minutter siden:

Æder din dårlige samvittighed dig op indefra da ? 

Nu er det ikke KUN et forum for Utroskab ( findes der dating site for ) 

Men en side for købesex generelt som også er for IKKE utro mænd, så klap i hvad jeg spørger om .

et site for tro mænd ??? ikke hér

Skrevet
Feetmann skrev, for 48 minutter siden:

Intet - men nogen tager det meget nært, hvis man stiller spørgsmålstegn ved den slags og glemmer at man også sagtens kan benytte købesex som single. Det er altså ikke kun mænd i forhold der besøger de dejlige piger. 

Man kan så diskutere om det er i denne tråd det skal diskuteres, da det jo ikke just svarer på spørgsmålet. Til spørgsmålet - det er vel bare at oprette en profil på scor eller victoriamilan (hvis de stadig eksisterer). Tænker man begge steder nok kan finde en at være utro med - men vil dog råde til at spille med åbne kort overfor elskerinden. 

Redigeret af Elprebsi
Tilføjelse

Skrevet
mrfisher skrev, 1 time siden:

et site for tro mænd ??? ikke hér

Tyv tror hver mand stjæler?

Redigeret af next

Skrevet

Hej klaus26,

Først: Respekt for at tager problemet op og ikke bare bevidstløst og desperat knalder en 20 årig ungarsk prostitueret for 500kr !

Hvis du ikke kan gå til en glædespige uden at få dårlig samvittighed, være bange for at få en sygdom med hjem eller bare at blive opdaget, synes jeg at du skal tale med din kone om problemet. Enten kan i løse det sammen, eller også må du få velsignelse til at dyrke sex andre steder eller I må skilles.

Jeg synes også, at det lidt unuanceret bare at sige, at "hun bare skal makke ret" - det er der vist ikke kommet ret meget god sex ud af (med mindre man har en tilbøjelighed). Hun har sikkert en anden opfattelse af, hvor jeres forhold er henne, og måske vil hun ligefrem blive glad for at du tager det op.

Du skal nok ikke starte samtalen med at sige, at du er ved at gå til en luder, men i stedet fortælle om, hvad du savner.

Vil du fortælle hvordan det går? Det tror jeg, at vi er nogle stykker, der gerne vil høre.

Skrevet

Jeg

klaus26 skrev, for 5 timer siden:

Sex med min kone finder jeg kedeligt og monotomt når det endelig sker, og hun har mange humørsvingninger. Men det er mig der altid skal tage initiativ og hun har aldrig været specielt udfarende og eksperimenterende. Meget passiv faktisk.

Jeg tror at mange mænd - inkl. undertegnede - kan genkende hvad du skriver. Jeg valgte for efterhånden mange år siden at starte på at besøge prostituerede. Og jeg har også valgt ikke at have bondeanger pga. af det. Selvfølgelig ville jeg hellere have været i en situation, hvor det ikke var nødvendigt at starte. Men valget stod mellem at lade mig skille, eller gå til prostituerede (og en enkelt elskerinde i ny og næ). Og hvis jeg bliver busted, så ender det nok med skilsmisse alligevel.

Så du bør nok tage en snak med dig selv først. Der er 5 løsninger: 1. Du bliver i forholdet, er tro, og har kedelig eller ingen sex. 2. Du bliver i forholder og er utro. 3. Du bliver skilt. 4. Du taler med din kone, som tillader dig at knalde udenom. 5. Du taler med din kone, som straks skifter seksualtet og bliver til dynamit i sengen.

Du kan jo selv bedømme hvilken løsning du foretrækker og som har størst sandsynlighed for at lykkes.

PS. Når moralpolitiet kommer farende, skal du bare ignorere dem. De går ikke i dine sko.

Skrevet
klaus26 skrev, for 6 timer siden:

Er det en 40-årskrise der nærmer sig?

Mere en parforholdskrise. Parterapi hos psykolog eller sexolog er en bedre løsning IMHO. Mvh. fraskilt, der brugte thaimassage som ventil, og det gjorde mig endnu mere opgivende over for mit ægteskab. Prøvede for sent terapi, da den gensidige velvilje var for nedslidt, og så var det også en lorte-terapeut - så vælg med omhu. Jeg kan selv godt leve med den "fejlvurdering", men jeg fortryder det ret meget på mine børns vegne.

Skrevet
wag skrev, for 2 timer siden:

Jeg

Jeg tror at mange mænd - inkl. undertegnede - kan genkende hvad du skriver. Jeg valgte for efterhånden mange år siden at starte på at besøge prostituerede. Og jeg har også valgt ikke at have bondeanger pga. af det. Selvfølgelig ville jeg hellere have været i en situation, hvor det ikke var nødvendigt at starte. Men valget stod mellem at lade mig skille, eller gå til prostituerede (og en enkelt elskerinde i ny og næ). Og hvis jeg bliver busted, så ender det nok med skilsmisse alligevel.

Så du bør nok tage en snak med dig selv først. Der er 5 løsninger: 1. Du bliver i forholdet, er tro, og har kedelig eller ingen sex. 2. Du bliver i forholder og er utro. 3. Du bliver skilt. 4. Du taler med din kone, som tillader dig at knalde udenom. 5. Du taler med din kone, som straks skifter seksualtet og bliver til dynamit i sengen.

Du kan jo selv bedømme hvilken løsning du foretrækker og som har størst sandsynlighed for at lykkes.

PS. Når moralpolitiet kommer farende, skal du bare ignorere dem. De går ikke i dine sko.

