Hop til indhold

Kate 18 y.o - smuk, sød og smilende

Featured Replies

Skrevet

Kommer Kate tilbage ?

• Svar 74
  • Visninger 46.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Utroligt så mange verdensklasseelskere, der bevæger sig rundt på Eroguide  En ting er sikkert: pigerne ville aldrig bruge glidecreme, da de er konstant liderlige og vil aldrig fake en orgasme!

• Hun er her nu.   Og på endnu en solskinsdag efter en grå vinter, så er polske 18 y.o. petite Kate tilbage igen. Hendes profiltekst er rettet til noget mere world/international GFE’ish (li

• Det er Korrekt. Hun har.

Postede billeder

Skrevet
  • Author
ppd skrev, den 4.2.2023 at 19:57:

Kommer Kate tilbage ?

Det sagde hun, at hun ville.....men hun vidste ikke hvornår.

Skriv endelig, hvis du ser hende. Jeg holder selv øje, men får ikke kigget hver uge.

Skrevet
Martindrengen skrev, for 2 timer siden:

Det sagde hun, at hun ville.....men hun vidste ikke hvornår.

Skriv endelig, hvis du ser hende. Jeg holder selv øje, men får ikke kigget hver uge.

Det går vidst lidt længere mellem, at pigerne kommer til byen i de her dage. Det gælder nok også for 18 y.o. petite Kate . Som jeg også har skrevet til @ppd i en anden tråd, har jeg desværre ikke flere citater om tålmodighed tilbage. Men at tjekke hver anden måned ville nok også være overdrevet med de debatter, der er for tiden ;)

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, den 9.2.2023 at 17:10:

Det går vidst lidt længere mellem, at pigerne kommer til byen i de her dage. Det gælder nok også for 18 y.o. petite Kate . Som jeg også har skrevet til @ppd i en anden tråd, har jeg desværre ikke flere citater om tålmodighed tilbage. Men at tjekke hver anden måned ville nok også være overdrevet med de debatter, der er for tiden ;)

Jeg må have misset noget, for jeg ved ikke, hvad du snakker om!? Hvilke debatter?

Skrevet
Martindrengen skrev, for 3 timer siden:

Jeg må have misset noget, for jeg ved ikke, hvad du snakker om!? Hvilke debatter?

Hahaha, de retoriske spørgsmål er godt nok på mode her for tiden? ;)

Som udgangspunkt er det nok bedst, at vi holder os til emnet. De skønne piger, her polske 18 y.o. petite Kate og f.eks. @ppd’s spørgsmål :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

• 2 months later...
Skrevet
ppd skrev, den 4.2.2023 at 19:57:

Kommer Kate tilbage ?

Hun er her nu.

Og på endnu en solskinsdag efter en grå vinter, så er polske 18 y.o. petite Kate tilbage igen. Hendes profiltekst er rettet til noget mere world/international GFE’ish (lidt mere Annika-style).

Denne gang er hun der sammen med Emma cute (tror hun vist er ny – har ikke hørt om hende før. Der er lige blevet lavet en anmeldelse her på sitet).

Links er her:

Petite 18 y.o. Kate:

https://nympho.dk/n9465/3175/kate-18-y-o-petite-girl/

Emma cute:

https://nympho.dk/n11751/3836/emma-cute/

Links til nympho.dk virker som bekendt ikke på sitet.

God jagt derude :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 19 minutter siden:

hvor kan man se hendes priser ???

Kate,s priser på Nympho :

Priser
  • 30m Incall
    1200,- DKK
  • 45m Incall
    1500,- DKK
  • 1h Incall
    1800,- DKK
  • 1.5h Incall
    2800,- DKK
  • 2h Incall
    3400,- DKK

Redigeret af TysTys
tekst fejl

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 4 timer siden:

hvor kan man se hendes priser ???

@TysTys har allerede svaret. Vil dog ikke begynde at indsætte dem her ligesom ham (bare så jeg ikke gør noget forkert), men gå ind på hendes profil på nympho.dk (den jeg har linket til) og kig under priser.  Der vil du også kunne finde åbningstider etc. Mangler dog lidt information derinde p.t. om f.eks. ekstras? Se evt. på Emmas profil :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

Kan den der har været sammen oplyse mig om hun er stram i de nedre dele? 

Skrevet
Mrbiglove skrev, 1 time siden:

Kan den der har været sammen oplyse mig om hun er stram i de nedre dele? 

