Hop til indhold

Ekstra ydelser

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg har en lille spørgsmål.:)

Hvis jeg betaler for en ekstra ydelse som anal, hun har fået pengene.

Hvis hun siger den er for stor, men vi prøver. Hvis jeg ikke kan få den ind eller gør ond for hende. Osv.

kan jeg godt bed om at få de penge tilbage for den ekstra ydelse eller kan jeg ikke?

• Svar 60
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvis I prøver, men det ikke går af den ene eller den anden grund, tænker jeg ikke at du kan få pengene retur, men spørg pigen inden; især hvis du tidligere har oplevet, at den har været for stor.

• Det kan du godt, men jeg ville aldrig selv bede en kvinde om at få pengene tilbage. Diskussioner om penge er en dræber. Kvinden kan finde på selv at tilbyde at du får pengene retur eller andre yd

• Nej, men måske ville du blive glad for en pose farin eller karameller i stedet.

Skrevet

De steder hvor du betaler for ekstra, skal du ikke regne med at få penge igen for ydelser du ikke får indløst.

Skrevet

Det kan du godt, men jeg ville aldrig selv bede en kvinde om at få pengene tilbage. Diskussioner om penge er en dræber.

Kvinden kan finde på selv at tilbyde at du får pengene retur eller andre ydelser i erstatning. Du betaler for forsøget.

Prøv at holde fokus på en god oplevelse. Det giver bedst igen.

Redigeret af AB455

Skrevet

Jeg har aldrig fået pengene tilbage fra en pige. En gang har jeg aftalt kys via SMS -og efter jeg har betalt pigen og kommet i gang så sagde hun lige pludseligt- “ Sorry i don’t kiss”. At insistere ville kun ødelægge stemningen endnu mere - Jeg vil anbefale dig at inden du giver pengene for den ekstra ydelse, at du spørger pigen direkte om hun stadig tilbyder dette selvom din P er for stor.

Skrevet
Habbo skrev, for 23 minutter siden:

kan jeg godt bed om at få de penge tilbage for den ekstra ydelse eller kan jeg ikke?

Hvis det er et seriøst sted, vil de selvfølgelig give pengene for den ekstra ydelse tilbage og man skal ikke lade sig spise af med "next time" - da det sjældent er den samme pige næste gang, medmindre man kommer igen i løbet af få dage.

Men hvis du ved det kan være et problem for nogle piger at opfylde deres tilbud, kan du aftale at de skal give pengene retur, hvis de ikke kan overholde aftalen - det vil enten udløse at du får pengene retur, at de mere aktivt forsøger at opfylde aftalen eller de vil forsøge at kompensere dig på anden vis.

Skrevet
Habbo skrev, for 49 minutter siden:

Hvis hun siger den er for stor, men vi prøver. Hvis jeg ikke kan få den ind eller gør ond for hende. Osv.

Hvis I prøver, men det ikke går af den ene eller den anden grund, tænker jeg ikke at du kan få pengene retur, men spørg pigen inden; især hvis du tidligere har oplevet, at den har været for stor.

Skrevet
Habbo skrev, 1 time siden:

Hun leverer ikke den ydelse der er aftalt og skal derfor betale pengene tilbage. Det er almindelig kotyme alle steder.

Du  kan jo også klage til ombudsmanden eller bruge andre metoder.

Redigeret af Rallende

Skrevet
Habbo skrev, for 1 time siden:

Dem jeg har været hos som leverer ekstra, aftalte vi at pengene blev på et bord (pengene til ydelsen) 

Hvis vi ikke kunne/nå til den ydelse, fik jeg lov til at tage pengene retur. 

I thai verdenen er det en anden ting. Jeg betalte 500 kr for anal, men kom aldrig til.  Fik intet retur her. 

Skrevet

Jeg har aldrig oplevet ikke at få pengene tilbage - så kan alle jo bare forsøge og få 500 kr - jeg har dog altid delt beløbet med pigen hun har været seriøs og prøvet…

en mærkelig opfattelse ikke at få pengene retur, for noget man ikke har fået - der står heller aldrig et forsøg koster 500 kr 

det er helt fair at pigen ikke kan, eller mister lysten - så er det bare pay back

Skrevet

Jeg tror det afhænger af personen. Nogle er mere retfærdige end andre.