WAG….du er en poet ;-)

Skrevet
Feetmann skrev, for 4 timer siden:

er du ordblind ?

Feetmann skrev, for 4 timer siden:

Har du overvejet at læse korrektur på det du skriver, inden du poster det? 

Skrevet

Kære @klaus26

Som du nok har bemærket, så laver din tråd lidt afstikkere. Tråde med dette emne, priserne hos kvinderne og sex uden kondom går altid galt. Prøv at ignorere de indlæg fra mænd såvel som GP'ere derhar  stærke holdninger i forhold til for og imod og koncentrer dig om de indlæg der behandler dit spørgsmål.

Vi er en del der er nået dertil hvor vi har overskredet den grænse der handler om utroskab. Hver især har vi vores historie og flere har også delt den her på EG i tidligere tråde. Hvad der er det rigtige for dig kan og skal jeg ikke sige noget om, men jeg kan fortælle hvad der fik mig til at være utro og om noget af den konstruktive feedback jeg har modtaget herinde og hos enkelte GP'ere jeg har lært en anelse mere at kende end den lille time vi mødes.

Jeg har indtil for lidt over et år siden aldrig været min partner (eller tidligere partnere) utro og jeg har været sammen med en min nuværende partner i ca 30 år. Vi er glade og trygge ved hinanden og jeg ønsker ikke at vi går hver til sit. Vi har desværre oplevet lidt mere ulykke end hvad jeg synes med rimelighed måtte være vores del, men jeg tror også at det er den modgang der er med til at definere vores parforhold i dag.

Mange forskellige ulykkelige omstændigheder har gjort at ikke bare vores sexliv men også det kærlige klap, farvel- og goddagkys endsige det kærlige strøg på hånden ikke længere er en del af vores samliv. Sexen døde desværre meget tidligt pga. (jep) nogle ulykkelige omstændigheder dengang i vores meget tidlige fase. De første femten - tyve år gik med parterapi, sexologer ligesom vi begge har haft separate psykologi sessioner pga. de omstændigheder livet nu engang tildelte os.

Som du måske kan fornemme er jeg (var jeg) den trofaste der holder en aftale. I tykt og tyndt, du ved. Jeg har blot erfaret at det ikke er nok for mig. Hudsulten var ved at æde mig op og jeg kom i flere tilfælde til at sætte mig i en situation hvor jeg blev inviteret til mere end en kop kaffe, dog uden at tage det sidste skridt. Til sidst gjorde jeg op med mig selv, at det ville jeg ikke - altså være utro på den måde. Risikoen for at lande i et forhold hvor jeg blev i tvivl om hvor jeg egentlig hørte hjemme, den ville jeg ikke udsætte mig selv for. Så jeg besluttede at købe mig til berøring og sex. Der er aftalen nemlig ret klar. Hun er vild med mig og min krop i det betalte tidsrum og derefter er det slut. Så det er min nye beslutning. Jeg er utro, men kun under disse betingelser. 

Den holder så desværre bare ikke i længden. Det er ikke en risiko at jeg bliver afsløret en dag, det er et faktum. Så meget har jeg lært fra mine brødre herinde. Og spørgsmålet er om jeg vil handle anderledes når jeg nu ved det. Lige nu er svaret nej. Jeg må leve med at det sker og ligeså må min samlever. Den beslutning har jeg taget på vores vegne. Jeg kan ikke vide hvad det kommer til at betyde for hende når vi når dertil, men det bliver helt sikkert ikke sjovt for nogen af os.

En anden ting er omkostningerne. Det er jo ikke gratis at besøge de søde, men jeg holder mig til et besøg hver anden/tredje måned. Det er pt. nok til at jeg føler mig bekræftet som et sexuelt væsen og får stillet min hudsult og tilfredsstillet sexuelt.

Mit råd til dig vil være at overveje følgende:

1) Har du/I kæmpet nok for jeres sexliv?

2) Er du parat til at tage konsekvensen, når hun opdager det?

3) Hvad har du (i) råd til, særligt når du opdager hvor sjovt det er?

4) Er du klar til at gå til din læge, for regelmæssig test for kønssygdomme?

Og nej du behøver ikke vente så længe som jeg gjorde. En af de søde (og frække) jeg har lært at kende i denne verden, skældte mig faktisk huden fuld for at have ventet så længe med at springe ud i det. Men lige hende har vist også et ret liberalt forhold til sex i det hele taget.

Og så for at svare på dit spørgsmål. Jeg lever aldeles fint med det, ikke mindst på grund af de overvejelser jeg har gjort samt de rammer og grænser jeg har sat for mig selv.

But that's why I took the red pill and tumbled down the rabbit hole.

Skrevet

Det er sjovt som moralen står så højt på borgen herinde. 
Skid på hvad andre synes, det kan ikke bruges til noget som helst alligevel.

Dårlig samvittighed er en forbipasserende følelse, som ikke gør noget positivt for nogen. Efterlad den i bilen inden du går ind og besøger en ung sexlysten dejlig pige og nyd det…. 
Vi har kun det ene liv, og det skal ikke spildes på dårlig sex med kvinder der bare ligger der….. afsted med dig og lad være med at begrænse dig. 
Man kan sagtens nyde gp’ere, dating og et hjemmeliv….:biggrin:

Skrevet
next skrev, for 11 timer siden:

Tyv tror hver mand stjæler?

Nu er jeg single på 2 år og har aldrig været mine partner utro når jeg har været i forhold, så kan du uddybe det lidt ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.