Hop til indhold

Kaffe efter sex med gp

Featured Replies

Skrevet
Bananas skrev, for 17 timer siden:

Är från Norrland.

Jag är inte heller särskilt stolt över Sverige just nu. Men lite nyfiken: vad gör du sen, när Danmark får sitt sexköpsförbud?

Finns väl inget som tyder på att DK kommer införa en sådan lag? Dom har redan utrett frågan och alla partier är eniga om det.

Även om dom inför lagen, tror du på allvar att deras snut kommer lägga resurser på att spana efter sexköpare som våra idiot feministiska skitpoliser gör varje dag?

• Svar 53
  • Visninger 8.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• OldGentlemann
    OldGentlemann

Der er vist intet, der er normalt og unormalt. Jeg har både drukket kaffe, været henne og handle i Netto, transporteret pigen og hendes hund til hovedbanegården mm. med glædespigen efter en fornø

• Jeg ankom engang til et hus langt ude på landet og opdagede til min store skræk, at der ikke var kaffe. Heldigvis var første gæst en jeg havde haft før, så han ankom med hele udstyret til mig. Og afhe

• Jyske Coco Erotik massør
    Jyske Coco Erotik massør

Ja nogle vil gerne nye lidt tid med at drikke ene eller andet, og Ikke alle drikker kaffe. det er ikke alle piger vil have kaffe hygge tid at, der kan gå for tid når der sidder ved et bord. Nogle er

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, for 6 timer siden:

Finns väl inget som tyder på att DK kommer införa en sådan lag? Dom har redan utrett frågan och alla partier är eniga om det.

Även om dom inför lagen, tror du på allvar att deras snut kommer lägga resurser på att spana efter sexköpare som våra idiot feministiska skitpoliser gör varje dag?

idiot feministiska??? Menar du idiotfeministiska? Vad betyder idiotfeministisk?

När lagen införs, kommer man självklart att använda polisen till att den efterlevs. Det är problemet med lagar nämligen - de skall helst följas.

I ditt älskade Danmark är det förvisso lagligt att sälja sex och att köpa, men prostituerade saknar övriga självklara rättigheter som andra arbetande människor har, nekas allt som oftast bankkonto, får oftare än de flesta andra branscher besök av både skattemyndigheter och polis .... sååeeh ... inte helt säker på att en gråzon där arbetande kvinnor saknar självklara rättigheter; där internationella hallicknätverk tillåts härja och styra, där man inte självklart vet vilka som arbetar frivilligt och vilka som är tvingade ....är så väldigt mycket bättre.

Och ja, jag tror att också Danmark kommer att införa sexköpsförbud så småningom.

Jag vägrar ändå dricka danskt kaffe efter sex, hur gullig flickan än är.

Skrevet
Bananas skrev, for 18 timer siden:

idiot feministiska??? Menar du idiotfeministiska? Vad betyder idiotfeministisk?

När lagen införs, kommer man självklart att använda polisen till att den efterlevs. Det är problemet med lagar nämligen - de skall helst följas.

I ditt älskade Danmark är det förvisso lagligt att sälja sex och att köpa, men prostituerade saknar övriga självklara rättigheter som andra arbetande människor har, nekas allt som oftast bankkonto, får oftare än de flesta andra branscher besök av både skattemyndigheter och polis .... sååeeh ... inte helt säker på att en gråzon där arbetande kvinnor saknar självklara rättigheter; där internationella hallicknätverk tillåts härja och styra, där man inte självklart vet vilka som arbetar frivilligt och vilka som är tvingade ....är så väldigt mycket bättre.

Och ja, jag tror att också Danmark kommer att införa sexköpsförbud så småningom.

Jag vägrar ändå dricka danskt kaffe efter sex, hur gullig flickan än är.

Hej kära språkpolis.

Nej, det är ingen självklarhet att polisen i DK kommer använda sexköpslagen och ta på sig västen för att sitta i en kall spanarbil utanför någon adress i 7 timmar för att ta fast någon torsk som sen massmedia spinner på och skapar kvällsrubriker. Du har samma sexköpslag i Norge men polisen där lägger verkligen inte samma resurser som dom gör i Sverige. Bara att jämföra, hur många torskar åker fast i Norge per år jämfört med Sverige? Det räcker med att på google skriva "sexköpslagen" och sedan på fliken "nyheter" så ser du veckans händelser där polisen varit ute, spanat och tagit fast torskar, vecka efter vecka, och ruinerat deras liv nu när dom får 10 år i register som sexförbrytare och inte kan få vissa jobb i framtiden. Och är du kändis så hängs du ut och blir cancellad gånger 10.

Oavsett, avsaknaden av en sexköpslag här gör att kvinnorna här kan arbeta säkrare och få bra laglydiga kunder istället för i Sverige där numera endast kriminella går till prostituerade då dom inte är rädda för att hamna 10 år på någon register. Det är inte så konstigt att sexsäljarna i Sverige ständigt blir utsatt för våld och rån när lagen gör att bara idioter vågar köpa sex i det här förlorade landet.

Nej, jag har väldigt svårt att se att DK kommer införa en sexköpslag. Man har redan utrett frågan och experter har redan sagt till politikerna att den svenska sexköpslagen enbart varit till större nackdel och endast stiftats baserat på känslor och inte fakta. Det här har socialdemokraterna i DK tagit till sig trots att man i sitt partiprogram är för en sexköpslag. Inte heller kommer partier som Venstre eller Liberal alliance någonsin acceptera en sexköpslag. Till skillnad från våra fake-liberala pisspartier som Moderaterna och Liberalerna och Centerpartiet som är mer kommunistiska än sossarna till och med.

Skrevet
skitlandet-sverige skrev, den 29.11.2022 at 18:17:

Det skal ikke stå nemmere. Det skal stå på den måde jeg skrev. "naermere" betyder "closer" på engelsk.

Men tak for dit svar.

Good point. Balanced humor.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.