Synes også selv det er humbug at betale noget man ikke får leveret. Hvad kan vi gøre? Jeg nægter at opføre mig pengegrisk over 500 kr, når jeg alligevel betaler 1.500-3.000 kroner for mødet. 

Skrevet
Operaelskeren skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror det afhænger af personen. Nogle er mere retfærdige end andre.

Synes også selv det er humbug at betale noget man ikke får leveret. Hvad kan vi gøre? Jeg nægter at opføre mig pengegrisk over 500 kr, når jeg alligevel betaler 1.500-3.000 kroner for mødet. 

hun er pengegrisk - du er bare... øh

Skrevet

Hun er en voksen kvinde, der sagtens kan bedømme ud fra rejsningen om hun vil/tør analsex. Hvis hun afslår skal du selvfølgelig have pengene tilbage - også selv du næppe efterfølgende får hjerte emojis på din mobil. 

Skrevet
mrfisher skrev, for 8 minutter siden:

hun er pengegrisk - du er bare... øh

I et helhedsbillede er 500kr intet, når man er villig til at betale meget mere bare for et møde. 

Vil ikke ødelægge 0,5-1,5 time fordi jeg vil have 500 kr tilbage. Timeprisen gør det usandsynligt for mig, at spørge om penge igen. Dog vil jeg sige at jeg ofte aftaler inden omkring ydelser, og har været så heldig? At få en del penge tilbage hvis det ikke virkede. 

Skrevet

Jeg havde engang betalt ekstra for anal, men hun kunne ikke få den ind. Som kompensation fik jeg superfransk i stedet. Det var nu også meget godt :)

Skrevet

Jeg er blevet overrasket nogle gange med f.eks. anal og megafransk uden at det fandtes på menukortet - kun for at hun blev opstemt og ikke kunne lade være.
Det har hun selvfølgelig aldrig behøvt betale ekstra for. 

Redigeret af Bananas

Skrevet

Selvfølgelig bør man få sine penge tilbage. 

Man skal insisterer på det vil jeg sige ellers er der frit slag for enhver pige at tilbyde ydelser hun så desværre ikke lige kan.

Skrevet
Liv skrev, for 9 timer siden:

Hvis I prøver, men det ikke går af den ene eller den anden grund

Kommer vel an på, hvad du mener med "prøver". Der er en gråzone, synes jeg. Ellers er det for let at bondefange med.

Operaelskeren skrev, for 7 timer siden:

I et helhedsbillede er 500kr intet, når man er villig til at betale meget mere bare for et møde. 

Tal for dig selv og drop at kalde det for "grisk" ikke at ville betale for noget, man ikke får. Hvis en restaurant helt glemmer at servere mig vin og jeg måske endda kun besøger den pga. dens gode vinkort, så bliver jeg nødt til at betale for den mad, jeg spiser, men du får mig ikke til at betale for vinen, jeg aldrig fik.

Skrevet
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Kommer vel an på, hvad du mener med "prøver". Der er en gråzone, synes jeg. Ellers er det for let at bondefange med.

Du har ret, jeg tænker naturligvis på piger, der driver en hæderlig forretning, ikke svindlertyper.

Skrevet
Operaelskeren skrev, for 11 timer siden:

Jeg nægter at opføre mig pengegrisk over 500 kr, når jeg alligevel betaler 1.500-3.000 kroner for mødet. 

Hvis man er rigtig pengegrisk - så vil man da straks tilbyde at give kr. 500,- tilbage til en person, som vil betale kr. 3000,- for et møde, da det forhåbentlig vil medføre at vedkommende kommer tilbage en anden gang + evt. giver en god anmeldelse, således at kr. 500,- bliver til kr. 50.000,- fra nye kunder - beholder hun derimod de 500,- får hun måske en dårlig anmeldese og mister kr. 50.000,- i manglende indtægter - så forskellen kan hurtigt blive kr. 100.000,- ;-)

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

Hvis man er rigtig pengegrisk - så vil man da straks tilbyde at give kr. 500,- tilbage til en person, som vil betale kr. 3000,- for et møde, da det forhåbentlig vil medføre at vedkommende kommer tilbage en anden gang + evt. giver en god anmeldelse, således at kr. 500,- bliver til kr. 50.000,- fra nye kunder - beholder hun derimod de 500,- får hun måske en dårlig anmeldese og mister kr. 50.000,- i manglende indtægter - så forskellen kan hurtigt blive kr. 100.000,- ;-)

Det er lige min tankegang. Jeg ser det ikke som jeg har tabt 500kr, men sparet tid og penge for de næste par besøg. 

