Hop til indhold

Recommended Posts

The diligent skrev, for 46 minutter siden:

Hvor er alle de gode tråde med pigerne og sjov og løjer tråden blevet af ?

Jeg opdaterede den blide og dejlige verden i nat og å forsvandt 170000 billeder har anmeldt det

JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 44 minutter siden:

Så er det vel også ok at rydde op, 170.000 det er jo vanvittigt!

Det ved jeg da ikke! Har været aktiv herinde i seks år og har forsat tråde fra andre som syntes det var sjovt!

Det har brødre liket !

Men hvis i er så utilfredse vil jeg da ikke besvære jer med min tilstedeværelse på dette ellers så fine side!

Farvel go vind fremover

Hilsen JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 4 minutter siden:

Det ved jeg da ikke! Har været aktiv herinde i seks år og har forsat tråde fra andre som syntes det var sjovt!

Det har brødre liket !

Men hvis i er så utilfredse vil jeg da ikke besvære jer med min tilstedeværelse på dette ellers så fine side!

Farvel go vind fremover

Hilsen JP

Jeg vil savne dine billeder, det et kæmpe arbejde du har udført.

Mon ikke trådene snart er på igen, det nok drillenissen der driller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, 1 time siden:

Jeg vil savne dine billeder, det et kæmpe arbejde du har udført.

Jeg vil også savne @jp's og alle de andre bidragsyderes lækre billeder.

 

sweetstone skrev, 1 time siden:

Mon ikke trådene snart er på igen, det nok drillenissen der driller.

Det må man da håbe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Utilregnlig
Cords skrev, for 3 timer siden:

Så er det vel også ok at rydde op, 170.000 det er jo vanvittigt!

Nogen gange ska man nøjes med at tænke og undlade at skrive (det har i hvert fald givet mig mange gode :) ved at undlade at skrive hvad jeg tænker) 

Tænk hvis jp vælger at forlade sitet pga en egentlig (ligegyldig) bemærkning, det vil da klart være en katastrofe alla Putin (overdrivelse fremmer forståelsen) men alligevel ikke

Jeg ku helt klart absolut sagtens leve uden Putin men vil til enhver tid komme til at savne jp hvis det sku gå så galt at han forlod sitet, vi lever alle i en presset tid så venligst støt hinanden fremfor sende svine bolden videre, det er der endnu ikke ført til noget godt og beklager naturligvis hvis jeg har misforstået dit budskab Cords  så pas godt på hinanden med ønske om god 2. Advent, lad os alle tænde et lys for freden og jp :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl
jp skrev, for 6 timer siden:

Jeg opdaterede den blide og dejlige verden i nat og å forsvandt 170000 billeder har anmeldt det

JP

Det ligner en @Administrator beslutning at fjerne alle billedtråde. Som vanligt uden nogen som helst forklaring. De ligger helt sikkert i Affaldsforum :wacko: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Utilregnlig skrev, for 25 minutter siden:

Nogen gange ska man nøjes med at tænke og undlade at skrive (det har i hvert fald givet mig mange gode :) ved at undlade at skrive hvad jeg tænker) 

Tænk hvis jp vælger at forlade sitet pga en egentlig (ligegyldig) bemærkning, det vil da klart være en katastrofe alla Putin (overdrivelse fremmer forståelsen) men alligevel ikke

Jeg ku helt klart absolut sagtens leve uden Putin men vil til enhver tid komme til at savne jp hvis det sku gå så galt at han forlod sitet, vi lever alle i en presset tid så venligst støt hinanden fremfor sende svine bolden videre, det er der endnu ikke ført til noget godt og beklager naturligvis hvis jeg har misforstået dit budskab Cords  så pas godt på hinanden med ønske om god 2. Advent, lad os alle tænde et lys for freden og jp :) 

Tusind tak:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Skovfugl skrev, for 50 minutter siden:

Det ligner en @Administrator beslutning at fjerne alle billedtråde. Som vanligt uden nogen som helst forklaring. De ligger helt sikkert i Affaldsforum :wacko: 

Sjov og løjer tråden er også væk.

Virker som om ledelsen her på EG også er helt væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hr. Skovfugl
The diligent skrev, for 7 minutter siden:

Sjov og løjer tråden er også væk.

Virker som om ledelsen her på EG også er helt væk.

Uden at vide det, kan noget tyde på en henvendelse fra én, der har følt sig trådt over ligtornene, og har truet med bål og brand. Måske noget med ophavsrettigheder til nogle billeder, eller hva’ ved jeg. 
 

Men en udmelding fra ejeren af EG havde været klædelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere spurgt efter tråden "Hvilken offentlig kendt person tænder dig" der også pludselig var væk, da fik jeg dette svar fra en supporter

Hej,

Fordi tråden er blevet fjernet, da der på det seneste er kommet indtil flere henvendelser fra advokater vedrørende misbrug af billeder i den pågældende tråd



--
Med venlig hilsen

Eroguide.dk Support

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The diligent skrev, for 1 time siden:

Sjov og løjer tråden er også væk.

