Hop til indhold

Ekstra ydelser

Featured Replies

Skrevet
pacer skrev, Lige nu:

Måtte simpelthen gå tilbage og læse om din metode, du rammer da plet det er som det bør være.

Min indlæg har intet med dig at gøre.

Ok så misforstod jeg dig:blink::)

• Svar 60
  • Visninger 8.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Hvis I prøver, men det ikke går af den ene eller den anden grund, tænker jeg ikke at du kan få pengene retur, men spørg pigen inden; især hvis du tidligere har oplevet, at den har været for stor.

• Det kan du godt, men jeg ville aldrig selv bede en kvinde om at få pengene tilbage. Diskussioner om penge er en dræber. Kvinden kan finde på selv at tilbyde at du får pengene retur eller andre yd

• Nej, men måske ville du blive glad for en pose farin eller karameller i stedet.

Skrevet
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Altså du forlanger det uanset fordi du har lagt 500 dask for det?

Hvad hvis pigen fornemmer at du ikke kan finde ud af at bruge din pik på en ordentlig måde eller at hun bare ikke har lyst når det kommer dertil skal hun så gennemføre det fordi du kræver det? 

Hun skal give pengene tilbage, der står formentlig ikke i annoncen man skal beside en PHD i brug af pik.

Skrevet

Når jeg modtager en henvendelse så er min forventning at personen gerne vil være sammen med mig - den lille frøken. Mig - med hele min krop, min stemme, mit smil, min charme, mine berøringer, min unikke personlighed ( alle er unikke) men der er ingen andre der er mig. 

Men hvis jeg fornemmer at personen bag henvendelsen kun har fokus på min røv og på at trænge ind i den så må han gå et andet sted hen. De der typer der mener et " hul er et hul" og hvis det hul ikke kan bruges så vil jeg have pengene tilbage. De typer er ikke velkomne. 

Jeg er et helt menneske - ikke et hul. Og ser man så fattigt på kvinder, så vil man få fattig sex. Det kommer jo aldrig til at blive en helheds oplevelse og man kommer aldrig til at føle sig " rig" når man går derfra. 

Hvilket minder mig om følgende fortræffelige citat :

der findes nogle mennesker der erså fattige at det eneste de har er  ......               penge....." 

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

*Og der skulle selvfølgelig have stået, at jeg “virkelig” og ikke “inderligt” håber, at alle kan finde gode løsninger på alt med deres ekstra ydelser i mit tidligere indlæg.

Endnu engang godt nytår :)

/TheLion.

Redigeret af TheLion

Skrevet
moden libertiner skrev, for 3 timer siden:

Jeg fortryder at jeg gik i denne debat uden at have læst hele tråden.

Jeg må jo konstatere at Next,AB og Le Courvoicier først i tråden på simpel vis slog hovedet på sømmet. Enkelte andre har på ligeså god vis bidraget med de simple løsninger.

Og så skulle jeg ikke have gjort det her nytårsdag hvor tømmermændene og alkoholtågerne tilsyneladende har fået enkelte til at vrøvle lidt vel meget. Jeg tænker her på flere indlæg efter mit eget. Ingen nævnt ingen glemt.

Godt nytår til alle.

Jeg går ud fra, at du hentyder til mig siden, at du skrev det med tømmermænd, og jeg også gjorde (ellers så ret mig). Det er selvfølgelig helt okay, hvis du har det sådan, men måske ikke så pænt sagt. Især da sandheden om ekstra-ydelser nok ligger et sted mellem, hvad @AB455 og @Mr Black har sagt. But I digress.

Endnu engang godt nytår :)

/TheLion.

Redigeret af TheLion

Skrevet

Jeg har aldrig oplevet, at pigen ikke ville dyrke analsex med mig. Jeg har betalt og har så sandelig også en berettiget forventning om, at hvis hun annoncerer med anal, og jeg så betaler for det…ja, så gør hun det også uden at brokke sig.

Det skyldes nok mest min begrænsede størrelse - kan man ikke tage den, skal man nok ikke annoncere med anal:D:D:D

Skrevet
pacer skrev, for 18 timer siden:

Hun skal give pengene tilbage, der står formentlig ikke i annoncen man skal beside en PHD i brug af pik.

Det er ikke det Mr Black skriver. Han kræver at når han har lagt 500 så skal han have anal. Ikke at han skal have penge retur.

Jeg kan oplyse dig om der faktisk er en del mænd der ikke har føling med deres brug af pikken og der forsvinder det frække ved analsex som dug for solen. 

Skrevet

Det bliver jo endnu mere et problem hvis man besøger en trans eller ladyboy hvis formålet alene er anal leg, så er det HELE beløbet der skal retur :P

Og tænk nu hvis det er kunden der ikke kan modtage anal selvom det er aftalt :D 

Og der er formentlig ikke tale om merbetaling hvis det er kunden der skal modtage analt.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

Det er ikke det Mr Black skriver. Han kræver at når han har lagt 500 så skal han have anal. Ikke at han skal have penge retur.

Jeg kan oplyse dig om der faktisk er en del mænd der ikke har føling med deres brug af pikken og der forsvinder det frække ved analsex som dug for solen. 

Jamen jeg er ligeglad med Mr Black han er galt afmarcheret men det kan jeg ikke gøre noget ved.

Det kan godt være nogle mænd ikke har føling og hvad skal jeg bruge det til? Pigerne må så tage deres forholdsregler det er egentlig deres problem. 

Skrevet
pacer skrev, for 10 timer siden:

Jamen jeg er ligeglad med Mr Black han er galt afmarcheret men det kan jeg ikke gøre noget ved.

Det kan godt være nogle mænd ikke har føling og hvad skal jeg bruge det til? Pigerne må så tage deres forholdsregler det er egentlig deres problem. 

Hyg dig.

• 2 months later...
Skrevet
Frodige Ida skrev, den 1.1.2023 at 23:08:

Altså du forlanger det uanset fordi du har lagt 500 dask for det?

Hvad hvis pigen fornemmer at du ikke kan finde ud af at bruge din pik på en ordentlig måde eller at hun bare ikke har lyst når det kommer dertil skal hun så gennemføre det fordi du kræver det? 

Ja sgu da, jeg har købt en vare for 500kr og hvis jeg ikke får den forventer jeg at få mine 500kr retur..levere varen eller pengene retur, sådan er det i alle gode handler..<3

Redigeret af Mr Black

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.