Hop til indhold

Kate 18 y.o - smuk, sød og smilende

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved, at Kate er anmeldt før - men hun fortjener al den anerkendelse, hun kan få.

Hun er det sødeste, smilende pigebarn, jeg har mødt længe. Hun har de smukkeste øjne, når man ligger oven på hende og hun kigger dig dybt i øjnene :wub: Og så har hun de lækreste strittende bryster:) (B-skål, vil jeg tro).

Ja, hun er ikke så erfaren/prof, men det er kun et plus i min bog. Jeg kan godt lide tanken om, at jeg ikke er nummer 2.156 i rækken.

I starten var jeg lidt i tvivl om, om hun nød akten. Jeg fornemmede, at hun ikke er til hård sex. Men efterhånden stønnede hun mere og mere, når jeg "ramte" de rigtige steder. Og da jeg sad mellem hendes spredte ben og stødte kalorius op i hende, lå hun selv og legede med sin klitoris indtil hun pludselig krympede helt sammen i et hvin. Jeg bøjede mig frem og kyssede hende og spurgte om hun kunne lide det. "Yes, VERY much" kom svaret prompte med et stort smil. Jeg spurgte derefter, hvad hun havde lyst til, at jeg skulle gøre ved hende. Dertil svarede hun: "no no no, I already got an orgasm. Now it is your turn".

Eneste minus var, at hendes telefon pludselig bippede, da tiden var ved at være gået (turn off). Og lidt efter ville hun få en ny kunde, så jeg blev genet lidt hurtigt ud af døren. Men jeg kunne se, at hun havde det mega dårligt med det. Stakkels den næste fyr, for jeg tvivler på, at hun var så tændt den næste times tid. Men hun burde ikke lægge aftalerne så tæt. 

Hun tager hjem i morgen, men kommer igen i det nye år. Det vil jeg holde øje med <3

https://nympho.dk/n9465/3175/kate-18-y-o-petite-girl/

Redigeret af Stapler
2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

• Svar 74
  • Visninger 46.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Utroligt så mange verdensklasseelskere, der bevæger sig rundt på Eroguide  En ting er sikkert: pigerne ville aldrig bruge glidecreme, da de er konstant liderlige og vil aldrig fake en orgasme!

• Hun er her nu.   Og på endnu en solskinsdag efter en grå vinter, så er polske 18 y.o. petite Kate tilbage igen. Hendes profiltekst er rettet til noget mere world/international GFE’ish (li

• Det er Korrekt. Hun har.

Postede billeder

Skrevet

@Martindrengen du må ikke komme billeder på din anmeldelse. Du kan nå at fjerne det selv i op til en time efter indlægget, derefter skal du have fat i en af de grønne for at klare det.

Skrevet
Where2 skrev, for 24 minutter siden:

Det er Korrekt. Hun har.

Er det en fordel når man vil få Kate op og ringe ?

Skrevet

Utroligt så mange verdensklasseelskere, der bevæger sig rundt på Eroguide ;)

En ting er sikkert: pigerne ville aldrig bruge glidecreme, da de er konstant liderlige og vil aldrig fake en orgasme!

Redigeret af Young Punter
.

Skrevet
ppd skrev, for 14 minutter siden:

Tror sgu ikke størrelsen på skamlæberne har så meget med det at gøre…

Skrevet
Young Punter skrev, for 12 minutter siden:

En ting er sikkert: pigerne ville aldrig bruge glidecreme, da de er konstant liderlige og vil aldrig fake en orgasme!

Den her sang er skrevet om alle os herinde..

Pige så våd, jeg ka' svømme i hende
Hun la' sin fisse røre jorden, vasker gulvet med den
Hun er swimmingpool, hun er swimmingpool
Det si'r dryp-vand-splash, hun er swimmingpool

Redigeret af andrew1000

Skrevet
dhnmdst skrev, for 1 time siden:

https://nympho.dk/n9465/3175/kate-18-y-o-petite-girl/

Men er der noget om at hun har store skamlæber? Det synes jeg at der er nogen som har skrevet…

Hmm…

andrew1000 skrev, for 22 minutter siden:

Den her sang er skrevet om alle os herinde..

