Hop til indhold
JenniferRomantica

Sangvalg

Recommended Posts

Til de nysgerrige (@moden libertiner

Min playliste er før blevet nævnt så in the spirit of sharing så få I lige et udpluk af den playliste jeg selv har samlet til arbejde:P.. 

Screenshot_20221203_184702_com.spotify.music.thumb.jpg.e697a443cb57b65f08fb5d2edb6b4c4e.jpgScreenshot_20221203_184711_com.spotify.music.thumb.jpg.99d908815d564b14b394ceab41ff4350.jpgScreenshot_20221203_184724_com.spotify.music.thumb.jpg.793234c1143114ae182edeb2c8fbaf3e.jpgScreenshot_20221203_184741.thumb.jpg.c4ed4f43fbff21f4b93a8327acbc5cd3.jpg

Tag jer ikke af navnet på selve playlisten.. Lad os bare sige at kært barn har mange navne:lol:..

Måske skal den flyttes til Hyggesnak:ph34r:.. Men så igen kan alt nemt udvikle sig til en debat herinde jo:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Min playliste er før blevet nævnt så in the spirit of sharing så få I lige et udpluk af den playliste jeg selv har samlet til arbejde:P.. 

Screenshot_20221203_184702_com.spotify.music.thumb.jpg.e697a443cb57b65f08fb5d2edb6b4c4e.jpgScreenshot_20221203_184711_com.spotify.music.thumb.jpg.99d908815d564b14b394ceab41ff4350.jpgScreenshot_20221203_184724_com.spotify.music.thumb.jpg.793234c1143114ae182edeb2c8fbaf3e.jpgScreenshot_20221203_184741.thumb.jpg.c4ed4f43fbff21f4b93a8327acbc5cd3.jpg

Tag jer ikke af navnet på selve playlisten.. Lad os bare sige at kært barn har mange navne:lol:..

Måske skal den flyttes til Hyggesnak:ph34r:.. Men så igen kan alt nemt udvikle sig til en debat herinde jo:lol:.. 

Er det så inspiration til listen du efterlyser ? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 3 minutter siden:

Er det så inspiration til listen du efterlyser ? :) 

Njargh men folk kan jo smide op hvad de sådan ynder at lytte til når de krøller lagner:P.. Eller måske hvad for musik der ville "beskrive" bedst hvordan de synes sex skal være.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Playlisten til venstre er nok min favorit hvis jeg skulle vælge. Men alle fungerer til lejligheden:)

Redigeret af monkeydome
ewr

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Njargh men folk kan jo smide op hvad de sådan ynder at lytte til når de krøller lagner:P.. Eller måske hvad for musik der ville "beskrive" bedst hvordan de synes sex skal være.. 

Så napper jeg denne. Måske det skyldes at jeg for mange år siden (da de fleste piger var danske)  :D Sad og ventede på en GP’er Telefondamen sagde: Der går lige et øjeblik, men jeg nåede at høre hele pladen (40 min) Og intet skete… jo jeg sagde tak for i dag, og gik hjem og  satte cd’eren  på. :) 

DAE9F857-A606-4F00-9F1A-FF10853EB38C.png

Redigeret af El Caliente
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kære JR :wub:

Du kom mig i forkøbet :) Fan fucking tastic playlist.

Hvordan har du i din meeget unge alder dog fået samlet den liste ? Der er vist ikke en eneste der er skrevet EFTER du blev født. :-) 

Eller er du en af de new age genfødte ? :-)

Jeg har vist skrevet det før herinde  første sats af Beethovens 5. symfoni i ved da da  daaah da da daah dada dada  osv osv som dirigenten siger til nytårskoncerten.

Desværre fik jeg ikke prøvet det da jeg havde kondi og stamina til det, men det skulle være vanvittig frækt.

Måske kunne 'These boots are made for walking' bruges ? Eller hvad med Harper valley PTA den handler i hvert fald om sidespring :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Kom til Jylland, så opdager du hvad sex er :razz::P Vi har jo Sussie og Leo..... :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

….

Ganske fin liste, men der er en som også burde være med på den..;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

My God Jennifer, du er jo også en nostalgiker, romantiker og sentimentalist, ligesom mig. Ikke hele tiden, men noget af den. Jeg er også kåd og glad, men toner rammer mig....stemninger ligeså

Når man er en "oplever" indebærer det også  gråd, dybe stik i sjælen, det sentimentale element og så den sprudlende glæde som kontrast.  Og at man ikke er bange for at vise det. Altsammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dén her er osse en kærlighedssang fra 70'erne ...
Men måske ikke l-i-g-e een man bruger når der krølles lagener ...

... og, som en sidegevinst .. så fandt jeg ud af, hvorfor jeg ikke kunne embedde .... og fik det fixet .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry ..
... KAN bare ikk' la' vær' ... 
.. med at trække The 1975 ind ... 
Den er af helt ny dato ... 
Er vild med den .. især video'en ... 

Man skal passe på med mig og musik ...
Det starter nemt en kaskade ... 
M-e-n skal nok klappe kaje, nu ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

My God Jennifer, du er jo også en nostalgiker, romantiker og sentimentalist, ligesom mig. Ikke hele tiden, men noget af den. Jeg er også kåd og glad, men toner rammer mig....stemninger ligeså

Når man er en "oplever" indebærer det også  gråd, dybe stik i sjælen, det sentimentale element og så den sprudlende glæde som kontrast.  Og at man ikke er bange for at vise det. Altsammen.