Virker som om ledelsen her på EG også er helt væk.

Tja.. Tænker EG er lidt som de sidste 2 timer på Titanic...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next

Facebook har overtaget EG. alt materiale der ikke overholder fællesskabsreglerne vil blive fjernet.

 

Spøj til side, tror de tråde fylder rimeligt meget, og er ret tunge for serveren at håndterer, enten er de gået kolde pga af størrelsen eller så er de fjernet fordi de bare er for store og tunge

Redigeret af next

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Skovfugl skrev, for 4 timer siden:

Måske noget med ophavsrettigheder til nogle billeder

Det er vel meget sandsynligt. Mange har jo ikke læst dette site's regler: Der må kun uploades billeder, som brugeren selv har rettighederne til. Om det er fair eller ej, så er det jo nu engang det, som man har accepteret ved at oprette sig som bruger her...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Nu er det jo søndag men bare ikke kirketid så 'next' det med tro holder jeg selv til kirketiden :-) Det kan iflg min veninde præsten være alt fra kl 9.00 til 17.00 afhængig af sogn og kirke :-) 

Meen jeg har længe undret mig over hvordan alle de dejlige billeder JP og andre (og andre copyrightede ting) har lagt op kunne få lov at være her uforstyrret. Det kan de så ikke :-( 

PS: Det viser jo at selv kendisser kommer og i det mindste kigger ( Måske endda bidrager :-) ) her på EG. Hvem er det mon de kendisser ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest next
Hr. Skovfugl skrev, for 13 timer siden:

Men en udmelding fra ejeren af EG havde været klædelig. 

Min erfaring er, at det desværre giver langt mindre debat, når der ingen udmelding er.

Du og jeg kan sikkert godt modtage og måske forstå et budskab, men er der bare en der mener han kunne gøre det bedre, eller admin lige havde glemt at tage x og y i betragtning, så har pøblen straks tændt fakler og fundet høtyve frem.

Så tavshed kan være det bedste valg af alle "rådne" valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den pågældende tråde er fjernet og vil ikke komme tilbage. Grunden til trådene er blev fjernet, er fordi vi igen og igen oplever at brugere uploader billeder som de ikke har rettighederne til. I sidste uge, kom der tre henvendelser fra rettighedshavere, omkring uberettiget brug af deres billeder, hvilket var den endelige dråbe der fik mig til at fjerne alle de pågældende billedetråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, 1 time siden:

Den pågældende tråde er fjernet og vil ikke komme tilbage. Grunden til trådene er blev fjernet, er fordi vi igen og igen oplever at brugere uploader billeder som de ikke har rettighederne til. I sidste uge, kom der tre henvendelser fra rettighedshavere, omkring uberettiget brug af deres billeder, hvilket var den endelige dråbe der fik mig til at fjerne alle de pågældende billedetråde.

Kære brødre JP siger tak for 6 dejlige år og stempler ud! Ingen grund til mine tiltag og indlæg mere!

I kan nok også undvære  mine andre tiltag fra min side! Jeg vil savne de fleste <3

Tak for nu go vind JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 24 minutter siden:

Kære brødre JP siger tak for 6 dejlige år og stempler ud! Ingen grund til mine tiltag og indlæg mere!

I kan nok også undvære  mine andre tiltag fra min side! Jeg vil savne de fleste <3

Tak for nu go vind JP

Sq et trist nyhed, jeg tror jeg taler på manges vegne når jeg siger at vi vil savne alle de lækre billeder :mellow:

Det er en sorgens dag, at alle billedetrådene er blevet slettet :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

6 ¨års flid slettet på 30 sek. Det var så det!!!!:oops:

For 5 år siden blev min ven CAGE smidt ud af Admin!!! 

Der gik jeg ned og købte en fl. whisky! Det var en trist dag!:blink:

Nu vil jeg gentage mit whisky protekt! Savne vil jeg så måske som Cage de neste 5 år!

Lorte dag!

Der er nogle jeg ikke vil savne

Hilsen JP! En af de tidligere nævnte kendisser<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Sq et trist nyhed, jeg tror jeg taler på manges vegne når jeg siger at vi vil savne alle de lækre billeder :mellow:

Det er en sorgens dag, at alle billedetrådene er blevet slettet :oops:

Ja EG er blevet kedeligere og kedeligere i de senere år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, den 4.12.2022 at 12:35:

Det ved jeg da ikke! Har været aktiv herinde i seks år og har forsat tråde fra andre som syntes det var sjovt!

Det har brødre liket !

Men hvis i er så utilfredse vil jeg da ikke besvære jer med min tilstedeværelse på dette ellers så fine side!

Farvel go vind fremover

Hilsen JP

Hold da op du bliver hurtigt sur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...