Puha, det var godt nok en del spørgsmål, inden pigen knap og nap har åbnet biksen. Tænker du mener “de”, der har været sammen med hende? Men anyway, for at svare på dit spørgsmål på en pæn måde, så er hun jo en yngre pige (håber det giver dig svaret).

Hun er fin. Læs evt. min anmeldelse af hende fra efteråret (der er ikke længere nogen anmeldelser på hendes profil, ved ikke hvorfor?) Kan også se, at der er blevet ændret lidt i min anmeldelse. Der står, at hun giver fuld valuta for pengene. Der vil jeg snarere sige, at hun er en rigtig fin pige, der bruger samme format som nogle andre piger (må EG egentlig det?). 

God jagt derude :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

Ha, kan ingen gang få fat i pigen. Andre der har problemer? Ellers må I nyde hendes selskab uden mig (kører bare lidt reklame) :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, den 20.4.2023 at 18:17:

Ha, kan ingen gang få fat i pigen. Andre der har problemer? Ellers må I nyde hendes selskab uden mig (kører bare lidt reklame) :)

Jeg SMS'ede hende i mandags, men fik intet svar. Rykkede onsdag og fik stadig intet svar. I går (torsdag) prøvede jeg så på Whatsapp, hvorefter der kom svar med det samme. Så det er åbenbart den vej, man skal gå :!:

Men kan oplyse, at jeg havde den skønneste og hyggeligste 1½ time med hende her til formiddag. Hun er fantastisk sød og har det sødeste (og lidt generte smil):wub:

Det er ikke sidste gang, jeg besøger hende <3

Skrevet
Martindrengen skrev, for 4 timer siden:

(…)

Men kan oplyse, at jeg havde den skønneste og hyggeligste 1½ time med hende her til formiddag. Hun er fantastisk sød og har det sødeste (og lidt generte smil):wub:

Det er ikke sidste gang, jeg besøger hende <3

Godt at høre at det lykkes :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

@andrew1000 kommer ikke længere tilbage til denne tråd og har nu en uges ferie. 

Jeg har ryddte op efter den lange afsporing i tråden. Hold jer til emnet - hvis folk kører af sporet så kan i rapportere. Lad være med at spilde tid på diskussioner om andet end emnet, som trådstarter har igangsat.

Redigeret af Stapler

Skrevet
  • Author
Stapler skrev, den 2.5.2023 at 04:20:

Jeg har ryddte op efter den lange afsporing i tråden. Hold jer til emnet - hvis folk kører af sporet så kan i rapportere. Lad være med at spilde tid på diskussioner om andet end emnet, som trådstarter har igangsat.

Tak :)

• 2 months later...
Skrevet

* Og priserne har lige fået et lille “hak” op (ikke “tak”), skulle der selvfølglig have stået.

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 1 time siden:

* Og priserne har lige fået et lille “hak” op (ikke “tak”), skulle der selvfølglig have stået.

Ja, det ligger jeg også mærke til: 1300 kr for 30 min. Shower together er tilgengæld kun +200 kr. 

Bum-Bum.

Gad vide hvordan hendes dominans er? 

Der ønsker jeg ikke en "sød og smilende pige"

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 2 timer siden:

Ja, det ligger jeg også mærke til: 1300 kr for 30 min. Shower together er tilgengæld kun +200 kr. 

Bum-Bum.

Der ønsker jeg ikke en "sød og smilende pige"

Jeg vidste faktisk ikke engang, at hun tilbød det? Der kan man bare se.

Anyway, jeg håber, at der nogen, der får nogle gode oplevelser med pigen :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
ppd skrev, for 12 timer siden:

Helt ærligt, dominans fra en 18-årig? Nej, vel? Det ligner mere et godt eksempel på, at hvis nogen vil betale for en bestemt ydelse, så kan pigen da godt tage et eller andet for det.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Helt ærligt, dominans fra en 18-årig? Nej, vel? Det ligner mere et godt eksempel på, at hvis nogen vil betale for en bestemt ydelse, så kan pigen da godt tage et eller andet for det.

Nu er det jo en ydelse, der kan gives begge veje (typisk vil der så stå, hvilken “vej” det gives). Om en 18-årig kan give det skal jeg ikke gøre mig klog på, men som sagt jeg anede ikke, at hun tilbød det? :)

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.