Ja det rimelig meget mig:P:ph34r:.. Total altruistisk grænsende til vanvidige proportioner med et hjerte og temperament der matcher.. Alt føles til det yderste.. Min bedste veninde plejer at sige at jeg kun opererer i ekstremerne:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg genkender det hele. Også veninde-replikken. Men når alt er så gråt, skal vi jo være nogle, der kommer med lyset......og i øvrigt kan jeg ikke lade være, for det grå, det rutineprægede provokerer mig.

Når det endelig lykkes at mødes en dag, tror du så, at vi får tid til sex....også?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 15 minutter siden:

Jeg genkender det hele. Også veninde-replikken. Men når alt er så gråt, skal vi jo være nogle, der kommer med lyset......og i øvrigt kan jeg ikke lade være, for det grå, det rutineprægede provokerer mig.

Når det endelig lykkes at mødes en dag, tror du så, at vi får tid til sex....også?

Måske er kemien så vi ikke få lavet andet:P.. Men det bliver noget af et antropologisk studie for mig.. Det sjældent man møder ligesindet:lol:..

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 3 timer siden:

Kære JR :wub:

Du kom mig i forkøbet :) Fan fucking tastic playlist.

Hvordan har du i din meeget unge alder dog fået samlet den liste ? Der er vist ikke en eneste der er skrevet EFTER du blev født. :-)

Eller er du en af de new age genfødte ? :-)

Jeg har vist skrevet det før herinde  første sats af Beethovens 5. symfoni i ved da da  daaah da da daah dada dada  osv osv som dirigenten siger til nytårskoncerten.

Desværre fik jeg ikke prøvet det da jeg havde kondi og stamina til det, men det skulle være vanvittig frækt.

Måske kunne 'These boots are made for walking' bruges ? Eller hvad med Harper valley PTA den handler i hvert fald om sidespring :-)

Jeg har altid været lidt af en gammel sjæl og haft en mor med en forkærlighed for sange med store følelser:P.. En af mine favoritter er "Åh hjælp mig Madonna" med Eva Madsen af dem hun bragte ind i min barndom.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Måske er kemien så vi ikke få lavet andet:P.. Men det bliver noget af et antropologisk studie for mig.. Det sjældent man møder ligesindet:lol:..

Enig. Også for mig et studie. Jeg glæder mig.:)  Meget:):)

(som du sikkert har regnet ud kan jeg ikke finde ud af at sætte de små sjove ansigter, digital-dum som jeg er).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 5 minutter siden:

Enig. Også for mig et studie. Jeg glæder mig.:)  Meget:):)

(som du sikkert har regnet ud kan jeg ikke finde ud af at sætte de små sjove ansigter, digital-dum som jeg er).

Det skal du ikke være ked af.. Eroguide har et noget sørgeligt udvalg:P..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bor i Jylland og skråler glædeligt med på både Sussie og Leo og L:Ron:Harald:P:lol:..

Du er hermed gjort arveløs!!! 

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har da udsøgt smag @JenniferRomantica. Exquisite   collection, som vi siger herovre.

Kan se at du har At Last med Etta James, og Piece of my Heart med Dusty. 

Har du hørt Piece of my Heart med Etta? Damn, som vi siger herovre. Eller med Janis?

Og når vi alligevel er inde på Etta: "Take it to the Limit".  Det er vel hvad du gør med dine kunder?;)

Men fin liste for en ung frøken at være.

Ikke helt let at forstå at sangen er skreven af Eagles.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 33 minutter siden:

Du er hermed gjort arveløs!!! 

/Francois

"Kender du mig kender du til tåren på min kind tatoveret i et symbol der aldrig svinder ind".. I dare you til at hører den uden at føle bare en lille smule i dit kolde hjerte<_<:lol:.. Ellers så skal jeg da rappe den for dig næste gang vi ses:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Du har da udsøgt smag @JenniferRomantica. Exquisite   collection, som vi siger herovre.

Kan se at du har At Last med Etta James, og Piece of my Heart med Dusty. 

Har du hørt Piece of my Heart med Etta? Damn, som vi siger herovre. Eller med Janis?

Og når vi alligevel er inde på Etta: "Take it to the Limit".  Det er vel hvad du gør med dine kunder?;)

Men fin liste for en ung frøken at være.

Ikke helt let at forstå at sangen er skreven af Eagles.

Ja jeg er nok bare vild med Dustys ru/hæsse stemme:wub:.. Der har Etta en stemme der er noget større så jeg foretrækker Dustys version lige hvad angår den sang.. Janis kunne noget helt særligt men hendes version af Piece of my heart er for rock'et til min smag jeg kan godt lide den følelse der er i Dustys stemme:ph34r:.. Det føles som en kærlighedserklæring hvor jeg fornemmer en form for modstand eller udfordring i Janis' version hvis jeg skal komme med en dybere analyse..

Jeg prøver i hvertfald med mine gæster:P.. Men aldrig over.. Det er en hårfin grænse:lol:..

Mange tak for rosen<3.. Og buddet.. Jeg har lige i dag tilføjet "Son of a Preacher Man" med Dusty og "Ain't no sunshine" med Bill Withers det er vist alt det forandring min halvneorotiske hjerne kan håndterer på en og samme tid:lol:..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...