Bebop skrev, for 4 timer siden:

Tal for dig selv og drop at kalde det for "grisk" ikke at ville betale for noget, man ikke får. Hvis en restaurant helt glemmer at servere mig vin og jeg måske endda kun besøger den pga. dens gode vinkort, så bliver jeg nødt til at betale for den mad, jeg spiser, men du får mig ikke til at betale for vinen, jeg aldrig fik.

Jeg vil så sige at man ikke kan sammenligne noget så trivielt som et restaurantbesøg med GP'er.

Jeg har mange sjove minder fra restaurationserhvervet. Folk der vil have 25% rabat fordi de ikke har spist alt deres mad. 50 rabat fordi de ventede i kø til at komme ind, og at deres mad kom 35min efter bestilling (på en travl lørdag aften). Spise gratis mad for 20+ fordi en dessert var kold (iskugler på en belgisk vaffel, og vedkommende begyndte først at spise desserten når isen var næsten smeltet) 

Som sagt så er 500kr ikke lige det største beløb i verdenen. Jeg vil hellere end gerne bruge 500 bare for at se om vedkommende er min tid værd. Og sidst og ikke mindst, hvis vi prøver og der sker intet, er det min mening, at det er op til kvinden. Hvis man bare ikke får ydelsen, og ikke noget afregning tilbage, så er et genbesøg meget usandsynligt. 

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 9 timer siden:

Du har helt ret i din fremstilling af, hvad der ville være bedst forretningsmæssigt, men det er ikke det samme som griskhed. Er man grisk, så er det meget mere kortsigtet. Det er penge her og nu, som tæller. Griske personer har ofte ikke øje for den bedre, langsigtede plan, som du beskriver.

On topic: Er enig med @Bebop i, at det er en gråzone. I min optik kommer det an på, hvor meget pigen egentlig prøver, eller om det bare er spil for galleriet for at tjene lidt ekstra uden en reel indsats.

Skrevet

Jeg har mange sjove minder fra restaurationserhvervet. Folk der vil have 25% rabat fordi de ikke har spist alt deres mad. 50 rabat fordi de ventede i kø til at komme ind, og at deres mad kom 35min efter bestilling (på en travl lørdag aften). Spise gratis mad for 20+ fordi en dessert var kold (iskugler på en belgisk vaffel, og vedkommende begyndte først at spise desserten når isen var næsten smeltet) 

Alt sammen irrelevante klager, der ingen parallel har til det vi diskuterer. Derfor undrer det mig ikke, at du ikke kan se pointen. Din argumentation har ikke forbindelse til almindelige ræsonnementer og kører efter din meget subjektive logik.

Som sagt så er 500kr ikke lige det største beløb i verdenen.

For dig, i dit åbenlyst priviligerede verdensbillede. En nøgtern betragtning er, at det ofte er 25-33% af en timepris og mere ved kortere tid. For de fleste mennesker er det en dummebøde af den størrelse helt urimelig.

Men prøv venligst at forholde dig til det substantielle i min allegori: Du ønsker analsex, betaler for det, men får det ikke. Slutresultatet er altså, at du slet ikke har fået det du ønskede. Alle pengene - ikke bare ekstrabeløbet er derfor tabt uden at du har fået noget af det du ville. Selvfølgelig må du betale, hvad du fik, selvom det ikke var det ønskede. Men det er langt ude at betale for det du ikke fik.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Alt sammen irrelevante klager, der ingen parallel har til det vi diskuterer. Derfor undrer det mig ikke, at du ikke kan se pointen. Din argumentation har ikke forbindelse til almindelige ræsonnementer og kører efter din meget subjektive logik.

Selvfølgelig kan man drage paralleler. Folk herinde elsker at konfererer GP besøg og kulinariske nydelser. Restaurantbesøg er en handel om et gode, så vælger mange mennesker stadig at opføre sig irrationelt, da de måske ikke har en enighed omkring madens prissætning. 

