Hop til indhold

Recommended Posts

jp skrev, for 6 timer siden:

6 ¨års flid slettet på 30 sek. Det var så det!!!!:oops:

For 5 år siden blev min ven CAGE smidt ud af Admin!!! 

Der gik jeg ned og købte en fl. whisky! Det var en trist dag!:blink:

Nu vil jeg gentage mit whisky protekt! Savne vil jeg så måske som Cage de neste 5 år!

Lorte dag!

Der er nogle jeg ikke vil savne

Hilsen JP! En af de tidligere nævnte kendisser<3

Ej @jp... Tage nu den flaske whisky, eller to, og bliv hængende her lidt endnu :) Hvis ikke, så hent os andre hvis du finder et bedre sted ;) Jeg kommer ihvertfald til at savne dine indslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 14 timer siden:

Den pågældende tråde er fjernet og vil ikke komme tilbage. Grunden til trådene er blev fjernet, er fordi vi igen og igen oplever at brugere uploader billeder som de ikke har rettighederne til. I sidste uge, kom der tre henvendelser fra rettighedshavere, omkring uberettiget brug af deres billeder, hvilket var den endelige dråbe der fik mig til at fjerne alle de pågældende billedetråde.

På tide, vil jeg sige.

Med forbehold var at jeg selv har gjort mig skyldig i Spas tråden i årenes løb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, den 5.12.2022 at 09:57:

6 ¨års flid slettet på 30 sek. Det var så det!!!!:oops:

For 5 år siden blev min ven CAGE smidt ud af Admin!!! 

Der gik jeg ned og købte en fl. whisky! Det var en trist dag!:blink:

Nu vil jeg gentage mit whisky protekt! Savne vil jeg så måske som Cage de neste 5 år!

Lorte dag!

Der er nogle jeg ikke vil savne

Hilsen JP! En af de tidligere nævnte kendisser<3

Jah, joh, men hvis du ikke har rettighederne til billederne og/eller hvis andre uploader billeder de ikke har rettighederne til, er det jo fair nok tråden bliver fjernet. Det er i vores alles interesse at der ikke foregår ulovligheder på eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er osse oprigtigt ked af, at billedtrådene er forsvundet. Jeg har haft meget glæde af at nyde de skønne piger - hvad enten det var i de blive eller hårde grupperinger - og har da osse med mellemrum selv bidraget med materiale, som jeg håber har løftet livsglæden hos andre brødre et stykke tid.

Men sådan noget som ophavsret og advokater, som truer med bål og brand, bliver man nok nødt til at tage meget alvorligt. Men omvendt så publiceres der hver dag mængder af materiale på Facebook, som osse må være copyrightet. Måske vil Facebook osse begynde at true med bål og brand, men der er så til gengæld så mange brugere, at det bliver noget sværere end et lille uskyldigt site med erotisk materiale. Og måske er det netop fordi det er erotisk materiale, der er tale om.

Tak til jp og andre for den store og hædersfulde indsats.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var sanderlig en opdagelse Admin lige gjorde. I seks år har @jp og andre uploadet billeder til manges fornøjelse. I seks år har altså EG-ledelsen troet at @jp og andre gik omkring med rettighederne til disse mere end 170 000 billeder? Indtil nogen med rigtige rettigheder protesterede!:eek:

Well I think not; snarere går den så går den, og så gik den ikke mere.

Havde jeg været admin så havde jeg nok for længst givet mig selv en lille ferieban på en måned eller mange.

Det er jo på den anden side set mange gange at den som sætter reglerne også gerne tager sig friheden at bryde imod dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Jeg synes at EG side loader meget hurtigere nu

måske siden loader hurtigere pga. af mindre tråde, eller måske siden er mindre belastet pga færre brugere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 22 timer siden:

Jeg synes at EG side loader meget hurtigere nu

måske siden loader hurtigere pga. af mindre tråde, eller måske siden er mindre belastet pga færre brugere....

Du mener at der er blevet smit en del brugere ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
jensen jr. skrev, for 3 minutter siden:

Du mener at der er blevet smit en del brugere ud?

Det vdste jeg ikke, tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes jo altså masser af sider målrettet frække billeder af skønne kvinder. At adm. fjerner disse fra dette Forum forstår jeg godt, ellers kan de jo administrere sig selv ihjel ifm henvendelser på brugsret til billeder og lign.

tjek evt whatboyswant . Com - fokus på billeder og biler.

Jeg synes EG er en fantastisk, og vil fortsat synes det også uden billedtråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, den 4.12.2022 at 18:59:

Tja.. Tænker EG er lidt som de sidste 2 timer på Titanic...

Pas på, du ikke bliver sagsøgt af nogle advokater, for at afsløre slutningen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TommyHansen skrev, den 6.12.2022 at 15:59:

Jeg er osse oprigtigt ked af, at billedtrådene er forsvundet. Jeg har haft meget glæde af at nyde de skønne piger - hvad enten det var i de blive eller hårde grupperinger - og har da osse med mellemrum selv bidraget med materiale, som jeg håber har løftet livsglæden hos andre brødre et stykke tid.

Men sådan noget som ophavsret og advokater, som truer med bål og brand, bliver man nok nødt til at tage meget alvorligt. Men omvendt så publiceres der hver dag mængder af materiale på Facebook, som osse må være copyrightet. Måske vil Facebook osse begynde at true med bål og brand, men der er så til gengæld så mange brugere, at det bliver noget sværere end et lille uskyldigt site med erotisk materiale. Og måske er det netop fordi det er erotisk materiale, der er tale om.

Tak til jp og andre for den store og hædersfulde indsats.

Facebook er ligeglad med det, da de stadig tillader annoncer med scam/bedrag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 12 timer siden:

Facebook er ligeglad med det, da de stadig tillader annoncer med scam/bedrag.

Må der da vises bare bryster og misser på fjæsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Arne Jensen skrev, for 2 timer siden:

Må der da vises bare bryster og misser på fjæsen?

Ja, hvis retningslinjerne følges, herunder modtager ikke bliver krænket eller stødt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Administrationen herinde er så unnerlig tavs.

Jeg har bemerket at flere ved flere legligheder har efterlyst reaktioner, men tavsheden har været total. Er der overhoveder nogen kommonikation?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 39 minutter siden:

Administrationen herinde er så unnerlig tavs.

Jeg har bemerket at flere ved flere legligheder har efterlyst reaktioner, men tavsheden har været total. Er der overhoveder nogen kommonikation?

Administrationen er hvor pengende tjenes... Og det er ikke her.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
next skrev, for 21 timer siden:

Ja, hvis retningslinjerne følges, herunder modtager ikke bliver krænket eller stødt.

da ikke på profilens åbne billeder, ellers er da kommet nye tider på fjæsen? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Arne Jensen skrev, for 6 minutter siden:

da ikke på profilens åbne billeder, ellers er da kommet nye tider på fjæsen? ;)

Ja, det er imod retningslinjer

Men der kan postes i lukkede grupper og på messenger. Dog stadig med det forbehold, at får så meget som en anden bruger ondt i røven, så er det imod retningslinjer.

 

På facebook er det teoretisk muligt at poste kønsdele, praktisk er det umuligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...