(…)

Æh…? Jeg tænker måske, at den sang ikke helt høre under anmeldelser? Men da skønt med en swimmingpool :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
dhnmdst skrev, for 32 minutter siden:

?

Det gør løven altid. Rigtige løver brøler, men den her løve laver bare den lyd. Ikke tag det personligt. Det er bare hans måde at skabe dårlig stemning på. Jeg har afskrevet det som et maveonde efter han tog en tur til den lokale pølsevogn for meget.

Skrevet
ppd skrev, 1 time siden:

Nope

Skrevet

Og nu er Kate taget hjem til Polen på juleferie.

Må se hvornår/ om hun kommer igen til Kbh.

Skrevet

Havde jeg nu bare vidst det med store skamlæber...:lol:

Damn, det må blive næste gang så.

Er virkelig på udkig efter dem på annoncerne, betyder alt og nogen gange sætter pigerne en sommerfugl eller smiley foran.

Hvorfor? :huh:

Skrevet
  • Author
The spoon skrev, for 15 timer siden:

@Martindrengen du må ikke komme billeder på din anmeldelse. Du kan nå at fjerne det selv i op til en time efter indlægget, derefter skal du have fat i en af de grønne for at klare det.

Det vidste jeg ikke. Jeg synes, at jeg har set det gjort før. Men GDPR....ak:roll:

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, for 15 timer siden:

Men er der noget om at hun har store skamlæber? Det synes jeg at der er nogen som har skrevet…

Jo....måske. Jeg har set dem større og det generer ikke mig. Resten af hendes krop og hendes personlighed overskygger eventuelle små skønhedsfejl (hvis man synes, at det er det). Men hvis du har et problem med det, så skal du selvfølgelig ikke besøge hende ;)

Skrevet
  • Author
Young Punter skrev, for 14 timer siden:

Jeg kan se, at du er ny herinde (og måske også i gamet). Men jeg håber da, at du også en dag kan give en pige orgasme. Det vil da være skønt for jer begge (*krydser fingre*)

Skrevet
Martindrengen skrev, for 12 minutter siden:

Jeg kan se, at du er ny herinde (og måske også i gamet). Men jeg håber da, at du også en dag kan give en pige orgasme. Det vil da være skønt for jer begge (*krydser fingre*)

Ret sikker på at jeg også har oplevet, at hun fakede en orgasme - som i dit tilfælde ;)

Skrevet
  • Author
Young Punter skrev, for 4 minutter siden:

Ret sikker på at jeg også har oplevet, at hun fakede en orgasme - som i dit tilfælde ;)

Så, uden at kende hende (og mig), går du ud fra, at fordi hun er glædespige, så kan hun ikke få orgasme?

Jeg håber, at du får revideret dit syn på pigerne.

Skrevet
Martindrengen skrev, for 12 timer siden:

Så, uden at kende hende (og mig), går du ud fra, at fordi hun er glædespige, så kan hun ikke få orgasme?

Jeg håber, at du får revideret dit syn på pigerne.

Et råd Martindrengen . Kast dig ikke ud i en diskussion med young punter. Læs hans indlæg. De er konsekvent negativt ladede. 

Skrevet
andrew1000 skrev, den 15.12.2022 at 18:37:

Det gør løven altid. Rigtige løver brøler, men den her løve laver bare den lyd. Ikke tag det personligt. Det er bare hans måde at skabe dårlig stemning på. Jeg har afskrevet det som et maveonde efter han tog en tur til den lokale pølsevogn for meget.

Så det… Jeg tænker, at der er andre steder der vil være mere relevante for dig at debattere. God aften :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
ppd skrev, for 21 timer siden:

Og nu er Kate taget hjem til Polen på juleferie.

Må se hvornår/ om hun kommer igen til Kbh.

Endnu engang det helt rigtige spørgsmål :)

Skrevet
TheLion skrev, for 1 time siden:

Så det… Jeg tænker, at der er andre steder der vil være mere relevante for dig at debattere. God aften :)

Hmm

Skrevet
dhnmdst skrev, for 2 timer siden:

Hmm

Vil ikke diskutere med dig på den måde, da jeg respekterer dig.

Tilbage til emnet. De dejlige piger ;)

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.