Dette er ikke min subjektive logik bare mine førstehånds oplevelser, hvor jeg ikke kan se motivet bag opførelsen. Når man først accepterer at alt kan ske på et givent tidspunkt, så er man mere modtagelig for omverdenen.

For dig, i dit åbenlyst priviligerede verdensbillede. En nøgtern betragtning er, at det ofte er 25-33% af en timepris og mere ved kortere tid. For de fleste mennesker er det en dummebøde af den størrelse helt urimelig.

Hvis jeg udsender signaler som en elitær privilegeret individ når jeg bare prøver at ytre mig, så burde jeg måske holde mig fra at dele mine oplevelser/holdninger/følelser. Siden jeg fandt dette "fora", har jeg følt at det har været et ekkokammer for mænd der anser kvinder for objektiver fremfor individer. Jeg nægter at konforme til disse retningslinjer, mange stadig prøver at opretholde gennem tråde/indlæg der omhandler prisen.

Min professor i mikroøkonomi sagde altid, at udbud og efterspørgsel altid vil ramme optimum. Bliver priselejen anset som udbetaling så find et inferiørt gode i det eget prisleje. Hvorfor lave en tråd/indlæg hvor man objektivere en kvinde, og bebrejder hendes for sin pris?

Hvis 500kr er uoverkommelig så burde man måske ikke besøge GP'er? Man burde ikke bruge sit overskud på èn oplevelse, da en af de største faktorer for mistrivsel i samfundet er pengenød. Hvorfor udsætte sig selv for unødvendig stress, træffe svære beslutninger, dårligere livkvalitet, fordi man gerne vil have en fantastisk kvinde til at røre? 

Man sætter kvinden i urimelig kår, da de fleste mennesker vælger at kritisere andre, end deres egne handlinger/prioriteringer. De bebrejder kvinden for sine "høje" priser, måske en ekstraydelse man ikke føler man fik fuldt beløb for. Så går man rundt med disse negative tanker i et stykke tid, man vælger selvfølgelig at håndtere disse følelser i alle situationer man kan drager parraller til sin egen. 

500kr kan nemt trækkes hjem gennem god prioritering. Man kan snildt spare på sit eget forbrug for at hente 500kr igen. Afhængighed bliver anset som en nødvendighed disse dage, og det er ofte problemet. Vi er luksus dyr der hellere vil kritisere omverdenen end os selv. 

Men prøv venligst at forholde dig til det substantielle i min allegori: Du ønsker analsex, betaler for det, men får det ikke. Slutresultatet er altså, at du slet ikke har fået det du ønskede. Alle pengene - ikke bare ekstrabeløbet er derfor tabt uden at du har fået noget af det du ville. Selvfølgelig må du betale, hvad du fik, selvom det ikke var det ønskede. Men det er langt ude at betale for det du ikke fik.

Jeg er fuldstændig enig med denne udmelding. Ingen  vil betale mere end hvad de behøver, og at betale mere for det samme er værre. Man at sige at pengene gik tabt uden at du nød noget, er måske en refleksion på sig selv. Hvis man kun går efter én ydelse (anal) og det er forbundet til helhedsoplevelsen, så burde man måske ikke have en snæver filtrering på sin søgning.  Hvis man eksklusivt går efter analsex, så er kvindens udseende, væremåde, omdømme, ugyldigt i dette scenarie. Det behøver ikke engang at være en kvinde, hvis man har et åbent syn.     

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden:

Du har helt ret i din fremstilling af, hvad der ville være bedst forretningsmæssigt, men det er ikke det samme som griskhed. Er man grisk, så er det meget mere kortsigtet. Det er penge her og nu, som tæller. Griske personer har ofte ikke øje for den bedre, langsigtede plan, som du beskriver.

Det er jo netop fordi, de ikke er griske - de er blot dumme og forstår ikke at en investering på kr. 500,- hurtigt kan blive til kr. 100.000,-. Nogle vil måske hellere kalde det en lotteriseddel - men med en lotteriseddel er sandsynligheden for gevinst mere tilfældig - men spiller man ikke - så vinder man heller ikke ;-)

Skrevet

Min fremgangsmåde er når jeg tilbyder analt til mig. Du ligger pengene og kommer det ikke til af ske af den ene eller anden grund så får du pengene retur. Længer er den ikke ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.